Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

tavallinen mies
11.09.2020 |

Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o

Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:

- sisustustikkaat ja tyynyt

- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi

- tuoksukynttilät

- ei pöytätietokonetta

- liikaa tyynyjä

- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä

Kommentit (1958)

Vierailija
1741/1958 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homehtunut ruoka hellalla kattilassa. 

Vierailija
1742/1958 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirat. En voinut jatkaa seurustelua koiraämmän kanssa.

Taas yksi väsyttävä ämmittelijä.... onko se naispuolisen treffikaverin sakemanni pannu sinua väkisin per*eeseen, kun ei mikään muu pyöri mielessä kuin koiraviha? Älä sinä viattoman luontokappaleen päälle kaada omia vajavaisuuksias. Paska mikä paska, se ominaisuus itsessä pitää vaan hyväksyä.

Miksi koirista pitäisi pitää, tai olla ylipäätään mitään mieltä? Jos niistä ei tykkää, niin sehän on hyvä rajaava kriteeri kumppanin valinnalle, koirattomuus siis. 

Eihän se ole sinulta pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/1958 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi väsyttävä ämmittelijä.... onko se naispuolisen treffikaverin sakemanni pannu sinua väkisin per*eeseen, kun ei mikään muu pyöri mielessä kuin koiraviha? Älä sinä viattoman luontokappaleen päälle kaada omia vajavaisuuksias. Paska mikä paska, se ominaisuus itsessä pitää vaan hyväksyä.

Miksi koirista pitäisi pitää, tai olla ylipäätään mitään mieltä? Jos niistä ei tykkää, niin sehän on hyvä rajaava kriteeri kumppanin valinnalle, koirattomuus siis. 

Miksi ei voi vain todeta että - koirat, en pidä koirista. Miksi se tekee naisesta ämmän, jos hän pitää koirista?

Ja omasta mielestäni eläimiä vihaavat ihmiset on kyllä epämiellyttäviä. Jokin lapsuudentrauma varmaan taustalla, koska ei tuollainen ole normaalia. Onneksi tuollaisia miehiä on melko vähän.

Vierailija
1744/1958 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä lukiessa ymmärrän paremmin viimeisimmän treffimiehen ihmettelyä siitä miten olen voinut säilyä sinkkuna useamman vuoden.

Itseltä kun ei löydy lääkityksiä, päihdeongelmia, tupakkatuotteita eikä eläimiä, pari tavallista lasta, toivottuja, yhdestä isästä. Koti ei ole aina tiptop, koska lapsiperhe, eikä sisustuslehdestä perintöhuonekaluineen, mutta suht siisti kuitenkin, ei tiskivuoria tai roskaa ympäriinsä. En ole hippi enkä neurootikko, ihan suht tavallinen tyyppi.

no oletpa ihana

Vierailija
1745/1958 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä lukiessa ymmärrän paremmin viimeisimmän treffimiehen ihmettelyä siitä miten olen voinut säilyä sinkkuna useamman vuoden.

Itseltä kun ei löydy lääkityksiä, päihdeongelmia, tupakkatuotteita eikä eläimiä, pari tavallista lasta, toivottuja, yhdestä isästä. Koti ei ole aina tiptop, koska lapsiperhe, eikä sisustuslehdestä perintöhuonekaluineen, mutta suht siisti kuitenkin, ei tiskivuoria tai roskaa ympäriinsä. En ole hippi enkä neurootikko, ihan suht tavallinen tyyppi.

no oletpa ihana <3 toivottavasti joku prinssi valitsee sut nopsaan, ihana täydellinen tyllerö, vähän parempi kuin muut naiset ;)

Ei ole pelkoa, kyllä lapset on karkoittaa 99% miehistä. 

Vierailija
1746/1958 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

</p>

<p>Mitä en ymmärrä on asunnon tuhoaminen eläinten toimesta. Esim. kaksi tai useampi jättikoira joiden vuoksi asunto on lähinnä kaatopaikka ja täysin tuhottu. [/quote kirjoitti:

Koiran omistajat ovat syyllisiä, eivät koirat!

Vierailija
1747/1958 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku krääsää joka nurkassa ja nalleja yms leluja. Aikuisella naisella.

Vierailija
1748/1958 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut masterbedroom ia eikä kph ssa ollut two sink. Ihan tuli nou nou -olo.

Vierailija
1749/1958 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläinrakkaus ei ole mikään vika ihmisessä.

Olen mieluummin eläinrakas kuin niin kovin 'tavallinen' joka suhteessa.

Vierailija
1750/1958 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin mies, ystävä, tuli asuntoon omilla availlaan.

Vierailija
1751/1958 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voi vain todeta että - koirat, en pidä koirista. Miksi se tekee naisesta ämmän, jos hän pitää koirista?

Ja omasta mielestäni eläimiä vihaavat ihmiset on kyllä epämiellyttäviä. Jokin lapsuudentrauma varmaan taustalla, koska ei tuollainen ole normaalia. Onneksi tuollaisia miehiä on melko vähän.

Tämä. Ihmeen usein ne eläinvihaajat yrittää ängetä eläinrakkaan elämään, vaikka toisen elänrakkaus on taatusti ollut tiedossa alusta asti. Siinä täytyy olla jokin sairaan tyydyttävä ajatus siitä, että pystyisi kontrolloimaan toista kieltämällä toiselta jotain tärkeää. En vaan käsitä.

Jokainen saa tykätä ja olla tykkäämättä mistä haluaa. Tätä solvaamista en ymmärrä. Ei tulisi mieleenkään olla tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa, joka katsoo asiakseen nimitellä ja solvata toisia eläinrakkauden tai minkään muunkaan takia. Se että ei kunnioita toisen arvomaailmaa on ihan ensisijainen ja pahin turn off.

Vierailija
1752/1958 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KalleKustaaKorkki kirjoitti:

Pahin turnoff, mitä vastaan on tullut, on ollut valitettavasti aina ollut nainen itse. Näitä tyhmiä, läskejä, raukkoja, tytti tuppuraisen tyyppisiä bimboja/kanoja yms. luusereita on suomi täynnä. Pyörivät tuolla kylillä kiertopalkintoina, kun eivät ole kehittyneet vielä omia aivojaan käyttävien ihmisten tasolle ja päässeet normaalien ihmisten elämän rytmiin kiinni. Samaa paskaa pyörii myös näissä deittisovelluksissa. Kun parin ekan viestin jälkeen ilmenee, että naisen älykkyysosamäärä jää tytti tuppuraisen tasolle, niin mitä siinä enää miettimään kannattaako edes harkita mitään muuta kuin tekevänsä kuin nostaa kytkintä? 

Pitäiskö sun lisätä niitä terapiakäyntejä? Tuollainen katkeruus voi olla pohjana sydänsairauksille.

Vierailija
1753/1958 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt, miksi on niin paljon sinkkuja ja miksi sinkut eivät kohtaa toisiaan. Tätä ketjua lukiessa en enää ihmettele. Suurin osa on vielä hiekkalaatikkotasolla.

Vierailija
1754/1958 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kattelen, onko naisella mitään kirjoja kotona, edes kirjaston kirjoja.

Lisäksi vilkasen näkyykö lehtiä ja millaisia lehtiä. Niistä selviää melkosesti, millasen ihmisen kanssa on tekemisissä.

Lisäksi tsekkaan onko wc siisti.

Monilla on kylpyhuoneen peili sumussa ja humussa, ja suihkuseinä kalkkipisaroissa.

Siis niiltä naisilta, joista olen vähän enemmän kiinnostunut.

Myös suolanen tarjottava kahvin kanssa maistuisi.

Vierailija
1755/1958 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä kattelen, onko naisella mitään kirjoja kotona, edes kirjaston kirjoja.

Lisäksi vilkasen näkyykö lehtiä ja millaisia lehtiä. Niistä selviää melkosesti, millasen ihmisen kanssa on tekemisissä.

Lisäksi tsekkaan onko wc siisti.

Monilla on kylpyhuoneen peili sumussa ja humussa, ja suihkuseinä kalkkipisaroissa.

Siis niiltä naisilta, joista olen vähän enemmän kiinnostunut.

Myös suolanen tarjottava kahvin kanssa maistuisi.

Kyllä minullakin on kirjoja, mutta ei olohuoneessa, eikä keittiössä, joten et niitä näe heti ekalla vierailulla

Kannattaa vähän avartaa ajatusmaailmaansa

Vierailija
1756/1958 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi yllättynyt että jollekkin miehelle turn off oli iso telkkari? Ja naisilla vessanpöntöt pesemättä, tuohon en usko.

Eikös tämä ollut nimenomaan yhdistettynä kirjahyllyn puutteeseen?

