Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

tavallinen mies
11.09.2020 |

Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o

Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:

- sisustustikkaat ja tyynyt

- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi

- tuoksukynttilät

- ei pöytätietokonetta

- liikaa tyynyjä

- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä

Kommentit (1958)

Vierailija
1801/1958 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sotkuinen asunto, vaatekasoja joka paikassa ja yleinen siivottomuus. Se kertoo aika paljon asukkaasta ja elämän hallinnasta.

Mulla välillä kämppä räjähtää käsiin, koska en ehdi siivota enkä muutenkaan oo sellainen "kaikki aina heti takaisin paikoilleen" -ihminen. Hommat jää aina väkisin kesken, kun työt häiritsee harrastuksia jne.

Sanoisin, että kohdallani tää ei kuitenkaan kerro huonosta elämänhallinnasta. Mulla on vaativa työ, jonka hoidan hyvin ja tienaankin aika mukavasti. Lisäksi on muutamia omia sivuprojekteja, joista yritän saada tasaista sivutuloa. Lisäksi olen urheilun harrastaja, ja käytän viikossa noin 5 h treenaamiseen. Olen hyvässä kunnossa aina ja ympäri vuoden.

Mulla on myös lapsia, joiden harrastuskuljetuksiin ja ruokkimiseen ym. käytän vielä aika paljon aikaa, vaikka he ovatkin jo aika isoja.

Arvotan esimerkiksi terveellisen ja monipuolisen ruuan valmistamisen sekä omasta kunnosta huolehtimisen ainaisen nurkkien hinkkaamisen edelle.

Oon huomannut, että niillä tutuillani, joilla koti aina kiiltää ja on tip top, ei oo välttämättä hirveesti muita harrastuksia. Se koti on ikäänkuin harrastus. Mulle koti on lähinnä tukikohta, josta käsin toimitaan.

Jännä, että minäkin valmistan itse ruokani ja syön terveellisesti, harrastan liikunta viitenä tai kuutena päivänä viikossa arkiliikunnan lisäksi, käyn tapahtumissa, tapaan kavereita, reissaan viikottain työmatkoilla ja käyn niissä kuuluissa vaativissa asiantuntijatöissä, mutta silti koti on koko ajan siisti ja puhdas. Ei sen ylläpitoon kulu paljoa aikaa kun jättää sotkematta.

Niin. Toiset ihmiset on vaan järjestelmällisempiä kuin toiset. Lisäksi ei ole kotona useita projekteja välttämättä kesken, kuten mulla esim. ompelu- ja nikkarointitöitä, jotka ei valmistu kerralla ajanpuutteen takia. Aina ei jaksa kerätä kaikkea pois, jos homma on kesken, koska uudelleen aloittaminen on sitten vaivalloisempaa, jos joutuu tekemään koko set-upin uudestaan alusta saakka.

Ihmiset on erilaisia, mutta ei välttämättä ole kyse elämänhallinnan puutteesta. 

Eikä siisti koti ole merkki harrastusten tai sosiaalisen elämän vähäisyydestä tai mistään muustakaan, mitä yleisesti pidetään aktiivisena elämänä.

Ajatusvirhe, tarkoitin tietenkin että siisti koti ei tarkoita passiiivista elämää.

Vierailija
1802/1958 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imukuppidildo vessan lattialla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1803/1958 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imukuppidildo vessan lattialla

Oliko ruskea rengas??

Vierailija
1804/1958 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miten joku voi pitää itseään heterona ja pitää turn-offina jotain naisten sisustusratkaisuja jos asunto ei muuten ole

saastaisessa kunnossa

Tätä ihmettelin minäkin. Yllättävän moni tuntui tietävän sisutustermejä, jotka ainakin itselle olisi ollut vieraita.

mies53v

Voi olla, että tähän ei saa mitään järkevää vastausta, mutta kysyn silti.

Miten seksuaalinen suuntautuminen ja sisustaminen liittyvät toisiinsa?

Eiks kaikki sisusta? Eiks se o tavaroiden paikoilleen laittamista?

Perusmies ei tunne kiinnostusta sisustamiseen, kokkamiseen tai siivoamiseen. Nuo yleensä tehdään vain pakon edessä ja hellapoliisin uhatessa.

mies53v

Kyllä itse tunnen ainakin paljon miehiä, jotka kokkaavat, siivoavat ja joilla on muutenkin viihtyisä asunto. Mielestäni tuo on ihan peruselämänhallintaa eikä mikään sukupuolikysymys. 

Oletko löytänyt heistä kumppania? Niinpä.

Kokkaamisen suhteen täytyy ottaa vähän takaisin

mies54v

Kyllä tosimies kokkaa! Ja hyvin, sellaista sapuskaa joka vie kielen mennessään.

Vierailija
1805/1958 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet hammaspesuvehkeet kylpyhuoneessa. Olisinpa nähnyt ennenkuin sänkyyn päädyttiin. Näin petettynä en todellakaan olisi halunnut laittaa vahinkoa kiertämään

Vierailija
1806/1958 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies

Vierailija
1807/1958 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdet hammaspesuvehkeet kylpyhuoneessa. Olisinpa nähnyt ennenkuin sänkyyn päädyttiin. Näin petettynä en todellakaan olisi halunnut laittaa vahinkoa kiertämään

Mulla on aina kaksi tai joskus kolmekin hammasharjaa kylppärissä enkä ole parisuhteessa. Tykkään vaihdella pehmeän ja kovan hammasharjan välillä ja kun ostan uuden hammasharjan voi mennä jonkin aikaa ennen kuin heitän vanhan roskiin. En siis pelkästään hammasharjojen määrästä tekisi mitään päätelmiä.

Vierailija
1808/1958 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian siisti ja vaalea koti. Pitää varoa mihin uskaltaa edes istua. Itselläni 3 koiraa ja 2 kissaa, joten vaaleat pinnat ei tule kysymykseenkään.

Vierailija
1809/1958 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakaristilippu oli jonkinlainen turn-off. Ei ollut kyse sotahiatorian harrastajasta.

Vierailija
1810/1958 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina kaksi tai joskus kolmekin hammasharjaa kylppärissä enkä ole parisuhteessa. Tykkään vaihdella pehmeän ja kovan hammasharjan välillä ja kun ostan uuden hammasharjan voi mennä jonkin aikaa ennen kuin heitän vanhan roskiin. En siis pelkästään hammasharjojen määrästä tekisi mitään päätelmiä.

En minäkään, siksi kysyin asiasta

Vierailija
1811/1958 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnossa ei ollut oikein mitään asumisen merkkejä. Ei keittiötarvikkeita, ei kirjoja, tauluja, koriste-esineitä, harrastevälineitä. Mietin, että mitähän hän tekee kotonaan, vai asuuko edes siellä.

Vierailija
1812/1958 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes huomais koko asiaa, jos olisin jonku kämpässä. Tai montako pyyhettä tai jotain muuta vastaavaa. Fiksu olet.

Vierailija
1813/1958 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä ketju. Olin käynyt mieheni kanssa pari kertaa treffeillä ja sovittiin, että hakee minut kotoa. Tulikin etuajassa, joten oli pakko päästää sisään (olin vielä suihkun jäljiltä). Kotona oli täysi kaaos. Lapset olivat olleet viikon isänsä kanssa mökillä ja matkakassit lojuivat eteisessä osittain purettuna. Olin myös itse ollut viikonlopun reissussa, joten omat makuupussini ym. olivat samassa röykkiössä. Tavaroiden seassa haukkui kaksi koiraa. Keittiössä oli lasten edelliset astiat (kone oli jo täysi ja päällä). Olohuoneessa pyykkiteline. Parin viikon villakoirat leijaili parketilla. Ikkunat oli pesemättä.

Mies ei saanut seksiä. Myöhemmin vielä kerroin, että ostin melkein kaikki huonekalut eron jälkeen tori.fistä.

Makuuhuoneeni seinällä oli Rakkaus on pitkämielinen, lempeä, jne. tusinataulu, jossa kirjaimet ovat kullanväriset ja puiset kehykset näkyvästi liimaamalla korjattu.

Ehkä pöytätietokone ratkaisi sen, ettei mies juossut karkuun samantien. Hyvin viihtyy edelleen vieressäni sillä Torista ostetulla sohvalla.

Ihana tarina😍316

Vierailija
1814/1958 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähtee illalla radalla, on hyvinkin mahdollista, että kisu ehtii vääntää sen jäätävänhajuisen p..kan sinne laatikkoon, vaikka olisit juuri putsannut lootan oikein viimeisen päälle. Olen itse suhteessa. Me siivotaan ennen vieraiden tuloa aina tod. huolellisesti. Joka kerta kuitenkin just kun pussi on viety roskiin, jompi kumpi käy vääntämässä torttuset. Niin se vaan menee :D.

Vierailija
1815/1958 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielialalääkepurkkeja kirjahyllyssä, jalan alle sukkaan liiskautunut puolimätä iso savusilakka joka ei ollut kissalle kelvannut.

Sitä itseään täynnä olevan kissan uloste/kusi astian haju joka oli levinnyt koko huoneistoon ja tarttui mädän silakan hajun lisäksi vaatteisiin.

Valkoinen kani vessan lattialla kuuman lämpöpatterin vieressä niin pienessä häkissä ettei mahtunut kääntymään, ei ruokaa eikä vesiastiaa.

Siivoton keittiö likaisine astioineen ja hella johon oli palanut kiinni kaikki mitä oli vuosien mittaan kattilasta ja paistinpannulta siihen tippunut.

Lakanoiden välissä tuoksahti niin paljon että ehdotin:

"Voitaisko vaan nukkua" ?

V***n H**o !! suuttui tyttö joten vedin vaatteet päälle ja poistuin kirousten saattelemana.

Vierailija
1816/1958 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen asunto oli muuten todella siisti, mutta lattialla oli purettu tietokone. Siis aivan levällään.

Tuli mieleen, että ei varmasti tajua siitä koneesta yhtään mitään.... 🙄

Ilmeisesti ymmärsi sinua paremmin. No, harmittahaan tuo

Vierailija
1817/1958 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne vaan ihania nää suomalaiset vosut

Vierailija
1818/1958 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Aviomies joka istui olohuoneessa katsomassa toimintaleffaa

2. Koko kämppä täynnä erään bändin laulajan kuvia. Laulaja sattuu olemaan vanha kaverini

3. Pizza- ja muut laatikot lojumassa ympäri lattioita

Nuo ovat ainoat kerrat kun olen ollut naisen asunnossa treffeillä tai muuten romanttisessa mielessä.

Vierailija
1819/1958 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs misu sai kyllä laittamaan popot jalkaan ja tilaamaan aika nopeasti taksin, kun kertoi, että oli edellisenä viikonloppuna raivostunut jollekin miehelle siitä, kun tämä oli työntänyt 69:ssä sormensä misun peppuun. Oli puraissut miehen lerssistä pienen palan pois. Kummasti lakkasi panettamasta.

Vierailija
1820/1958 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akalla oli satula keskellä lattiaa ja jotain pahalle haisevia isoja täkintapaisia tuolien päällä. Luulin että se satula oli joku seksijuttu mut akka kertoikin omistavansa hevosen. Täkit oli jotain hevosten loimeja. Haju kämpässä oli karmea. Sohvaan oli pinttynyt jonkun eläimen karvoja ja heinän pätkiä. Loppu seksihalut siihen paikkaan. Sanoin että mulle tuli varmaan viinasta pahoinvointia ja ryntäsin muka vessaan mut meninkin samantein ulos porraskäytävään ja pihalle koko talosta. En ehtiny pysähtyä kenkiä jalkaan laittamaan vaan juoksin varmuudeks lumessa sukkasillaan varmaan kilsan.