Wyääh!! Niin paljon olis tekemistä,muttei huvita.
Yläkerta pitäisi imuroida,mutta miten sinne ikinä pääsen kun alakerta on kokoajan räjähdys pisteessä.Esikoinen alvariinsa levittää kaikki vauvan lelut vauvalle alakerrassa ja vauva tykkää kääntää matot väärinpäin.Hetkeksi jaksoin unohtaa tän sekamelskan ja leivoin korvapuusteja.
Ja olis siis muutakin tekemistä,mutten laiskuuttani nyt jaksa luetella.
Kommentit (7)
Mulla samat fiilikset...koko ajan päätän että okei, sitten kun kello on 12 tms niin laitan koneen kiinni ja aloitan siivouksen...sitten se aika siirtyy puolella tunnilla jne jne...huoooh!
Mä aattelin ottaa kohta kunnon spurtin ja siivota vauhdilla. :)
Joo. Mä päätin että istun koneella vielä puoli tuntia enkä edes mieti mitä kaikkea pitää tehdä. Sitten aloitan yhdestä huoneesta ja teen yhden asian. Sen jälkeen jos huvittaa niin toisen. (yleensä huvittaa kun on päässyt alkuun!)
Mulla huvittas siivota koko kämppä hyvää musiikkia popittaen ja ehkä nauttia yksi huurteinen siinä samalla.Siis,että lapset ei pyöris nilkoissa. ap
Än yy tee nyt!!!! Nyt laitetaa tuulemaan :D
Saitko siivottua ap? Mä perussiivosin koko asunnon, nyt on hyvä lasten sotkea se taas....:D
Äh..en vielä saanu inspistä.Kun tuntuu,että revitään kahtia,kun pihakin pitäis käydä haravoimassa.7 säkkiä haravoitu ja varmaan samanlainen satsi vielä tulossa.Ehkä valitsen haravoinnin tänään. ap