Sinulle tulee nälkä keskellä päivää, ruoka-ajan ulkopuolella. Mitä syöt?
Kommentit (25)
En mitään. Ihminen ei kuole vaikka vähän nälkä joskus olisi.
Miksi ihmeessä minulle tulisi nälkä ruoka-aikojen ulkopuolella? Keskellä päivää olen juuri syönyt lounaan niin ei tule nälkä. Tai sitten olen pian syömässä lounasta.
Ei mulla ole mitään ruoka-aikoja. Syön kun on nälkä.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Ihminen ei kuole vaikka vähän nälkä joskus olisi.
Tämä. Ylivoimaisesti suurin tekijä lihavuuteni katoamisessa oli itsekurin hankkiminen.
Ei ole pakko ainoa syödä kun maha kurnii. EI siihen kuole tai pyörry.
No en todellakaan mitään. Otan vihreää teetä tai kivennäisvettä. Jos nyt oikein paha olisi tilanne (tuskin), niin voihan sitä syödä joskus vähän aiemmin kuin oli ajatellut.
Mitä tekee mieli, ei ole ruoka-aikoja.
Minulla on ruoka-aika silloin kun olen nälkäinen. Outoa jos joku syö tarkasti kellon mukaan vaikka oma kroppa ei olisi samaa mieltä.
Yleensä en syö mitään. Ei tule nälkä jos olen syönyt ja en usein syö vaikka tulisikin.
Juuri nyt saattaisin syödä kotimaisia omppuja. Jos on todella epätoivoinen päivä syömisen suhteen, ostan Barebells proteiinipatukan. Myös iso kuppi maitokahvia saattaa tulla kysymykseen.
Minkä ihmeen ruoka-ajan? Syön silloin kun on nälkä.
Aikuisella ei ole ruoka-aikoja. Syön kun on nälkä.
Odotan seuraavaa ruoka-aikaa. Vettä voin juoda lasillisen tai pari.
Normioloissa en syö ruoka-aikojen välissä, vaikka olisikin pientä nälkää.
Nyt raskaana taas on "pakko" jos en halua jatkuvasti oksentaa. Syömisistä huolimatta oksennan 1-10 krt/pvä ja rv20 menossa. Äsken söin nälkään banaanin ja join lasin maitoa. Paino edelleen 52kg, joten hyvällä omallatunnolla syön. Lähtöpaino oli 53kg.
Vesi toimii aina. Olen skipannut turhan välipalan tai aterian parituhatta kertaa elämäni aikana ja se kyllä näkyy kiitoksena hoikkana vyötärönä.
Ja ei, en ole vielä kertaakaan kuollut nälkään kun en ole heti orjallisesti alkanut ahmimaan kun vatsa hieman osoittanut elon merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Normioloissa en syö ruoka-aikojen välissä, vaikka olisikin pientä nälkää.
Nyt raskaana taas on "pakko" jos en halua jatkuvasti oksentaa. Syömisistä huolimatta oksennan 1-10 krt/pvä ja rv20 menossa. Äsken söin nälkään banaanin ja join lasin maitoa. Paino edelleen 52kg, joten hyvällä omallatunnolla syön. Lähtöpaino oli 53kg.
Hae rakas ihminen apua itsellesi 🥺
Vierailija kirjoitti:
Aikuisella ei ole ruoka-aikoja. Syön kun on nälkä.
Hassua. Kuulostaa siltä, ettet ihan vielä ole aikuinen.
Ei ole ruoka-aikoja.
Tämän päivän syömiset esimerkiksi:
6.30 kuppi kahvia maidolla
10.30 jogurtti
15.15 Big Mac -ateria Coca Colalla
19.30 Rasiallinen pensasmustikoita
21.00 Mokkapala & Soda Streamin sokeritonta kolaa
Söin juuri kaksi palaa ruisleipää ja niiden päällä juustoa. Ei voita, vaan seisaaltaan vain söin nälkääni nuo.