Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masked Singer Suomi kausi 2 Official

Masked Singer Suomi kausi 2
12.09.2020 |

Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006632922.html

Kommentit (10902)

Vierailija
4441/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useat Tohtorin vihjeistä sopivat hyvin Hietalaan, mutta ehdotan vaihtoehdoksi Touko Aaltoa. Näppäräsorminen kollega viittaa kansanedustajan äänestykseen, harja ja pohja aaltoon ja tuijottelu pahaan masennukseen.  Aalto on varmasti ollut asiakkaana terveydenhuollossa.

Verkkarivihje perustuu lapsuuden koulukiusaustapaukseen ja Emma vihreiden puheenjohtajavaaliin.

Edellisen jakson lopussa hahmot olivat rivissä ja minusta Tohtori voisi olla 190 cm pitkä.

ei todellakaan näytä 190cm pitkältä, vaan ileä lyhyempi hoikka kaveri 

Vierailija
4442/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin lisäsin mun tietämykset hahmojen henkilöllisyyksistä, ajattelin selventää valintoja.

Viikinki: Jasper Pääkkönen on tähän aivan selvä, hänhän on oikea viikinki ja ollut siinä sarjassakin. Sit laivalla skandinavian läpi meni ameriikkaan tekemään elokuvia tuossa männä vuonna. Ja eiköhän hän ole Tarja Halosen kanssa kalajuttuja keskustellut.

Hiirulainen: Jukka Rasila on tunnettu äänen muuntelustaan, kuten Aku Ankan ääni. Vaihtuvat lavapersoonatkin käy kuin nenä päähän ja eiköhän hän ole tapparan pelissä joskus käyny.

Taikahattu. Hannele Laurin äänihän tuo on ihan selvästi, tuollainen kirkas ja nuorekas! Myös liikehdintä on ehtaa Lauria, kattokaa vaikka keihäsmatkoja.

Hertta: Näyttää ihan Pirjo Heikkilältä ja kuulostaa, kuunnelkaa vaikka Ismo Leikolan ”Mitä Jos Me Silti Voitetaan” biisi.

Tohtori: Ihan selvä Jorma. Naisasioita on ryssiny, tykkää varmasti kattella miekkavalaiden tanssin omaista elehdintää ja on varmasti käyny asiakkaana terveydenhuollossa tanssinkin takia. Ja siis ääni, ääni on niin selvä Uotila eli ei huono!

Pakkanen: Entinen urheilija ja näytellyt kauheasti, saamatta koskaan ansaitsemaansa oscar palkintoa. Ja ääni, tarviiko mun sanoa yhtään enempää siitä. No ei tarvii hei.

Sanokaa mun sanoneen, mä oon tiennyt kaikki aiemmatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4443/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin lisäsin mun tietämykset hahmojen henkilöllisyyksistä, ajattelin selventää valintoja.

Viikinki: Jasper Pääkkönen on tähän aivan selvä, hänhän on oikea viikinki ja ollut siinä sarjassakin. Sit laivalla skandinavian läpi meni ameriikkaan tekemään elokuvia tuossa männä vuonna. Ja eiköhän hän ole Tarja Halosen kanssa kalajuttuja keskustellut.

Hiirulainen: Jukka Rasila on tunnettu äänen muuntelustaan, kuten Aku Ankan ääni. Vaihtuvat lavapersoonatkin käy kuin nenä päähän ja eiköhän hän ole tapparan pelissä joskus käyny.

Taikahattu. Hannele Laurin äänihän tuo on ihan selvästi, tuollainen kirkas ja nuorekas! Myös liikehdintä on ehtaa Lauria, kattokaa vaikka keihäsmatkoja.

Hertta: Näyttää ihan Pirjo Heikkilältä ja kuulostaa, kuunnelkaa vaikka Ismo Leikolan ”Mitä Jos Me Silti Voitetaan” biisi.

Tohtori: Ihan selvä Jorma. Naisasioita on ryssiny, tykkää varmasti kattella miekkavalaiden tanssin omaista elehdintää ja on varmasti käyny asiakkaana terveydenhuollossa tanssinkin takia. Ja siis ääni, ääni on niin selvä Uotila eli ei huono!

Pakkanen: Entinen urheilija ja näytellyt kauheasti, saamatta koskaan ansaitsemaansa oscar palkintoa. Ja ääni, tarviiko mun sanoa yhtään enempää siitä. No ei tarvii hei.

Vai on Hannele Laurin ääni kirkas ja nuorekas. Juu ja Taikahatun liikehdintä ja varsinkin vartalo on kuin Hannelella. No Pakkanen on varmaan sitten Vesku Loiri

Vierailija
4444/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan kallistua siihen, että Pakkanen on joku Jackass tyypeistä. Kaunareiden Thornet on yli 190 cm pitkiä, eikä muutkaan sarjan näyttelijät oikein täsmää.

Vierailija
4445/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla joku aiemmin ehdotti Rammsteinin Till Lindemannia. Hän on työskennellyt nuoruudessaan mm. puusepän töissä, mihin vasara-vihje voisi viitata. Pakkanen myös osaa kutoa (vihje ekassa jaksossa) mikä voisi viitata siihen, että Lindemann on kutonut koreja työkseen joskus. Hän on myös tehnyt musiikkia Hänsel und Gretel musikaali/ teatteri-esitykseen Saksassa, Pakkanenhan sanoi tykkäävänsä musikaaleista. Lindemann on myös runoilija, mikä voisi viitata Pakkasen herkkyyteen.

Lisäksi Lindemann on julkaissut rap-musiikkia, viitaten Pakkasen viimeisimpään Eminem- esitykseen. Muistan myös ekan jakson esittelyvideolla, Pakkasen takana taustalla näkyi sellaisia metallireunaisia mustia laatikoita, joissa bändit voisi säilyttää esim. soittiamiaan. Vaaterekeissä oli erilaisia asuja, mikä voisi viitata esiintyjään.

Lisäksi Pakkaselta kysyttiin, kuinka monen henkilön kanssa nukkui viimeksi tmv., en muista tarkkaa kysymyksenasettelua. Voisiko tää viitata siihen, että keikkabussissa on aika tiivis tunnelma, joutuu nukkumaan niinkuin sillit suolassa? Tosin, epäilen että Rammsteinin bändin jäsenet taitaa liikkua yksityiskoneella tai vähintään omilla kuljettajilla..

Hahah, alkaa mennä arvailut vähän yli :D Luuleeko joku, että Rammstein kulkee keikoilleen jollain keikkabussilla? Bändi omistaa esimerkiksi oman kuljetusfirman, ja Lindemann yksityiskoneita. Mutta ihan huvin vuoksi vaan osallistunut suomalaiseen viihdeohjelmaan :D

Vierailija
4446/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos Pakkanen onkin Jani Toivola? On rypenyt melko syvissä vesissä, opiskellut ulkomailla, harrastaa meditaatiota.

Taikahattu.. Olga Temonen, Maria Nordin, Iina Kuustonen, Minna Kauppi.. aika monta vaihtoehtoa.

Viikinki nyt on päivänselvä Petri Nygård ja Hiirulainen Jarkko Tamminen. Hertan vihjeet osuu älyttömän hyvin Susanna Laineeseen.

Tohtori.. vaikka Jussi Halla-aho 😅

Vierailija
4447/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää suuttuko, ehdotan Tohtoriksi Kärtsy Hatakkaa

- esikuvana Sinuhe Egyptiläinen > Mika Waltari > Waltari-yhtye

-  pään sisäinen maailma vihjevideossa huojuu ja vääristyy > huumeiden käyttö

- valaan ääni > Pink Floyd David Gilmour Echoes kappaleen  kitara "whale effect"

- terveydenhuollon kanssa tekemisissä >  ohjatessaan vanhusten jumppaa sivutyönään

- taivaanrannan maalaus - Waltarin Skyline kappale (Bombfunk MC:n kanssa)

- lepakon pili > Lepakkoluola josta Waltari aloitti

-- ok, kaukaa haettu ja Kärsy on aika tuntematon suurelle yleisölle

Vierailija
4448/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai on Hannele Laurin ääni kirkas ja nuorekas. Juu ja Taikahatun liikehdintä ja varsinkin vartalo on kuin Hannelella. No Pakkanen on varmaan sitten Vesku Loiri

Kyllä. Nämä on varmoja tietoja, en ole ikinä ollut väärässä.

Vierailija
4449/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

taikahattu on ainut mysteeri mutta vahva epäilys Alina Tomnikov

Vierailija
4450/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gordon Ramsay olisi jees.

Aika vaikea uskoa että Gordon osallistuisi viihdeohjelmaan mutta hänhän oli kesällä Suomessa melkoisen pitkään ilman että kukaan kommentoi matkan syytä.

Vierailija
4451/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasesta täytyy sanoa sen verran, että hänen esityksensä on poikkeuksellisen hyvin jäsenneltyjä ja  lisäksi ohjattuja+editoituja. Siis verrattuna muiden esiintyjien heilumisiin. On toki monilla muillakin hyvin tehtyjä esityksiä ja niissä koordinaatio kohdillaan. Oli Pakkanen kuka vaan, niin esiintyminen on kyllä vakuuttavaa ja siitä täytyy onnitella.

Vierailija
4452/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu niin varmaan, no kerro vielä se Pakkasen henkilöllisyys.

Vierailija
4453/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää suuttuko, ehdotan Tohtoriksi Kärtsy Hatakkaa

- esikuvana Sinuhe Egyptiläinen > Mika Waltari > Waltari-yhtye

-  pään sisäinen maailma vihjevideossa huojuu ja vääristyy > huumeiden käyttö

- valaan ääni > Pink Floyd David Gilmour Echoes kappaleen  kitara "whale effect"

- terveydenhuollon kanssa tekemisissä >  ohjatessaan vanhusten jumppaa sivutyönään

- taivaanrannan maalaus - Waltarin Skyline kappale (Bombfunk MC:n kanssa)

- lepakon pili > Lepakkoluola josta Waltari aloitti

-- ok, kaukaa haettu ja Kärsy on aika tuntematon suurelle yleisölle

Ei ole kaukaa haettuja, koska itsellänikin kävi Kärtsy mielessä. Ei kuitenkaan ole Kärtsyn ääni, kun tarkemmin kuuntelin, eikä hän tosiaan ole tarpeeksi tunnettu. Kyllä se taitaa Hietala olla.

Vierailija
4454/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu niin varmaan, no kerro vielä se Pakkasen henkilöllisyys.

Kerroinkin jo aiemmalla sivulla! Vesa-Matti Loiri aivan selvästi!

Vierailija
4455/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkasesta täytyy sanoa sen verran, että hänen esityksensä on poikkeuksellisen hyvin jäsenneltyjä ja  lisäksi ohjattuja+editoituja. Siis verrattuna muiden esiintyjien heilumisiin. On toki monilla muillakin hyvin tehtyjä esityksiä ja niissä koordinaatio kohdillaan. Oli Pakkanen kuka vaan, niin esiintyminen on kyllä vakuuttavaa ja siitä täytyy onnitella.

Pakkasen esityksissä mm. taustat on laadukkaammat ja visuaalisemmat kuin muilla. Jotenkin tuntuu, että häneen on uhrattu enemmän aikaa ja rahaa kuin muihin. Jossakin vaiheessa tuli mieleen, että onko Pakkanen ohjaaja tai moniosaaja, joka on itse suunnitellut hahmon ja rekvisiitan ym. Ehdottomasti pitkälle viedyin hahmo näillä kahdella kaudella.

Vierailija
4456/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla joku aiemmin ehdotti Rammsteinin Till Lindemannia. Hän on työskennellyt nuoruudessaan mm. puusepän töissä, mihin vasara-vihje voisi viitata. Pakkanen myös osaa kutoa (vihje ekassa jaksossa) mikä voisi viitata siihen, että Lindemann on kutonut koreja työkseen joskus. Hän on myös tehnyt musiikkia Hänsel und Gretel musikaali/ teatteri-esitykseen Saksassa, Pakkanenhan sanoi tykkäävänsä musikaaleista. Lindemann on myös runoilija, mikä voisi viitata Pakkasen herkkyyteen.

Lisäksi Lindemann on julkaissut rap-musiikkia, viitaten Pakkasen viimeisimpään Eminem- esitykseen. Muistan myös ekan jakson esittelyvideolla, Pakkasen takana taustalla näkyi sellaisia metallireunaisia mustia laatikoita, joissa bändit voisi säilyttää esim. soittiamiaan. Vaaterekeissä oli erilaisia asuja, mikä voisi viitata esiintyjään.

