Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006632922.html
Kommentit (10902)
Veikkaan Saaraa. Tosin Saara laulaa sopraano, ja Hertta äsken alttoa. En tiedä voiko äänialaa niin muuttaa. Tosin ammattilainen voi. Kai. Ääni muuten petti yhdessä kohtaa.574
Meillä oli tosiaan ongelmia Vastaavan tuottajan kanssa ja hänen osaltaan piti paljastaa hänet yleisön äänistä riippumatta huijariksi.
T. Toinen Vaataava tuottaja
Hertta on Tarja Turunen. Ei muita mahdollisuuksia ja vihjeetkin antoi ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Hertta on Tarja Turunen. Ei muita mahdollisuuksia ja vihjeetkin antoi ilmi.
No ei tasan ole
En usko, että Hertta on Saara Aalto. Kilpailijat ovat olleet itse suunnitelemassa pukujaan. Saara Aallon Masked puku olisi joku yliampuva Keiju-lumi-unelma-Prinsessa-tylli-kuningatar-hörhelö. Ja Meri olisi yleisössä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hertan esittelyvideossa mainittiin että hän on hakenut Savonlinan oopperajuhlille ja Susanna Laine on hakenut Savonlinnan oopperajuhlille.
Oletteko käyneet kuuntelemassa Susannan laulua? Joku jo kommentoikin ettei ääni täsmää ja itse olen samaa mieltä. Noi Hertasta annetut vihjeet sopivat todella moneen suomalaiseen taiteilijaan/näyttelijään ym.
Kaikki eleet on kuin Susanna Laineella.
Hiirulainen on Maija Vilkkumaa
Laine tarvitsee näkyvyyttä koska lopetti Puoli seitsemässä ja on Maikkarilla Tuttu Juttussa.
Juntit ei ymmärrä kuka Pakkanen on :D
Vierailija kirjoitti:
Juntit ei ymmärrä kuka Pakkanen on :D
No kerropa se heille kun kerran itse ymmärrät :)
Vierailija kirjoitti:
Hiirulainen on Maija Vilkkumaa
Maijan kaikki puheviat kyllä erottuisi.
Kylläpäs on tuomaristosta Janne Kataja lihonnut sitten viime näkemän! Itse muistin hänet pari vuotta sitten hoikkana ja pitkänä miehenä! Mutta hänhän taitaa olla keski-iän kynnyksellä, jolloin ihmiselle alkaa kertyä kiloja joka näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hertan esittelyvideossa mainittiin että hän on hakenut Savonlinan oopperajuhlille ja Susanna Laine on hakenut Savonlinnan oopperajuhlille.
Oletteko käyneet kuuntelemassa Susannan laulua? Joku jo kommentoikin ettei ääni täsmää ja itse olen samaa mieltä. Noi Hertasta annetut vihjeet sopivat todella moneen suomalaiseen taiteilijaan/näyttelijään ym.
Kaikki eleet on kuin Susanna Laineella.
Näyttelijät osaavat näytellä rooleja ja omaksua muiden eleitä. Esim. Kisun hahmossa Linda Lampenius pääsi näyttelemään muuta kuin itse on ja niinkuin Veitola sanoi, Kisun elekieli on aivan erilainen kuin Lindan.
Nyt keksin. Tohtori on Tuure Boelius!
Taikahattu on Nooralotta Neziri
Tohtori on Jussi Halla-aho
Laiskiainen on Esko Kovero
Pakkanen on vahvan uskomukseni mukaan Yhdysvaltain tuleva presidentti Joe Biden, koska tämä hahmo puhuu englantia ja on kotoisin jenkeistä
Olisikohan tohtori tai taikahattu joku poliitikko? Viimeksikin mukana Jungner.
Ile näyttää joka jaksossa tyylikkäältä ja hyvältä. Ärsyttäisi katsoa tässä jotain Leppilampea tai Paasosta.
Hertan ääni on ihan kuin Sari Aallon, mutta onko hän liian tuntematon suurelle yleisölle? Nähtävästi ihmiset ovat päättäneet, että Hertta on Susanna Laine, eikä muita pohdintoja enää hahmosta haluta tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ile näyttää joka jaksossa tyylikkäältä ja hyvältä. Ärsyttäisi katsoa tässä jotain Leppilampea tai Paasosta.
Olen täsmälleen samaa mieltä. Virkistävää vaihtelua. Ilkka on luonteva, positiivinen eikä luule itsestään liikoja ja roiku linssiluteena toisin kuin M. L.
Kyllä Hertta voi aivan hyvin olla Susanna Laine.
https://fi-fi.facebook.com/puoliseitseman/videos/1603603926354906/