Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen äiipuoli, mitä tehtäviini kuuluu?

Vierailija
30.10.2013 |

Teen melkein päivittäin töiden jälkeen ruoan, muut kotityöt jaamme mieheni kanssa. Tarkistan koululaisen läksyt, huolehdin riittävästä vaatetuksesta pihalle, vitamiinit, nukkuumaanmenon ajoissa huolehditaan yhdessä yms. Käymme yhdessä joskus lenkillä tai ulkona syömässä tai muuta pientä. En kuitenkaan riitä tälläisenä miehwlleni vaan hän vaatii että minun täytyisi keksiä kouluikäiselle lapselle lähes päivittäin tekemistä yhdessä tai minun kanssani, tai mennä ulos potkimaan palloa tai viedä vaikka elokuviin että hän voi katsella urheilua rauhassa kotonamme. Minua on alkanut hiertää että mielestäni huolehdin hyvin paljon hänen lapsistaan mutta se ei riitä, , eikä hänellä tunnu olevan aikaa juurikaan meidän parisuhteellemme, ,käymme kahdestaan ulkona ehkä kerran kahdessa kuukaudessa, muuten emme ole edes iltaisin tv:n ääressä juurikaan yhdessä. Kertokaahan nyt, pitäisikö minun ryhdistäytyä vai sysääkö mieheni vastuutaan minulle?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemani perusteella olet oikeen mallikas äitipuoli. Kyllähän lapsen isän tulee ottaa lapsestaan päävastuu, jossa kumppani avittaa oli sitten biologinen vanhempi tai ei. Teidän ei auta muu kuin keskustella aiheesta, puhu,puhu. Ei ole muuta neuvoa olemassakaan.

Vierailija
2/10 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sut on otettu piiaksi talouteen. 

Olet ihana ihminen, mutta... Meinasin kirjoittaa, ettei mies voi vaatia millaista kasvatuksen tasoa hän sinulta odottaa. Äitipuolena lapsi voidaan viedä sinulta ilman että sinulla on enää koskaan mitään oikeuksia häneen.

Joten en näkisi, että olisi erikseen velvollisuuksiakaan. Tietenkin jokaisen aikusen velvollisuus on huolehtia alaikäisistä. Mutta vanhemman velvollisuus on olla läsnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vaatimus: älä ole ilkeä talossasi asuville/käyville lapsille. KOhtele heitä edes yhtä hyvin kuin kaupan kassaa. Kiitos.

Vierailija
4/10 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs lasten äiti on?

Vierailija
5/10 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on vanhemman velvoolisuudet olla hyvänä esimerkkinä ja kasvattajana. Me aikuiset olemme kaikki samassa veneessä vastuussa rakkaasta jälkikasvusta.

Vierailija
6/10 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelen toki hyvin, juttelen, nauran ja pistän rajoja. Ei perhe-elämä toimisikaan kos käyttäytyisin lapsille kuin he olisivat ilmaa. Lasten äiti on kyllä kuvioissa, miehelläni ja hänellä on yhteishuoltajuus. AP

Vierailija
7/10 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 14:29"]

Ainoa vaatimus: älä ole ilkeä talossasi asuville/käyville lapsille. KOhtele heitä edes yhtä hyvin kuin kaupan kassaa. Kiitos.

[/quote]

Saat tosiaan miehen exän vihat niskoillesi, jos et tee sitä mitä sinulta odotetaan. 

Jos mies ei osallistu lastensa hoitoon, miehen exä suuttuu sulle.

Vierailija
8/10 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei. olet piika. tai vähintään lastenhoitaja. voisin ottaa sinut meille äitipuoleksi, minäkin haluaisin katsoa rauhassa telkkaria. jätä se mies ja muuta meille! ps osaathan tehdä hyvää ruokaa?

Vierailija
9/10 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mieheni,  ja me, osallistumme hyvin paljon lasten hoitoon. Hoidamme useimmat lasten lääkärikäynnit ja lapset ovat meillä viikottain useamman päivän. AP

Vierailija
10/10 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta kyllä teet lasten isälle kuuluvat hommat.

Kokemusta uusperheestä ei ole, mutta silti sanoisin, että niinä päivinä kun lapset ovat teillä, mies voisi vähentää urheilun katsomista tai ainakin muuten ottaa päävastuu lasten viihdyttämisestä.

Sinähän teet jo ruoankin.

Isän tehtävä on olla lasten kanssa. Ja isänsä huomiotahan lapset kaipaavat! Ei niinkään sinun. Sinä hoidat jo tosi hyvin äitipuolen hommat ja enemmänkin.

Isät tuppaavat helposti ulkoistamaan nämä velvollisuutensa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme