Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer Suomi kausi 2 Official

Masked Singer Suomi kausi 2
12.09.2020 |

Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006632922.html

Kommentit (10902)

Vierailija
4161/10902 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sydäntenmurskaaja" Leppilampi ei ole Pakkanen. Jotenkin surullista, että tätä samaa juttua veivataan viikosta toiseen.

Nämä veivaajat näköjään vaan niin toivoo että se olis heidän idolinsa.

Ei vaan sinä toivot epätoivoisesti että kyseessä on joku ulkomaalainen julkimo. Minä olen realisti ja katson vihjeitä, vertaan pituutta ja kuuntelen ääntä.

Sattumalta pituus täsmäksi myös Leppilampeen kun on hieman lyhyempi ku ile.

Jos kyse olisi jostain ulkomaalaisesta julkkiksesta niin vahva arvaus olisi jo ilmoilla, mutta kun kenenkään tarina ja historia ei millään kolahda niin oisko aika kääntää katseet ihan kotosuomeen? Leppilampi on varmasti henkilö jota pyydetään mukaan ennen kuin pyydetään jotain kari kanalaa, ina Mikkolaa ja Marja hintikkaa. Eli aivan varmasti on pyydetty mukaan viimeistään toiselle kaudelle, kysymys kuuluu onko vastannut myöntävästi? Todennäköisesti on

Pakkasen vihjeet sopivat niin moneen julkkikseen, ihan Ville Valosta ja Jonne Aaronista alkaen moneen erittäin kuuluisaan maailmantähteen. Sitäpaitsi suurin osa veikkauksista on koskenut suomalaisia tähtiä.

Ville Valot ja Jonne Aaronit voi vihjeiden perusteella sulkea pois. Ville Valo on ileä pidempi ja Jonne Aaron tuskin kehuisi vanhempiaan tärkeiksi kun sen nuoruus meni heidän avioerossa ja laitoksessa asuessa. Äänikään ei täsmää kumpaankaan ollenkaan.

Amerikkalainen se ei voi olla, kun lose yourself lausuminen ei ollut jonkun joka puhuu äidinkielenään englantia, kenen tahansa pitäisi tämä hoksata.

Vierailija
4162/10902 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko Hertta olla Sara La Fountain? Keittiöissä usein on käytössä tuulettimet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4163/10902 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska Hertta on Susanna Laine.

Vierailija
4164/10902 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppilampi ei kyllä mitenkään ole tuota Pakkasen Nothing Compares 2 U:ta pystynyt esittämään. Ääni on niin radikaalisti erilainen.

Vierailija
4165/10902 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sydäntenmurskaaja" Leppilampi ei ole Pakkanen. Jotenkin surullista, että tätä samaa juttua veivataan viikosta toiseen.

Ei vaan sinä toivot epätoivoisesti että kyseessä on joku ulkomaalainen julkimo. Minä olen realisti ja katson vihjeitä, vertaan pituutta ja kuuntelen ääntä.

Jos kyse olisi jostain ulkomaalaisesta julkkiksesta niin vahva arvaus olisi jo ilmoilla, mutta kun kenenkään tarina ja historia ei millään kolahda niin oisko aika kääntää katseet ihan kotosuomeen? Leppilampi on varmasti henkilö jota pyydetään mukaan ennen kuin pyydetään jotain kari kanalaa, ina Mikkolaa ja Marja hintikkaa. Eli aivan varmasti on pyydetty mukaan viimeistään toiselle kaudelle, kysymys kuuluu onko vastannut myöntävästi? Todennäköisesti on

Mitä ihmettä?! Miksi ihmeessä joku Leppilampi haluttaisiin masked singeriin? Onhan Suomessa paljon mielenkiintoisempia julkkiksia kuin hän. Sitäpaitsi tuotannon tarkoitus oli saada mukaan julkkiksia eri aloilta.

Vierailija
4166/10902 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt pitäisi pistää rahat likoon, niin kyllä veikkaisin Renny Harlinia Pakkaseksi.

Vierailija
4167/10902 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni ja tuulikone

Vierailija
4168/10902 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkanen - Mikko Leppilampi

Hertta - Susanna Laine

Viikinki - Petri Nygård

Tohtori - Marko Hietala

Taikahattu - Alina Tomnikov/Jannika B

Hiirulainen - Jarkko Tamminen

Muuten aika lailla samaa mieltä, paitsi Pakkanen ei mielestäni Leppilampi. Ei ole suomalainen.

1. Leppilampi pyrkinyt USA:aan näyttelijäksi nuorena ja naivina

2. Alamäki elämässä viittaa alamäkiluisteluun jota leppilampi on harrastanut

3. Ollut MM tasolla mukana alamäkiluistelussa (pakkanen kertoi että kilpaillut MM tasolla)

4. Pakkanen jossain Vihjeissä puhui "I came from the pond tjsp"

Pond on Lampi suomeksi, LEPPILAMPI?

5. äänessä on hyvin paljon Leppilampea, lose yourself paljasti että kyse ei ole niin vanhasta ihmisestä kuin moni luulee

6. Leppilampi ollut mukana dubbaamassa Narniaa, Pakkasen esikuva on Narnian valkoinen velho Jadis.

7. Leppilampi on sydänten murskaaja jota voi pitää alfana

8. "nothing is what it seems" eli kyse ei ole suinkaan ulkomaalaisesta.

Johan aika moni viisari osoittaa Leppilampeen. Vaikka itse haluaisin että kyseessä on joku muu ja mielellään ulkomaalainen, niin en usko vihjeiden perusteella enää muihin ku kotosuomen Leppilampeen.

Viime kaudella jotkut jankuttivat täällä, että Leijona on Leppilampi, koska vihjeet ja ääni sopivat niin hyvin. Minä olin eri mieltä. Olen taas eri mieltä, koska Pakkasen vihjeet ja ääni eivät millään sovi Mikko Leppilampeen. Tulkitsen ne selvästi täysin eri tavoin kuin esim. sinä.

Eihän jankutettu. Leijona oli aivan ilmiselvä Hedberg, vihjeet, ulkomuoto ja lauluääni yhdistettynä. Ylivoimaisesti suurin osa oli sitä mieltä että se on Hedberg jo noin 2. Esityksestä eteenpäin, käy lukemassa sitä vanhaa ketjua niin näet.

Niin ja sitten kun selviää ettei Pakkanen ole Leppilampi, niin seuraavaa kautta koskevassa ketjussa intätte, ettei ketään ole väittänyt missään vaiheessa, että Pakkanen olisi ollut Leppilampi. On niin helppoa olla jälkiviisas.

Olen enemmän kuin mielelläni väärässä.

Ärsyttää olla realisti ja tunnustaa tosiasiat. Ihmeen moni vihje täsmää Leppilampeen jos se ei hän olisikaan.

Vihjeet ei täsmää kehenkään muuhun yhtä hyvin. Ja tähän astiset paljastuksetkin ovat olleet selviä palstan osalta kun täällä nimenomaan vihjeisiin kiinnitetään huomiota.

Vierailija
4169/10902 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkasen vihjeet sopivat niin moneen julkkikseen, ihan Ville Valosta ja Jonne Aaronista alkaen moneen erittäin kuuluisaan maailmantähteen. Sitäpaitsi suurin osa veikkauksista on koskenut suomalaisia tähtiä.

Ville Valot ja Jonne Aaronit voi vihjeiden perusteella sulkea pois. Ville Valo on ileä pidempi ja Jonne Aaron tuskin kehuisi vanhempiaan tärkeiksi kun sen nuoruus meni heidän avioerossa ja laitoksessa asuessa. Äänikään ei täsmää kumpaankaan ollenkaan.

Amerikkalainen se ei voi olla, kun lose yourself lausuminen ei ollut jonkun joka puhuu äidinkielenään englantia, kenen tahansa pitäisi tämä hoksata.

No en missään kohtaa niin väittänytkään. Kerroin vain, että Pakkasen vihjeet sopivat paremmin esim. Ville Valoon kuin Leppilampeen. Ville tuskin lähtisi tällaiseen show:n ikinä, joten se siitä.

Vierailija
4170/10902 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt pitäisi pistää rahat likoon, niin kyllä veikkaisin Renny Harlinia Pakkaseksi.

Renny on ainakin 10 cm Pakkasta pidempi eikä ruumiinrakennekaan sovi, Pakkanen on sirompi. Kaiken lisäksi, miksi Rennykään puhuisi englantia?

Vierailija
4171/10902 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tutustunut vihjeisiin ja muutenkin nähnyt vain pari jaksoa, mutta kuuntelin muutaman esityksen youtubesta ja heittelen nyt ihan lauluesitysten pohjalta arvauksiani.

Olen edelleen sitä mieltä, että Hiirulainen on Miitta Sorvali.

Taikahattu voisi olla Mariska.

Viikingin ääni on kuin Ville Saarenkedolla, mutta epäilen, olisiko tarpeeksi tunnettu tähän formaattiin. Fiksoiduin kuitenkin itse siihen mielleyhtymään enlä osaa ajatella mitään vaihtoehtoa.

Tohtorin ääni kuulostaa kyllä selvästi eniten Esko Valtaojalta, mutta en löytänyt minkäänlaista laulunäytettä häneltä. Yritin sovitella siihen myös Kimmo Blomia, mutta hänellä on kirkkaampi ääni. Moni on arvuutellut Marco Hietalaa, jota en voi ihan täysin sulkea pois, mutta Tohtorilta puuttuu Hietalan äänen väri. En tiedä pystyisikö sitä peittämään. Antti Holmaa on arvuuteltu. Sitä pidän mahdollisena. Villinä korttina heitän mukaan Tuomari Nurmion.

Hertta on kyllä vaikea. Voisi olla tosiaan Susanna Laine tai ehkä se Noora Karmakin. Mutta Hertta pääsee tosi korkealle, tämä huomioitava. Onko Dark Sarah liian tuntematon? Eva Wahlström olisi myös kiinnostava ehdokas tähän, mutta en löytänyt laulunäytettä ja hänellä on melko matala puheääni, mikä tosin ei aina korreloi lauluäänen kanssa.

Pakkanen on kyllä mysteeri. Ihan kuin ei olisi aivan syntyperäinen englantilainen tai amerikkalainen. Enemmän se tuli mielestäni esille siinä Foo Fightersin kappaleessa. Joku norjalainen ex-hiihtäjä? Ehdottomasti jo iäkkäämpi henkilö. Ronn Moss ei mahdoton, mutta mielestäni Pakkasella on vähän rouheampi ja matalampi ääni. Renny Harlin sopisi, mutta ei löytynyt laulunäytettä.

Sitten nämä imitaattorityyppiset mahdollisuudet vielä sekoittaa. Jarkko Tamminen, Laura Voutilainenkin voisi esittää ihan toisenlaista kuin on.

Renny Harlin tosiaan voisi olla. Minäkin olen etsinyt laulunäytettä, huonolla menestyksellä. Jonku jutun olen lukenut jossa sanottiin, että laulanut joskus yleisölle, olikohan Raumanmeren juhannusjuhlilla... Mutta sitä itse laulua kun ei tosiaan ole kuullut, ei voi oikein arvioida🤔 ilmeisesti kuitenkin laulutaitoakin löytyy...

Ilta-Sanomissa oli juttu kun toimittajat olivat päässeet tutustumaan pukuihin ja hahmoihin ja siinä todettiin että Pakkanen näyttää livenä todella pitkältä, "lähes 190 senttiseltä" , ja todettiin että ehkä hämätään kenkien koroilla.

Edellämainitun perusteella ei voisi olla David Hasselhoff tai Renny Harlin koska molemmat ovat jo paljain jaloin 193 senttisiä.

Myöskin Pakkasen kengän koko on ilmoitettu 43 että 180 cm alkaa olemaan jo hieman yläkantissa.

Viikinki ei näytä pitkältä mutta hänellä on ilmitettu 46 ja Laiskiainen oli laittanut jotain 116,5 Fahrenheitia, eli joku 46-47 - Rennyllä ja Hasselhofila luulisi olevan vähintään 45 vaikka kuinka pienissä kengissä kulkisivat.

Ok, on vähän nörttiä miettiä kengän kokoa, mutta se nyt ilmoitettu vihjekortissa ja kai se johonkin vertailuun on tarkoitettu.

Vierailija
4172/10902 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on pakko olla mukana muitakin kuin laulamisestaan tunnettuja. Jotain piilolahjakkuuksia. Mutta varmasti pari "oikeaa" laulajaakin.

Vierailija
4173/10902 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat rahat likoon tuohon vaikka Harlin on ileä 10cm pidempi mutta lavalla ile on jotenkin kummasti Harlinia pidempi?

Vierailija
4174/10902 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en missään kohtaa niin väittänytkään. Kerroin vain, että Pakkasen vihjeet sopivat paremmin esim. Ville Valoon kuin Leppilampeen. Ville tuskin lähtisi tällaiseen show:n ikinä, joten se siitä.

Mitkä vihjeet sopivat Ville Valoon? Ihan mielenkiinnosta.

Itse kun en yhdistä yhtäkään vihjettä Ville Valoon

Vierailija
4175/10902 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tutustunut vihjeisiin ja muutenkin nähnyt vain pari jaksoa, mutta kuuntelin muutaman esityksen youtubesta ja heittelen nyt ihan lauluesitysten pohjalta arvauksiani.

Olen edelleen sitä mieltä, että Hiirulainen on Miitta Sorvali.

Taikahattu voisi olla Mariska.

Viikingin ääni on kuin Ville Saarenkedolla, mutta epäilen, olisiko tarpeeksi tunnettu tähän formaattiin. Fiksoiduin kuitenkin itse siihen mielleyhtymään enlä osaa ajatella mitään vaihtoehtoa.

Tohtorin ääni kuulostaa kyllä selvästi eniten Esko Valtaojalta, mutta en löytänyt minkäänlaista laulunäytettä häneltä. Yritin sovitella siihen myös Kimmo Blomia, mutta hänellä on kirkkaampi ääni. Moni on arvuutellut Marco Hietalaa, jota en voi ihan täysin sulkea pois, mutta Tohtorilta puuttuu Hietalan äänen väri. En tiedä pystyisikö sitä peittämään. Antti Holmaa on arvuuteltu. Sitä pidän mahdollisena. Villinä korttina heitän mukaan Tuomari Nurmion.

Hertta on kyllä vaikea. Voisi olla tosiaan Susanna Laine tai ehkä se Noora Karmakin. Mutta Hertta pääsee tosi korkealle, tämä huomioitava. Onko Dark Sarah liian tuntematon? Eva Wahlström olisi myös kiinnostava ehdokas tähän, mutta en löytänyt laulunäytettä ja hänellä on melko matala puheääni, mikä tosin ei aina korreloi lauluäänen kanssa.

Pakkanen on kyllä mysteeri. Ihan kuin ei olisi aivan syntyperäinen englantilainen tai amerikkalainen. Enemmän se tuli mielestäni esille siinä Foo Fightersin kappaleessa. Joku norjalainen ex-hiihtäjä? Ehdottomasti jo iäkkäämpi henkilö. Ronn Moss ei mahdoton, mutta mielestäni Pakkasella on vähän rouheampi ja matalampi ääni. Renny Harlin sopisi, mutta ei löytynyt laulunäytettä.

Sitten nämä imitaattorityyppiset mahdollisuudet vielä sekoittaa. Jarkko Tamminen, Laura Voutilainenkin voisi esittää ihan toisenlaista kuin on.

Renny Harlin tosiaan voisi olla. Minäkin olen etsinyt laulunäytettä, huonolla menestyksellä. Jonku jutun olen lukenut jossa sanottiin, että laulanut joskus yleisölle, olikohan Raumanmeren juhannusjuhlilla... Mutta sitä itse laulua kun ei tosiaan ole kuullut, ei voi oikein arvioida🤔 ilmeisesti kuitenkin laulutaitoakin löytyy...

Ilta-Sanomissa oli juttu kun toimittajat olivat päässeet tutustumaan pukuihin ja hahmoihin ja siinä todettiin että Pakkanen näyttää livenä todella pitkältä, "lähes 190 senttiseltä" , ja todettiin että ehkä hämätään kenkien koroilla.

Edellämainitun perusteella ei voisi olla David Hasselhoff tai Renny Harlin koska molemmat ovat jo paljain jaloin 193 senttisiä.

Myöskin Pakkasen kengän koko on ilmoitettu 43 että 180 cm alkaa olemaan jo hieman yläkantissa.

Viikinki ei näytä pitkältä mutta hänellä on ilmitettu 46 ja Laiskiainen oli laittanut jotain 116,5 Fahrenheitia, eli joku 46-47 - Rennyllä ja Hasselhofila luulisi olevan vähintään 45 vaikka kuinka pienissä kengissä kulkisivat.

Ok, on vähän nörttiä miettiä kengän kokoa, mutta se nyt ilmoitettu vihjekortissa ja kai se johonkin vertailuun on tarkoitettu.

Pituus voi sitten olla ongelma, mutta ei kannata laittaa liikaa painoarvoa kengän koolle. Tunnen esim. lähes 190 cm pitkän, jolla 42.

Vierailija
4176/10902 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakkanen backyard babiesin nicke borg?

Vierailija
4177/10902 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisikos Bruce Dickinson Pakkasen vihjeisiin ja asuun? Entä Europen laulaja, Joey Tempest?

Vierailija
4178/10902 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopisikos Bruce Dickinson Pakkasen vihjeisiin ja asuun? Entä Europen laulaja, Joey Tempest?

Kumpikaan ei sovi äänensä puolesta ja tuskin Dickinson ainakaan joutaisi mihinkään perähikiän tv-ohjelmaan useemman päivän(viikon?) ajaksi pyörimään

Vierailija
4179/10902 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkanen on Raipe Helminen.

Vierailija
4180/10902 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miss B kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei missäs vastaava tuottaja on tänään kun ei ole kertonut kuka putoaa?

Tänään putoaa Laskiainen, joka on kirsi alm-siira

Ei ole kun Roman Schatz, vihjeet pätee.

Siis kertokaa mulle, miten ihmeessä vihjeet pätee Roman Schatziin? Katselee maailmaa ylösalaisin, yrittäjä? Itsetunto ja kiistelty hahmo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi