Apua! Kauhea krapula ja ripuli ja minä pitäisi olla pitämässä 2h kerhoa lapsille..
Tuli otettua alkoa eilen. En ole ennenkään saanut krapulaa 12. nelos olut tölkistä.. Mutta nyt jostain syystä tuli... Laittakaa keinoja joilla saa krapulan pois
Kommentit (47)
Kivaa lapsille kun haiset vanhalta viinalta. "Äiti, mikä täällä haisee? Hyi!"
Muutama loiventava mukaan ja käyt vessassa salaa ottamassa hörppyjä.
Imocur naamaan ja menox. Niin se on ennenkin hoitunut. Ota tuplasatsi alkuun.
Mikäs se semmonen 2h kerho on joka alkaa la aamuna klo 8 aikaan 😂😂?
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se semmonen 2h kerho on joka alkaa la aamuna klo 8 aikaan 😂😂?
Ei kun viddu! 2 tunnin päästä pitäisi olla pitämässä askartelu kerhoa. Sitä tarkoitin. Viddu mun päähajooo.
T.ap
12 nelostölkkiä? Tuollaista määrää ei kukaan kaada ihan vahingossa, vaan siihen tarvitaan vakaa aikomus ja sinnikkyyttä. JA helppo pääsy WC-tiloihin suorituksen aikana.
Ihme että ei oksennus vielä lisäksi. Taidat olla väärällä alalla. Tai oikeastaan tuossa vaiheessa et ole työkykyinen millekään alalle, hoida itsesi kuntoon jos et ole vain trollaamassa. ❤️
Toivottavasti sulle ei palkkaa siitä makseta. Varsinainen kerhonvetäjä.
Nyt vaan ilmoitus, et olet sairaana. Ei muuta vaihtoehtoa. Ja ota opiksesi!
Ja promillejakin sulla on, joten rikos, jos olet lasten kanssa tekemisissa juopuneena.
Mun mies huitasee joskus 6 packin nelos olutta ja on kyllä sen jälkeen aika tuiterissa ja huonovointinen seuraavana päivänä.. Ja tuo määrä vielä tuplana ap sulla? Kyllä tuo on jo ongelma käyttöä
Imodiumia ja loiventavaa, ei tossa muu auta. Ja anteeksi nyt mutta olet alkoholisti jos 12 nelosolutta on sulle normaali annos.
12 nelosolutta? 😳 Mä olisin ihan kuollut tuollasen määrän jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Mun mies huitasee joskus 6 packin nelos olutta ja on kyllä sen jälkeen aika tuiterissa ja huonovointinen seuraavana päivänä.. Ja tuo määrä vielä tuplana ap sulla? Kyllä tuo on jo ongelma käyttöä
No huono viinapää miehelläsi 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huono viinapää miehelläsi 😂😂
Varmaan joku narukäsi
Nelos olut on selvästi jo ihan erikamaa, kuin keskari, vaikka onkin vain prosenteissa hieman vahvempaa.. Kyllä tuo on ihan valtavamäärä ap😂😂
Vierailija kirjoitti:
ja äippä vastaa että täällä haisee paska. ehkä jotkut siitä ripulistakin pystyy erottamaan vanhan viinan tuoksun mutta ammattihaistelija pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja äippä vastaa että täällä haisee paska. ehkä jotkut siitä ripulistakin pystyy erottamaan vanhan viinan tuoksun mutta ammattihaistelija pitää olla.
Äippä palaa iskän kanssa viinanhajuisena kotiin potemaan darraa ja lapsia hoitaa viinanhuuruinen hoitaja 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä p.skaa tarkoittanut. Tiedätkö, miltä ryypänneen ihmisen hengitysilma haisee seuraavana aamuna?
Turha itkeä kaatunutta maitoa. Ei muuta kuin vaipat housuun ja muovikassi käteen ja sinne lasten kanssa rientoihin.