Kyllä itsekin pidän merkkinä sivistymättömyydestä, jos perheasunnossa on suuri televisio olohuoneessa  ikään kuin jonkinlaisena kotialttarina ja kirjahyllyt loistavat poissaolollaan. Sinkuilla harvemmin on niin paljon tilaa, että sen mahdollisen television voisi laittaa syrjemmälle. Mutta kertoohan se ihmisestä paljon, jos pienessä asunnossa on suhteettoman suuri televisio ja kirjoja ei näy mailla halmeilla. Kirjaston asiakkaillakin niitä kirjoja on kotona yleensä useampia ja jostain voi bongata myös Kindlen. 

Luen paljon, melkein kirjan per päivä. Mutta en halua omistaa niitä, joten haen ne kirjastosta. Omat omistamat kirjat on ovellisessa kaapissa. 

Olkkarissa videotykki. 

Eli tervemenoo vaan sille, jolle tämä on ongelma. 

(Eikä siis kirjojen näkymättömyys oikeastaan kerro mitään :D )

Tämä! Ja kirjat luetaan nykyään paljolti sähköisenä tai kuuntelemalla. En halua kotiini enää läjää kirjoja tuomaan pölyä ja tukkimaan joka paikan. 

Vierailija
1757/1958 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi yllättynyt että jollekkin miehelle turn off oli iso telkkari? Ja naisilla vessanpöntöt pesemättä, tuohon en usko.

Kyllä itsekin pidän merkkinä sivistymättömyydestä, jos perheasunnossa on suuri televisio olohuoneessa  ikään kuin jonkinlaisena kotialttarina ja kirjahyllyt loistavat poissaolollaan. Sinkuilla harvemmin on niin paljon tilaa, että sen mahdollisen television voisi laittaa syrjemmälle. Mutta kertoohan se ihmisestä paljon, jos pienessä asunnossa on suhteettoman suuri televisio ja kirjoja ei näy mailla halmeilla. Kirjaston asiakkaillakin niitä kirjoja on kotona yleensä useampia ja jostain voi bongata myös Kindlen. 

Luen paljon, melkein kirjan per päivä. Mutta en halua omistaa niitä, joten haen ne kirjastosta. Omat omistamat kirjat on ovellisessa kaapissa. 

Olkkarissa videotykki. 

Tämä! Ja kirjat luetaan nykyään paljolti sähköisenä tai kuuntelemalla. En halua kotiini enää läjää kirjoja tuomaan pölyä ja tukkimaan joka paikan. 

Miten sä luet kirjan kuuntelemalla :D

Pelle, kuuntelet etkä lue. "Mä luin aika kivan Marvel tv sarjan äskettäin :D Ja kuuntelin aika kivan taulun!"

Vierailija
1758/1958 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkkarissa videotykki. 

Pelle, kuuntelet etkä lue. "Mä luin aika kivan Marvel tv sarjan äskettäin :D Ja kuuntelin aika kivan taulun!"

Lueppas ajatuksella. Ja ihan mielenkiinnosta, kerro ikäsi? Olisi kiva tietää taustaa tämän kaltaisia vastauksia suoltavilta ihmisiltä. Kuulostaa minun korvaan yläasteikäisen murkun paha olon puheelta.

Vierailija
1759/1958 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkkarissa videotykki. 

Kai SINÄ tiedät että e-kirjoja on olemassa? Niiden äänikirjojen lisäksi...

Vierailija
1760/1958 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole koskaan tavannut miestä jonka mielestä sisustustikkaat tai vaihtoehtoisesti kirjahyllyn puuttuminen on turn off!

Voi apua, onko tuollaisia miehiä edes olemassa :D

Laitoin just miehelle viestin että miten se on kestänyt mun sisustustikkaat ja se ihmetteli että mitkä ne edes on. Ei ollut koskaan edes huomannut mun kotona niitä.

No, se onkin suhteessa. Ehkä sinkut skannaa kämpät tarkemmin.

Sulla onkin mies. Nämä ulisijat täällä eivät ole miehiä nähneetkään. Ymmärrän, että epäsiisteys on turn off, mutta että jonkun runokirjan tai sisustusesineen olemassa olo aiheuttaa turn offin niin.. aika heikkoa.

Jos olet vääränlainen mies naisten mielestä tai kehtaat jopa pitää kriteereitä naisille, et ole mies ollenkaan.

Ajattele, jos naisista voisi edes puhua noin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan