Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihan kummallista, jos Pakkanen olisi suomalainen, jos vihjeeksi annetaan, että puhuu englantia.
Puhun minäkin englantia, mutta olen silti suomalainen.
Niin, melkein kaikki suomalaiset puhuvat englantia. Mutta vihjeessä se mielestäni tarkoittaa, että henkilö ei puhu suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Naispelko, olimme molemmat väärässä. Ei ollut Kalle eikä Anssi vaan Kanala. Pusut sulle ja hyvää yötä. T mimmeli
Niin oltiin. Tiedostin, että Kanalaa oli veikkailtu jonkinlaisena varmana tietona Geggoseksi sen tyttöjutun takia, mutta luotin siihen, että Kalle Laitelahan siellä seikkailee. Ääni oli niin samanlainen.
Ja kauhujen yö sentään, tässähän menee pusuneitsyys kun alkaa mimmelit pusuttelemaan näin pyhäinpäivän iltana. Öitä vaan sinnekin.
Terveisin Naispelko27
Se tosiaan kuulosti salkkarien Kallelta ja olin lähes varma että se on Kalle. Mutta vihjeet ei oikeen osunut Kalleen.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut jonka mielestä Kukka on selvästi Riitta Uosukainen?
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä ei olisi uskonut Kari Kanalaksi laulun perusteella.
Papin pitää osata laulaa, eli veisata. Täysin laulutaidoton ei voi olla pappina.
Kyllä voi olla. Kanttori jeesaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko Pakkanen olla Waltarin Kärtsy?
Se on joku ulkomaalainen! Ja Kärtsyn tietää ainoastaan sinä ja minä. Se ei oo mikään julkkis.
Pakkasesta tuli mieleen Heikki Kovalainen. Pitää hyvistä ja ura ei mennyt niin kuin piti. Nyt toinen suomalainen kokee aika lailla saman kohtalon saman henkilön aiheuttamana.
Olen arvannut kaikki kolme paljastunutta väärin. Geggosta luulin Kalle Laitelan näyttelijäksi. Vihjeet sopivat ainakin osittain Kalleen, mutta eivät kylläkään tuohon näyttelijään itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Pakkasesta tuli mieleen Heikki Kovalainen. Pitää hyvistä ja ura ei mennyt niin kuin piti. Nyt toinen suomalainen kokee aika lailla saman kohtalon saman henkilön aiheuttamana.
Siis hevimusiikista pitää.
Pakkasen vihjeet sopivat hyvin mm. Mikko Leppilampeen.
Ei siinä ole mitään järkeä, että pakkanen olisi suomalainen.
Onko tosiaan niin, ettei Konsta Hietanen oo yksikään hahmoista? Harmi, olisin halunnut nähdä hänet tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Mun mielestä taas Aira Samulin!
tijazzz kirjoitti:
Pakkanen = Kimi Räikkönen
ei voi olla, ei ole suomessa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hevimusiikista pitää.
Pakkasella on kuitenkin ”vanhan miehen ääni”. Ei sovi Kovalaiseen. Lisäksi hyvin opitut maneerit, en usko formulakuskilla olevan yhtään näyttelijönlahjoja. Joku esiintyjä se on, vanhempi mies. Joku ruotsalainen, noin. 180cm pitkä mies.
Vierailija kirjoitti:
Loistava biisivalinta pakkasella.
Ja veti ihan törkeen hyvin!! Jopa mun mies joka on ihan super FF fani sano et “ ok saa laulaa” se inhoo mun mies kaikkia surkeita kopioita. Pakkanen veti tosi hyvin!
Kimi Räikkösellä on vaurioita äänihuulissa, tuskin laulaa ihan noin :D
Pakkasen äänen perusteella sanoisin, että kyseessä on Tommi Läntinen. Vihjeiden sopivuudesta taas ei ole mitään käryä. Joku vanhempi ja laiha mies kyseessä.