Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osallistuuko työssäkäyvä puolisosi vauvanhoitoon yöllä?

Vierailija
30.10.2013 |

Ja jos kyllä, niin miten? Oletko tyytyväinen tilanteeseen vai haluaisitko muutosta?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, hyvin erilaisia ratkaisuja siis ja suurimmalle osalle oman perheen tapa tuntuu sopivan.

Meillä minä päävastuussa n.8kk asti, sitten unikoulu ja isä siitä eteenpäin vastuussa. unikoulut saatu osumaan miehen loma-aikoihin, joten on hyvin jaksanut pari yötä vähemmällä unella ja sitten jo helpottaa. Aamuisin viikonloppuisin nukun pari tuntia pidempään kuin muu perhe silloin kun yöt ovat minun vastuullani. Kaikkien lasten kanssa toimittu näin, vauvat olleet aika huonoja nukkumaan. Päiväunia en neljän kanssa pysty nukkumaan.

ja sille yhdelle joka kysyi että miksi tein uuden aloituksen enkä nostanut vanhaa, tuli vahingossa kaksi aloitusta eilen peräjälkeen. toinen tipahti ja tämä jäi näköjään elämään.

-ap

Vierailija
42/42 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osallistunut kummankaan kohdalla. Olisi voinut osallistua, jos olisin pyytänyt, mutta en raaskinut miestä rasittaa yöheräämisellä eikä mies koskaan itse tarjoutunut avuksi. Jälkeenpäin ajatellen tämä ei ollut kovin järkevää. Lapset syntyivät vuoden ikäerolla ja olin kuopuksen vauva-aikana täysi zombi, sillä vauva nukkui todella huonosti. En muista oikein mitään noista parista vuodesta. Nyt kun olen itsekin taas töissä, niin tajuan, että kyllä täällä jaksaisi, vaikka silloin tällöin yön valvoisikin. Lepoahan tämä täällä on jos vertaa siihen, että pyörität pienten arkea kotona pahasti univelkaisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme