Lue keskustelun säännöt.
Sattuu!!!
31.10.2013 |
Mun toinen hauislihas on ihan jumissa -ei mitään "kivaa kipua, että tietää tehneensä jotain" vaan oikeasti KIPEÄ. Se on niin kireä, ettei käsi suoristu ja sitä särkee koko ajan. Mitään ei voi tehdä. Ja kyllä, liikunta sen on aiheuttanut ja kyllä, varmaan olisi pitänyt ottaa iisimmin, mutta jälkiviisastelu ei nyt enää auta. Ikinä ennen ei ole näin pahasti kipeytynyt treenin jälkeen... Mikä helpottaisi? Särkylääkkeestä ei ollut mitään iloa... ei myöskään kevyestä lämmittelystä ja venyttelystä. Pahemmalta vaan tuntuu.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla