Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan nyt Pakkanen kuulosti Jyrki69ltä. Ja puhui saarnasta sekä rakkaudesta. Jyrki69 on uskonnollinen jonka arvoihin kuuluu usko, toivo, rakkaus. Oiskohan.. :D
Vihjeet, liikkeet ym. ovat ehtaa Jyrkiä. Ja tosiaan tuo saarna sopii kuvioon. Mä veikkaan silti Scooteria.
Pakkasella oli sellaiset hopeiset glittersaappaat tänään.
Kyllä tohtori on Marko Hietala
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäikö jollekin oikeasti epäselväksi Pakkasen henkilöllisyys?
Kyllä jäi, kerro sinä sitten?
Mikael
Tohtori on Jyrki69 jolla on korkeakoulututkinto kemiasta. Hänen kaverinsa on Bam Margera jonka houkutteli Pakkaseksi.
vain hietala osaa vetää sekä matalalta että noin korkealta
Vierailija kirjoitti:
Hertta on Sara Fosberg
ei muuten ole. sara on todella pitkä.
Miten sillä pysyi nuo lasit ja lakki maskin alla :D
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä hiljeni Leppilampea ehdottaneet ja siitä niin varmoja olleet..
Sanon edelleen, että Leppilampi, vaikka toki tässä itselleen hyvin epätyypillisesti lauloikin. Tämän päivän vihjeet itse asiassa kävivät häneen ja siihen, mitä Veitolassa puhui. Persbrandt se ei ainakaan ole. Hän on 189 senttiä pitkä. Pakkanen ei ole niin pitkä.
Voi jumalauta, tätä ei ensi viikolla tule, kun Tanssii tähtien kanssa finaali tulee. Minkä takia se on pitänyt tunkea juuri tähän aikaan?
Mietin, voisiko viikinki olla Petri nygård?
Viikinki paljastui Petri Nygårdiksi mutta olen edelleen sitä mieltä, että se on Mikko Leppilampi
Hertta on Manuela Bosco. Hän on entinen kilpajuoksija joka lopetti uransa ja siirtyi teatterilavoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäikö jollekin oikeasti epäselväksi Pakkasen henkilöllisyys?
Kyllä jäi, kerro sinä sitten?
Mikael
Mutta Pakkanen on lyhyempi.
Voisiko Pakkanen olla Ropert Kneppel? Oli kesäkuun puoliväliin asti Suomessa.
Ei ole, Persbrandt on ihana mies <3 Antaisin ihan mitä tahansa, että olisi niin ihana mies vieressä köllöttelemässä <3