Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
”Hietala julkaisi ensimmäisen sooloalbuminsa Mustan sydämen rovio 24. toukokuuta 2019”
Ja Tohtorin eilisellä esittelyvideolla oli hetken aikaa musta sydän. Camoon. Se ääni ja laulutapakin on niin Hietalaa. Häntä kun on kuunnellut satoja tunteja, niin tunnisti kyllä heti ilman vihjeitäkään.
Sille eiliselle vastaavalle tuottajalle muuten sellainen pikku vinkki tuleviin trollauksiin, että oikeiden tv-alan ihmisten täytyy osata tuottaa kieliopillisesti korrektia tekstiä. Että panostahan kielioppiin niin saatat olla ensi kerralla edes vähän uskottavampi.
Ville Myllyrinne voisi sikäli olla Tohtori, että hän on syntynyt 14.7 eli Bastiljin valtauksen päivänä. Syntymäpäivänhän piti olla historiallinen.
Vierailija kirjoitti:
Tohtorin videolla vilahti musta sydän. Siinäpä selvä vihje. Ehkä Valtaoja-fanit osaavat avata tätä vihjettä enemmän? Vai pitäisikö sittenkin kysyä Hietala-faneilta?
Valtaoja ja Hietala on hyvin samantyyppisiä, itse olen kummankin fani. Molemmat ovat taiteellisia, luovia, älykkäitä sekä kiinnostuneita tieteestä sekä fantasiasta. Heissä molemmissa on Tohtorin piirteitä ihan niinkuin Jufossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hertan esittelyvideossa mainittiin että hän on hakenut Savonlinan oopperajuhlille ja Susanna Laine on hakenut Savonlinnan oopperajuhlille.
Oletteko käyneet kuuntelemassa Susannan laulua? Joku jo kommentoikin ettei ääni täsmää ja itse olen samaa mieltä. Noi Hertasta annetut vihjeet sopivat todella moneen suomalaiseen taiteilijaan/näyttelijään ym.
Pesäpallokinko?
Mikä ihmeen pesäpallokinky?
Etkö osaa suomea?
No kirjoita sitä sitten kiitos.
Minähän kirjoitin.
Kantasana 'pesäpallo'. Tämän ehkä ymmärrät?
Liitepartikkeli (fokuspartikkeli) -kin tarkoittaa samaa kuin 'myös'.
Liitepartikkeli -ko on kysymystä ilmaiseva. (Huomaa myös lopussa ollut kysymysmerkki.)
Eli kommenttiin "Noi Hertasta annetut vihjeet sopivat todella moneen suomalaiseen taiteilijaan/näyttelijään ym." vastattu "Pesäpallokinko?" tarkoittaa, että "sopiiko [huom, sama kysymyspartikkeli tässä] myös pesäpallo todella moneen suomalaiseen taitelijaan/näyttelijään?"
Mitä ihmettä sä skitsoot täällä? Hertta voi olla Susanna Laine, mutta ihan hyvin myös esim. Maria Lund, Anne Mattila tai Sari Aalto. Tämä on viihdeohjelma, ei noita vihjeitä kannata lukea kuin piru raamattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hertan esittelyvideossa mainittiin että hän on hakenut Savonlinan oopperajuhlille ja Susanna Laine on hakenut Savonlinnan oopperajuhlille.
Oletteko käyneet kuuntelemassa Susannan laulua? Joku jo kommentoikin ettei ääni täsmää ja itse olen samaa mieltä. Noi Hertasta annetut vihjeet sopivat todella moneen suomalaiseen taiteilijaan/näyttelijään ym.
Pesäpallokinko?
Etkö osaa suomea?
Minähän kirjoitin.
Liitepartikkeli -ko on kysymystä ilmaiseva. (Huomaa myös lopussa ollut kysymysmerkki.)
Eli kommenttiin "Noi Hertasta annetut vihjeet sopivat todella moneen suomalaiseen taiteilijaan/näyttelijään ym." vastattu "Pesäpallokinko?" tarkoittaa, että "sopiiko [huom, sama kysymyspartikkeli tässä] myös pesäpallo todella moneen suomalaiseen taitelijaan/näyttelijään?"
Mitä ihmettä sä skitsoot täällä? Hertta voi olla Susanna Laine, mutta ihan hyvin myös esim. Maria Lund, Anne Mattila tai Sari Aalto. Tämä on viihdeohjelma, ei noita vihjeitä kannata lukea kuin piru raamattua.
Älä nyt riehu. Kerro ihan rauhassa, miten se pesäpallo sopii noihin muihin. Sitähän mä kysyin. Ensin suomeksi ja sitten rautalangaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesäpallokinko?
Etkö osaa suomea?
Minähän kirjoitin.
Menkää muualle riitelemään. Tämä ketju ei ole mikään äidinkielen koe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesäpallokinko?
Etkö osaa suomea?
Minähän kirjoitin.
Älä nyt riehu. Kerro ihan rauhassa, miten se pesäpallo sopii noihin muihin. Sitähän mä kysyin. Ensin suomeksi ja sitten rautalangaksi.
Mä en käsitä teitä. Viime kerrallakin joku raivosi täällä muille, koska Leijonan vihjeet kuulemma sopivat Sinuheen eikä Hedbergiin. Rauhoittukaa jo ja menkää vaikka happihyppelylle tai hei sitä pesäpalloa pelaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tippui eilen?
Mörkö = Juti
Hertta sikseen, edelleen kiinnostaa miten Pakkanen on mukamas pomminvarmasti Ronn Moss. Onko sen puolesta muuta näyttöä kuin se, että tykkää Suomesta ja on täällä usein, ja sitten joku hiljattain julkaistu Iltalehden artikkeli, joka ei välttämättä edes liity mitenkään asiaan?
Vierailija kirjoitti:
”Hietala julkaisi ensimmäisen sooloalbuminsa Mustan sydämen rovio 24. toukokuuta 2019”
Ja Tohtorin eilisellä esittelyvideolla oli hetken aikaa musta sydän. Camoon. Se ääni ja laulutapakin on niin Hietalaa. Häntä kun on kuunnellut satoja tunteja, niin tunnisti kyllä heti ilman vihjeitäkään.
Nyt tuli ensimmäinen vihje jonka voisi suoraan liittää Hietalaan. Tosiaan tuollaiset taivaanrannan maalaukset ei kerro oikeesti mitään.
Syön häntäni, jos Laiskiainen ei ole Sami Kuronen. Soittaa kitaraa, tekee omia biisejä, laulaa, radioaallot tuttuja, huge tukka jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesäpallokinko?
Etkö osaa suomea?
Minähän kirjoitin.
No esim. vaikka Kitee ja Tarja Turunen? Entä Mattilan urheilulliset ja laulavat siskokset? Ei kannata tarttua yhteen vihjeeseen, vaan katsoa kokonaisuutta ja kuunnella näiden naisten laulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tohtorin videolla vilahti musta sydän. Siinäpä selvä vihje. Ehkä Valtaoja-fanit osaavat avata tätä vihjettä enemmän? Vai pitäisikö sittenkin kysyä Hietala-faneilta?
Valtaoja ja Hietala on hyvin samantyyppisiä, itse olen kummankin fani. Molemmat ovat taiteellisia, luovia, älykkäitä sekä kiinnostuneita tieteestä sekä fantasiasta. Heissä molemmissa on Tohtorin piirteitä ihan niinkuin Jufossakin.
Molempien fanina siis varmasti tiedät, kumpaanko musta sydän viittaa. Ja kumpiko heistä kykenee laulamaan englanniksi uskottavasti. Jos et tiedä, niin ehkä tämä auttaa:
Vierailija kirjoitti:
Hertta sikseen, edelleen kiinnostaa miten Pakkanen on mukamas pomminvarmasti Ronn Moss. Onko sen puolesta muuta näyttöä kuin se, että tykkää Suomesta ja on täällä usein, ja sitten joku hiljattain julkaistu Iltalehden artikkeli, joka ei välttämättä edes liity mitenkään asiaan?
Jos Ronn Mossilla on noin hyvä ääni kuin Pakkasella, niin hänestä olisi tullut stara ainakin Suomessa. Osaa toki laulaa, mutta noin hyvin kuin Pakkanen?
Vierailija kirjoitti:
Hertta on Miitta Sorvali. Tajusin sen kun katsoin Aurora-elokuvan. Laulaa korkealta ja kovaa.
Kuuntelepa youtubelta Palaa luokseni (Ryhmäteatteri: Taru sormusten herrasta) Miitan laulamana, niin ei ole kyllä Miitan ääni tuo Hertta! Ensin laulaa joku mies, sitten Miitta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molempien fanina siis varmasti tiedät, kumpaanko musta sydän viittaa. Ja kumpiko heistä kykenee laulamaan englanniksi uskottavasti. Jos et tiedä, niin ehkä tämä auttaa:
Niinkuin tuolla jo aiemmin kirjoitin, että olisi todellinen yllätys, jos Esko osaisi laulaa hyvin. Englantia hän puhuu kyllä todella sujuvasti. Kyse olikin nyt siitä, että suurin osa vihjeistä sopii moneen taiteelliseen ja luovaan ihmiseen. En sitäpaitsi ole missään kohtaa väittänyt, että Esko on Tohtori. Kerroin vain olevani sekä Eskon että Markon fani.
Mun mielestä Hertta voisi olla Maria Lund. Tohtori taas kuulostaa Marko Hietalalta. Olenko ainoa jonka mielestä Pakkanen kuulostaa Michael Monroelta?
Veikkaan, että Hertta on Anne Mattila. Tuo taidevihjekin sopii häneen.