Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masked Singer Suomi kausi 2 Official

Masked Singer Suomi kausi 2
12.09.2020 |

Alkaa tänään hahmojen esittelyllä: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006632922.html

Kommentit (10902)

Vierailija
10101/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvuuttelija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvuuttelija kirjoitti:

En enää ees jaksa lukea tätä ketjua. Pakkanen on Leppilampi ja that's it... Hiirulainen on Jarkko Tamminen, ja Tohtori jäi minulle mysteeriksi.

Tohtori epäselväksi? Se on 100% varmuudella Marko Hietala. Toiveita yötaivaalle lähetteli ja totesi että joulut ovat ovat joskus raskaita eli Nightwish ja Raskasta Joulua.

No katsos kaikki eivät kuuntele Nightwishiä, tai muita, joissa olette sanoneet tämän Markon soittavan/laulavan. Hänen vihjeensäkin oli minulle aika outoja.

Ei kai Nightwishia tarvitse erityisemmin kuunnella, että tietää sellaisen "pienen" bändin olemassaolosta. 

No kyllä minä Nightwishin tiedän, mutta en tiennyt heistä nimeltä muita kun Turusen ja Holopaisen, ja sen ruotsalaisen tai hollantilaisen naisen, joka taisi toimia heidän solistinaan Turusen lähdön jälkeen. Hietala ei ollut minulle henkilönä tuttu.

Vierailija
10102/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen katsojia aliarvioiva farssi. Voi mikä yllätys, ei vitsi kukaan ei olisi arvannut! Niin läpinäkyvää...

Maikkari ampui itseään nilkkaan. En mä ainakaan jaksa katsoa ohjelmaa missä arvuutellaan kuka Maikkarin juontaja sepitetyn hahmon takana on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10103/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hieno roolisuoritus Leppilammelta! Kaveri on huikean monipuolinen ja lahjakas ja sai nyt näyttää sen tässä roolissa kaikille. Kiitos Mikko!

Vierailija
10104/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leppilampi on pettymys siksi, että hahmossa oli aivan liikaa valetta ja värikynää. Itsekin myönsi, ettei ollut tarkoituskaan olla millään tavalla todenmukainen. Esitykset oli hyviä, mutta Masked Singer on perusperiaatteeltaan aivan päällimmäisenä hauska arvailuformaatti. Mitä järkeä siinä on vihjeiden perusteella arvailla mitään, jos annetuista vihjeistä vain murto-osa on totta, suurin osa jopa aivan päinvastaista?

Muilla hahmoilla puhutut vihjeet olivat pääasiassa todenmukaisia mutta vaikeita, esim. Tammisen JLo-fanitus ja Hietalan lepakonpili tai iskelmärumpalin pesti. Pakkanen, nyt kun tietää että hahmo on esittäjästään näin pahasti irrallaan, erottuu joukosta rumasti kuin otsatukka sialla. Ja siinä se pettymys - hahmo ei vastaa formaattia. Itselle ainakin tuli semmoinen olo, että on aika töykeän ylimielistä poiketa oletetusta raamista näinkin rankasti valehtelemalla, vain voidakseen jälleen kerran nostaa itsensä jalustalle. Kuin anonyymikeskustelija, joka valehtelee työnsä ja elämänsä vaikuttaakseen itseään kiinnostavammalta.

Erottuu kuin otsatukka sialla 😂😁 Meinasin vetää sipsit henkeen kun alkoi naurattaa.

Vierailija
10105/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiirulainen väitti olevansa kova bisnesnainen, Taikahattu joku siirtolapuutarha-pulla äiti, Pakkanen ollut elämässään roskiksessa...  ?

Jos tulee vielä seuraava kausi, niin tietää,  että noiden vihjeet eivät välttämättä pidä paikkaansa. Itse luulin, että juurikin näiden vihjeiden(kin) perusteella arvataan kuka siellä maskin alla on.

Vierailija
10106/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Jarkko on kolmikon karismaattisin, se vaan ei huokunut hänen hahmostaan läpi. Hietalalla uskomaton ääni ja hauskat vihjeet. Mikko veti alussa todella hyvin, mutta jostakin syystä hänen hahmo lässähti kolmannen esityksen jälkeen.

Vierailija
10107/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivat lopettaa kokonaan vihjeiden antamisen, jos niillä yritetään vaan johdattaa harhaan.

Tämä Pakkas hahmo oli täyttä kusetusta. Hietalalla tosin vähän liiankin paljastavat vihjeet, vaikkei panelistit jostain syystä edes arvanneet.

Vierailija
10108/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ovat nyt kaikki palstan Sherlock Holmesit, jotka väittivät ettei Pakkanen voi olla Mikko Leppilampi?

Vierailija
10109/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leppilampi on pettymys siksi, että hahmossa oli aivan liikaa valetta ja värikynää. Itsekin myönsi, ettei ollut tarkoituskaan olla millään tavalla todenmukainen. Esitykset oli hyviä, mutta Masked Singer on perusperiaatteeltaan aivan päällimmäisenä hauska arvailuformaatti. Mitä järkeä siinä on vihjeiden perusteella arvailla mitään, jos annetuista vihjeistä vain murto-osa on totta, suurin osa jopa aivan päinvastaista?

Muilla hahmoilla puhutut vihjeet olivat pääasiassa todenmukaisia mutta vaikeita, esim. Tammisen JLo-fanitus ja Hietalan lepakonpili tai iskelmärumpalin pesti. Pakkanen, nyt kun tietää että hahmo on esittäjästään näin pahasti irrallaan, erottuu joukosta rumasti kuin otsatukka sialla. Ja siinä se pettymys - hahmo ei vastaa formaattia. Itselle ainakin tuli semmoinen olo, että on aika töykeän ylimielistä poiketa oletetusta raamista näinkin rankasti valehtelemalla, vain voidakseen jälleen kerran nostaa itsensä jalustalle. Kuin anonyymikeskustelija, joka valehtelee työnsä ja elämänsä vaikuttaakseen itseään kiinnostavammalta.

Juuri näin! Ehkä olen ymmärtänyt formaatin ihan totaalisen väärin, kun olen luullut, että tässä on kyse nimenomaan ihmisistä hahmojen takana eikä siitä, kuka keksii dramaattisimman hahmon. 

Vierailija
10110/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedättikö Tamminenkin väittämällä olevansa Tampereelta kotoisin? 

Ei. Oli Tapparan lippu, fanittaa jouketta.

Vierailija
10111/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on tyhmää, että noissa vihjeissä vedätetään katsojia. Mitä järkeä antaa vihjeitä, jos ne ovat puuta heinää. Vihje voi olla epämääräinen, mutta silti totta.

Vierailija
10112/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon ymmärtänyt tän formaatin ihan väärin.  

Vierailija
10113/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno päätösjakso tälle kaudelle! Viimeisen kolmikon kesken oltiin täällä vielä hieman pihalla, mutta näinhän se meni! Katson ensi kaudenkin! Nyt joulun odotusta kaikille!

Vierailija
10114/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa hieno roolisuoritus Leppilammelta! Kaveri on huikean monipuolinen ja lahjakas ja sai nyt näyttää sen tässä roolissa kaikille. Kiitos Mikko!

Se tässä vähän häiritsikin. Pakkanen oli roolihahmo, sillä ei ollut mitään tekemistä Mikon itsensä kanssa. Kaunis hahmo kuitenkin ja ihanaa miten siihen oli saatu mukaan molemmat sukupuolet sekä androgyynisyys. Voisin lainata sitä pukua.

Vierailija
10115/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiirulainen väitti olevansa kova bisnesnainen, Taikahattu joku siirtolapuutarha-pulla äiti, Pakkanen ollut elämässään roskiksessa...  ?

Jos tulee vielä seuraava kausi, niin tietää,  että noiden vihjeet eivät välttämättä pidä paikkaansa. Itse luulin, että juurikin näiden vihjeiden(kin) perusteella arvataan kuka siellä maskin alla on.

Jep ja että vain YKSI vihje on kusetusta. Mikolla niitä oli monta!

Vierailija
10116/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ovat nyt kaikki palstan Sherlock Holmesit, jotka väittivät ettei Pakkanen voi olla Mikko Leppilampi?

Tässähän minä. Kun kuuntelet ensimmäistä esitystä ja tämänpäivästä, et voi väittää, etteikö tasoero ole hämmästyttävä. Ja Leppilampi itse sanoi, että keksi dramaattisen hahmon eikä kertonut itsestään. Eli siihen nähden, emme me sherlockitkaan ihan väärässä olleet. 

Vierailija
10117/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnellisina siitä, että paras ja monipuolisin hahmo voitti. Marko on ihana.❤️

Vierailija
10118/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oh boy kirjoitti:

Täytyy sanoa, että nyt on olo jotenkin hämmentynyt. Ei petetty, mutta hämmentynyt. Lähinnä ehkä siksi, että suhde tähän ohjelmaan muuttui just täysin. Kyse ei olekaan enää siitä, että hahmot esittävät itseään maskien takana, vaan että kukin heistä voi luoda itselleen minkä tahansa mielikuvituspersoonan, jota näyttelee lavalla. Katson siis näytelmää, missä välttämättä mikään ei ole totta, mitä näen, kuulen ja luen. Se on niin hämmentävä ajatus, että sitä täytyy hieman sulatella. Siitä olen kuitenkin onnellinen, että Marko Hietala voitti. Hän oli rehellisesti oma itsensä lauluäänestä lähtien, ei yrittänyt muuttaa sitä mitenkään toisenlaiseksi.

Just tää. Odotan innolla sellaista Masked Jäppinen- formaattia, jossa randomi porukka vetää improteatteria maskit naamalla ja kaikki saa arvailla, ketä henkilöitä täysin tekaistujen hahmojen takana piilee.

Vierailija
10119/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten aiemmin kommentoin että vihjeet pitää kääntää kuin Torppa tekee. Sitten voi osua ees viereen tai likelle.

Vierailija
10120/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Leppilampi sai täältä yhden ihailijan lisää. Ei fanaattista fania, vaan ammattitaitoa ihailevan ihmisen. Kiitos, toit hahmollasi iloa pimeisiin iltoihin.

Ketju on lukittu.