Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Minua ihan oikeasti ihmetyttää, miten Mikko äänsi englantia paljon huonommin tuossa lopussa kuin kauden alussa? Alussa vertailin Pakkasen esityksiä Mikko Leppilammen youtubessa oleviin pätkiin joissa hän laulaa englanniksi, ja totesin että Pakkanen lausuu paljon paremmin englantia. Nyt sitten pari viimeistä biisiä lausui taas huonommin. Hämmentävää.
Vierailija kirjoitti:
Missä ovat nyt kaikki palstan Sherlock Holmesit, jotka väittivät ettei Pakkanen voi olla Mikko Leppilampi?
Täällä on yksi!
Sanotaan sitten toistamiseen: olen ihan fiiliksissä siitä että Pakkanen oli sittenkin ihana Mikko Leppilampi! Tämä ohjelma toi vielä uusia vivahteita esiin hänestä.
Mutta kuten täällä on jo sanottu, lauluääniä oli muokattu, ei vain puheääniä.
Tänään he lauloivat omina itsenään, ero oli selvästi havaittava.
Olen mä vieläkin vähän pökerryksissä Mikon elekielestä. Ja kuuntelin miten tarkkaan hän lauloi Titanicin biisin.
Jalat menee alta ton karhean hunajan voimasta, ei mahda mitään.💖💞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ovat nyt kaikki palstan Sherlock Holmesit, jotka väittivät ettei Pakkanen voi olla Mikko Leppilampi?
Tässähän minä. Kun kuuntelet ensimmäistä esitystä ja tämänpäivästä, et voi väittää, etteikö tasoero ole hämmästyttävä. Ja Leppilampi itse sanoi, että keksi dramaattisen hahmon eikä kertonut itsestään. Eli siihen nähden, emme me sherlockitkaan ihan väärässä olleet.
No, Pakkasen vihjeissä oli paljon sellaisia, joista Mikko on kertonut haastatteluissa ja jotka on kerrottu mediassa muutenkin. On osallistunut alamäkiluistelun MM-osakilpailuun, pitää talviurheilusta, on loukannut itsensä, on huomannut että läheiset ovat tärkeitä. On kokenut isoja pettymyksiä ja menettänyt paljon rahaa (ura ei lähtenyt käyntiin Amerikassa, rahat meni, avioero oli raskas pettymys ja kokemus) jne.
No mitä hittoa se jatkuva roskiksessa makaaminen sitten tarkoitti? että on menettänyt rahaa? Ja vieläkin makaa siellä roskiksessa kun tulot ovat vain 16 000 euroa kuussa.
Onko niin vaikeaa ymmärtää, että se roskissa makaaminen oli vertauskuvallista, siis että kaikki meni Amerikassa mönkään ja haaveet kaatuivat.
Mutta miksi siitä tehtiin niin suuri numero, ikään kuin sen jälkeen ei olisi tapahtunut mitään hyvää ja aina vain retkotetaan siinä jätesäkin päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiirulainen väitti olevansa kova bisnesnainen, Taikahattu joku siirtolapuutarha-pulla äiti, Pakkanen ollut elämässään roskiksessa... ?
Jos tulee vielä seuraava kausi, niin tietää, että noiden vihjeet eivät välttämättä pidä paikkaansa. Itse luulin, että juurikin näiden vihjeiden(kin) perusteella arvataan kuka siellä maskin alla on.
Jep ja että vain YKSI vihje on kusetusta. Mikolla niitä oli monta!
esim?
Tältä kaudelta en tällaista esimerkkiä äkkiä löydä mutta ykköskaudella vaikuttanut Sami Hedberg ei ole tunnettu pylväistä eikä jääkiekosta. Vihje voi siis olla joku aivan marginaalinen asia.
Minusta siinä ei ole mitään väärää, että jokin yksittäinen kerran mainittu asia tai taustalla näkyvä juttu on marginaalissa. Pienet hämäykset on ok, kuten se miten Tamminen sai ihmiset luulemaan häntä Maija Vilkkumaaksi tai tamperelaiseksi ilman, että suoraan valehteli.
On aivan toinen juttu keksiä päästään tekaistu hahmo, joka _esittäjän omien sanojenkin mukaan_ ei ole totta tai esitä häntä. Tässä maalattiin viikkoja korkealta pudonnutta, suurissa ongelmissa rypenyttä ulkomaalaista entistä tähteä, haurasta ja herkkää, joka on _vasta nyt_ selviämässä ongelmistaan. Jollain ekoista videoista sanoi jopa ääneen, että ehkä vihdoin tämän ohjelman myötä luottamukseni palautuu. Miten se kuulostaa tyypiltä, joka on jo vuosia nauttinut suosiosta, töitä riittänyt, ollut juontamassa suosituimman kanavan suosituimpia ohjelmia, tai maan suurimpia tapahtumia yksi toisensa jälkeen? Leppilammen viimeisimmät vuodet ovat aktiivisia, näkyviä ja nousujohteisia yhtenä maan tunnetuimmista julkkiksista. Koko Pakkasen keskeisin jatkuva vihje on siis täyttä fuulaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Leppilampi saanut jotenkin vapaat kädet luoda mikä vaan satuhahmo joka ei oikeastaan viittaa häneen? Maikkari antanut suosituimman naamansa tehdä mitä haluaa? Jannekin oli jotenkin hämmentyneen oloinen paljastuksesta. Ei siis sillä, Pakkanen oli hieno hahmo, mutta jotenkin ihan erilainen kuin mitä tässä ohjelmassa pitäisi, kun ei oikeastaan ilmeisesti kauheasti edes viitannut Leppilammen omaan elämään.
No, suurin osa vihjeistä sopi suoraan Mikon omaan elämään. Se on käynyt selville, jos on lukenut ja kuunnellut hänen haastattelujaan sekä seurannut hänen sosiaalista mediaansa. Esim. vihjeissä oli että Pakkanen on mukana liike-elämässä, ja toimii taustalla. Mikko on mukana monessa bisneksessä. Sekä se, että on kilpaillut MM-tasolla ja että on huomannut, että menestyksen tavoittelu ei ole kaikki kaikessa vaan läheiset ihmiset ovat tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt pari kuukautta hoettu, että äänestä tunnistaa Leppilammen. Teillä on vaan ollut niin vahvat defenssit päällä, että ette ole pystyneet käsittämään asiaa. Selvähän se oli jo 2. jakson jälkeen.
Nimenomaan. Itse kolmosjakson jälkeen tunnistin, ja täällä olen saanut todella ylimielistä ja törkeää kommentointia osakseni. Toivon, että jokainen näistä päänaukojista nyt miettii jatkossa, kuinka toisille puhutaan, koska - niin kuin tässä nähdään - joskus voi olla myös väärässä.
Miksi te edelleen jaksatte vatvoa noita asioita, koita jo päästä asian yli. Ei väärässä olemisessa ole mitään pahaa, itse en olisi tunnistanut esim. Laiskiaista.
En sano, että väärässä olemisessa olisi mitään pahaa, eikä tämä itselleni ole ollut mikään kilpailu siitä, kuka on oikeassa ja kuka väärässä. En minäkään olisi itse tunnistanut hahmoista kaikkia, ja olen ehdotellut tänne vääriä nimiä. Mikon kohdalla kuitenkin olin asiasta aivan saletti, ja täällä hyvin ylhäältä päin kommentoitiin arvostelemalla minua ja muita Leppilampea ehdottaneita yksinkertaisiksi, säälittäviksi, harhaisiksi, Leppilampi-fanaatikoiksi ja mitänäitänyton vain sen vuoksi, että ihan järkevästi perustelee, miksi joku hahmo on joku, se ei vaan ole ok - ei oikeassa elämässä, eikä internetissä.
Olen oikeasti sitä mieltä, että moni voisi nyt mennä itseensä tässä. Kyseessä on vain TV-formaatti, eikä sen vuoksi tarvitse puhua kellekään tavalla, jolla tässä ketjussa on puhuttu. Olen sen verran kuunnellut tätä jauhamista ja naureskelua täällä, että mielestäni mulla on oikeus sanoa tämä.
Kiitos kaikille, jotka keskustelivat täällä hyvässä hengessä. Ketjusta on ollut myös iloa.
Näköjään joitakin harmittaa, kun eivät tunnistaneet Leppilampea. No, itsekin vasta eilen perjantaina huomasin, että onhan Pakkasella Leppilammen ääni. Myös panelistit, kaikesta muusta arvailusta tietämättöminä, tunnistivat Mikon. Jutta Larm oli taas yksi panelistien suurimpia rimanalituksia. Harmi, ettei Janne sittenkään pysytellyt siinä Tammisessa vaan vaihtoi Hintsaseen. Tajusi kuitenkin ainoana, että kyseessä mies.
Hieno roolisuoritus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Leppilampi sai täältä yhden ihailijan lisää. Ei fanaattista fania, vaan ammattitaitoa ihailevan ihmisen. Kiitos, toit hahmollasi iloa pimeisiin iltoihin.
Meikäläisestä ei myöskään saanut fania, en herran persoonasta pidä edelleenkään enkä hänen laulustaan normaalielämässä. Mutta ihailen tätä huikeaa roolisuoritusta, jonka hän teki Pakkasena. Uskomattoman kiehtova, koukuttava, traaginen, karismaattinen, yllättävä hahmo. Sadunomaisen Pakkasen muistan varmasti pitkään, Leppilammen TV:ssä nähdessäni käännän jatkossakin kanavaa...
Totta. Hieno hahmo joka suli ja kuoli pois..
Mikon pitäisi näytellä enemmän. Oli loistava Härmässä. Onko sen jälkeen edes tehnyt leffoja? Pakkanen oli hieno hahmo.
Monikaan ei tääl varmaankaan usko mua (parhaimmat yllätykset itelleni kaudelta oli pöllö maria hintikka ja hiirulainen eli jarkko tamminen)Ainut jonka oisin arvannut oikein siis Tammisen. Leppilampea esim.en millään tunnistanut äänen perusteella sekä oon aika äimänä siitä että noinkin androgyyni asu sill niin se yllätys. Katajalle propsit siitä että arvas sentään miestä pronssisijalle. En tiennyt juurikaan loppuja hahmoja muuta ku ehkä nimen kuulleena. Iha hyvä kausi vaikka vedätyksiä hahmoilla tuntui olevan. Lisäks tuntui hyvältä että panelistit tuskin vikoilla arvauksilla koittaneet osua tahallaan väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiirulainen väitti olevansa kova bisnesnainen, Taikahattu joku siirtolapuutarha-pulla äiti, Pakkanen ollut elämässään roskiksessa... ?
Jos tulee vielä seuraava kausi, niin tietää, että noiden vihjeet eivät välttämättä pidä paikkaansa. Itse luulin, että juurikin näiden vihjeiden(kin) perusteella arvataan kuka siellä maskin alla on.
Jep ja että vain YKSI vihje on kusetusta. Mikolla niitä oli monta!
esim?
Tältä kaudelta en tällaista esimerkkiä äkkiä löydä mutta ykköskaudella vaikuttanut Sami Hedberg ei ole tunnettu pylväistä eikä jääkiekosta. Vihje voi siis olla joku aivan marginaalinen asia.
Minusta siinä ei ole mitään väärää, että jokin yksittäinen kerran mainittu asia tai taustalla näkyvä juttu on marginaalissa. Pienet hämäykset on ok, kuten se miten Tamminen sai ihmiset luulemaan häntä Maija Vilkkumaaksi tai tamperelaiseksi ilman, että suoraan valehteli.
On aivan toinen juttu keksiä päästään tekaistu hahmo, joka _esittäjän omien sanojenkin mukaan_ ei ole totta tai esitä häntä. Tässä maalattiin viikkoja korkealta pudonnutta, suurissa ongelmissa rypenyttä ulkomaalaista entistä tähteä, haurasta ja herkkää, joka on _vasta nyt_ selviämässä ongelmistaan. Jollain ekoista videoista sanoi jopa ääneen, että ehkä vihdoin tämän ohjelman myötä luottamukseni palautuu. Miten se kuulostaa tyypiltä, joka on jo vuosia nauttinut suosiosta, töitä riittänyt, ollut juontamassa suosituimman kanavan suosituimpia ohjelmia, tai maan suurimpia tapahtumia yksi toisensa jälkeen? Leppilammen viimeisimmät vuodet ovat aktiivisia, näkyviä ja nousujohteisia yhtenä maan tunnetuimmista julkkiksista. Koko Pakkasen keskeisin jatkuva vihje on siis täyttä fuulaa.
Mikko Leppilampi teki kolmisen vuotta sitten suuren elämänmuutoksen, koska tajusi, ettei pidä itsestään sellaisena mikä hänestä oli tullut. Hän muutti elämäntapansa terveellisemmiksi sekä muuttui ihmisenä vähemmän itsekkääksi ja alkoi olla enemmän yhteydessä ystäviinsä ja ottaa läheiset ihmiset enemmän huomioon.
Leppilampi vai ollut kodittomana joskus :-D hahaha, eikö alkukaudella selitetty jotain tällaistakin shittiä?
En varmasti katso tulevia kausia jos vihjeet ovat pelkkää kusetusta.
Vierailija kirjoitti:
Minua ihan oikeasti ihmetyttää, miten Mikko äänsi englantia paljon huonommin tuossa lopussa kuin kauden alussa? Alussa vertailin Pakkasen esityksiä Mikko Leppilammen youtubessa oleviin pätkiin joissa hän laulaa englanniksi, ja totesin että Pakkanen lausuu paljon paremmin englantia. Nyt sitten pari viimeistä biisiä lausui taas huonommin. Hämmentävää.
Tarkoituksella käsikirjoitettu. Varmasti myös panelistien arvaukset niinku monikin epäilly.
Tunnustan, että olin täällä huutelemassa, että ei nyt todellakaan ole mikään hiton leppis, ei ne semmosta tekis ja jos, niin en ainakaan katso enää ikinä. Mutta nyt finaalin ja varsinkin näiden kommenttien jälkeen olen muuttanut mieleni ja häpeän ilkeyttäni. Tämä on sittenkin ollut matka hänen ajatuksiinsa.
On selvästi ollut todella tärkeä juttu hänelle, eikä ole ansainnut kaikkea tätä kuraa. Sitä tulee tietenkin lisää, mutta minä en ole siihen kasaan enää mitään lapioimassa.
Vierailija kirjoitti:
Leppilampi vai ollut kodittomana joskus :-D hahaha, eikö alkukaudella selitetty jotain tällaistakin shittiä?
En varmasti katso tulevia kausia jos vihjeet ovat pelkkää kusetusta.
ei selitetty.
Vierailija kirjoitti:
Hieno roolisuoritus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Leppilampi sai täältä yhden ihailijan lisää. Ei fanaattista fania, vaan ammattitaitoa ihailevan ihmisen. Kiitos, toit hahmollasi iloa pimeisiin iltoihin.
Meikäläisestä ei myöskään saanut fania, en herran persoonasta pidä edelleenkään enkä hänen laulustaan normaalielämässä. Mutta ihailen tätä huikeaa roolisuoritusta, jonka hän teki Pakkasena. Uskomattoman kiehtova, koukuttava, traaginen, karismaattinen, yllättävä hahmo. Sadunomaisen Pakkasen muistan varmasti pitkään, Leppilammen TV:ssä nähdessäni käännän jatkossakin kanavaa...
Totta. Hieno hahmo joka suli ja kuoli pois..
Juuri näin: karisma suli pois, kuten myös hänen arvostuksensa. No, onneksi Tohtori voitti ja Maikkarilla on palautelaatikko :)
On tuossa Mikon laulussa jotain raspia. Tosin ei kuulosta livenä hyvältä:
Nonni, kenelläs nyt naama venähtikään tänään? Kun täällä niin haukuttiin ja alapeukutettiin niitä, jotka Leppilammen äänen tunnistivat.
Vierailija kirjoitti:
Mikon pitäisi näytellä enemmän. Oli loistava Härmässä. Onko sen jälkeen edes tehnyt leffoja? Pakkanen oli hieno hahmo.
Rönni, Touko, Aaro.
Tuossa joitain Leppilammen luomuksia, jotka olivat keskenään täysin erilaisia.
Toivon todella, että jatkossa hän myös lähtee itse luomaan itsestään monipuolisempaa kuvaa kuin nyt Maikkarin vakikasvo-Mikosta. Edelleenkin vain minusta tuntuu, etten Pakkasen kautta oppinut tuntemaan sitten kuitenkaan oikeaa Mikkoa, se oli niin viimeisen päälle vedetty roolisuoritus, että se lähinnä paljasti Mikon näyttelijätaidot, jotka olen tosin jo tuntenut aikaisemminkin. Sen sijaan koin, että opin tuntemaan Marko Hietalan hivenen ihan omana personaanaan tämän kauden jälkeen. Markon persoona paistoi Tohtorista läpi, se ei ollut loppuun asti hiottua ammattinäyttelemistä. Edelleen kuitenkin Mikolle pisteet siitä, että Pakkanen oli aivan älyttömän hieno roolisuoritus, jonka ääntä oli upea kuunnella alkujaksoissa. Tänään häntä kuunnellessa en voinut sanoa kyllä samaa, valitettavasti.