Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ilkeä mutta jossain menee raja..

Vierailija
01.11.2013 |

Minulla on 2 vuotias poika, miehelläni 6 ja 7 vuotiaat tytöt. Kesän alusta saakka miehen lapset ovat olleet meillä poikkeuksetta joka viikonloppu, välillä arkena ja loma-aikaan kuukauden. Ajattelimme että syksy tasaa tapaamiset taas joka toinen viikonloppu mutta ei, kun perjantai koittaa soittaa lasten äiti miehelleni ja pyytää voida tuoda lapset hoitoon meille kun hänellä on menoa. Eihän siitä haittaa ole jos meillä ei ole menoa mutta nyt olemme suunnitelleet mieheni kanssa viettävämme viikonlopun aivan kahdestaan niin ettei minun poikanikaan ole kotona, miehen lasten äiti on koko viikon riidellyt meille kun emme ole luvanneet lapsia meille ja nyt koko homma on kääntynyt niin että minä en halua lapsia meilleja että lapset eivät ole tervetulleita meille. Siis ensimäinen kerta puoleen vuoteen kun ei luvata lapsia meille. On taas pakko sanoa että eikö noilla eksillä ole mitään rajaa.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sun mierhes ex ei kaikki exät. Anna miehes hoitaa.

Vierailija
2/43 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies on asiasta mieltä?  Jos mies on samaa mieltä kanssasi niin anna sen hoitaa hommansa.

Itse kyllä ottaisin lapset aina kun mahdollista. Se on vaan muutama vuosi ja jo lentävät pesästä. Tosi on, vaikkei se nyt sinusta siltä tunnukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hoitanutkin, onneksi, mutta menee hermo tollaseen, enkä kotona viitsi aiheesta purnata.

Vierailija
4/43 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vain napakasti, että tämä on teidän kahden pitkään suunnittelema yhteinen vapaa viikonloppu. Ja piste. Ei teidän, siis jos miehesikin on sitä mieltä, tarvitse poiketa suunnitellusta.

Vierailija
5/43 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä jeesus. He ovat miehesi lapsia ja heillä tulisi olla oikeus olla teillä vaikka joka päivä. He ovat osa teidän perheen arkea ja juhlaa jne...

Vierailija
6/43 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 10:40"]

On taas pakko sanoa että eikö noilla eksillä ole mitään rajaa.

[/quote] Kannattaa laittaa rajat sille sun exälle.

Vierailija
7/43 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, miehesi päänsärky. Kohtuutonhan tuo eksä on, ja voitte vallan hyvin huomauttaa, että elareissakin pitää kohta jo huomioida se, että lapset ovat teillä noin paljon....

Oikeasti: totta kai asioista voidaan joustaa, mutta ei yksipuolisesti eli kyllä nyt on eksän syytä ymmärtää, että teillä on parisuhdeviikonloppu. Mitä ilmeisimmin hän itse kiertelee baareissa iskemässä uutta miestä tai hänellä on uusi miessuhde - miksi vain hän olisi oikeutettu pitämään vapaata viikonloppua?

Taitaa olla vähän mustis ex-miehestään, kun ei halua suoda tuota teille.

Vierailija
8/43 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaja numero 5 voisi lukea aloituksen uudelleen ;)

Vierailija
9/43 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monena viikonloppuna tänä vuonna se SINUN poikasi on ollut teidän luonanne?

Vierailija
10/43 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 10:44"]

Voi pyhä jeesus. He ovat miehesi lapsia ja heillä tulisi olla oikeus olla teillä vaikka joka päivä. He ovat osa teidän perheen arkea ja juhlaa jne...

[/quote]

Voi pyhä jeesustelija, voisiko sitten ajatella että miksi eivät ne muksut ole tuolloin tervetulleita äitinsä luokse ja kyllä täytyy olla oikeus olla oman äitinsä luona arkena ja juhlana, yms. väninää. Kestämätön argumentointi.

Et tainnut huomata että olis ensimmäinen kerta puoleen vuoteen... ei minusta lainkaan kohtuutonta.

Vierailija
11/43 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 10:44"]

[/quote]

Syö pääsi, typerys. Siis eksällä on oikeus olla baanalla ja viihteellä joka jumalan viikonloppu, eikö ne lapset muka ole osa HÄNEN arkea ja juhlaansa?

Ap on panemassa omaakin lastaan hoitoon, että saa kahdenkeskisen viikonlopun miehensä kanssa. Se on sitä parisuhteen hoitoa, mikä lienee sulle ihan outo asia näemmä...

7

Vierailija
12/43 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kertonut mitä mieltä lasten isä on asiasta. Mutta sitä elämä on lasten kanssa on ettei kaikki mene omien suunnitelmien mukaan. Lapsia tehdään aidosta halusta olla vanhempia ja heihin myös sitoudutaaa ja se oma yhteinen aika pitää osata ottaa siitä päivittäisestä arjesta.

Entä miehen vanhemmat, olisko heistä apua tilanteessa.

Vierailija
13/43 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poikani on jokatoinen viikonloppu isällään eli on meillä joka toinen viikonloppu. Ja kuten aloituksessa kerroin miehen lapset meillä lähestulkoon joka viikonloppu EIKÄ SE HAITTAA mutta nyt meillä on ensimäistä kertaa viikonloppusuunnitelmia vain meille kahdelle niin ettei minunkaan poikani ole meillä (menee mummolaan) joten tuntuu kohtuuttomalta alkaa riidellä aiheesta, ainakin minun mielestäni.

Vierailija
14/43 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole mitään ilkeää.

Äiti hoitakoon kerrankin lapsensa ihan itse tai pistäköön hoitoon ja maksakoon hoidon.

Ei se, että on vanhempi tarkoita sitä ettei omaa elämää enää saisi lainkaan olla.

Exä on vaan nyt tottunut siihen, että maailma pyörii hänen ympärillään ja on shokissa, kun joku sanookin välillä "ei".

Antakaa akan ulista ja pitäkää mukava viikonloppu.

Ei kai se nainen pysty tuomaan lapsia teille siten, että ette yksinkertaisesti pääsekään lähtemään?

Kannattaisiko siis harkita, että aikaistaisitte miehesi kanssa reissuunlähtöä tms ettei tuo yksi pääse oikeasti terrorisoimaan teidän viikonloppuanne.

Vierailija
15/43 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille olisi ollut helpompaa jos miehesi olisi pysynyt aiemmassa liitossaan ja sinä etsinyt lapsettoman miehen. Kai maailmassa vielä sinkkumiehiäkin löytyy jos ei erityisesti tahdo uusperheelliseksi.

Vierailija
16/43 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kanta siis alun alkujaan ollut tuo että "ensiviikonloppuna kyllä laitetaan kaikki lapset hoitoon ja me vietetään laatuaikaa ihan kahdestaan". Eli tuo on miehen aloitteesta lähtenyt tuo meidän kahdenkeskinen viikonloppu ei minun. Kirjoittaja 15 ei oikein tainnut nyt ymmärtää lukemaansa :)

Vierailija
17/43 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 10:56"]

Mieheni kanta siis alun alkujaan ollut tuo että "ensiviikonloppuna kyllä laitetaan kaikki lapset hoitoon ja me vietetään laatuaikaa ihan kahdestaan". Eli tuo on miehen aloitteesta lähtenyt tuo meidän kahdenkeskinen viikonloppu ei minun. Kirjoittaja 15 ei oikein tainnut nyt ymmärtää lukemaansa :)

[/quote] Mutta kahdestaan olo ei sitten olekaan kovin tärkeä kun ei ole saanut sitä lasten äidille kerrottua ymmärrettävästi..  15 kirjoittaa asiaa.

Vierailija
18/43 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummanko luona ne tytöt ovat arkena? Äidin ymmärsin..

Vierailija
19/43 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ota lapsia hoitoon ja sillä sipuli. Välillä niitä eksiä pitää muistuttaa, ettei se toinen vanhempi ole mikään lapsenhoitoautomaatti, jolle sopii aina ja ikuisesti joka kerta kaikki. 

Vierailija
20/43 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki exät päätit sitten haukkua..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme