Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1958)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
menin kapakista muijan luo himaan ja ajattelin vetää pari kertaa kunnolla viikseen ja menin vessaan ja kaapissa oli jotakin pillusalvaa tulehdukseen tai johonkin saatanan näppylöihin ,en muista ku olin niin kännissä mutta mutisin että lompakko jäi vissiin baaritiskille ja liukenin sieltä ja heräsin aamulla muna terveenä
Miksi katsoit kaappiin? Ei kiitos uteliaat jatkoon.
kun se oli raollaan ja kusemisen jälkeen pesin lerssiin ja kuivailin sitä siinä ja oli aikaa. terve uteliaisuus säästää lääkärireissulta vai piilotteletko omaa kusiränniäsi jos siinä on vikaa että saisit toisten kustannuksellä munaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju avaa ihan uusia näköaloja miesten mielenmaisemaan. Joka paikassa hoetaan että miehiä ei sisustus kiinnosta yhtään, mutta täällähän on sekä asiantuntijoita että jyrkkiä kannanottoja aiheeseen -miehiltä. Kiinnostavaa.
Kyllähän se kiinnostaa, mutta useimmiten naiset omivat sisustamisen yksinoikeudekseen ja miehen osaksi jää kärsiä hiljaa kaikken kaameuden keskellä (sekä raoitta kukkaroaan "yhteisten" ostosten maksamiseksi). Laskeehan se vähän mielialaa, jos kodin sisustus sattuu silmiin ja aiheuttaa päänsärkyä.
Ex-vaimo käy ihan hyvin esimerkiksi omasta mielestään loistavasta sisustajasta - ei niin kuin mitään hajua mittasuhteista, väreistä saati kokonaisuuksista. Perhana kerkisi vielä täyttämään ensimmäisen (ja viimeisen) yhteisen asunnon omillaan ja mutsinsa varastoista kannetuilla "tyylihuonekauluilla" ja talonpoikaiskrääsällä.
Sitten kun mentiin ensimmäisiä kertoja huonekaluostoksille, niin olisi pitänyt aloittaa jostain Kruunukalusteesta ja ilmeisesti ostaa jotain kallista ja kammottavaa ktischiä - tai sitten sellainen iiiihana antiikkimalliin tehty keinotekoisesti vanhennettu ranskalainen mahalipasto jne.
Olihan se yhteiselämä pidemmänpäälle muutenkin raskasta - mutta että joutui sitten asumaan vielä aivan jumallattoman rumassa asunnossa, jonka "sisustussuunnittelija" ei kyennyt ymmärtämään minkäänlaista kritiikkiä valinnoistaan. (Sen sijaan ex ja anoppi kyllä jaksoivat naureskella ja pilkata minun mukana tuomia muutamia huonekaluja - vaikka en mitenkään edes koittanut puolustella niitä - ne oli aikoinaan pakko ostaa kerralla, kun opiskeluiden jälkeen muutti kalustetusta soluasunnosta pois ja rahaa oli aika rajallisesti. Vaikka kuinka aina myönsi, etteivät ne sopineet yhteiseen asuntoon ja joutivat korvattavaksi, niin joka kerta riitti kyllä naurua...)
Lopuksi voi kyllä todeta, että olisi tosiaan pitänyt katsoa exän oman kämpän sisusta tarkemmin ensivisiitillä ja pelastaa itsensä kääntymällä ovelta takaisin.
Huh. Onneksi minä ja mieheni kummatkin tykätään antiikista ja klassisesta tyylistä.
Onhan silläkin tyylillä toki paikkansa eikä siinä mitään, jos osaa toteutuksen kunnolla.
Joku kustavilaistyylinen sisustus jossain 70-luvun elementtikerrostalon kolmiossa ei ehkä ole ihan oikeassa ympäristössä - ja sitten joku lähinnä antiikkikirppistä / useamman kuolinpesän samanaikaista tyhjennysmyyntiä muistuttava sekamelska, jossa tavaraa on haalittu ilmeisimmin "toi on kiva" periaatteella ja lätkäisty ensimmäiseen tyhjään paikkaan sen kummemmin pohtimatta, on aivan totaaalisen kammottavaa.
No, voin toki tunnustaa, että olen niitä ihmisiä, joiden mielestä valkoinen(kin) sisustus on ihan ok (itsellä nykyään tosin luonnonvalkoista, puuta ja muutama musta kaluste/esine - ja kaksi sinistä sisustustyynyä "väripilkkuina"!) - sisustuselementtien ja rakennusten pitää olla funktionaalisia ja yksinkertaisia - mm. Makkaratalo on ihan ok eikä betonibrutalismissa ole mitään väärää kun sen vain ymmärtää...
Menin suihkuun hieman perässä. Kylpyhuoneen lattialla oli ihan ok pikkarit mutta lusikallinen paistoi läpi..... Äkkiä vaatteet päälle ja pirun nopeasti takaisin luontoon lähdin.
Hälytysmerkki on se jos ei ole perintöantiikkia tai arvotauluja seinillä. Olen tästä melko tarkka. M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten kuvia makkarin seinällä
Ja aviomiehen kuva yöpöydällä.
Putinin kuva seinällä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjahyllyn sisältö: romanttista hömppää.
Multa löytyy paikallishistoriaa, klassikoita,kauhua ja underground-sarjakuvaa. Kelpaako?
paskanen lattia.7 kissaa.yli 10 lintua häkeissä.hiiriä,marsuja,kaneja.haju oli aika kamala.
kammarin puolella törkynen sänky ilman lakanoita kun lakanat kuulemma pitää pestä joskus.
itsesuojeluvaisto heräsi vaikka aika humalassa olinkin.eikun soon moro.
Mulle sano nainen kerran yöllä, että mies pääsee aamulla vankilasta lomalle, mutta ei se välitä, vaikka minä siellä olenkin. En jäänyt kyselemään, miksi vankilaan oli joutunut.
Vierailija kirjoitti:
Olen bi ja kerran tapailin toista binaista. Kun menin hänen asunnolleen haistoin silmiä kirvelevän katkun, hajun lähde oli avoin ja siivoton kissanhiekkalaatikko eteisen naulakon alla. Takkien helmat roikkui siinä pas""ssa. Sanoi ettei ole voinut vaihtaa hiekkoja kun ei ole rahaa ostaa hiekkaa! Kahvikin siltä oli loppu.
Säälin kissaa niin että kävin ostamassa kadun toisella puolella olevasta kaupasta kissanhiekkaa, ostin samalla naisen pyynnöstä hänelle kahvia ja sätkäpaperia. Lupasi maksaa takaisin, ei ikinä maksanut.
Pisteenä ii:n päälle sain syyhyn!
Jotenkin haiskahtaa siltä että maksattaa tapailukumppaneillaan tupakkansa jne.
Vierailija kirjoitti:
Ekan kerran kuulen/luen, että pöytätietokoneen puute on ongelma. Pointsit erikoisuudesta.
Täytyy olla jäänyt siihen 90 lukulaiseen Linux aikaan nääs, eikä lähteä koskaan esim matkoille, tai vaihtoehtoisesti ei varsinaisesti tarvitse tietokonetta mihinkään, joten voi lähteä matkoille ilman. Tai sitten kaveri onkin hieman oudoilla toiveilla liikkeellä naistensa suhteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa löytyy paikallishistoriaa, klassikoita,kauhua ja underground-sarjakuvaa. Kelpaako?
Mites olisi paloitteluohjeet murhauhreille? Voittaahan se romantiikan, siis kaikenlaiset, you know, ihmissuhteet ja sellaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites olisi paloitteluohjeet murhauhreille? Voittaahan se romantiikan, siis kaikenlaiset, you know, ihmissuhteet ja sellaiset.
Häh??
Vierailija kirjoitti:
Sotkuinen asunto, vaatekasoja joka paikassa ja yleinen siivottomuus. Se kertoo aika paljon asukkaasta ja elämän hallinnasta.
Mulla välillä kämppä räjähtää käsiin, koska en ehdi siivota enkä muutenkaan oo sellainen "kaikki aina heti takaisin paikoilleen" -ihminen. Hommat jää aina väkisin kesken, kun työt häiritsee harrastuksia jne.
Sanoisin, että kohdallani tää ei kuitenkaan kerro huonosta elämänhallinnasta. Mulla on vaativa työ, jonka hoidan hyvin ja tienaankin aika mukavasti. Lisäksi on muutamia omia sivuprojekteja, joista yritän saada tasaista sivutuloa. Lisäksi olen urheilun harrastaja, ja käytän viikossa noin 5 h treenaamiseen. Olen hyvässä kunnossa aina ja ympäri vuoden.
Mulla on myös lapsia, joiden harrastuskuljetuksiin ja ruokkimiseen ym. käytän vielä aika paljon aikaa, vaikka he ovatkin jo aika isoja.
Arvotan esimerkiksi terveellisen ja monipuolisen ruuan valmistamisen sekä omasta kunnosta huolehtimisen ainaisen nurkkien hinkkaamisen edelle.
Oon huomannut, että niillä tutuillani, joilla koti aina kiiltää ja on tip top, ei oo välttämättä hirveesti muita harrastuksia. Se koti on ikäänkuin harrastus. Mulle koti on lähinnä tukikohta, josta käsin toimitaan.
Vierailija kirjoitti:
paskanen lattia.7 kissaa.yli 10 lintua häkeissä.hiiriä,marsuja,kaneja.haju oli aika kamala.
kammarin puolella törkynen sänky ilman lakanoita kun lakanat kuulemma pitää pestä joskus.
itsesuojeluvaisto heräsi vaikka aika humalassa olinkin.eikun soon moro.
hyi xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sotkuinen asunto, vaatekasoja joka paikassa ja yleinen siivottomuus. Se kertoo aika paljon asukkaasta ja elämän hallinnasta.
Mulla välillä kämppä räjähtää käsiin, koska en ehdi siivota enkä muutenkaan oo sellainen "kaikki aina heti takaisin paikoilleen" -ihminen. Hommat jää aina väkisin kesken, kun työt häiritsee harrastuksia jne.
Sanoisin, että kohdallani tää ei kuitenkaan kerro huonosta elämänhallinnasta. Mulla on vaativa työ, jonka hoidan hyvin ja tienaankin aika mukavasti. Lisäksi on muutamia omia sivuprojekteja, joista yritän saada tasaista sivutuloa. Lisäksi olen urheilun harrastaja, ja käytän viikossa noin 5 h treenaamiseen. Olen hyvässä kunnossa aina ja ympäri vuoden.
Mulla on myös lapsia, joiden harrastuskuljetuksiin ja ruokkimiseen ym. käytän vielä aika paljon aikaa, vaikka he ovatkin jo aika isoja.
Arvotan esimerkiksi terveellisen ja monipuolisen ruuan valmistamisen sekä omasta kunnosta huolehtimisen ainaisen nurkkien hinkkaamisen edelle.
Oon huomannut, että niillä tutuillani, joilla koti aina kiiltää ja on tip top, ei oo välttämättä hirveesti muita harrastuksia. Se koti on ikäänkuin harrastus. Mulle koti on lähinnä tukikohta, josta käsin toimitaan.
Jännä, että minäkin valmistan itse ruokani ja syön terveellisesti, harrastan liikunta viitenä tai kuutena päivänä viikossa arkiliikunnan lisäksi, käyn tapahtumissa, tapaan kavereita, reissaan viikottain työmatkoilla ja käyn niissä kuuluissa vaativissa asiantuntijatöissä, mutta silti koti on koko ajan siisti ja puhdas. Ei sen ylläpitoon kulu paljoa aikaa kun jättää sotkematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että minäkin valmistan itse ruokani ja syön terveellisesti, harrastan liikunta viitenä tai kuutena päivänä viikossa arkiliikunnan lisäksi, käyn tapahtumissa, tapaan kavereita, reissaan viikottain työmatkoilla ja käyn niissä kuuluissa vaativissa asiantuntijatöissä, mutta silti koti on koko ajan siisti ja puhdas. Ei sen ylläpitoon kulu paljoa aikaa kun jättää sotkematta.
Niin. Toiset ihmiset on vaan järjestelmällisempiä kuin toiset. Lisäksi ei ole kotona useita projekteja välttämättä kesken, kuten mulla esim. ompelu- ja nikkarointitöitä, jotka ei valmistu kerralla ajanpuutteen takia. Aina ei jaksa kerätä kaikkea pois, jos homma on kesken, koska uudelleen aloittaminen on sitten vaivalloisempaa, jos joutuu tekemään koko set-upin uudestaan alusta saakka.
Ihmiset on erilaisia, mutta ei välttämättä ole kyse elämänhallinnan puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Toiset ihmiset on vaan järjestelmällisempiä kuin toiset. Lisäksi ei ole kotona useita projekteja välttämättä kesken, kuten mulla esim. ompelu- ja nikkarointitöitä, jotka ei valmistu kerralla ajanpuutteen takia. Aina ei jaksa kerätä kaikkea pois, jos homma on kesken, koska uudelleen aloittaminen on sitten vaivalloisempaa, jos joutuu tekemään koko set-upin uudestaan alusta saakka.
Ihmiset on erilaisia, mutta ei välttämättä ole kyse elämänhallinnan puutteesta.
Eikä siisti koti ole merkki harrastusten tai sosiaalisen elämän vähäisyydestä tai mistään muustakaan, mitä yleisesti pidetään aktiivisena elämänä.
Pinkki tehosteseinä.