Mitä tapahtui rakkaudelle: Ensitreffit alttarilla Sari ja Antti yms...
Surku ;(
Sari ja Antti ovat eronneet keväällä. Tämä pari oli niin täydellinen, ihan mieletön rakkauden alku ja onnellisen oloinen suhde. Voiko tämä olla mahdollista? Mitä heidän rakkaudelleen tapahtui? Mä luin Ensitreffit alttarilla parien kuulumisia eilen ja tämä uutinen on mennyt aiemmin ihan ohi.
Milla ja Kimmokaan eivät ole yhdessä.
Viola ja Esa ovat yhdessä. Tiina ja Samuel ovat yhdessä. <3
Kommentit (26)
Eipä tainnutkaan olla niin hieno suhde tän päiväisen uutisoinnin perusteella
Yritin soveltaa brassi-jujutsun ja lukkopainin alkulämmittelyjä toimistotyöntekijöille, joilla oli farkut jalassa. Nauroimme mahat kippurassa, mutta samalla jokainen liike rikkoi vähän totuttuja rajoja.---
Antti R
Koko juttu löytyy helposti ruskeala nimellä. Se ei ole mikään salaisuus, kaikki huuhdeltu itse lehdissä yms.
Tää pari se on. Sokkona ostetaan talo, lapsi, mökki tekeillä ja ero. Ja miehellä taistelutaito-taustaa tms. ?
Mies eroaa jotta voi selitellä itse syyt silotellen. Selitellä. ????
Liian imelää ollakseen totta koko alku? Sit loppuu naamarista hymy, miehellä. Kilahtaa kaikesta ja vaimo jää seinän ja nyrkin väliin? Vai miten lie se meni? Ovenkulma kolahti naiseen?
Kaikki tieto löytyy netistä: työ, sukunimi, niin rva kiinteisöväl kuin hraväkivaltainen. Jätkä saanee - toivottavasti- potkut duunistaan. Menee maine firmalta.
Monet tuommoiset jtatuoidut jannut, ja myös tiedän psykologeja, valkokaulus 'johtajia' joilla heiluu nyrkki tai vähintään musertava henkinen väkivalta käytössä jatkuvasti. Sähkötuoliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallis uusi asunto ja mökkiprojekti, vaikka Antilla oli jo mökki. Ehkä Antti kyllästyi rahanmenoon ja projekteihin. Uudessa asunnossa otetussa valokuvassa Antti nojaa poispäin Sarista. Vaimo hehkuu, muttei mies.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012019885.html oiskohan eron taustalla ollut kuitenkin jotain muuta taustalla
Ei liity tähän pariin.
Mistö tiedät liittyykö?
S&A olivat yhdessä varmaan ainakin viisi vuotta. Tämä uutisissa ollut pari ei läheskään niin kauan, selviää jutusta.
Eihän selviä mitään tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Yritin soveltaa brassi-jujutsun ja lukkopainin alkulämmittelyjä toimistotyöntekijöille, joilla oli farkut jalassa. Nauroimme mahat kippurassa, mutta samalla jokainen liike rikkoi vähän totuttuja rajoja.---
Antti R
Koko juttu löytyy helposti ruskeala nimellä. Se ei ole mikään salaisuus, kaikki huuhdeltu itse lehdissä yms.
Tää pari se on. Sokkona ostetaan talo, lapsi, mökki tekeillä ja ero. Ja miehellä taistelutaito-taustaa tms. ?
Mies eroaa jotta voi selitellä itse syyt silotellen. Selitellä. ????
Liian imelää ollakseen totta koko alku? Sit loppuu naamarista hymy, miehellä. Kilahtaa kaikesta ja vaimo jää seinän ja nyrkin väliin? Vai miten lie se meni? Ovenkulma kolahti naiseen?
Kaikki tieto löytyy netistä: työ, sukunimi, niin rva kiinteisöväl kuin hraväkivaltainen. Jätkä saanee - toivottavasti- potkut duunistaan. Menee maine firmalta.
Monet tuommoiset jtatuoidut jannut, ja myös tiedän psykologeja, valkokaulus 'johtajia' joilla heiluu nyrkki tai vähintään musertava henkinen väkivalta käytössä jatkuvasti. Sähkötuoliin.
Tiedän läheisesti just tällaisen tapauksen, jolla on vaikutusvaltaa työssään, mut kodin seinien sisällä on täysi tyranni. Esittää julkisuudessa varsinaista maailmanpelastajaa, mut kumppanina ollut väkivaltainen sadisti. Näitähän riittää.
Mistä toi lainaus on?