Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10901)
Tökeröintä viihdettä, johon olen törmännyt. Rimanalituksen eliittiä.
Maikkari, mauttomuuden mausoleumi.
Hyi miten negatiivinen tunnelma täällä on.
Mä täällä yritin selittää aikoja sitten, että Pakkanen on Leppilampi ja että se raspi ei ole oikean hevarin/rokkarin vaan kuulosti vähän päälle liimatulta. Ei siinä mitään pahaa ole, Mikon veto oli silti erittäin hieno ja ansaitsee aplodit. Hienosti veti Hietalakin poikabändiä.:D
Vierailija kirjoitti:
Hyi miten negatiivinen tunnelma täällä on.
Ja vain yhden viihdeohjelman takia.:D
Vierailija kirjoitti:
Mä täällä yritin selittää aikoja sitten, että Pakkanen on Leppilampi ja että se raspi ei ole oikean hevarin/rokkarin vaan kuulosti vähän päälle liimatulta. Ei siinä mitään pahaa ole, Mikon veto oli silti erittäin hieno ja ansaitsee aplodit. Hienosti veti Hietalakin poikabändiä.:D
Mitä tämä tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, Mikolta sujuu raspi tarvittaessa, mutta ei hänestä silti kunnon rokkaria tule. Eikä tarvitsekaan, on selvästi enemmän tyyppiä iskelmä/tangolaulaja. Onhan Hietalakin parhaimmillaan omassa genressään, vaikka nähtävästi myös räppikin sujuu tarvittaessa. Molemmat olivat hyviä ja hienoa että uskalsivat kokeilla sitä ”ei niin itselle turvallista” musiikkityyliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä tarkoittaa?
Sitä että tunnistan oikean hevarin ja rokkarin. Ei siinä lajissa niin vaan kaikki pärjää. Pointsit silti Mikolle, oli hieno veto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä tarkoittaa?
Sitä että tunnistan oikean hevarin ja rokkarin. Ei siinä lajissa niin vaan kaikki pärjää. Pointsit silti Mikolle, oli hieno veto.
Tarkoitankin, miten sen erottaa ja miten se raspi liimataan päälle ja miten se rokkarilla sitten muodostuu?
Voi Mikko- parkaa! Aikuinen mies kerjää sääliä ' kärsimyksillään '. Suoraan sanoen v-tuttaa rankasti, kun monella elämässä on oikeasti tragediaa tragedian perään. Ylimielinen ML näytti keskisormea tällaisille ihmisille.
Joo joo, viihdeohjelma. Silti osoitti täydellistä tyylitajun puutetta koko tuotantotiimiltä.
Vaihdoin ajatuksia ohjelmasta kahdeksan ihmisen kanssa irl, ja jokainen heistä on samaa mieltä kanssani.
Mutta jatkakaa te kusetuksen ystävät suitsutustanne. I'll be out of here.
Vierailija kirjoitti:
Voi Mikko- parkaa! Aikuinen mies kerjää sääliä ' kärsimyksillään '. Suoraan sanoen v-tuttaa rankasti, kun monella elämässä on oikeasti tragediaa tragedian perään. Ylimielinen ML näytti keskisormea tällaisille ihmisille.
Joo joo, viihdeohjelma. Silti osoitti täydellistä tyylitajun puutetta koko tuotantotiimiltä.
Vaihdoin ajatuksia ohjelmasta kahdeksan ihmisen kanssa irl, ja jokainen heistä on samaa mieltä kanssani.
Ja kukahan tätäkin uskoo kuin näytät ottaneen elämäntavaksesi solvausten sinkoamisen esiintyjiä kohtaan näissä tämäntapaisissa ketjuissa. Eli viimeistään seuraavalla sivulla olet taas mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää myötähäpeää aiheuttaa ihmisten kiukku maikkaria ja/tai Leppilampea kohtaan. En ole juurikaan seurannut ohjelmia joita hän juontaa, tai edes nähnyt tuotantoja joissa näyttelee, mutta nyt katson varmasti. Huikea tyyppi. Ei ihme että maskien takaa esiintyminen oli hänelle vapauttava kokemus, niin tolloja ja tyrmääviä näyttävät ihmiset olevan.
En ole itsekään nähnyt montaa leffaa häneltä. On ollut käsitys, että jonkin verran on näytellyt ns. nättipoikarooleja, joissa toki kykynsä näkyy, muttei hänen koko potentiaali pääse oikeuksiinsa.
Tämän formaatin innoittamana tutkin YouTubea ja sieltä löytyi kokonainen Härmä-leffa. Leppilampi on siinä pääroolissa, ja vaikken koko leffaa katsonut, ainoastaan pätkiä sieltä täältä, täytyy sanoa, että helkkarin hyvä suoritus. Näyttelee uskottavasti ja vakuuttavasti pahista, jonka psyyke on todella vinoutunut, eikä juontajaimago häiritse roolisuoritusta pätkääkään.
En nyt ihan ymmärrä, miksi tässä nyt yritetään todistella Leppilammen näyttelijäntaitoja. Ei kai kukaan niitä ole kyseenalaistanutkaan, kun roolejakin ihan säännöllisesti näkyy tulevan. Ja eihän tämä kilpailu muutenkaan liity mihinkään näyttelemiseen, kun ei ole mitään oikeita dialogeja eikä edes kasvojen ilmeitä.
Juuri Pakkasen kohdalla tämä itse asiassa liittyi pitkälti myös näyttelemiseen. Leppilampihan sai monet olemuksellaan, eleillään ja liikehdinnällään ajattelemaan, että kyseessä on homoseksuaali/androgyyni/glam-rokkari ja vaikka mitä kaikkea, mitä ei ole. Se on juuri näyttelijäntyön ansiota, vaikkei kasvojenilmeitä tai dialogia olisikaan.
Minä luulin että Pakkanen on drag queen. Ne naiselliset liikkeet, pakkasen asu ja ”muodot” sekä kappale valinnat. Olihan se hienoa näyttelijäntyötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä tarkoittaa?
Tarkoitankin, miten sen erottaa ja miten se raspi liimataan päälle ja miten se rokkarilla sitten muodostuu?
Ehkei sitten sellainen ihminen tunnista, joka ei kuuntele paljon sen genren musaa.
Mutta mistä me tiedämme, onko Mikolla ollut jotakin vaikeuksia elämässään? Ei kaikki niistä julkisuuteen avaudu. Ehkä hän on kokenut jotakin sellaista, mistä meillä ei ole hajuakaan. Vihjeenähän tämä on loistava, koska siinä ei valehdella, mutta katsojat hämmentyy, kun sitä tietoa ei löydykään tosta noin vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kukahan tätäkin uskoo kuin näytät ottaneen elämäntavaksesi solvausten sinkoamisen esiintyjiä kohtaan näissä tämäntapaisissa ketjuissa. Eli viimeistään seuraavalla sivulla olet taas mukana.
Ei kannata vastata ihmisille, joilla selvästi on paha olo. Kaikki vaan provosoituu ja alkaa tappelu.
Ihmiset valittaa kun Pakkanen ei ollutkaan maailmanluokan tähti. Hei, tässä show:ssa oli maailmanluokan tähti ja vieläpä suomalainen = Marko Hietala. Mihin me ulkomaalaisia tähtiä tarvitaan, kun meillä on Suomessakin valtavasti osaamista, kolmen kärki tämän jo osoitti.
Rahvas tykkää valehtelusta! :D:D Kaikki skeida menee täydestä!
Hieman outoa tuo, että "kaikki" olivat maikkarin vakiokasvoja. Laine ollut, tähän syksyyn asti, seitsemän vuotta ylen puoli seitsemän ohjelmassa. Ina Mikkola ja Schatz myös ylen kasvoja. Hietala ei tietenkään ja Jutinkin ajoista on kulunut monta vuotta. En laskisi myöskään Krista Siegfridiä maikkarin vakiokasvoksi. Monen muunkin kohdalla on siinä ja siinä voiko heitä leimata maikkarin "vakiokasvoksi". Nämä julkkikset nyt ovat pyörineet siellä ja täällä, myös mm. Hintikka entinen ylen toimittaja.
Ihmisten tosikkomaisuus on hämmästyttävää. Tämähän oli viihdeohjelma eikä mikään vaalitilaisuus. Varmaan nämä samat ihmiset suuttuvat, kun taikuri tekee heille taikatempun eivätkä he osaa selittää sitä. Heitä on huijattu! Joku on ilmeisesti valittanut maikkarille asti sitä, etteivät osanneet arvata oikein! Varmaan siellä on naurettu kippurassa. On varmaan hirveän raskas elämä, kun täytyy niin paljon vihata esim. jotain Leppilampea. Loppujen lopuksi panelisteille selvimmät hahmot olivat Leppilampi, Krista Siegfrids ja Laine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä tarkoittaa?
Ehkei sitten sellainen ihminen tunnista, joka ei kuuntele paljon sen genren musaa.
Miksi et vastaa kysymyksiin vaan kommentoit vain tällaisella ylimielisellä pätemisellä? Ihan aidosta kiinnostuksesta kysyin. Itsekin kuuntelen paljon rokkia, mutta olen melko kuuro pienille nyansseille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus ihmiset miettii tälläkin palstalla sitä, että mitä sellaista korkeakouluissa oppii, mitä ei muualla niin helposti opi.
Siellä oppii mm. keräämään ja arvioimaan tietoa useammasta lähteestä ja katsomaan kokonaisuutta sen pohjalta, ja myös ymmärtämään sen, että oma tieto ja käsitys voi muuttua, kun tietoa tulee lisää.
Täällä näkyy nyt paljon ihmisiä, joiden mielestä Leppilampi ei voi laulaa esim. raspilla, koska HE itse eivät ole kuulleet sitä muualla kuin Masked Singerissä. Heidän johtopäätöksensä on se, että raspi on siis feikattu ja muuta väittävät valehtelijoita, vaikka joku kertoisi kuulleensa raspia muissakin yhteyksissä.
Itse oletin, että luonnollista laulua sen olla pitää, jotta olisi mahdollista arvata äänen perusteella.
Itseäni inhottaa se teeskentely.Inhoatko myös Hiirulaisen teeskentelyä, vai pelkästään Leppilammen?
Hiirulainen on muutenkin äänen kanssa leikittelevä, että osasin arvailla, jos Jarkko Tamminen on tässä ohjelmassa niin hän voi kuulostaa miltä vaan. Leppilampi huijasi täysin olemustaansa niin se alkoi närästyttää minua.
Enkä mä muidenkaan valehtelua sulatellut oikein hyvällä.
Lue tarkemmin, monikin on kertonut kuulleensa raspia muuallakin.