Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer Suomi kausi 2 Official

Masked Singer Suomi kausi 2
12.09.2020 |

Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006632922.html

Kommentit (10902)

Vierailija
10261/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hauskaa kun peter franzen ja moni muu suomalainen olisi kelvannut pakkaseksi

niihin kun ne vihjeet ei edes osunut yhtään. Onko franzenilla ollut minkäänlaista romahdusta? ilmeisesti he olisivat saaneet huijata rankasti vai?

leppilampeen sentään vihjeet liittyivät tavalla tai toisella

Ei minulle ainakaan kelvannut. Mutta ainahan ensin pitää keksiä joku uusi nimi ennen kuin lähdetään katsomaan sopivatko vihjeet. Ainahan nämä sitten putosivat pois. Nythän hehkutetaan, miten kiinnostava hahmo Pakkanen ja miten paljon hänestä puhuttiin, mutta loppujen lopuksi sehän ei liittynyt mitenkään hahmon kiinnostavuuteen vaan harhaan vieviin vihjeisiin ja rankkaan äänen käsittelyyn. Jos tämän päivän ja eilisen esitykset olisivat olleet heti alussa, olisin minäkin heti uskonut, että kyseessä on Leppilampi. Mutta näköjään tässä ei olekaan tarkoitus tunnistaa ketään äänestä. 

Vierailija
10262/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli pohjanoteeraus Mikon kohdalla. Lauloi viimeiset biisit omalla äänellään. Ihan keskitason kapakkalaulaja, ekat biisit oli käsitelty studiossa tunnistamattomiksi. Mikäli haluaa tehdä musiikkiuraa ei kannata rakentaa imagoa valheiden päälle.

Naama alkaa olla sen verran kulunut telkussa, että voi olla että tuotantotiimi vaihtaa uusiin, tuoreisiin juontajiin. Siitäkin tietenkin voi poikia joku nyyhkytarina juorulehtiin.

Masked singer ohjelman kannalta ei ole hyvä että antavat tällaisen Mikon kaltaisen wanna be:n julkkiksen keksiä valheelliset vinkit, esim ettei osaa suomea. Se on katsojien aliarvioimista, eikä katsoja ole kiinnostunut kus-tuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10263/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Pakkasen ensimmäinen esiintyminen oli huikea. En olisi ikinä uskonut, että sieltä paljastuu tämä Leppi. Ääntä käsitelty aika rajusti. LOL

Studiossa miksattu ääniä melkoisesti, jokaisella, ettei heti tunnista. Lähempänä loppua alettiin lauleskella jo omalla muokkaamattomalla tasolla, paitsi herra imitaattori Tamminen :D.

Olen kuullut livenä, kun Jarkko laulaa ja hän on tosi hyvä. Hyvin aidolta kuulostaa, kun laulaa naisen äänellä.

Myös Hietala oli täysin tunnistettava alusta asti, 100% omalla äänellään lauloi, tosin yritti laulaa ei tyylillä ja ilman Hietala-maneereja ja kikkailuja. Mutta ei varmasti ainakaan studiossa miksailtu tunnistamattomaksi.

Vierailija
10264/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä ei ihan onnistunut formaatti, jos katsojat ei tiedä katsotaanko hahmokisaa vaiko laulukisaa vaiko estraadiviihdettä

Vierailija
10265/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, rauhoituin vähän. Pakkasen vihjeet täsmää mielestäni hyvin. Hyvä hahmo. Mutta miksi laittaa juontaja puhumaan englantia suomalaiselle?

Vierailija
10266/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoista rinkitunkkausta, että  85% osallistujista on maikkarin omaa porukkaa. Voisi ottaa sen linjan, että korkeintaan yksi tai kaksi osallistujaa saisi olla jotain maikkarin vakionaamoja. 

Ei nyt ihan noin moni kuitenkaan. Olihan tällä kaudella kuitenkin Jutila, Siegfrieds, Hietala, Nygård ja Schatz ainakin, jotka eivät ole Maikkarin tyyppejä. Kieltämättä silti aika piiri pieni pyörii tässä ohjelmassa.

Vierailija
10267/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasen laulut olivat alussa hyviä, mutta viimeiset vedot paljastivat Mikon ohuen äänen.

Vierailija
10268/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi Pakkasen paljastumisesta sellanen oli, et katoin just 2kk Maikkarin pikkujouluja

Vierailija
10269/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niihin kun ne vihjeet ei edes osunut yhtään. Onko franzenilla ollut minkäänlaista romahdusta? ilmeisesti he olisivat saaneet huijata rankasti vai?

Miten niin olisivat kelvanneet? Ymmärrätkö, että täällä on paljon keskustelijoita ja kaikki me näemme asiat eri tavoin. Joku ei hyväksynyt sitä, että suomalainen puhuisi englantia, mutta monelle se asia oli ihan ok. Moni täällä veikkasi Leppilampea, mutta koska Pakkanen oli vaikea hahmo, niin siksi veikkauksia tuli niin paljon. Toisista vihjeet sopivat Mikkoon ja osa on eri mieltä. Näin se menee.

no jos yhtään oot keskustelua seurannut, niin franzen, saaresto ja kumppanit sai aina ison määrän upvoteja kun taas leppilampi sai aina alapeukkua niin pirusti. 

Vierailija
10270/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Leppilampi paranee vain ikääntyessään. Esiintyminen tässä ohjelmassa oli aivan huikea show ja suoritus, ja parasta mitä koko ohjelmalle saattoi tapahtua. Että hahmo pystyy esittelemään itsestään niin monia uusia puolia, on mieletöntä. Siitä tässä ohjelmassa on  kysymys, että pystyy johdattelemaan panelisteja ja kansaa eri suuntiin esityksillään. Karismaa ja taitoa Mikolla riittää, toivottavasti saa vielä haluamiaan elokuvaroolejakin. Ja toivottavasti tekee lisää musiikkia. 

Vierailija
10271/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on tyhmää, että noissa vihjeissä vedätetään katsojia. Mitä järkeä antaa vihjeitä, jos ne ovat puuta heinää. Vihje voi olla epämääräinen, mutta silti totta.

Itse taas ihmettelen miksi nuo mahdolliset vedätykset tai harhavihjeet menevät monella tunteisiin?

Eikö se muka olisi hyvä asia jos oikeiden vihjeiden joukossa on myös noita harhaan johtavia vihjeitä jotta hahmoa ei arvaisi ihan heti ja katsoja joutuisi itse selvittämään mikä vihje on totta ja mikä ei jos miettii kuka henkilö voisi mahdollisesti olla maskin takana ja kauden aikana sitten ynnäämään näitä vihjeitä rakentaakseen kuvan henkilöstä maskin takana?

Omasta mielestä tämä ainakin parantaisi ohjelmaa.

Minun mielestäni ei saisi olla valheellisia vihjeitä. Kyllä jokaisesta saisi vaikeitakin vihjeitä, jotka ovat kuitenkin totta.

Vierailija
10272/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kattonut vähän "sivusilmällä" tätä kautta, mutta mua jäi ihmetyttämään ne Hietalan/Tohtorin vihjeet. Täällä on mollattu Leppilammen vihjeitä ja huijaamista, mutta miten se tohtorointi liittyi tuohon Hietalaan? Entä miekkavalaat? Hänelläkö oli sammakko vihje-esineenä? Oliko Tammisella pikkusisko ja pikkuveli? Leppilammella Björklundin kuva? No jälkimmäisen ymmärrän, että Björklund on näyttelijä ja Mikko on näyttelijä...

Vierailija
10273/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, rauhoituin vähän. Pakkasen vihjeet täsmää mielestäni hyvin. Hyvä hahmo. Mutta miksi laittaa juontaja puhumaan englantia suomalaiselle?

No missään ei ole sanottu, että osallistujien pitäisi puhua äidinkieltään. Ensi kaudella ihan hyvin joku voisi puhua taas englantia tai ruotsia, vaikka se ei olisi heidän äidinkielensä. Vihjeistä ja lauluäänistä hahmoa arvaillaan, eikä siitä kielestä, millä hän puhuu.

Vierailija
10274/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin olisivat kelvanneet? Ymmärrätkö, että täällä on paljon keskustelijoita ja kaikki me näemme asiat eri tavoin. Joku ei hyväksynyt sitä, että suomalainen puhuisi englantia, mutta monelle se asia oli ihan ok. Moni täällä veikkasi Leppilampea, mutta koska Pakkanen oli vaikea hahmo, niin siksi veikkauksia tuli niin paljon. Toisista vihjeet sopivat Mikkoon ja osa on eri mieltä. Näin se menee.

no jos yhtään oot keskustelua seurannut, niin franzen, saaresto ja kumppanit sai aina ison määrän upvoteja kun taas leppilampi sai aina alapeukkua niin pirusti. 

Mä ainakin alapeukutin, koska pidin koko ajan tosi ankeana vaihtoehtoa, että Pakkanen on Maikkarin vakkarinaama Leppilampi, ääni joissain vedoissa hyvinkin käsitelty ja hahmon traagisuus ylikorostettua.

Vierailija
10275/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on tyhmää, että noissa vihjeissä vedätetään katsojia. Mitä järkeä antaa vihjeitä, jos ne ovat puuta heinää. Vihje voi olla epämääräinen, mutta silti totta.

Itse taas ihmettelen miksi nuo mahdolliset vedätykset tai harhavihjeet menevät monella tunteisiin?

Eikö se muka olisi hyvä asia jos oikeiden vihjeiden joukossa on myös noita harhaan johtavia vihjeitä jotta hahmoa ei arvaisi ihan heti ja katsoja joutuisi itse selvittämään mikä vihje on totta ja mikä ei jos miettii kuka henkilö voisi mahdollisesti olla maskin takana ja kauden aikana sitten ynnäämään näitä vihjeitä rakentaakseen kuvan henkilöstä maskin takana?

Omasta mielestä tämä ainakin parantaisi ohjelmaa.

No mikä ihmeen järki siinä olisi, että vihjeet voivat olla mitä vain ja sitten pitäisi itse jotenkin ymmärtää, mitkä ovat vääriä. Entä jos Pakkasenkin kohdalla olisi vain päätetty, että tämä jussi-patsas ja mm-urheilu eivät nyt liity Adam Lambertiin, joten niiden täytyy olla vääriä vihjeitä ja Pakkanen on siis Adam Lambert. Eihän se noin toimi, kun on täysin arpapeliä, mitkä vihjeet sitten oletetaan oikeiksi ja mitkä vääriksi. 

Vierailija
10276/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että muuten olisi ollut liian tunnistettava; suomalaisia näyttelijöitä, jotka ovat haaveilleet urasta Jenkeissä/ovat siellä töitä tehneet tms. ei ole montaa. Olisi ollut helppo miettiä vaihtoehdoista Franzen, Leppilampi, Pääkkönen, Edelmann ja Holma, kuka on kyseessä.

Vierailija
10277/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppilampi on kuin Trump: FAKE NEWS! 😀

Vierailija
10278/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, koska kyllästytti se teidän Leppis-jankkaaminen. Itse annoin yläpeukun kaikille muille ehdotuksille vain ja ainoastaan siitä syystä. Näköjään se sama jankkaus jatkuu vaan edelleen.

Vierailija
10279/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko sopii paremmin laulajaksi kuin näyttelijäksi tai juontajaksi. Nyt bändi pystyyn ja Pakkas tyylillä vetoja! Mä ainakin tuun keikoille!!!

Vierailija
10280/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole ihan yleisesti tiedossa, että suomalaisia ei kannata viilata linssiin? Paljon siedämme mutta valehtelu on tuhonnut aika monen muunkin aiemmin vahvan brändin.