Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer Suomi kausi 2 Official

Masked Singer Suomi kausi 2
12.09.2020 |

Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006632922.html

Kommentit (10902)

Vierailija
10321/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kattonut vähän "sivusilmällä" tätä kautta, mutta mua jäi ihmetyttämään ne Hietalan/Tohtorin vihjeet. Täällä on mollattu Leppilammen vihjeitä ja huijaamista, mutta miten se tohtorointi liittyi tuohon Hietalaan? Entä miekkavalaat? Hänelläkö oli sammakko vihje-esineenä? Oliko Tammisella pikkusisko ja pikkuveli? Leppilammella Björklundin kuva? No jälkimmäisen ymmärrän, että Björklund on näyttelijä ja Mikko on näyttelijä...

Minä tulkitsen nuo Hiirulaisen ylimääräiset hahmot niin, että viittaavat nimenomaan työhön imitaattorina. Esittää työkseen useita eri hahmoja. Ei siskoja, veljiä tai 2 lasta.

Eihän vihjeissä paljon oo järkeä, jos se menee tällaiseksi...

Vierailija
10322/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin lyödä rahasta vetoa, että Konsta Hietanen on mukana seuraavalla kaudella. :D Ajattelin, että olisi jo nyt mukana. Joku Salkkareiden näyttelijä on tähän mennessä ollut aina mukana, joka on myös hyvä laulaja.

No ei kai kukaan nyt kuvitellut, että Hietanen olisi ehtinyt tähän ohjelmaan, joka kuvattiin elokuussa. Hän oli mukana Tähdet tähdet -ohjelmassa, joka alkoi 16.8. ja jota varten oli harjoitellut jo ennen sitä. Lisäksi Hietaset olivat 28. elokuuta Tuttu juttu -shown kuvauksissa. Sitä paitsi, veikkaan, että Salkkareista on mukana joku, jota ei heti uskoisi, esim. Ilona Chevakova, Tuuli Mattila tai Pete Lattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10323/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon Leppilammen vedätyksen jälkeen ohjelmassa tuskin näkyy oikeita laulajia. Meni tämä ohjelma roskalaatikkoon.

Vierailija
10324/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Mikon lähipiiriä, mutta on kuitenkin oltu paljon tekemisissä vuosien varrella. Sen perusteella sanoisin, että Pakkasen vihjeissä kerrottiin paljon nimenomaan Mikosta ihmisenä. Hän on aika paljon syvällisempi ja monitahoisempi henkilö kuin julkisuuskuvasta voisi luulla.

Todella upeasti oli Pakkanen tehty, ja olen iloinen, että Mikko pääsi sen tekemään ja päästi ihmiset näkemään itsestään myös vähemmän tuttuja puolia. Hyvä Mikko!

Valitettavasti minulle ei välittynyt kovin syvällistä ja monitahoista henkilöä tämän ohjelman perusteella. Kovin on traagista ollut elämä ja on oppinut kantapään kautta, ettei ole immuuni kaikelle. Ja mitä muuta. Oscarit jäivät saamatta ja joutui palaamaan Suomeen (= roskikseen). 

Onko Mikko sanonut, että viittasi tällä roskiksella juuri tähän? Ehkä hänen omassa henkilökohtaisessa elämässään on tapahtunut jotain sellaista, että hän on ikään kuin tuntenut joutuvansa ojasta allikkoon.

Vierailija
10325/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiirulainen väitti olevansa kova bisnesnainen, Taikahattu joku siirtolapuutarha-pulla äiti, Pakkanen ollut elämässään roskiksessa...  ?

Jos tulee vielä seuraava kausi, niin tietää,  että noiden vihjeet eivät välttämättä pidä paikkaansa. Itse luulin, että juurikin näiden vihjeiden(kin) perusteella arvataan kuka siellä maskin alla on.

Sehän oli jo ensimmäisellä kaudella tiedossa että jotkin vihjeet ei pidä paikkaansa, ja on siitä tälläkin kaudella mainittu useaan otteeseen jopa lähetyksissä.

Jarkko Tamminen on ymmärtääkseni Tappara fani, ei ole sanonut että on Tampereelta. Panelistit vain on olettaneet että on Tamperelainen kun Tapparan pelipaita vihjevideoissa.

Ja mitä ensikauteen tulee...Antti Holmaa on veikkailtu vähän yheksi jos toiseksi niin on varmaan seuraavalla kaudella mukana jos sellainen tulee;) (vrt. Viimekautena Leppilampea veikkailtiin paljon)

Hiirulaisen keksin siinä jaksossa kun puhuivat treenatuista käsivarsista ja parijaksoa sitten hyväksyin Tohtorin henkilöllisyyden kun aloin lukemaan tätä palstaa ja instaa, vaikka itse veikkailin ihan toista aluksi. Näiden lisäksi vain kaksi muuta oikein ilman keskustelupalstoja..Kukka ja Viikinki.

Tämä kausi..en saanut sitä yllätystä, se oli kuten arvelinkin yllätys vain panelisteille. Kun tiesi kaikki ennen finaalia niin ei yllättänyt maskien poisto. Tosin viimeiseen asti odotin Pakkaseksi jotain toista henkilöä, koska toivoin sitä suurta yllätystä.

Millä tavalla viime kaudella vihjeet eivät pitäneet paikkaansa? 

Onko Pandora esimerkiksi jotenkin Karjalasta. Antoi Karjala-vihjeen, mikä harhautti ihmiset ajattelemaan Hanna Pakarista.

Ja ilkka alanko antoi vihjeen että on radiotoimittaja...vaikka ei ole. Mitä nyt käyny vierailulla jossain ohjelmassa. Ja jossain puhuttiinkin loppukaudesta että kaikki vihjeet ei pidä välttämättä paikkaansa. En muista enään missä. Anteeksi.

Ei sanonut noin. Sanoi, että häntä on kuultu radiossa (tarkoitti biisejään), ja ihmiset sitten itse miettivät vaihtoehdoiksi pelkkiä radiotoimittajia.

Vierailija
10326/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Mikon lähipiiriä, mutta on kuitenkin oltu paljon tekemisissä vuosien varrella. Sen perusteella sanoisin, että Pakkasen vihjeissä kerrottiin paljon nimenomaan Mikosta ihmisenä. Hän on aika paljon syvällisempi ja monitahoisempi henkilö kuin julkisuuskuvasta voisi luulla.

Todella upeasti oli Pakkanen tehty, ja olen iloinen, että Mikko pääsi sen tekemään ja päästi ihmiset näkemään itsestään myös vähemmän tuttuja puolia. Hyvä Mikko!

Hyvin sanottu!

Munkin mielestä asia menee noin. En käsitä että ihmiset eivät ymmärrä. Mikko Leppilampi sanoi sen selvin sanoin: "Tämä oli näkymättömyyspilleri. Voi vain tehdä ja ihmiset katsovat ilman ennakkoluuloja."

Mikko näytti itsestään uusia ulottuvuuksia.

Takuulla mieletön kokemus.

Voi vain tehdä mitä? Mitä sellaista hän pääsi nyt tekemään, mitä ei esim teatterissa tai konserteissa ole päässyt tekemään? 

Vierailija
10327/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, ihan Leppilammen haastattelujen perusteella, esim. mitä hän on puhunut suhteestaan uskontaan vrt. isänsä ja elämänmuutoksestaan. Ja oli hieno nähdä Mikosta uusia puolia. Mies senkun paranee vanhetessaan.

Vierailija
10328/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin lyödä rahasta vetoa, että Konsta Hietanen on mukana seuraavalla kaudella. :D Ajattelin, että olisi jo nyt mukana. Joku Salkkareiden näyttelijä on tähän mennessä ollut aina mukana, joka on myös hyvä laulaja.

No ei kai kukaan nyt kuvitellut, että Hietanen olisi ehtinyt tähän ohjelmaan, joka kuvattiin elokuussa. Hän oli mukana Tähdet tähdet -ohjelmassa, joka alkoi 16.8. ja jota varten oli harjoitellut jo ennen sitä. Lisäksi Hietaset olivat 28. elokuuta Tuttu juttu -shown kuvauksissa. Sitä paitsi, veikkaan, että Salkkareista on mukana joku, jota ei heti uskoisi, esim. Ilona Chevakova, Tuuli Mattila tai Pete Lattu.

No älä nyt hermostu, en tiennyt, että tämä ohjelma on kuvattu elokuussa.

Vierailija
10329/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan kuka Masked singer Suomi käsikirjoittaja on? Kiinnostaa tietää.

Vierailija
10330/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno kausi ja päätösjaksostakin jäi mukava mieli! Olen täällä välillä käynyt kirjoittelemassa ja tässä vielä vimeisen kerran, eli päällimmäiset tunnelmat:

Hietala on jo pitkältä ajalta tuttu laulaja ja hänen esiintymisiä oli mukava seurata. Ehkä ihan joka biisi ei hänen äänelleen täysin istunut, mutta esim tämän viimeisen veti todella hienosti. Huumori tuli hyvin maskinkin läpi esille :)

Tamminen on ollut mulle vähän vieras esiintyjä, lähinnä se tyyppi joka viihdeohjelmissa käy imitoimassa Aira Samulinia. Nyt havahduin huomaamaan että kaveri on paljon muutakin. YouTubesta löytyy huikeitakin videoita. Maailmanluokan kyky!

Leppilammen pisteet nousivat silmissäni huikeasti. Pidin häntä joskus aiemmin ylimielisenä keikarina, mutta ensimmäiset viitteet jostain muusta sain kun katsoin "Atlantin yli" joskus pari vuotta sitten. Nyt kun joku viikko takaperin tajusin että ääni sopii Pakkaseen, tuli myös luettua eri haastatteluja ja muutenkin kaivettua tietoa. Tosi monipuolinen kaveri. Hahmo oli taidokkaasti rakennettu; vaikka olin koko ajan enemmän ja enemmän varma että kyseessä on Leppilampi, säilyi tietty epävarmuus melko viime metreille asti.

Hienoja hahmoja ja hyviä tyyppejä niiden sisällä. Kiitos heille, kiitos maikkarille, maltan tuskin odottaa seuraavaa :)

Vierailija
10331/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi''u mitä paskaa. Kärsimystä ja roskiksessa makaamista Mikolla my ass........

Vierailija
10332/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti minulle ei välittynyt kovin syvällistä ja monitahoista henkilöä tämän ohjelman perusteella. Kovin on traagista ollut elämä ja on oppinut kantapään kautta, ettei ole immuuni kaikelle. Ja mitä muuta. Oscarit jäivät saamatta ja joutui palaamaan Suomeen (= roskikseen). 

Onko Mikko sanonut, että viittasi tällä roskiksella juuri tähän? Ehkä hänen omassa henkilökohtaisessa elämässään on tapahtunut jotain sellaista, että hän on ikään kuin tuntenut joutuvansa ojasta allikkoon.

Juu, ei sanonut, mutta sitähän tuo nyt tarkoittaa ja sitähän tässä nyt selitetään, miten valtavan suuri pettymys oli, kun ei sitä Amerikkaa nyt valloitettukaan. Sen jälkeen on ollut suomessa ja monien mielestä on melko menestynyt, mutta roskiksessa vain makoili noissa videoissa. Eikö se tarkoita, että se Suomeen palaaminen ja kaikki mitä täällä on tapahtunut on nimenomaan vain tuollaista ankeaa roskiksessa makaamista. 

Vierailija
10333/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, ihan Leppilammen haastattelujen perusteella, esim. mitä hän on puhunut suhteestaan uskontaan vrt. isänsä ja elämänmuutoksestaan. Ja oli hieno nähdä Mikosta uusia puolia. Mies senkun paranee vanhetessaan.

Jännä, ettei mitään tällaista osannut kuitenkaan tässä ohjelmassa itsestään kertoa, vaan pelkkää roskakasassa makaamista. 

Vierailija
10334/10902 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi Tohtori oli yksipuolinen ja väritön esiintyjä. Tylsä.

Vierailija
10335/10902 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan ymmärrä tätä valitusta. Jokainen hahmo on selvillä viimeistään toisen esityksen jälkeen ja silti porukka vinkuu ettei joku vinkki ollut riittävän suora nuoli osoittamaan kyseistä esiintyjää. Eli vielä helpommaksi pitäisi homma tehdä?!

Eihän tässä nytkään ole mitään jännittämistä muilla kuin ehkä tuomareilla jotka ei kerkiä googlailemaan vinkkejä esitysten välillä. Eikä niilläkään kun veitola tuntee suurimman osan potentiaalisista esiintyjistä ja kataja + muut sitten loput. 

