Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Vierailija kirjoitti:
Kukka on ilmiselvästi Miitta Sorvali. Kyllä tunnistin äänen ja olen 100%:n varma tästä.
Minä kyllä vertaan kaikkien kohdalla pituuksia Ileen. Siksi Kukka ei voi olla Miitta. Miitta on n 180cm.
Tuomareista joku ehdotti Tuija Piepposta ja hän vois olla. Oliko vihjannut punaisesta tukastaan, mikä vahvistaisi ja tietysti omenavartalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hihhii, onpa kiva olla oikeassa Kukan suhteen. Miitta Sorvalin äänen tunnistin ja se on hän, tulette näkemään, että oikeassa olen :)
Olen sitä mieltä että Kukka on Salkkareiden Ulla. Kaikki esittelyvideon vinkitkin liittyivät häneen ja uraansa selkeästi. Miten sinusta vinkit liittyivät Miitta Sorvaliin?
Minullakin tuli sellainen tunne, että Kukka on Ulla Taalasmaa eli siis Peuhu.
TykkäänNakkijaMuussivaniljajädemyös kirjoitti:
Miten musta tuntuu että kaikki tuomarit tietää hahmojen henkilöllisyydet ennen esityksiä... Tää haiskahtaa jotenkin niin käsikirjoitetulta ohjelmalta!
Miten minusta taas tuntuu, ettei ne tiedä.
Miksi täytyy aina olla niin kyyninen joka asiassa? Aina tuomarit jo muka etukäteen tietää kuka on kuka ja putoojakin on jo käsikirjoitettu etukäteen jne.
Ja miksi tuomareiden edes pitäisi tietää etukäteen, ketä esiintyjät ovat? Mitä lisäarvoa se ohjelmaan toisi?
Vierailija kirjoitti:
TykkäänNakkijaMuussivaniljajädemyös kirjoitti:
Miten musta tuntuu että kaikki tuomarit tietää hahmojen henkilöllisyydet ennen esityksiä... Tää haiskahtaa jotenkin niin käsikirjoitetulta ohjelmalta!
Miten minusta taas tuntuu, ettei ne tiedä.
Miksi täytyy aina olla niin kyyninen joka asiassa? Aina tuomarit jo muka etukäteen tietää kuka on kuka ja putoojakin on jo käsikirjoitettu etukäteen jne.
Ja miksi tuomareiden edes pitäisi tietää etukäteen, ketä esiintyjät ovat? Mitä lisäarvoa se ohjelmaan toisi?
Kyllä ei tarvii olla ennustaja saati selvänäkijä kun tajuaa, että on olemassa kässäri. Kässärin mukaan joillekin annetaan jopa oikea arvaus, mutta suurin osa arvauksista on puppua. En usko, että tuomareista kukaan on niin "tyhmä" ettei osaa arvioida ja verrata hahmon esittäjän pituutta Ileen. Silti arvaillaan ihan älyttömiä.
Jos kaikki tai suurin osa arvaisi alussa oikeat henkilöt, se ei toisi kiinnostusta. Asia olisi selvä. Se lienee varmaa, että etukäteen on sovittu, kuka paljastuu ja mukamas yleisö saa päättää. Huvittaa ja ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Pakkasella ei mielestäni ollut jenkkiaksenttia ainakaan.
Vihjevideossa ei puhu itse
Kukka on Paula Koivuniemi. Eräästä seikasta esittelyvideolla sai selvän vinkin.
Vierailija kirjoitti:
En usko, koska Paula laulaa kyllä paremmin kuin kukka. Olen edelleen sitä mieltä, että kukka on Eija Vilpas.
Pakkanenhan on edelleen Ronn Moss eli oikea alkuperäinen Ridge Forrester
Vierailija kirjoitti:
Mistä seikasta?
Vierailija kirjoitti:
Tiedänkaikenolenparas kirjoitti:
Viikinki = Lauri Markkanen
Vihjevideot antavat ymmärtää että kyseessä on jollain tavalla urheiluun liittyvä henkilö. Videolla on myös ollut taustalla kuvia Chicagosta ja eikös se Lauri siellä pelaa korista? Olen miltei varma että Viikinki on Markkanen!Oletko ihan tosissasi? Lauri Markkanen on 213 cm pitkä...
Kasvaako se vielä tuosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville Valo pakkanen.
Tätä mä mietin heti ekan jakson aikana, muttamutta.
Ei ole, ja en usko että menisi tuohon ohjelmaan muutenkaan.
Täysin käsikirjoitettu ohjelma, hyviä näyttelemään. Yhtä lukuunottmatta ovatkin he näyttelijöitä. Kukka on Peuhu.
Pakkanen, voisiko hän olla Ola Salo?
Kukka on Maija-Liisa Peuhu. Vuosia salkkareita seuranneena artikulointi on selvästi "Ullan"
Vierailija kirjoitti:
Kukka on Maija-Liisa Peuhu. Vuosia salkkareita seuranneena artikulointi on selvästi "Ullan"
Se on kyllä ihan 100 varma.
Näin seksuaalivähemmistön edustajana joka aika usein tunnistaa kanssaihmisensä voisin vaikka lyödä vetoa siitä, että Pakkanen ei ole hetero.
Uskon myös että saattaa olla muutenkin olemukseltaan androgyyni, vähän sellainen Prince- ja David Bowie -henkinen.
Olen sitä mieltä että Kukka on Salkkareiden Ulla. Kaikki esittelyvideon vinkitkin liittyivät häneen ja uraansa selkeästi. Miten sinusta vinkit liittyivät Miitta Sorvaliin?