Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Vierailija kirjoitti:
Hertan ääni on ihan kuin Sari Aallon, mutta onko hän liian tuntematon suurelle yleisölle? Nähtävästi ihmiset ovat päättäneet, että Hertta on Susanna Laine, eikä muita pohdintoja enää hahmosta haluta tehdä.
Se ei mäkättänyt yhtä pahasti.
Harmi kun Mörkö tippui. Oli ihan symppis hahmo, eikä Jutin äänikään ihan huono ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kuuntelemassa kun Susanna Laine laulaa, YouTubesta niitä löytyy. Minusta hänellä ei ole noin kaunista ja kirkasta ääntä. Hertta myös ääntää pehmeämmin.
Susanna on 177cm. Onko Hertalla korkkarit vai ei?
Maiharit.
Pituus täsmäisi.
Tarja Turunen on se laulaja hahmoa en muista, mutta lauloi korkealta ja kovaa, hyvä ääni. Laiskiainen on joku pitkä mies, ja hangiri tai veeti kallio, joku korsto kumminkin.
Valitettavasti tänne tulivat nämä trollaajat kopioimaan. Itse olen oikea henkilö. En ole ainakaan vielä joutunut työnantajan puhutteluun eikä totta puhuen asia niin hirveästi kiinnostan. Paljastan vielä ehkä jonkun kauden hahmon jos minua asia kiinnostaa
T. Vastaava tuottaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hertan ääni on ihan kuin Sari Aallon, mutta onko hän liian tuntematon suurelle yleisölle? Nähtävästi ihmiset ovat päättäneet, että Hertta on Susanna Laine, eikä muita pohdintoja enää hahmosta haluta tehdä.
Se ei mäkättänyt yhtä pahasti.
Meri rakas olisi jo yleisössä näkynyt jos olisi aalto
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs on tuomaristosta Janne Kataja lihonnut sitten viime näkemän! Itse muistin hänet pari vuotta sitten hoikkana ja pitkänä miehenä! Mutta hänhän taitaa olla keski-iän kynnyksellä, jolloin ihmiselle alkaa kertyä kiloja joka näkyy.
En muista et Janne olis koskaan ollut hoikka. Hänhän lihotti itsensä Keihäsmatkojen K Keinäsen rooliin ja taitaa niitäkin kiloja olla vielä tallella paljon.
Itse olen tosiaan oikea vastaava tuottaja enkä trolli. Kerron teille liikesalaisuuksia ohjelmasta koska olen idiootti.
Hertta on Susanna Laine.
T. Vastaava tuottaja
Vierailija kirjoitti:
Taas Ron Mossista juttua iltapeessä. Ihan varmasti on yksi kilpailijoista, kun sitä nyt nostetaan pinnalle tuolla tavalla.
Siltä vaikuttaa, mutta miksi laulaja joka osaa laulaa noin olisi pitänyt kynttilää vakan alla tähän asti?
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs on tuomaristosta Janne Kataja lihonnut sitten viime näkemän! Itse muistin hänet pari vuotta sitten hoikkana ja pitkänä miehenä! Mutta hänhän taitaa olla keski-iän kynnyksellä, jolloin ihmiselle alkaa kertyä kiloja joka näkyy.
Sulla taitaa nyt muisti prakata. Janne ei ole koskaan ollut pitkä ja hoikka. Minusta hän on kyllä jotenkin komistunut viime kauteet verrattuna. Tai ehkä se tekee, ettei hänellä ole sitä kaameaa violettia takkia enää.
Vastaavana tuottajana esiintyvä kommentoija on ilmiannettu Maikkarille minun toimestani ja sieltä tulee selvitykset mahdollisine vaatimuksineen.
Tohtori Hietala, kyllä tosifani tunnistaa Suomen parhaan laulajan, vaikka yrittääkin maneereitaan peitellä. Vihjeetkin täsmää täysin.
Mikä mahtoi olla tämän viikon lisävihje hybridi-tv:ssä?
Syksy Räsänen on todella pitkä ja laiha, ei voi olla Tohtori.
Vierailija kirjoitti:
Tohtori Hietala, kyllä tosifani tunnistaa Suomen parhaan laulajan, vaikka yrittääkin maneereitaan peitellä. Vihjeetkin täsmää täysin.
Ei ole Hietala.
T. Vastaava tuottaja
Tohtori on ilmiselvä Marko Hietala. Parta ja tukkakin mahtuu tuohon maskiin ja kypärään.
Hei ihanaa viikonlopun jatkoa ja ens viikkoa kaikille, jutellaan taas ens lauantaina toivottavasti hyvällä fiiliksellä ja ilman vastaavia tuottajia :)
Susanna on sitten todella huono näyttelijä, jos asia on noin.