Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Toi Taikahattu selkee Kiti Kokkonen.
Taikahattu Anna puu, vähän kuuluu tuttu ääni sieltä. Ei kuullosta Kristalta
Ilmiselvästi Tohtorin vinkeistä tajuaa nyt ainakin sen, että hän on laulaja. Sanoi että ei tykkää laulaa muiden ihmisten lauluja. Olmiselvä Marko Hietala.
Krista se on. Luin kesällä lehdestä jutun, että sillä hitti etelä-koreassa ja nyt itse mainitsi sen tuossa insertissä!
Itse luulen että taikahattu on Anna Abreu.
Koko (pituus, leveys myös) sopisivat Abreulle ja ääni myös.
Anna Puu , ja sen siirtolapuutarha , siis Taikahattu
Ranskanperunakori kirjoitti:
Pakkanen on Antti Holma...
Edelleen ei ole selvyyttä siitä miksi puhekielenä on englanti jos kyse on suomalaisesta? Kuka tai mikä sen valaisee?
Käyttäjä36775 kirjoitti:
Taikahattu Anna puu, vähän kuuluu tuttu ääni sieltä. Ei kuullosta Kristalta
Hattu laulaa paljon paremmin kuin Puu, jolla äänikin pelkkää piipitystä. Kristalta kuulosti.
Ootteks huomannu, että tohtorin naamassa on juotosalusta. https://www.biltema.fi/tyokalut/juottaminen/juotostarvikkeet/juotosjalu…
Tuo lapsellinen tuomaristo pois. Joko ovat sanoneet monta kertaa petri nygård, krista sigfrids, antti holma?
Vierailija kirjoitti:
Ranskanperunakori kirjoitti:
Pakkanen on Antti Holma...
Edelleen ei ole selvyyttä siitä miksi puhekielenä on englanti jos kyse on suomalaisesta? Kuka tai mikä sen valaisee?
Niinpä. En suostu uskomaan, että Pakkanen on suomalainen tai suomenkielinen. Jos on, niin paljastuminenhan on vain suuri pettymys, kun porukka odottaa jotain kansainvälistä julkkista.
Pakkanen on Leppilampi ja Taikahattu Abreu
Tohtori, metallipioneeri eli Marco Hietala.
Tohtori todellakin ON Marko Hietala!
jännä ku hertta laulaa nyt suomeksi
Mä edelleen veikkaan, että Pakkanen on Persbrandt. Tosin kuulosti vahvasti Jyrki69iltä. Apua, miten vaikea hahmo. Jännä ettei panelisteista kenelläkään ole hajua Tohtorin henkilöllisyydestä.
Ihan tyhmää, jos tuon taikahatun aiemmat vihjeet ollut huijausta. Eihän tässä ohjelmassa ole mitään järkeä, jos noi voi puhua mitä sattuu..
Krista Siefrids se on.