Vierailija
10336/10902 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi katsomatta suurin osa esityksitä, mutta tunnistin Marco Hietalan seisoma-asennosta heti kun katsoin sattumalta osan viimeistä esityksestä. Sitten kun katselin joitain aikaisempia esityksiä niin uskon, että aika moni minua parempi nightwishin fani tunnisti jossain vaiheessa jos ei heti. Itselläni olisi ollut varmasti vaikeuksia tunnistaa, vaikka olen seurannut jopa tarotista asti jollain tasolla. Aika tyhmä olo tuli kun tunnistaa laulajan seisoma-asennosta... ;D

Vierailija
10337/10902 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiirulainen väitti olevansa kova bisnesnainen, Taikahattu joku siirtolapuutarha-pulla äiti, Pakkanen ollut elämässään roskiksessa...  ?

Jos tulee vielä seuraava kausi, niin tietää,  että noiden vihjeet eivät välttämättä pidä paikkaansa. Itse luulin, että juurikin näiden vihjeiden(kin) perusteella arvataan kuka siellä maskin alla on.

Sehän oli jo ensimmäisellä kaudella tiedossa että jotkin vihjeet ei pidä paikkaansa, ja on siitä tälläkin kaudella mainittu useaan otteeseen jopa lähetyksissä.

Jarkko Tamminen on ymmärtääkseni Tappara fani, ei ole sanonut että on Tampereelta. Panelistit vain on olettaneet että on Tamperelainen kun Tapparan pelipaita vihjevideoissa.

Ja mitä ensikauteen tulee...Antti Holmaa on veikkailtu vähän yheksi jos toiseksi niin on varmaan seuraavalla kaudella mukana jos sellainen tulee;) (vrt. Viimekautena Leppilampea veikkailtiin paljon)

Hiirulaisen keksin siinä jaksossa kun puhuivat treenatuista käsivarsista ja parijaksoa sitten hyväksyin Tohtorin henkilöllisyyden kun aloin lukemaan tätä palstaa ja instaa, vaikka itse veikkailin ihan toista aluksi. Näiden lisäksi vain kaksi muuta oikein ilman keskustelupalstoja..Kukka ja Viikinki.

Tämä kausi..en saanut sitä yllätystä, se oli kuten arvelinkin yllätys vain panelisteille. Kun tiesi kaikki ennen finaalia niin ei yllättänyt maskien poisto. Tosin viimeiseen asti odotin Pakkaseksi jotain toista henkilöä, koska toivoin sitä suurta yllätystä.

Millä tavalla viime kaudella vihjeet eivät pitäneet paikkaansa? 

Onko Pandora esimerkiksi jotenkin Karjalasta. Antoi Karjala-vihjeen, mikä harhautti ihmiset ajattelemaan Hanna Pakarista.

Ja ilkka alanko antoi vihjeen että on radiotoimittaja...vaikka ei ole. Mitä nyt käyny vierailulla jossain ohjelmassa. Ja jossain puhuttiinkin loppukaudesta että kaikki vihjeet ei pidä välttämättä paikkaansa. En muista enään missä. Anteeksi.

Ei sanonut noin. Sanoi, että häntä on kuultu radiossa (tarkoitti biisejään), ja ihmiset sitten itse miettivät vaihtoehdoiksi pelkkiä radiotoimittajia.

Vihje meni sana tarkasti näin jakso oli 8. " tämä kaikki saa minut tekemään sitä mitä Heinäseiväs parhaitem osaa, olla sivistynyt kansanmurheita kuunteleva ja toivelevyjä soittava radiotoimittaja"

Tämä jäi minua kalvamaan viimekaudella, koska olin jo tunnistanut Alangoksi ja sitten tyli tämä vihje joka sai minut epäilemään... siksi muistan tämän hyvin ja tarkistinkin asian vielä mtv palvelusta.

Mutta ei tästä sen enempää..tämä kausi päätyi ja nyt alan laittaan Joulua kotiin ja palaan aikaan jolloin en ollut koko aikaa nenä kiinni puhelimessa ja etsinyt vastauksia kuka on maskin takana.

Vierailija
10338/10902 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat mielipideasioita, minusta Tohtori veti hienosti läpi kaikki kappaleet. Toki se hevi olisi ollut hänen ominta tyyliään ja hän olisi kyllä loistanut siinä. Minusta Tohtorin vihjeet oli hienosti käsikirjoitettuja ja tehtyjä, kaikesta paistoi sellainen pieni huumori läpi. Minusta Marko voitti ihan ansaitusti.

Vierailija
10339/10902 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi, miten siistiä oli tuo Mikko Leppilammen esiintyminen tässä ohjelmassa! Parasta ikinä!

Vierailija
10340/10902 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan samaa mieltä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan