Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer Suomi kausi 2 Official

Masked Singer Suomi kausi 2
12.09.2020 |

Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006632922.html

Kommentit (10902)

Vierailija
5981/10902 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taikahattu on perfektionisti, joka aloitti kilpailemisen 8-vuotiaana. Minkä lajin? Keneen sopisi?

Itse olen miettinyt Kiira Korpea, koska hän on aloittanut taitoluistelun päiväkoti-ikäisenä ja kilpailemisen 8-vuotiaana. 

Lisäksi mielessä on nyt käynyt myös Kiiran sisko Petra Wettenranta (ent. Korpi), mutta en tiedä miten vihjeet häneen sopii.

Niin, ja myös Laura Lepistökin on käynyt mielessä ja hän on myös päiväkoti-ikäisenä aloittanut taitoluistelun, mutta muista vihjeistä en tiedä miten ne sopii.

Niin, ja itselläni on tosiaan semmoinen kuva, että taitoluistelijat olisivat pikkutarkkoja, joten siksi käynyt nyt nuo kolme mielessä.

Mutta tuo laulutaito? Olisipa ällistyttävää, jos Kiira tai Laura olisivat noin taitavia laulajia, tuollaisella mahtavalla äänellä ja myös teknisesti erittäin taitavia. Enpä usko!

En usko minäkään. Taikahattu on ammattilaulaja. Itse musiikkitaustan omaavana tunnistan sellaisen. Tuota laulutekniikkaa on täytynyt harjoitella vuosia. Kristalta kuulostaa vahvasti.

Vierailija
5982/10902 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taikahattu on perfektionisti, joka aloitti kilpailemisen 8-vuotiaana. Minkä lajin? Keneen sopisi?

Itse olen miettinyt Kiira Korpea, koska hän on aloittanut taitoluistelun päiväkoti-ikäisenä ja kilpailemisen 8-vuotiaana. 

Lisäksi mielessä on nyt käynyt myös Kiiran sisko Petra Wettenranta (ent. Korpi), mutta en tiedä miten vihjeet häneen sopii.

Niin, ja myös Laura Lepistökin on käynyt mielessä ja hän on myös päiväkoti-ikäisenä aloittanut taitoluistelun, mutta muista vihjeistä en tiedä miten ne sopii.

Niin, ja itselläni on tosiaan semmoinen kuva, että taitoluistelijat olisivat pikkutarkkoja, joten siksi käynyt nyt nuo kolme mielessä.

Mutta tuo laulutaito? Olisipa ällistyttävää, jos Kiira tai Laura olisivat noin taitavia laulajia, tuollaisella mahtavalla äänellä ja myös teknisesti erittäin taitavia. Enpä usko!

En usko minäkään. Taikahattu on ammattilaulaja. Itse musiikkitaustan omaavana tunnistan sellaisen. Tuota laulutekniikkaa on täytynyt harjoitella vuosia. Kristalta kuulostaa vahvasti.

Kuuntelin kuulokkeilla Taikahattua, eikä todellakaan ole mitään amatöörin rallattelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5983/10902 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkasesta taas, kestäpä muustakaan...

hän tekee The Pretenderissä sellaisen leuka ylös naama kohti taivasta ja kädet suorina alas poseerauksen,  "let it rain" tai "bring em on",  elokuvissa käytetty, kun joku polvistuu juuri kuolleen viereen.

I'm too sexyssä taas kävelee leikkisästi kuvitteellisella catwalkilla leuka/nenä pystyssä ruusunlehtisateen läpi.

Tuskin ovat esityksiin tyhjästä ilmestyneet (ohjaajan idea),  onko jotain artistia jolla on normaalistikin tuollaisia poseerauksia?

Mulla tulee siitä The Pretender biisin kohdasta (joka kuvataan ylhäältäpäin) mieleen The Crow-leffa missä oli Brandon Lee. Muutenkin Pakkasen olemus on aika goottimainen mikä taas sopis sinne Jyrki69 tyyliin.

Lauri Ylönen liikkuu tuolla tavalla in the shadows videossa ja siinä matkitaan muutenkin the crow leffan tunnelmaa. Mutta joo, jos Pakkanen ei ole Persbrandtin näyttelemä luomus, niin joku goottimainen, hieman feminiininen rokkari on sitten kyseessä. Laurilla oli muuten joskus samanlainen tukka kuin Pakkasella, mutta se saattaa olla ihan sattumaa tai sitten harkittu juttu. Kuuntelin uudestaan Pakkasen esitykset ja mielestäni Ville Valon voi sulkea pois, Jyrki69 on vahvempi veikkaus.

Lauri Ylönen on alusta asti ollut mun veikkaus Pakkaseksi. Juu ja luin kaikki vastalauseet, joten niitä ei tarvitse tulla kirjoittamaan uudestaan.

Vierailija
5984/10902 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas nää jotenkin vaikeita.. tuo Pakkanen kaikista haastavin, kun ei tiedä onko Suomalainen vaiko ulkolainen, ikäluokka (alussa kuulosti vanhemmalta rokkarilta mutta myöhemmin nuoremmalta henkilöltä), onko edes laulaja vai esim. näyttelijä. Mikään ehdotus ei tunnu natsaavan.. Mutta Taikahatusta tulee heti mieleen Veronica Verho, nuoruuden voimaa ja intoa äänessä, eikä käsittääkseni ole mikään esiintyvä laulaja mutta voi sellaisesta haaveilla. Myöskin kädet vyötäröllä asento tuntuu tutulta. En usko tippaakaan Krista Siegfriedsiin, hällä erilainen äänensävy etenkin kertseissä. Hertta ehkä Alina Tomnikov, Putouksesta tuttu eläväinen mimmi.

Vierailija
5985/10902 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hybridi tv:ssä oli vihje että pakkanen on entinen MM-tason urheilija.

Vierailija
5986/10902 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan että on kilpaillut MM-tasolla. Voi olla urheilija, mutta ei välttämättä. Kilpailla voi monessa muussakin asiassa.

Vierailija
5987/10902 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että Pakkanen on joku ulkomaalainen, jota kukaan ei vaan ole vielä keksinyt.

Vierailija
5988/10902 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin Pakkasen olevan vanhempi ulkomaalaistaustainen herra ja veikkaukseni on Joe Lynn Turner.

Kai Pakkanen sentään on joku vähän tunnetumpi naama?

En tunne Pakkasen Kaitsuu, neva hööd

Vierailija
5989/10902 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta tulin tänne lukemaan enkä todellakaan aio kahlata edeltäviä sivuja läpi, joten voi olla että toistan asian joka on sanottu jo monesti, mutta tuohon MM-vihjeeseen liittyen sanon silti varalta: Mikko Leppilampi on ollut alamäkiluistelun MM-finaalissa.

Vierailija
5990/10902 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pakkasella joku outo kysymys tyyliin "kaipaatko jotain?"

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/roxetten-toinen-jasen-per-gessle-ma…

Lisäks näittehän olis pitänyt saada oscar pretty woman leffan musiikista.

Vierailija
5991/10902 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos sitä Dee Snideria miten monesti ehdotettu? Raspia ainakin löytyis, ja varmaan on tullut rokkikukkoaikoina sen verran perseiltyä, että vois ainakin nuo Pakkasen vaikeat kokemukset pitää paikkaansa? 

Vierailija
5992/10902 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen miettiny paljonkin, että voisiko Pakkanen tosiaan olla Per Gessle!?

Vierailija
5993/10902 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon version perusteella ei ainakaan kuulostaa yhtään Pakkaselta? 

Vierailija
5994/10902 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä ihan mahdottomana, mutta jonkin verran musa- ja laulujutuista tietävänä en ihan usko, että Gesslen ääni taipuu Pakkasen ääneksi.

Vierailija
5995/10902 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan kallistua siihen, että se kauden suuri yllätys josta on puhuttu onkin, että Pakkasia on olemassa kaksi! Tyyliin finaalissa tulee kaksi Pakkasta lavalle, ja vetävät jonkun törkeän hienon dueton :D 

Vierailija
5996/10902 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä alan kallistua siihen, että se kauden suuri yllätys josta on puhuttu onkin, että Pakkasia on olemassa kaksi! Tyyliin finaalissa tulee kaksi Pakkasta lavalle, ja vetävät jonkun törkeän hienon dueton :D 

Haha, ois kova! Perspräntti ja Pellelampi vetää yhdessä Staying Aliven ;)

Vierailija
5997/10902 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt kyllä vähän keulitaan :D Ehkä ne ei kuitenkaan niin pahasti kuseta? 

Vierailija
5998/10902 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti ei, mutta näkisin kyllä tuollaisen esityksen mielelläni!

Vierailija
5999/10902 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan että on kilpaillut MM-tasolla. Voi olla urheilija, mutta ei välttämättä. Kilpailla voi monessa muussakin asiassa.

Odotan kovasti sitä hetkeä, kun paljastuu että missä lajissa Pakkanen on kilpaillut. Näitä MM kilpailuja kun järjestetään eukonkannosta ja saappaanheitosta ties mihin ilmakitara ja pieru mittelöihin.

Vierailija
6000/10902 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on joku muukin pistänyt merkille, että Pakkasen liikkeet ja asennot ovat kuin The Crow elokuvasta. Muutenkin Pakkasen ympärillä on mystiikkaa. Mark Dacascos (kyseisen sarjan näyttelijä) on niin tuntematon naama suomalaisille, ettei häntä otettaisi tähän viihdeohjelmaan mukaan. Varmaan jo muutenkin täysin unholaan jäänyt näyttelijä. Sattumoisin vaan Deep Ambient musiikki ja meditointi sopisivat häneen. Pakkanen on mestariluomus, sitä suomen viihdemaailma kaipaa.

Onpa ollut hyvännäköinen mies nuorena ja aikamoisia meriittejä itsepuolustuksen saralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän