Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1958)
Imukuppidildo vessan lattialla
Vierailija kirjoitti:
Imukuppidildo vessan lattialla
Oliko ruskea rengas??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten joku voi pitää itseään heterona ja pitää turn-offina jotain naisten sisustusratkaisuja jos asunto ei muuten ole
saastaisessa kunnossaTätä ihmettelin minäkin. Yllättävän moni tuntui tietävän sisutustermejä, jotka ainakin itselle olisi ollut vieraita.
mies53v
Voi olla, että tähän ei saa mitään järkevää vastausta, mutta kysyn silti.
Miten seksuaalinen suuntautuminen ja sisustaminen liittyvät toisiinsa?
Eiks kaikki sisusta? Eiks se o tavaroiden paikoilleen laittamista?
Perusmies ei tunne kiinnostusta sisustamiseen, kokkamiseen tai siivoamiseen. Nuo yleensä tehdään vain pakon edessä ja hellapoliisin uhatessa.
mies53v
Kyllä itse tunnen ainakin paljon miehiä, jotka kokkaavat, siivoavat ja joilla on muutenkin viihtyisä asunto. Mielestäni tuo on ihan peruselämänhallintaa eikä mikään sukupuolikysymys.
Oletko löytänyt heistä kumppania? Niinpä.
Kokkaamisen suhteen täytyy ottaa vähän takaisin
mies54v
Kyllä tosimies kokkaa! Ja hyvin, sellaista sapuskaa joka vie kielen mennessään.
Kahdet hammaspesuvehkeet kylpyhuoneessa. Olisinpa nähnyt ennenkuin sänkyyn päädyttiin. Näin petettynä en todellakaan olisi halunnut laittaa vahinkoa kiertämään
Vierailija kirjoitti:
Kahdet hammaspesuvehkeet kylpyhuoneessa. Olisinpa nähnyt ennenkuin sänkyyn päädyttiin. Näin petettynä en todellakaan olisi halunnut laittaa vahinkoa kiertämään
Mulla on aina kaksi tai joskus kolmekin hammasharjaa kylppärissä enkä ole parisuhteessa. Tykkään vaihdella pehmeän ja kovan hammasharjan välillä ja kun ostan uuden hammasharjan voi mennä jonkin aikaa ennen kuin heitän vanhan roskiin. En siis pelkästään hammasharjojen määrästä tekisi mitään päätelmiä.
Liian siisti ja vaalea koti. Pitää varoa mihin uskaltaa edes istua. Itselläni 3 koiraa ja 2 kissaa, joten vaaleat pinnat ei tule kysymykseenkään.
Hakaristilippu oli jonkinlainen turn-off. Ei ollut kyse sotahiatorian harrastajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina kaksi tai joskus kolmekin hammasharjaa kylppärissä enkä ole parisuhteessa. Tykkään vaihdella pehmeän ja kovan hammasharjan välillä ja kun ostan uuden hammasharjan voi mennä jonkin aikaa ennen kuin heitän vanhan roskiin. En siis pelkästään hammasharjojen määrästä tekisi mitään päätelmiä.
En minäkään, siksi kysyin asiasta
Asunnossa ei ollut oikein mitään asumisen merkkejä. Ei keittiötarvikkeita, ei kirjoja, tauluja, koriste-esineitä, harrastevälineitä. Mietin, että mitähän hän tekee kotonaan, vai asuuko edes siellä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes huomais koko asiaa, jos olisin jonku kämpässä. Tai montako pyyhettä tai jotain muuta vastaavaa. Fiksu olet.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä ketju. Olin käynyt mieheni kanssa pari kertaa treffeillä ja sovittiin, että hakee minut kotoa. Tulikin etuajassa, joten oli pakko päästää sisään (olin vielä suihkun jäljiltä). Kotona oli täysi kaaos. Lapset olivat olleet viikon isänsä kanssa mökillä ja matkakassit lojuivat eteisessä osittain purettuna. Olin myös itse ollut viikonlopun reissussa, joten omat makuupussini ym. olivat samassa röykkiössä. Tavaroiden seassa haukkui kaksi koiraa. Keittiössä oli lasten edelliset astiat (kone oli jo täysi ja päällä). Olohuoneessa pyykkiteline. Parin viikon villakoirat leijaili parketilla. Ikkunat oli pesemättä.
Mies ei saanut seksiä. Myöhemmin vielä kerroin, että ostin melkein kaikki huonekalut eron jälkeen tori.fistä.
Makuuhuoneeni seinällä oli Rakkaus on pitkämielinen, lempeä, jne. tusinataulu, jossa kirjaimet ovat kullanväriset ja puiset kehykset näkyvästi liimaamalla korjattu.
Ehkä pöytätietokone ratkaisi sen, ettei mies juossut karkuun samantien. Hyvin viihtyy edelleen vieressäni sillä Torista ostetulla sohvalla.
Ihana tarina😍316
Kun lähtee illalla radalla, on hyvinkin mahdollista, että kisu ehtii vääntää sen jäätävänhajuisen p..kan sinne laatikkoon, vaikka olisit juuri putsannut lootan oikein viimeisen päälle. Olen itse suhteessa. Me siivotaan ennen vieraiden tuloa aina tod. huolellisesti. Joka kerta kuitenkin just kun pussi on viety roskiin, jompi kumpi käy vääntämässä torttuset. Niin se vaan menee :D.
Mielialalääkepurkkeja kirjahyllyssä, jalan alle sukkaan liiskautunut puolimätä iso savusilakka joka ei ollut kissalle kelvannut.
Sitä itseään täynnä olevan kissan uloste/kusi astian haju joka oli levinnyt koko huoneistoon ja tarttui mädän silakan hajun lisäksi vaatteisiin.
Valkoinen kani vessan lattialla kuuman lämpöpatterin vieressä niin pienessä häkissä ettei mahtunut kääntymään, ei ruokaa eikä vesiastiaa.
Siivoton keittiö likaisine astioineen ja hella johon oli palanut kiinni kaikki mitä oli vuosien mittaan kattilasta ja paistinpannulta siihen tippunut.
Lakanoiden välissä tuoksahti niin paljon että ehdotin:
"Voitaisko vaan nukkua" ?
V***n H**o !! suuttui tyttö joten vedin vaatteet päälle ja poistuin kirousten saattelemana.
Vierailija kirjoitti:
Naisen asunto oli muuten todella siisti, mutta lattialla oli purettu tietokone. Siis aivan levällään.
Tuli mieleen, että ei varmasti tajua siitä koneesta yhtään mitään.... 🙄
Ilmeisesti ymmärsi sinua paremmin. No, harmittahaan tuo
On ne vaan ihania nää suomalaiset vosut
1. Aviomies joka istui olohuoneessa katsomassa toimintaleffaa
2. Koko kämppä täynnä erään bändin laulajan kuvia. Laulaja sattuu olemaan vanha kaverini
3. Pizza- ja muut laatikot lojumassa ympäri lattioita
Nuo ovat ainoat kerrat kun olen ollut naisen asunnossa treffeillä tai muuten romanttisessa mielessä.
Eräs misu sai kyllä laittamaan popot jalkaan ja tilaamaan aika nopeasti taksin, kun kertoi, että oli edellisenä viikonloppuna raivostunut jollekin miehelle siitä, kun tämä oli työntänyt 69:ssä sormensä misun peppuun. Oli puraissut miehen lerssistä pienen palan pois. Kummasti lakkasi panettamasta.
Akalla oli satula keskellä lattiaa ja jotain pahalle haisevia isoja täkintapaisia tuolien päällä. Luulin että se satula oli joku seksijuttu mut akka kertoikin omistavansa hevosen. Täkit oli jotain hevosten loimeja. Haju kämpässä oli karmea. Sohvaan oli pinttynyt jonkun eläimen karvoja ja heinän pätkiä. Loppu seksihalut siihen paikkaan. Sanoin että mulle tuli varmaan viinasta pahoinvointia ja ryntäsin muka vessaan mut meninkin samantein ulos porraskäytävään ja pihalle koko talosta. En ehtiny pysähtyä kenkiä jalkaan laittamaan vaan juoksin varmuudeks lumessa sukkasillaan varmaan kilsan.
Ajatusvirhe, tarkoitin tietenkin että siisti koti ei tarkoita passiiivista elämää.