Lisäksi Pakkaselta kysyttiin, kuinka monen henkilön kanssa nukkui viimeksi tmv., en muista tarkkaa kysymyksenasettelua. Voisiko tää viitata siihen, että keikkabussissa on aika tiivis tunnelma, joutuu nukkumaan niinkuin sillit suolassa? Tosin, epäilen että Rammsteinin bändin jäsenet taitaa liikkua yksityiskoneella tai vähintään omilla kuljettajilla..

Hahah, alkaa mennä arvailut vähän yli :D Luuleeko joku, että Rammstein kulkee keikoilleen jollain keikkabussilla? Bändi omistaa esimerkiksi oman kuljetusfirman, ja Lindemann yksityiskoneita. Mutta ihan huvin vuoksi vaan osallistunut suomalaiseen viihdeohjelmaan :D

Hei, älä nyt ota tätä noin vakavasti! Mun mielestä on ainakin mielenkiintoista lukea porukoiden veikkauksia. Osalla on vaikka mitä nippelitietoa julkkiksista, mitä itse en oo tiennyt.

Vierailija
4457/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkasen esityksissä mm. taustat on laadukkaammat ja visuaalisemmat kuin muilla. Jotenkin tuntuu, että häneen on uhrattu enemmän aikaa ja rahaa kuin muihin. Jossakin vaiheessa tuli mieleen, että onko Pakkanen ohjaaja tai moniosaaja, joka on itse suunnitellut hahmon ja rekvisiitan ym. Ehdottomasti pitkälle viedyin hahmo näillä kahdella kaudella.

moniosaaja Mikko Leppilampi :D

Vierailija
4458/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän eri mieltä Pakkasen taustoista:

- sama jääkenttä koko ajan

- aloitus: hooverboardilla paikalle, jääkuution takaa,  istuu jäätuolilla

- esiintyy yksin

- väritys on sinivalkoinen

Onhan se tietysti paljon juntimpaa, mutta Hiirulaisella oli Locomotionissa hieno tanssishow, surkein laulajakin Viikinki on pistänyt aina hauskan shown pystyyn - viimeksi käveli lumituiskussa Pohjois-Karjalaan kävelymatolla ja tyttökin odotti lavan reunalla :D

Pakkanen on selvästi vakavin hahmo - ei ole lähdetty pelleilemään hassulla hahmolla ja hauskoilla kappaleilla, vaan Pakkanen suhtautuu selvästi vakavasti itseensä ja yrittää luoda hyvän kuvan itsestään.

Vierailija
4459/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän eri mieltä Pakkasen taustoista:

- sama jääkenttä koko ajan

- aloitus: hooverboardilla paikalle, jääkuution takaa,  istuu jäätuolilla

- esiintyy yksin

- väritys on sinivalkoinen

Onhan se tietysti paljon juntimpaa, mutta Hiirulaisella oli Locomotionissa hieno tanssishow, surkein laulajakin Viikinki on pistänyt aina hauskan shown pystyyn - viimeksi käveli lumituiskussa Pohjois-Karjalaan kävelymatolla ja tyttökin odotti lavan reunalla :D

Pakkanen on selvästi vakavin hahmo - ei ole lähdetty pelleilemään hassulla hahmolla ja hauskoilla kappaleilla, vaan Pakkanen suhtautuu selvästi vakavasti itseensä ja yrittää luoda hyvän kuvan itsestään.

Olihan se lose yourself kappaleen aikana oleva tausta todella hieno ja visuaalinen. Revontulet ja tähtitaivas oli upea. Minusta Pakkasen kohdalla on selvästi käytetty eniten luovuutta ja hän on visuaalisin hahmo.

Vierailija
4460/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politikko puuttuu vielä kauden osallistujista, voisiko Taikahattu olla politikko?

Tohtori Tommi Korpela, Hertta Nora Karma, Viikinki Petri Nygård, Hiirulainen Jarkko Tamminen, Pakkanen - en keksi kuka voisi olla. Janne Holmenila tosin katkesi akillesjänne ja ura mutta en tiedä osaako laulaa Pakkasen tasolla vaikka kuulemma on hyvä seuraihminen. Lähden nyt vain siitä ettei Pakkasen kielivalinta ole puliveivausta