Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmetyttää naisten omistamat epäsiistit autot (sisäpuolelta)?

Vierailija
12.09.2020 |

Teen työtä jossa ajan monien eri ihmisten autoja ja osa autoista tosi hyviäkin. Olen joskus ihmetellyt että miten naisten omistamat autot saattavat olla sisäpuolelta niin siivottomassa kunnossa. Olen jotenkin olettanut että naiset kiinnittäisivät tällaiseen huomiota.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestenkö ei ole?

Joo, mulla on hiekkaa ja kuraakin lattialla. Auto on kulkupeli, ei statusesine.

Vierailija
2/43 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestenkö ei ole?

Koko auton sisäpuoli, ei vain lattia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapsia kuljetetaan pääasiassa naisten autoissa. Ei jaksa imuroida ja siistiä joka leikkipuistoreissun jälkeen.

Vierailija
4/43 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettele pois vaan, onpa sullakin jotain ajankulua.

Vierailija
5/43 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset siivoavat, jotkut eivät. Eräs exäni kuului jälkimmäiseen. Hänen kipukynnys siivota yhtään mitään oli ilmeisesti äärettömän paljon korkeampi kuin minun. Korkeintaan siirteli tavaroita tieltä kun ei enää yltänyt harppomaan yli.

Vierailija
6/43 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksijakoinen auto. Etuosa on siisti, kaikki nenäliinapaketista lähtien järjestyksessä; takaosa on kurainen ja hiekkainen, koska lapset. Käyttöönhän ne autot on tarkoitettu, joten sotkua tulee väistämättä.

Vierailija
7/43 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain vähän hullua jos auton hinta on n. 60000e esimerkiksi ja ei jakseta yhtään pitää siistinä...

Vierailija
8/43 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosihmisen auto on aina täynnä mutaa, hiekkaa, heiniä, puruja, ylimääräisiä vaatteita, varusteita ja korjaustarvikkeita.

Vierailija
9/43 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma autoni on aina siisti, siellä ei saa edes syödä. Moni on yrittänyt tunkea kyytiin munkkirinkilä ja kahvimuki kourassa, mutta pihalla saa vetäistä pystykahvit.

Vierailija
10/43 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestenkö ei ole?

Ei kai siisteys ja status nyt suoraan liity toisiinsa?

Vierailija
11/43 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vain vähän hullua jos auton hinta on n. 60000e esimerkiksi ja ei jakseta yhtään pitää siistinä...

Ellei se ole harvinainen klassikko jota tuotettu 200 kappaletta, se on käyttöesine eikä sijoitus. Siinä missä esim. joku uuni tai mikro. Kuinka usein niitä kukaan oikeasti jaksaa putsata? Ehkä kerran vuodessa.

Vierailija
12/43 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisilla ihmisillä kodit on myös samaa luokkaa. Kaikki vaatteet lattialla, kaappien ovet auki, pyykkivuoria siellä täällä ja elämänhallinta yleisesti nollassa.

Vierailija
13/43 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On periaatteessa ihan sama missä kunnossa pitää sisältä jotain perus bemaria, opelia tai volvoa, ei se sitä jälleenmyyntiarvoa yhtään nosta.

Siivoaa sitten ennen mahdollista myyntitapahtumaa, tai kun alkaa häiritä itseä arjessa. Ihan hölmöläisen hommaa ruveta jotain mattoja pesemään viikottain ja kuuraamaan kojelautoja. Ja ketä varten? Jotain tuntematonta "tarkkailijaa" joka ei tule koskaan oikeasti ilmestymään?

Vierailija
14/43 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksit muuten on pk-seudulla pääsääntöisesti tosi siistejä, jopa Uber-autot on tosi siistejä yleensä.

Mutta menkääpä jonnekin muualle Suomeen, niin saattaa tulla kyllä vastaan ihan mitän tahansa, vaikka olisi ihan normaali taksi eikä mikään uber-auto tai vastaava.

Vierailija
15/43 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On periaatteessa ihan sama missä kunnossa pitää sisältä jotain perus bemaria, opelia tai volvoa, ei se sitä jälleenmyyntiarvoa yhtään nosta.

Siivoaa sitten ennen mahdollista myyntitapahtumaa, tai kun alkaa häiritä itseä arjessa. Ihan hölmöläisen hommaa ruveta jotain mattoja pesemään viikottain ja kuuraamaan kojelautoja. Ja ketä varten? Jotain tuntematonta "tarkkailijaa" joka ei tule koskaan oikeasti ilmestymään?

Mua häiritsee itseäni jos esim. kojelauta on selvästi likainen. Varsinkin kaikki näytöt ja mittarit.

16/43 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useimmiten auto epäsiisti sisäpuolelta. Autolla kuljetetaan ruokakasseja, rapaisia lapsia kumisaappaineen, koiraa tai koiria, multasäkkejä, hevosenlantaa,  kanin kuivikkeita ja kasveja ruukkuineen. Kylätieltä kulkeutuu rapaa, hiekkaa ja pikkukiviä kengän- ja saappaanpohjissa.

Ei ole motivaatiota pitää autoa edustuskunnossa, kun ei ole autolla edustustehtäviä, vain maalaiselämän arjen välttämättömyyksiä.

Vierailija
17/43 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisteys ja sukupuoli eivät ole suoraan sidoksissa toisiinsa. Oletus siitä, että naiset siivoaisivat enemmän autojaan kuin miehet, kumpuaa varmaankin jostain menneiden vuosikymmenien stereotypioista ja sukupuolirooleista. Itse olen nainen ja, valitettavasti, olen hyvin epäsiisti.

Vierailija
18/43 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hevosihmisen auto on aina täynnä mutaa, hiekkaa, heiniä, puruja, ylimääräisiä vaatteita, varusteita ja korjaustarvikkeita.

Juu, juu. Tuntemallani naisella auto on täynnä tyhjiä kahvikuppeja, limupulloja, makeispapereita, kenties paloiteltu ex-poikaystävä? Suuttui, kun kysyin sopiiko heittää pari roskapussia autoon muun jätteen seuraksi.

Vierailija
19/43 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5. Tässä oli jo vähän yritystä.

Vierailija
20/43 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun auto on vaan väline, jolla siirryn paikasta toiseen. Ei edustus- tai siivouskohde. En edes pesetä sitä koskaan, joskus jynssään rätillä pahimpia leväkasvustoja pois, jos ottaa omaan silmään. Jäkälääkin joskus kasvaa. 

Lisäksi kuskaan koiriani takapenkillä, joten auto haisee koiralle. Mitä välii. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän