Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomattavan kaunis.. onko kysyttävää?

Vierailija
31.10.2013 |

olen 175cm ja hoikka, malliksi on pyydetty en ole vielä ainkaan suostunut. Minulla on vaalean ruskeat, pitkät kluonnonkiharat hiukset, siniset silmät. Miehet vislaa perään..

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 16:15"]

Laita kuva jostain saman tasoisesta naisesta, niin voidaan päätellä, oletko oikeasti kaunis. Kukaan oikeasti huomattavan kaunis ei tee tällaista aloitusta.

[/quote]Sje njet enjä vjasta. Sje ljähti kjampajalje.

Vierailija
22/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joo arvasin, nyt te kiehutte kateudesta. Onnistuin! Joo joo kaikkiahan meitä on pyydetty missikisoihin, ja vielä satavuotiaanakin tässä ollaan kuin missit konsanaan. Hei kuka uskoo!
Jokainen teistä on tyhmempi kuin mun naapurin 6 kk. sekarotuinen koiranpentu :D)) paitti se lienee paljon nätimpi. Koitakaa kehittää sitä älyänne nyt vaikka ristikkoja ratkomalla, kun naamanne on mikä se on..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä kun nainen on sanonut olevansa kaunis vaikkapa vain nimimerkin muodossa, totuus on ollut toinen. Keskiverto, harmaa hiirulainen joka yrittää huomiota kerjäämällä paikata huonoa itsetuntoaan. Vaimoni on myös muiden mielestä kaunis mutta hän ei ole koskaan edes puhunut koko asiasta saati tehnyt siitä mitään asiaa. Hän pukeutuu klassisen naisellisesti. Voit hankkia itsetuntoa lisää lukemalla ja opettelemalla uusia asioita. Kokeile vaikka filosofian ja psykologian lukemista?

Vierailija
24/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 15:36"]olen 175cm ja hoikka, malliksi on pyydetty en ole vielä ainkaan suostunut. Minulla on vaalean ruskeat, pitkät kluonnonkiharat hiukset, siniset silmät. Miehet vislaa perään..[/quote]

Onnea! ei yllätys että tämä saa ala peukkua. Suomessa kun ei nyt vaan saa olla ylpeä mistään, kauneudesta, viisaudesta, varakuudesta eikä mistään.

Se että ap on kaunis, ei käsittääkseni ole meiltä muilta pois.

Täällä palstalla sen voi hyvin tunnustaa, mutta tuskin ap sitä nyt muuten hehkuttaa... :) : Ja kauneudenhan näkee muutenkin niin ei kai sitä tarvitse kertoa

Kysyttävää ei nyt ollut :)

Vierailija
25/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

24. niin ensinnäkin sinähän olet nainen! eikös vaan? älä yritä muuta sillä kukaan oikea, aikuinen mies ei tule jonnekkin Vauva-palstalle höpöttään että mun vaimo se on niin kaunis ettei sitä kukaan edes huomaa. Halooo!
Mun ulkonäköni elättää minut.

ap

Vierailija
26/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

16. hei justhän sä täällä kehuit täällä kuinka kaunis oot :D))

ap

Vierailija
27/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ystäviä? Oletko pinnallinen?

Vierailija
28/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 16:29"] Halooo! Mun ulkonäköni elättää minut. ap[/quote] Miten se sinut elättää?

Vierailija
29/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

24. sä olet mies etkä mikään nainen, ei kukaan fiksu aikuinen oikea mies tule pörrään jonnekkin Vauva-palstalle, paitti jos olet joku miespuolinen neiti. Yöks-

ap

Vierailija
31/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen mainoksia. Varsinaisesti en ole malli, mutta teen mainoksia. Opiskelen samalla "oikeaan" ammattiin.

ap

Vierailija
32/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä "kauneus" on todettu? Missikisavoittoja, suuria mallisopimuksia (se jos joku pyytää, ei tarkoita muuta kuin että joku pyytää), kansainvälistä tai edes kotimaista mainetta ulkonäön vuoksi?

Vierailija
33/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko myös älykäs? Valitettavasti kauneus ja viisaus ei viihdy yleensä samassa päässä.

Vierailija
34/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen löysähkö, harvahiuksinen ja vinohampainen av-mamma perähikiältä. Tyhmäkin olen kun saapas. Silti miehet ovat jatkuvasti vonkaamassa ja vislaamassa. Kauniiksikin jatkuvasti kehutaan (vaikkei ole totta). Onko kysyttävää?

Vierailija
35/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kultaisennoutajan omistaja Espoosta. Onko kysyttävää?

Vierailija
36/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho ja osaat siitä huolimatta kirjoittaa ja lukea eli olet fiksukin!

Vierailija
37/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Heidi Klum kaunis vai huomattavan kaunis?

Vierailija
38/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuttaisit elämässäsi?

Vierailija
39/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
40/58 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon sulta pääsi viimeksi paukku. Haiskos se?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan