Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Leijona olisi voittanut tälläkin kaudella ja heinäseiväs tullut toiseksi. Ei tämän kauden esiintyjät olisi pärjänneet heille. Heinäseipään puku on ehdottamasti kilpailun aatelia, onhan se päässyt top10 monissa eri kansainvälisissä äänestyksissä sekä YouTuben videoilla. Mutta siis hyvinhän Marko ja Jarkkokin vetivät.
Paras hetki oli Jarkko Tammisen ilme maskin poistamisen jälkeen, se leveä hymy oli aito!
Omat fiilikset meni Titanicin aikana, kun yhtäkkiä tunnistin Leppilammen äänen. Että tähänkin ohjelmaan mies oli saanut tungettua itsensä ja vielä "esittämällä" ulkomaalaista.
Vierailija kirjoitti:
Paras hetki oli Jarkko Tammisen ilme maskin poistamisen jälkeen, se leveä hymy oli aito!
Omat fiilikset meni Titanicin aikana, kun yhtäkkiä tunnistin Leppilammen äänen. Että tähänkin ohjelmaan mies oli saanut tungettua itsensä ja vielä "esittämällä" ulkomaalaista.
Jarkko oli minusta paras esiintyjä, mutta se hahmo oli hiukan vastenmielinen. Upea ääni Jarkolla.
Kai te nyt ymmärrätte miksi Hietala voitti, vaikka se vetikin välillä vähän "värittömästi" ei Floorin kanssa tasapäisenä esiintyvä ole mikään amatööri se on huippuluokan ammattilainen joten kyllä sen kuuluikin voittaa nuo harrastelija laulajat
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli pohjanoteeraus Mikon kohdalla. Lauloi viimeiset biisit omalla äänellään. Ihan keskitason kapakkalaulaja, ekat biisit oli käsitelty studiossa tunnistamattomiksi. Mikäli haluaa tehdä musiikkiuraa ei kannata rakentaa imagoa valheiden päälle.
Naama alkaa olla sen verran kulunut telkussa, että voi olla että tuotantotiimi vaihtaa uusiin, tuoreisiin juontajiin. Siitäkin tietenkin voi poikia joku nyyhkytarina juorulehtiin.
Masked singer ohjelman kannalta ei ole hyvä että antavat tällaisen Mikon kaltaisen wanna be:n julkkiksen keksiä valheelliset vinkit, esim ettei osaa suomea. Se on katsojien aliarvioimista, eikä katsoja ole kiinnostunut kus-tuksesta.
Tämä. Erinomainen tiivistys👍
En ole koskaan ollut mitenkään innoissani Leppilammesta, vaikka täällä palstalla tulinkin joidenkin tiukkisten toimesta välittömästi diagnosoiduksi hänen fanaattiseksi kannattajakseen kun tulin tänne kertomaan että mielestäni Pakkanen on Leppilampi. Paremminkin hän on minussa aina saanut aikaan ärsytysreaktion.
Mutta nyt Masked Singerin jälkeen suhtaudun häneen suopeammin. En nyt vieläkään pysty häneen kovin ihastuneesti suhtautumaan mutta on kaverille pakko nostaa hattua. On rohkeasti tavoitellut unelmiaan, joutunut myös pettymään ja nöyrästi sen jälkeen muuttamaan suuntaa, unelmiaan myös haudaten. Osaa näytellä, laulaa ja vieläpä liike-elämässäkin on mukana. Siinä sivussa on ollut ja on varsin kova urheilija, ja isäksikin on ehtinyt. Ne tekee jotka osaa ja uskaltaa, muut joko ihailee tai haukkuu.
Mä koitin tällä kaudella olla lukematta nettikeskusteluja, vaan arvailla mahdollisimman paljon itse. Nyt vasta oon vähän lueskellut ketjua. Osa osui mulla oikeaan, mutta jotkut yllätti kyllä. Mun mielestä tästä saa enemmän irti, kun ei lue liikaa muiden spekulaatioita, vaan koittaa itse arvailla. Silloin myös ymmärtää paremmin panelistien asemaa, koska he eivät ole voineet lukea mitään keskusteluja tai googlailla jokaista vihjettä. Kuinkahan moni olisi arvannut vaikka Jarkon, jos ei olisi saanut lukea mitään keskusteluja? Mä satuin yhdessä vaiheessa törmäämään YouTube-kommenteissa tähän arvaukseen ja silloin mulla loksahti palaset paikoilleen. Sitä ennen ei rehellisesti sanottuna käynyt mielessäkään. Näin myös ymmärtää, että panelisteille tuli varmasti jotkut paljastukset oikeasti yllätyksenä. Toki siinäkin on oma viehätyksensä, kun spekuloi muiden kanssa, mut itse tykkäsin enemmän näin päin ja tuli kiva fiilis, kun oli onnistunut muutaman arvaamaan ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Jäi katsomatta suurin osa esityksitä, mutta tunnistin Marco Hietalan seisoma-asennosta heti kun katsoin sattumalta osan viimeistä esityksestä. Sitten kun katselin joitain aikaisempia esityksiä niin uskon, että aika moni minua parempi nightwishin fani tunnisti jossain vaiheessa jos ei heti. Itselläni olisi ollut varmasti vaikeuksia tunnistaa, vaikka olen seurannut jopa tarotista asti jollain tasolla. Aika tyhmä olo tuli kun tunnistaa laulajan seisoma-asennosta... ;D
Mä tunnistin housuista 😁
Jarkko Tamminen on taitava, mutta oli luonut itselleen todella vastenmielisen hahmon, jonka esiintymistä ei ollut mukava katsella ja kuunnella. Kiitos Leppilammelle upean hahmon luomisesta, paras hahmo ylivoimaisesti näiden kahden kauden aikana - ja kiitos myös Mikon hienoista ja monipuolisista esityksistä.
Vierailija kirjoitti:
Leijona olisi voittanut tälläkin kaudella ja heinäseiväs tullut toiseksi. Ei tämän kauden esiintyjät olisi pärjänneet heille. Heinäseipään puku on ehdottamasti kilpailun aatelia, onhan se päässyt top10 monissa eri kansainvälisissä äänestyksissä sekä YouTuben videoilla. Mutta siis hyvinhän Marko ja Jarkkokin vetivät.
No enpä usko. Jarkko ja Marko ovat kivenkovia ammattilaisia. Joo, onhan Sami Hedberg ihan hyvä laulaja, mutta ei kyllä mun mielestä vedä vertoja finaalin kaksikolle. Heinäseiväs taas olisi tässäkin varmasti pärjännyt.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut mitenkään innoissani Leppilammesta, vaikka täällä palstalla tulinkin joidenkin tiukkisten toimesta välittömästi diagnosoiduksi hänen fanaattiseksi kannattajakseen kun tulin tänne kertomaan että mielestäni Pakkanen on Leppilampi. Paremminkin hän on minussa aina saanut aikaan ärsytysreaktion.
Mutta nyt Masked Singerin jälkeen suhtaudun häneen suopeammin. En nyt vieläkään pysty häneen kovin ihastuneesti suhtautumaan mutta on kaverille pakko nostaa hattua. On rohkeasti tavoitellut unelmiaan, joutunut myös pettymään ja nöyrästi sen jälkeen muuttamaan suuntaa, unelmiaan myös haudaten. Osaa näytellä, laulaa ja vieläpä liike-elämässäkin on mukana. Siinä sivussa on ollut ja on varsin kova urheilija, ja isäksikin on ehtinyt. Ne tekee jotka osaa ja uskaltaa, muut joko ihailee tai haukkuu.
Taitaa johtua enemmän siitä, että suomi on pieni maa ja Leppilammen naama on ns "kulunut". Se vain alkaa tökkiä kun aina sama naama loistaa joka tuutissa, siksi tämä oli ihan mielenkiintoinen juttu kun ei ehtinyt tulla ensimmiseksi ajatus, että taas tuo sama naama.
Katsoin Tohtorilta yhden esityksen youtubesta heti kauden alussa, kun kuulin arvailuja siitä, että on Hietala.
Ääni oli selvästi Markon, mutta lauloi kai tarkoituksella huonommin kuin normaalisti lavalla. Se olisi muuten tunnistettu heti.
Pitää katsoa loputkin esitykset. Kai se jossain vaiheessa alkoi laulaa oikeasti, koskapa voitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarkko oli minusta paras esiintyjä, mutta se hahmo oli hiukan vastenmielinen. Upea ääni Jarkolla.
Jarkko Tamminen ON erittäin hyvä laulaja, mikä unohtuu, kun hänet nähdään lähes aina imitaattorina. Hän laulaa hienosti myös omalla äänellään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan muiden maiden masked singerissä saa kusettaa vihjeissä. On kyllä kusetettu olo :(
Niinpä. Masked Singer kuutamolla olisi oikea nimi, kun saa meillä lasketella valheita valheiden perään vihjeiksi.
Ne jotka ihmettelee, mihin lähti "leppilammen vihaajat". Ei me sitä vihata, hyvin lauloi. Maikkaria vihataan, että oli muka maailman laajuinen tähti, mutta ei ollut, vaan olinleppilampi. Yle ja nelonen,eii oo valehdelkut, kuten maikkari nyt teki. Tyhjää on helppo myydä, corona-aikans, mikko leppilampea myydään lady gagsna.
Jos maikkari msinodtss esim metsllicaa, ei siellä oo james hetfilrd, vaan mikko leppilampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarkko Tamminen ON erittäin hyvä laulaja, mikä unohtuu, kun hänet nähdään lähes aina imitaattorina. Hän laulaa hienosti myös omalla äänellään.
Joo ja hän on opiskellut laulua ja äänenkäyttöä vuosia. Sen takia nuo Jutta Larm -arvailut tuntui tosi oudolta edes heittona. Aivan kuin kuka tahansa pulliainen voisi vaan vetää tolla tavalla. Hedberg viime kaudella yllätti laulutaidollaan, mutta hänestä kuuli, ettei ole ammattilainen.
Vierailija kirjoitti:
Kai te nyt ymmärrätte miksi Hietala voitti, vaikka se vetikin välillä vähän "värittömästi" ei Floorin kanssa tasapäisenä esiintyvä ole mikään amatööri se on huippuluokan ammattilainen joten kyllä sen kuuluikin voittaa nuo harrastelija laulajat
Jos Pakkanen ois vetänyt kuin kisan alkupäässä eikä Leppis ois jääny kii ni ois voittanut. Tarkoituksella sen taso laski. Ihan käsikirjoitettu juttu. Eihän kukaan maailmanluokan laulaja ohjelmaan ees lähtis jos se heti tippuis. Ois noloa.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Tohtorilta yhden esityksen youtubesta heti kauden alussa, kun kuulin arvailuja siitä, että on Hietala.
Ääni oli selvästi Markon, mutta lauloi kai tarkoituksella huonommin kuin normaalisti lavalla. Se olisi muuten tunnistettu heti.
Pitää katsoa loputkin esitykset. Kai se jossain vaiheessa alkoi laulaa oikeasti, koskapa voitti.
Sillä on aika omanlaisensa ääni joten kyllä sen tunnistaa, välillä sen huomasi miten joutui pidättelemään ja miettimään miten laulaisi. Taitaa olla poikkeuksellisen hyvä taju omasta äänestään ja laulamisestaan, en tiedä. En tiedä olenko oikeassa, mutta välillä kuulosti hieman siltä kuin arvostus toisia biisejä kohtaan olisi ollut isompi joten ne vedettiin" suuremmalla hartaudella".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan muiden maiden masked singerissä saa kusettaa vihjeissä. On kyllä kusetettu olo :(
Niinpä. Masked Singer kuutamolla olisi oikea nimi, kun saa meillä lasketella valheita valheiden perään vihjeiksi.
Löytyy keskustelua muualtakin siitä että ovatko vihjeet "misleading" tai peräti "fake". Omat odotukset ja oletukset eivät muodosta mitään virallista sääntökirjaa.
Myönnän että pidin Tohtorista eniten sen vuoksi, koska olen Nightwish fani. Oli hauska seurata, miten hevimies vetää räppiä ja poikabändin poppia. Se toi lisämausteen tähän hahmoon. Tyttäreni taas oli sitä mieltä, että Hiirulaisen olisi kuulunut voittaa. Sillä oli niin hienot korut ja paras lauluääni. Hän oli vähän ihmeissään, kun Hiirulainen olikin poika.:D Kiva ohjelma, sen parissa ovat viihtyneet niin aikuiset kuin lapsetkin.