Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Viikinki muuten on Petri Nygård! Ihan tunnistettava ääni.
Pakkanen - Mikko Leppilampi
Hertta - Susanna Laine
Viikinki - Petri Nygård
Tohtori - Marko Hietala
Taikahattu - Alina Tomnikov/Jannika B
Hiirulainen - Jarkko Tamminen
Vierailija kirjoitti:
Pudonneet: toimittaja, toimittaja, mtv:n ohjelman esiintyjä, mtv:n ohjelman esiintyjä, mtv:n saippuasarjan näyttelijä, toimittaja. Säälittävää.
Ketä tuolla sitten pitäisi olla? Toimittajia on kyllä ollut oudon paljon, mutta muuten mun mielestä kivan monipuolisesti eri alojen ihmisiä, jos ottaa huomioon myös kisassa vielä mukana olevat ihmiset.
Joku tän taisi täällä heittääkin ja nyt mä sen tajusin! Hertta on Noora Karma. Itse korttihahmo jo viittaa häneen. Noora on ammatiltaan myös musiikin maisteri, on pienenä haaveillut pääsevänsä esiintymään Savonlinnan Oopperajuhlille ja tuo tavaravihje, tuuletin, viittaa hypnoosin tekoon, jota myös harjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Joku tän taisi täällä heittääkin ja nyt mä sen tajusin! Hertta on Noora Karma. Itse korttihahmo jo viittaa häneen. Noora on ammatiltaan myös musiikin maisteri, on pienenä haaveillut pääsevänsä esiintymään Savonlinnan Oopperajuhlille ja tuo tavaravihje, tuuletin, viittaa hypnoosin tekoon, jota myös harjoittaa.
Yhteen pisteeseen pitkään tuijottaminenkin viittaa hypnoosiin.
Vierailija kirjoitti:
Pakkanen - Mikko Leppilampi
Hertta - Susanna Laine
Viikinki - Petri Nygård
Tohtori - Marko Hietala
Taikahattu - Alina Tomnikov/Jannika B
Hiirulainen - Jarkko Tamminen
Muuten aika lailla samaa mieltä, paitsi Pakkanen ei mielestäni Leppilampi. Ei ole suomalainen.
En ymmärrä miten voi olla noin kiinnostavaa arvuutella noita. Jännää....Not.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää nämä panelistien täysin älyvapaat arvaukset. Jari Sarasvuotakin on ehdotettu kyllästymiseen asti.
Ja Schatzia ei taidettu missään jaksossa ehdottaa kunnes Veitola "keksi" tyhjästä pudotuksessa. Aika läpinäkyvää.
Vierailija kirjoitti:
Hiirulainen on eija vilppas. Vihjeenä oli,ette arvaa mistä koulusta olen tullut on valmistunut ekaksi opettajaksi. Tapparapaita viittaa paavo ja raili sarjaan joka sijoittuu tampereelle.Viikinki on petri nygård. Syntynyt ruotsissa ja sairaalantiellä. Keikoilla ollut usein halosen kuva.
Thaimaassa asuneena ladyboy-kulttuurissa näen kyllä heti että hiirulainen on mies. Ei voi olla Vilpas siis.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kallistun enemmän Noora Karmaan kuin Susanna Laineeseen. Vihjeet tosiaan täsmäävät sekä lauluääni, korttipakka on muuten Nooran yksi työkalu.
Paula kirjoitti:
Viikinki on petri nygård
Se on tainnut olla selvää suurimmalle osalle jo alusta asti. Viimeistään Tarja Halosen muotokuva ja ruotsin lippu paljasti sen.
MikaK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää nämä panelistien täysin älyvapaat arvaukset. Jari Sarasvuotakin on ehdotettu kyllästymiseen asti.
Ja Schatzia ei taidettu missään jaksossa ehdottaa kunnes Veitola "keksi" tyhjästä pudotuksessa. Aika läpinäkyvää.
Sehän tuli siitä vihje-esineestä, eli kiven palasesta. Berliinin muurista.
Vierailija kirjoitti:
MikaK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin hoksasin siitä kivestä, kenestä on kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Paula kirjoitti:
Viikinki on petri nygård
Se on tainnut olla selvää suurimmalle osalle jo alusta asti. Viimeistään Tarja Halosen muotokuva ja ruotsin lippu paljasti sen.
Henkilö sinänsä on selvä, mutta Halonen ei liity Petriin mitenkään.
En ole tutustunut vihjeisiin ja muutenkin nähnyt vain pari jaksoa, mutta kuuntelin muutaman esityksen youtubesta ja heittelen nyt ihan lauluesitysten pohjalta arvauksiani.
Olen edelleen sitä mieltä, että Hiirulainen on Miitta Sorvali.
Taikahattu voisi olla Mariska.
Viikingin ääni on kuin Ville Saarenkedolla, mutta epäilen, olisiko tarpeeksi tunnettu tähän formaattiin. Fiksoiduin kuitenkin itse siihen mielleyhtymään enlä osaa ajatella mitään vaihtoehtoa.
Tohtorin ääni kuulostaa kyllä selvästi eniten Esko Valtaojalta, mutta en löytänyt minkäänlaista laulunäytettä häneltä. Yritin sovitella siihen myös Kimmo Blomia, mutta hänellä on kirkkaampi ääni. Moni on arvuutellut Marco Hietalaa, jota en voi ihan täysin sulkea pois, mutta Tohtorilta puuttuu Hietalan äänen väri. En tiedä pystyisikö sitä peittämään. Antti Holmaa on arvuuteltu. Sitä pidän mahdollisena. Villinä korttina heitän mukaan Tuomari Nurmion.
Hertta on kyllä vaikea. Voisi olla tosiaan Susanna Laine tai ehkä se Noora Karmakin. Mutta Hertta pääsee tosi korkealle, tämä huomioitava. Onko Dark Sarah liian tuntematon? Eva Wahlström olisi myös kiinnostava ehdokas tähän, mutta en löytänyt laulunäytettä ja hänellä on melko matala puheääni, mikä tosin ei aina korreloi lauluäänen kanssa.
Pakkanen on kyllä mysteeri. Ihan kuin ei olisi aivan syntyperäinen englantilainen tai amerikkalainen. Enemmän se tuli mielestäni esille siinä Foo Fightersin kappaleessa. Joku norjalainen ex-hiihtäjä? Ehdottomasti jo iäkkäämpi henkilö. Ronn Moss ei mahdoton, mutta mielestäni Pakkasella on vähän rouheampi ja matalampi ääni. Renny Harlin sopisi, mutta ei löytynyt laulunäytettä.
Sitten nämä imitaattorityyppiset mahdollisuudet vielä sekoittaa. Jarkko Tamminen, Laura Voutilainenkin voisi esittää ihan toisenlaista kuin on.
Vierailija kirjoitti:
noora karma on myös horoskoopiltaan neitsyt.
alkaa loksahteleen
Vierailija kirjoitti:
MikaK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivestä keksi ihan sattumalta joo. Eihän Schatz edes ole Berliinistä kotoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikaK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivestä keksi ihan sattumalta joo. Eihän Schatz edes ole Berliinistä kotoisin.
Saksalainen kuitenkin.
Noh, saivarellaan sen verran että eihän Sakari PERIAATTEESSA mitään salaisuutta paljasta, jos Marko ei oo sille sitä kertonu , saattashan tuota itekin vaan olla riemuissaan jos oman velipoikansa bongais jostain tuollasesta ohjelmasta yllättäen esiintymästä