Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomattavan kaunis.. onko kysyttävää?

Vierailija
31.10.2013 |

olen 175cm ja hoikka, malliksi on pyydetty en ole vielä ainkaan suostunut. Minulla on vaalean ruskeat, pitkät kluonnonkiharat hiukset, siniset silmät. Miehet vislaa perään..

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko seurustellut koskaan?

Vierailija
42/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö kauneus todeta virallisesti?? eikö nainen voi olla kaunis jos sitä ei virallisesti jossain ekana todeta.. Siis mitä te sanoittekaan siitä älykkyydestä? heh heh.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko huomattava kauneutesi tullut enemmän isän vai äidin puolelta?

Vierailija
44/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syöt paprikaa, niin sulaako se sun suolistossa vai tuleeko kakan mukana ulos?

Vierailija
45/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneen esim. huippumalliin vertaisit itseäsi?

Vierailija
46/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat elämältä?

Vierailija
47/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 16:48"]Pitääkö kauneus todeta virallisesti?? eikö nainen voi olla kaunis jos sitä ei virallisesti jossain ekana todeta.. Siis mitä te sanoittekaan siitä älykkyydestä? heh heh. ap[/quote]

Mut mites se pieru ja kakka-asia!?!?

Vierailija
48/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä alalla olet töissä? vai saatko kaiken rahasi niistä mainoksista joissa et ole mallina?

Vierailija
49/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27v. ja olen seurustellut lyhyitä aikoija. Olen sinkkutyyppi, perheen perustaminen kiinnostanee ehkä vasta myöhemmin, sitten kun olen yli 30v.
En muuttaisi mitään elämässäni, tai ehkä lopettaisin satunnaiset pörräämiset näillä keskustelupalstoilla. Hirveän raatelevia ja kateellisia ihmisiä täällä.

ap

Vierailija
50/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 16:51"]Olen 27v. ja olen seurustellut lyhyitä aikoija. Olen sinkkutyyppi, perheen perustaminen kiinnostanee ehkä vasta myöhemmin, sitten kun olen yli 30v. En muuttaisi mitään elämässäni, tai ehkä lopettaisin satunnaiset pörräämiset näillä keskustelupalstoilla. Hirveän raatelevia ja kateellisia ihmisiä täällä. ap[/quote]

Älä jankuta noita, on tullu jo selväks! Mut mites se kakka!!

Vierailija
51/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluatko että lähetän sulle kakastani näytteen? toki voin sen tehdä, mutta jos maksat pakkaus ja toimituskulut.

ap

Vierailija
52/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää keskittuyä muuhun. Heipat ja mukavaa iltaa. :)

ap

Vierailija
53/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 16:55"]haluatko että lähetän sulle kakastani näytteen? toki voin sen tehdä, mutta jos maksat pakkaus ja toimituskulut. ap[/quote]

Eiku haluun että kerrot siitä!

Vierailija
54/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 16:29"]24. niin ensinnäkin sinähän olet nainen! eikös vaan? älä yritä muuta sillä kukaan oikea, aikuinen mies ei tule jonnekkin Vauva-palstalle höpöttään että mun vaimo se on niin kaunis ettei sitä kukaan edes huomaa. Halooo! Mun ulkonäköni elättää minut. ap[/quote]

Kyllä sä voit, ap vapaasti arvostella aikuista miestä jos sulle tulee siitä itselle yhtään parempi olo. Sanoinhan et sulla on loppujen lopuksi huono itsetunto. Omien ja tuttujeni kokemusten mukaan juuri ne ovat kovimpia arvostelemaan muita joilla on huono itsetunto. Pidät itseäsi kauniina ja älykkäänä. MIkään tähän mennessä ei ole siihen viitannut mitä vastauksissasi olet antanut. Lähetä vaikka se kuvalinkki ketä muistutat tai kerro nimi?

Vierailija
55/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 16:51"]Olen 27v. ja olen seurustellut lyhyitä aikoija. Olen sinkkutyyppi, perheen perustaminen kiinnostanee ehkä vasta myöhemmin, sitten kun olen yli 30v. En muuttaisi mitään elämässäni, tai ehkä lopettaisin satunnaiset pörräämiset näillä keskustelupalstoilla. Hirveän raatelevia ja kateellisia ihmisiä täällä. ap[/quote] Kannattaa kirjoittaa jostain muusta kuin omasta kauneudesta..se saa ihmisen kuullostamaan niin pinnalliselta. Ihan vaan ohjeeksi tämä sinulle kun harmittelit niitä kateellisia ihmisiä. Eikä ne oikeasti ole kateellisia, sillä täällä Notredamen kellonsoittajakin voi sanoa olevansa kaunis!

Vierailija
56/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

27-vuotias ylioppilas, joka kirjoittaa yhtä hyvin kuin yläastelainen. Tekee aloituksia keskustelupalstalle omasta ulkonäöstään. Kuka nyt ei olisi kateellinen?

Vierailija
57/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 16:48"]Pitääkö kauneus todeta virallisesti?? eikö nainen voi olla kaunis jos sitä ei virallisesti jossain ekana todeta.. Siis mitä te sanoittekaan siitä älykkyydestä? heh heh. ap[/quote]

No, mutta ap,  sinähän tulit sen tänne ihan itsekin toteamaan. Mutta vakavaa kysyttävää sulta ap: Miksi muuten ketään pitäis kinnostaa, että olet kaunis? Siis ihmettelen motiivejasi, sillä hyvän itsetunnon omaavan ei tarvitse hakea vastakaikua ulkonäöstään tuntemattomilta ihmisiltä vauvapalstalla. Monesti tuntuu, että erittäin kauniilla naisilla on tarve saada kohtuuttoman paljon arvioita ulkonäöstään vierailta, johtuu varmaan siitä ettei ole täytynyt luodata kelpaavuuttaan sosiaalisilla taidoilla, kun nassullakin on pärjännyt. Oon siis tosissani, enkä piruile ap:lle.

Vierailija
58/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä taas joku ernopetteri hihittelee teiniviiksiinsä, kun sai provollaan mammat liikkeelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän