Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Vierailija kirjoitti:
No onhan se vähän noloa, että vain yhdestä osallistujasta leivotaan maailmantähteä, kun joukossa on myös ihan oikeastikin maailmalla menestynyt henkilö, Hietalan Marko.
Tai niin noh, onhan Tohtori toki puhunut saavutuksista, sanonut olevansa pioneeri, ja että hänen diagnoosejaan kuunnellaan mielellään kaikkialla...
Onkos täällä jo keskusteltu Tohtorin vihjevideoiden erinomaisuudesta? Oivaltavaa, humoristista, hieman creepyä, totuudenmukaista mutta sopivasti hämäävää. Ehkä liian helppoja vihjeitä Hietalan tunteville, mutta muuten mun mielestä taidokkaasti rakennetut vihjevideot ja hahmo muutenkin. Kaikenkaikkiaan ihan Markon näköinen hahmo. Ihana.
Tohtorin vihjeet on loistavia. Niistä huomaa Markon älykkyyden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka mistäkin tykkää, mutta itselle on yök, jos paljastuukin joksikin Ron Mossiksi (tervemenoa 90-luvulle!) tai puolituntemattomaksi länsinaapurin Ola Saloksi, vain koska pitää olla ulkkis. No ei tarvitse. On nyt takerruttu siihen englannin kieleen kuin piru raamattuun. Ei siinä, ilahtuisin toki Persbrandista tai Clooneysta, mutta yhtä lailla taitavasta suomalaisesta, vaikka olisikin Leppilampi. Voisitte muuten lakata käyttämättä lapsellisia nimenmuunnoksia, törkeää käytöstä hänen vihaajiltaan. En ole fani itsekään, muttei hän ärsytäkään. Eivät juontajat, näyttelijät & ylipäätään lahjakkaat esiintyjät Suomessa ole mikään loputon ämpäri mistä aina ottaa uusia naamoja tilalle-ennenkuin uusi sukupolvi kasvaa, sellaista se on. Hieno hahmo, ja hyvin vedetty.
Juuri näin. Enpä ole huomannut, että muita finalisteja tai finalisteiksi arvailtuja nimiteltäisiin näin rumasti. Käytöstavat kunniaan.
Perspräntti/Persplänttikö ei ole rumaa kieltä? :D
Ei tietenkään ku se ei liity Leppilampeen.
Jep! Kummasti ne hänen faninsa saavat haukkua muita ja keksiä haukkumanimiä muista, mutta loukkaantuvat sitten kun heitä itseään tai heidän Jumalaansa kohdellaan samoin :D
Jaa, minä kyllä ymmärsin niin, että tuo tarkoitti ihan kaikkea täällä ollutta haukkumista, ei pelkästään nimiväännöksiä Leppilammesta.
-eri
Sitä se ilimiselvästi tarkoittaakin.
Minä lukitsen Janne Katajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukitsen vastauksen Cristal Snow. Entä muut?
Mä lukitsen kolme: Jyrki69, Persbrandt tai Bam Margera. Epätodennäköisin on viimeinen, mutta toivon silti salaa, että se olisi hän. Olin todella kova Jackass ja Viva la Bam-fani nuorena!
Mulla veikkauksena Jyrki69 tai Conchita Wurst
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka mistäkin tykkää, mutta itselle on yök, jos paljastuukin joksikin Ron Mossiksi (tervemenoa 90-luvulle!) tai puolituntemattomaksi länsinaapurin Ola Saloksi, vain koska pitää olla ulkkis. No ei tarvitse. On nyt takerruttu siihen englannin kieleen kuin piru raamattuun. Ei siinä, ilahtuisin toki Persbrandista tai Clooneysta, mutta yhtä lailla taitavasta suomalaisesta, vaikka olisikin Leppilampi. Voisitte muuten lakata käyttämättä lapsellisia nimenmuunnoksia, törkeää käytöstä hänen vihaajiltaan. En ole fani itsekään, muttei hän ärsytäkään. Eivät juontajat, näyttelijät & ylipäätään lahjakkaat esiintyjät Suomessa ole mikään loputon ämpäri mistä aina ottaa uusia naamoja tilalle-ennenkuin uusi sukupolvi kasvaa, sellaista se on. Hieno hahmo, ja hyvin vedetty.
Juuri näin. Enpä ole huomannut, että muita finalisteja tai finalisteiksi arvailtuja nimiteltäisiin näin rumasti. Käytöstavat kunniaan.
Minua on ainakin ärsyttänyt koko ketjun nuo "hassunhauskat" nimiväännökset ihan kaikista.
-eri
Itse käytin kerran Perspräntti-nimeä, mutten missään nimessä tarkoittanut sitä negatiiviseksi. Kaikki kunnioitus Persbrandtille täältä. Hyvin on menestynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se vähän noloa, että vain yhdestä osallistujasta leivotaan maailmantähteä, kun joukossa on myös ihan oikeastikin maailmalla menestynyt henkilö, Hietalan Marko.
Tai niin noh, onhan Tohtori toki puhunut saavutuksista, sanonut olevansa pioneeri, ja että hänen diagnoosejaan kuunnellaan mielellään kaikkialla...
Onkos täällä jo keskusteltu Tohtorin vihjevideoiden erinomaisuudesta? Oivaltavaa, humoristista, hieman creepyä, totuudenmukaista mutta sopivasti hämäävää. Ehkä liian helppoja vihjeitä Hietalan tunteville, mutta muuten mun mielestä taidokkaasti rakennetut vihjevideot ja hahmo muutenkin. Kaikenkaikkiaan ihan Markon näköinen hahmo. Ihana.
Jep! Marco on ihan mahtava! Tunnistin jo tokassa jaksossa, ja Tohtori on siitä asti ollut suosikkini.
Muut selvää, mutta Pakkanen..
Jyrki69, Hasselhoff tai Franzen. Ne olkoot mun vaihtoehdot.
Kai mun on Pakko sanoa Leppilampi, vaikka toivoisin kovasti että olis joku todellinen yllätysnimi.
Marko Hietala laulaa sata kertaa paremmin kuin Tohtori. Eilinen esitys oli huonoa karaoke-tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä lukitsen kolme: Jyrki69, Persbrandt tai Bam Margera. Epätodennäköisin on viimeinen, mutta toivon silti salaa, että se olisi hän. Olin todella kova Jackass ja Viva la Bam-fani nuorena!
Mulla veikkauksena Jyrki69 tai Conchita Wurst
Se on Mikko Leppilampi, aivan sata varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko persbrandtkin siis tässä finalistina?
Onko Leppilampi?
Siltä se nyt näyttää että on.
Vierailija kirjoitti:
Marko Hietala laulaa sata kertaa paremmin kuin Tohtori. Eilinen esitys oli huonoa karaoke-tasoa.
Hän on himmaillut tässä ohjelmassa.
Eilen katselin ekaa kertaa tällä kaudella ohjelmaa. Harmitti, etten ollut aikaisemmin alkanut katsomaan, että vasta tässä semifinaali vaiheessa.
Oli jotenkin vapauttavaa, kun en tiennyt hahmoista mitään ja edellisiä laulujakaan kuunnellut. Eilen vielä itselleni pyhästi vannotin, että palstan ketjussa en ainakaan mene käymään. Siellä ankeuttajat ovat saaneet hyvän fiiliksen ohjelmasta nitistettyä pois.
Vastoin omaa vannomistani täällähän sitä ollaan. Luin vain vikan sivun ja voi plääh teidän kanssa! Yllätys, että ketju on haukkumista ja negaa täynnä (omien puheidenne mukaan).
Jätän vaan tämän tähän ja meinaan nauttia finaalista ilman tätä ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leppilampea näemmä inhotaan perisuomalaisesti kadehtien: liian komea, rikas, lahjakas ja menestynyt.
Ketäpä ei alkaisi ärsyttämään, jos päivästä toiseen hoetaan, että Leppilampi on Pakkanen ja miten joku voi edes väittää mitään muuta.
Varsinkin jos itse sattuu olemaan täysin eri mieltä. Leppilammen varallisuus ja lahjakkuus ei siihen liity.
Vierailija kirjoitti:
Muut selvää, mutta Pakkanen..
Jyrki69, Hasselhoff tai Franzen. Ne olkoot mun vaihtoehdot.
Mulla taas Jyrki69, Franzen (eilisen Irina-vihjeen takia) ja Persbrandt. Saa nähdä kuinka käy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne itse niitä kirjoita.
Vierailija kirjoitti:
Eilen katselin ekaa kertaa tällä kaudella ohjelmaa. Harmitti, etten ollut aikaisemmin alkanut katsomaan, että vasta tässä semifinaali vaiheessa.
Oli jotenkin vapauttavaa, kun en tiennyt hahmoista mitään ja edellisiä laulujakaan kuunnellut. Eilen vielä itselleni pyhästi vannotin, että palstan ketjussa en ainakaan mene käymään. Siellä ankeuttajat ovat saaneet hyvän fiiliksen ohjelmasta nitistettyä pois.
Vastoin omaa vannomistani täällähän sitä ollaan. Luin vain vikan sivun ja voi plääh teidän kanssa! Yllätys, että ketju on haukkumista ja negaa täynnä (omien puheidenne mukaan).
Jätän vaan tämän tähän ja meinaan nauttia finaalista ilman tätä ketjua.
No olipa kiva kun tulit kertomaan tämän. Tämä ilahdutti meitä suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Tohtorin vihjeet ovat ehdottomasti kaikista parhaimpia. Erittäin nokkelia ja leikitteleviä. Uskon että tämän iltainen backstreet boysien kappale on Markon itsensä valitsema ja hyvä osoitus hänen sarkastisesta huumorintajustaan. Harmi ettei kuultu hevi pläjäystä, mutta Marko on varmaan tehnyt tietoisen päätöksen sen asian suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Leppilampi