Veikkauksia: Miksi työkaveri on alkanut vältellä minua?
Olemme viimeisen vuoden aikana ystävystyneet, jutelleet yksityisasioistamme, nauraneet ja joskus melkein itkeneetkin yhdessä. En todellakaan ole aiemmin aistinyt, että hänellä olisi jotain minua vastaan. Päin vastoin olen tuntenut, että olemme toisillemme tärkeitä.
Nyt muutaman viikon aikana hän on yhtäkkiä ruvennut käyttäytymään ihan toisin. Tervehtii kyllä aamulla etäisen asiallisesti, mutta siihen se jääkin. Ei tule juttelemaan ja on kuin minua ei olisikaan. Eräänä päivänä kahvihuoneessa kysyin häneltä ystävällisesti, mitä kuuluu. Hän vastasi epämääräisti jotain ja käveli huoneesta ulos. Jäin sinne ihmettelemään, että mistäs nyt tuulee.
Veikatkaa, mistä tällainen voi johtua
Kommentit (6)
Syysväsymys/masennus. Sori, en jaksa puhua kellekään muullekaan, hyvä kun asiakkaiden edessä jaksan skarpata :(
Jotenkin kaikki kontakti muihin ihmisiin ahdistaa juuri nyt tosi paljon.
ehkä liika läheisyys ahdistaa ja ottaa etäisyyttä.
Minä ainakin aloin välttelemään yhtä työkaveria siksi, koska oli kertoillut kaikenlaista selkäni takana... Aika läheisissä väleissä oltiin ja puhuttiin myös ihan henk. koht. asioita, mutta päättipä nainen sitten mennä kertomaan asioita eteenpäin (jopa keksimään omia versioita) ja näin ollen joku aina ohimennen tuli sanomaan jotain. Kerran oli jopa pomolle mennyt joitain asioita lavertelemaan...
Naisvaltainen ala ja selkään puukottaminen arkipäivää. Harmittaa kyllä oma sinisilmäisyyteni. Ja ihminen kuitenkin käyttäytyy, kuin mitään ei olisi tapahtunut ja ihmettelee mikä minulla on... En jaksa vaan asioita vatvoa tai alkaa paisuttelemaan asioita... Tulisi joskus sitten kysymään oikein suoraan, jos ei muka tiedä mikä on, niin saa varmasti vastauksen.
Hei!
Niin...mieti ap miten itse käyttäydyt? Tuppaudutko liikaa seuraan? Puhutko/kehutko aina vain itsestäsi ja TEIDÄN perheestä? Jos työkaverisi ei halua olla kanssasi niin läheinen kuin sinä kuvittelet teidän olevan?
Itse olen joutunut ottamaan etäisyyttä työtoveriini, joka tunkee liian lähelle. Ja haluaa selvästi olla enemmän kuin työkaveri. En jaksa hänen erinomaisuuttaan, valitettavasti.
Hyvä ap, anna työkaverisi olla. Hän selvästi ei ole sinusta niin kiinnostunut, kun sinä olet luullut.
Joku on vihjaissut sille, että teillä taitaa olla joku romanssi meneillään (olitte sitten samaa sukupuolta tai eri). Se on nolostunut ja nyt välttelee sua, ettet sä vaan luulisi, että se haluaa sulta jotain ystävyyttä "enempää" (niin kuin ystävyyttä enempää muka voisi olla, en vaan keksinyt parempaakaan ilmaisua). Ja ettei kukaan muu vaan ajattelisi mitään.
Tai sit se on saamassa ylennyksen ja ei haluu olla liian läheinen tulevan alaisensa kanssa?