Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Pakkanen paljastuu Leppilammeksi on se melkoinen rimanalitus ja pettymys. Uskon että hyvin suurelle osalle katsojia! Monet haluaa uskoa että Pakkanen on ulkomaalainen vieras tässä kisassa, eikä vähiten hänen puhumansa englannin takia. Ja minusta on täysin "lupa" näin olettaakin. Lisäksi, jos Pakkanen kuitenkin olisi joku suomalainen niin hänen täytyisi olla joku, jonka elämäntarina oikeasti on ollut sellainen kuin videoissa ja vihjeissä on kerrottu. Leppilammen kohdalla tällainen vihje profiili olisi liian vahvasti liioiteltu ja väritetty. Hämäämiselläkin on joku rajansa!
Todellakin, tarina ns. rikkauksista ryysyihin ei nyt ihan istu Leppilampeen ja musta ois jopa aika härskiä antaa sellainen kuva. Se on ihan eri mittaluokan ongelma jos ei saa Hollywoodista rooleja vs. jos on ihan oikeita ongelmia ja haasteita: päihteet, mielenterveys jne. Se, että Leppilampi ei kultapojun maineellaan saanut isoja Hollywood-rooleja ja kasaa Oscareita, ei tietääkseni kuitenkaan vienyt häntä järjen menettämisen partaalle. Musta ois törkeää ja mielenterveys-/päihdepotilaiden vähättelyä väittää niin.
Mielenterveys- ja päihdepotilaiden vähättelyä :D Pikkuisen mopo keulii nyt jollakin :D
Se tarina pitää osata ottaa symbolisena myös, eikä sovi unohtaa että Leppilampi on vasta viime vuosina haastatteluissa avautunut uransa käänteistä. Hän nousi pinnalle kuin raketti, Jussi-palkintoa tipahti heti käteen, tituleerattiin uudeksi Tauno Paloksi ja vain taivas oli rajana. Sitten se Amerikan valloitus menikin persiilleen, ja nyttemmin on vasta kertonut miten pahasti. Kaikki rahat meni siinä reissussa ja tuli avioero. Suomeen pääsi takaisin kun vippasi rahat lentolippuihin, ja ryhtyä tekemään hanttihommia (juontajapestit) että pääsi takaisin jaloilleen. On itsekin haastattelussa myöntänyt että se oli sikäli kipeä päätös, että tiesi juontajahommien tarkoittavan että näyttelijän ura ei etene. Jokainen voi omalle kohdalleen miettiä millainen henkinen paikka se on, kokemus on varmasti ollut raju. Kyllä tuo vihjevideoiden tarina häneen istuu, vähän liioitellen ja värittäen toki.
No en minäkään vuonna 2020 mielenterveysasioilla mässäilisi. 70-luvulla olisi asia ollut toisin, silloin olisi hahmoissakin ollut Eskimo ja Intiaani, eikä kukaan olisi inissyt.
Millä tavalla on mässäilty, voisitko tarkentaa? Vihjeissä on ainoastaan todettu että ihme ettei ole järki mennyt (tai jotenkin näin). Mikä siinä on väärin - sehän voi olla täyttä totta. Kyllä minullakin on hyvinkin lähipiirissä kaksikin ihmistä joiden kohdalla voi nimenomaan sanoa että järki meni kun työkuviot ja parisuhdekuviot sakkasivat yhtä aikaa.
En myöskään ymmärrä tuota mässäilyjuttua. Olen itse mielenterveysongelmista kärsivä ihminen, enkä koe tuota mässäilynä. Ihmisellä voi sitä paitsi olla kriisejä ja raskaita aikoja ilman, että varsinaisia mielenterveysongelmia puhkeaa, eikä mielestäni siinä vaiheessa ole mitenkään psyykkisten sairauksien vähättelyä todeta, että "Onpas ollut raskasta. Miten tästäkin selvisi. Ihme, ettei mennyt ihan kokonaan järki, ja tästäkin selvisi".
No olisikohan tässä nyt vaan haettu sitä, että Leppilampi ei ole ainakaan aiemmin antanut itsestään sellaista kuvaa, että olisi ollut kovin masentunut ja järkeään menettämässä. Töitäkin aina tuntunut kuitenkin riittävän ja mukavasti Westendissä elelee. Että onko muka jotain ruikuttamisen aihetta, kun elämässä vois olla isompiakin ongelmia. Itse en häntä ole niin seurannut. Veitolan ohjelmassa kaiketi avautui, en sitäkään itse katsonut. Mutta oikeus on hälläkin tunteisiinsa, totta maar!
Jos et ole häntä seurannut, miksi kerrot, millainen hän on ja mitä on missäkin sanonut? Ei se Westendin talo tarkoita sitä, etteikö olisi voinut olla myös onneton.
Nyt kun näitä Leppilammen haastatteluja olen ihan ohjelman innoittamana selaillut, ja Veitolan katsoin myös, huomaan hänen kertoneen, ettei hän ole aina ollut kovin onnellinen. Kertoo olleensa hyvin epävarma ja keskittyneen suorittamiseen ja asioiden saavuttamiseen, mikä on näyttäytynyt ulos päin ylimielisyytenä. Tuli kuulemma kovat paineet, kun häntä Jussi-palkinnon voittamisen aikaan verrattiin Tauno Paloon. Piti kaikin keinoin yrittää lunastaa ne odotukset, olla niiden arvoinen. Ja sisimmässään hän ei oikein kuitenkaan uskonut itseensä.
Haastatteluista käy ilmi, että Mikko on käynyt kovan koulun sen kanssa, mitä materialla voi saavuttaa. Hän kertoo tietynlaisen elintason olleen hänelle tavoite, mutta saavuttaakseen sen pitääkseen sitä yllä hän on joutunut tekemään niin paljon töitä ja päällekkäisiä projekteja, että on ollut paikoin todella väsynyt ja loppuunpalanutkin, kun ei ole osannut hidastaa tahtia. Ihmissuhteet ovat kärsineet siinä sivussa.
Eivätkö tällaiset asiat voi liittää lähes jokaiseen ihmiseen? Ihan kaikista löytyy tällaiset hetket, jolloin pysähdytään miettimään, mitä tässä elämässä nyt tapahtuukaan ja onko oikeastaan onnistunut elämässään, jos kaivamalla kaivetaan. Jos vihjeeksi annetaan järjen menettäminen ja totaalinen romahtaminen, kyllä sen pitäisi olla vähän merkittävämpää kuin tuollainen sisäinen pähkäily, joka ei kuitenkaan vaikuta esimerkiksi työkykyyn millään tavalla.
Voi varmasti liittää tosi moniin. Myös Leppilampeen. Ei ole siis häntä poissulkeva vihje.
öqonrdmjnno kirjoitti:
Missä tuo Pakkasen "kilpaillut MM-tasolla" -vihje on kerrottu? Kiinnostaisi tietää mitä siinä ihan tarkalleen sanottiin englanniksi
Vinkki oli hybridin puolella, suomeksi. “olen urheillut MM-tasolla"
Vierailija kirjoitti:
öqonrdmjnno kirjoitti:
Missä tuo Pakkasen "kilpaillut MM-tasolla" -vihje on kerrottu? Kiinnostaisi tietää mitä siinä ihan tarkalleen sanottiin englanniksi
Vinkki oli hybridin puolella, suomeksi. “olen urheillut MM-tasolla"
Minusta täällä on aiemmin kerrottu että "olen kilpaillut". Se on laajempi käsite kuin "olen urheillut". Mutta en siis tiedä kumpiko on oikein.
Tuo on siis täysin suoraan kopioitu hybridistä sanasta sanaan.
7665
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos Pakkanen onkin Joonas Hytösen isä, eli Matti-Esko Hytönen!!![/quote
apua,toivottavasti ei ole
Tässäpä veikkaus:
Hiirulainen - Tuure Boelius
Tohtori - Marco Hietala
Taikahattu - Krista Siegfrids
Pakkanen - Ville Valo
Olen varma.
Tällä viikolla Masked Singer poikkeuksellisesti sekä perjantai- että lauantai-iltana.
Vilkkilä kirjoitti:
Tällä viikolla Masked Singer poikkeuksellisesti sekä perjantai- että lauantai-iltana.
kyllä
Pakkanen tanssii kuin Jenni Vartiainen.
Vierailija kirjoitti:
Max Seeck pakkanen
Eikö se pitäisi olla joku suurelle yleisölle tuttu.
Lauri Mikkolalla on yhteys Sydänkesään (bändi). Jos sydämistä puhutaan. vink vink
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä veikkaus:
Hiirulainen - Tuure Boelius
Tohtori - Marco Hietala
Taikahattu - Krista Siegfrids
Pakkanen - Ville Valo
Olen varma.
Miten hiirulaisesta voi joku olla vielä näin kujalla???
Mä uskon vieläkin, että Pakkanen on joku, jota ei oo täälläkään mainittu. Jokaisen hahmon kohdalla vihjeet ovat lopulta natsanneet täysin. Ja täällähän me jo tiedetään myös Hiirulainen (=Jarkko Tamminen) ja Tohtori (=Marko Hietala), joilla myös vihjeet täsmää. Ainoa poikkeus (hetkellisesti!) Taikahattu = Siegfrids, joka kuitenkin viimeksi myönsi juksanneensa. Aina kun hahmo paljastuu, kaikki palaset loksahtavat kohdalleen - tadaa! Mutta Pakkasesta ei ole kukaan ehdottanut sellaista tyyppiä, johon kaikki vihjeet osuvat. Jäämme jännityksellä odottamaan viikonloppua..
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon vieläkin, että Pakkanen on joku, jota ei oo täälläkään mainittu. Jokaisen hahmon kohdalla vihjeet ovat lopulta natsanneet täysin. Ja täällähän me jo tiedetään myös Hiirulainen (=Jarkko Tamminen) ja Tohtori (=Marko Hietala), joilla myös vihjeet täsmää. Ainoa poikkeus (hetkellisesti!) Taikahattu = Siegfrids, joka kuitenkin viimeksi myönsi juksanneensa. Aina kun hahmo paljastuu, kaikki palaset loksahtavat kohdalleen - tadaa! Mutta Pakkasesta ei ole kukaan ehdottanut sellaista tyyppiä, johon kaikki vihjeet osuvat. Jäämme jännityksellä odottamaan viikonloppua..
Tätä minäkin odotan, olisi aivan mahtavaa! Toistaiseksi olen täällä veikkaillut Leppilampea ja ottanut sen vuoksi vastaan kaikenlaista nälvintää kun olen kuulemma fanaatikko ja ties mitä. Mutta olisi huippua jos paljastuisi ihan yllätysnimi ja siis silti ihan tunnettu tyyppi eikä mikään "pienten piirien sankari".
Missä on annettu vihjeenä että on menettänyt järkensä? Sehän oli just toisinpäin, että onneksi en menettänyt.