Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1958)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että kaikki ei pidä koirista (EN!) mutta miksi ajaa itsensä tilanteeseen jossa niiden kanssa pitäisi olla tekemisissä. Yhden miehen tapasin kun lenkitin kolmea koiraani joten tiesi että niitä on. Treffailtiin pari kolme kertaa, jonka jälkeen tunnusti että pelkää koiria eikä pysty tulemaan kylään. Jotenkin parisuhteen aloitus tuntui vähän vaikealta jos toisen luona ei voi olla yhtään. Hellyyttävää kuitenkin että uhmasi pelkoaan ja tuli jutuille silloin lenkillä.
Toisen koirainhoajan tapasin Tinderissä, siellä oli minusta kuvia koirien kanssa ja ihan esittelyssäkin mukana, koirat kun on mulle osin myös työ. Ja silti piti päästä treffeille ja siellä sitten avautumaan miten ei ymmärrä että eläimet asuu ihmisten kodeissa 🤷♀️
Eli mun koirat on olleet joko pelottavia tai inhottavia.
Koira ihmistä voi muutaman kerran panna, mut pidemmän päälle.. jos nainen suhteeseen haluaa.. tulee koirista luopua. Ja kyl näitäkin on, kun pistävät suhteen sen koiran edelle.
Ex nakkas 7v piskinsä eteenpäin, kun yhteen muutettiin. Se nyt oli ehto muutolle, että koira ei tuu mukana.
Tässä tapauksessa häipyä, peruuttaa
Miksi kukaan ei ole kommentoinut minun kotia?
Se yhteinen päätös kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että kaikki ei pidä koirista (EN!) mutta miksi ajaa itsensä tilanteeseen jossa niiden kanssa pitäisi olla tekemisissä. Yhden miehen tapasin kun lenkitin kolmea koiraani joten tiesi että niitä on. Treffailtiin pari kolme kertaa, jonka jälkeen tunnusti että pelkää koiria eikä pysty tulemaan kylään. Jotenkin parisuhteen aloitus tuntui vähän vaikealta jos toisen luona ei voi olla yhtään. Hellyyttävää kuitenkin että uhmasi pelkoaan ja tuli jutuille silloin lenkillä.
Toisen koirainhoajan tapasin Tinderissä, siellä oli minusta kuvia koirien kanssa ja ihan esittelyssäkin mukana, koirat kun on mulle osin myös työ. Ja silti piti päästä treffeille ja siellä sitten avautumaan miten ei ymmärrä että eläimet asuu ihmisten kodeissa 🤷♀️
Koira ihmistä voi muutaman kerran panna, mut pidemmän päälle.. jos nainen suhteeseen haluaa.. tulee koirista luopua. Ja kyl näitäkin on, kun pistävät suhteen sen koiran edelle.
Ex nakkas 7v piskinsä eteenpäin, kun yhteen muutettiin. Se nyt oli ehto muutolle, että koira ei tuu mukana.
Vastenmielinen nainen hylkää koiran miehen takia.
Koirat on ehdoton turn-off:
- koska koirataloudessa olevat haisevat koirapartikkelit
- koska koirataluden autossa olevat haisevat koirapartikkelit
- koska koiranomistajien oma huono hygienia
Koiranomistajat ovat itse ehdoton turn-off, koska niitä yhdistää kyvyttömyys kunnioittaa toisia:
- "ei se purrut, se vaan halusi tehdä hampaillaan tuttavutta"
- "ei se hauku öisin, se vaan juttelee sulle seinän läpi"
- "ei kadulta kantautunut koiranpaska mitään haittaa"
- jne.
Tulis sota ja tappais sekä koirat että niiden omistajat!
Vesilasi on aina oltava yöpöydällä juurikin siksi että jos yöllä nousen ylös juomaan, en enää saa unta moneen tuntiin. Pleikkareitä myös löytyy 1-4, PS5 hankinnassa.. Kissa, koira ja lapsikin on, sisustus tikkaita ei. Taidan olla melkoinen super turn off jos olisin sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vesimuki yöpöydällä, koska juon sen heti aamulla tyhjään mahaan. Kylmä vesi ei sovi mulle. Olen todella hidas herääjä, ja vesi auttaa piristymään. Yöllä en juo.
Ihmettelen tätä myrskyä vesilasista. Joillakin suu kuivaa yöllä esim. kuorsauksen takia. Tai iltatreeni saattaa aiheuttaa nestehukkaa/ lihaskramppeja, jonka vuoksi on juotava yöllä/ aamulla ensimmäisenä.
Mikrobiologisesti ajateltuna se tuntikausia pöydällä lämpimässä muhinut vesilasi on likainen. Siellä on sekä omasta suustasi tulleita mikrobeja ja ruoantähteitä että huoneilmasta lasiin päätynyttä likaa. Ihanteellinen kasvualusta ties mille legionellalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiva tunne herätä aamulla ja hanasta ei tule vettä. Ainakin kahdesti näin käynyt. Vesilasi yöpöydällä on silloin arvossaan.
Lasissa seissyt vesi sopii vain kukkien kasteluun.
Kotivaraan kuuluu paitsi parin viikon ruoat, myös pari litraa pullotettua lähdevettä. (Sekä isompi puhdas astia noutoveden hakua varten.) Jos nyt sellainen ihme sattuisi, ettei vettä tule kraanasta, voi tarvittavat vedet ottaa lähdevesipullosta. Ja ostaa seuraavalla kauppareissulla uuden pullon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi aloituksessa mainittu vesilasi, jossa viikon tai kaksi vanhaa vettä...jopa usea vesilasi ympäri kämppää.
Herättää pyhää raivoa, jota huvittuneisuus pehmittää lieväksi ärtymykseksi.
Koirat ok ja oikeastaan voisin monesti hengata koiran kanssa ilman naista.
Mikä siinä vesilasissa saa noin vahvan reaktion aikaan? Joku lapsuudentrauma? Katsonut liian nuorena the Signs ja nähnyt pahoja unia?
Mulla se kertoo hyväosaisuudesta lapsuudessa.
Se on itselle vierasta. Merkki eri yhteiskuntaluokasta/ ei jaettavia kokemuksia. En nyt oikeesti ota sitä noin vakavasti, mutta kiinnitän homiota. Tai sit jos sinne vesilasiin laitetaan tekarit?
Ööö? Siis kumpia ne on jotka jättää vesilaseja sinun mielestäsi? Hyvä- vai huono-osaisia? Miksi?
Mä lukisin myös kernaasti tarkennuksen tähän hyväosaisuuskulmaan.
Mutta siis, tuollainen seisova vesi on varsin epähygieenistä, plus näyttää törkeältä. Siinä oman reaktioni tausta. Jotenkin, tulee vedensäilöjästä varsin urpo kuva.
Jonkun ehdottamalle signs -kokemukselle olen liian vanha.
Ymmärtäisin paremmin jos puhuttaisiin vaikka siitä että jättää käytettyjä astioita sinne tänne, mutta että juuri tuo vesilasi, tuo on outo kammotus.
Se vesilasi on käytetty astia, arvon Scherlock.
Minä kiinnitän huomiota siihen, että joisin tarpeeksi pitkin päivää, samoin mies. Meillä on siis aina kaksi käytettyä lasia pöydällä. Ei ole mitään järkeä laittaa joka vesilasillisen jälkeen tiskikoneeseen sitä käytännössä puhdasta astiaa.
Ja ennen kuin nyt ehdit huutaa juntiksi sotkupelleksi, kerron, että ole akateemisesti koulutettu ihminen, joka saa usein kuulla lauseen ”Teillä on aina niin siistiä!”
Pari-kolme lasillista vettä on tarpeeksi päivässä. Suurin osa elimistön tarvitsemasta vedestä tulee ruoassa. Munuaiset ovat kovilla, jos vettä lipitetään litratolkulla joka päivä, kesät talvet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vesimuki yöpöydällä, koska juon sen heti aamulla tyhjään mahaan. Kylmä vesi ei sovi mulle. Olen todella hidas herääjä, ja vesi auttaa piristymään. Yöllä en juo.
Ihmettelen tätä myrskyä vesilasista. Joillakin suu kuivaa yöllä esim. kuorsauksen takia. Tai iltatreeni saattaa aiheuttaa nestehukkaa/ lihaskramppeja, jonka vuoksi on juotava yöllä/ aamulla ensimmäisenä.
Mikrobiologisesti ajateltuna se tuntikausia pöydällä lämpimässä muhinut vesilasi on likainen. Siellä on sekä omasta suustasi tulleita mikrobeja ja ruoantähteitä että huoneilmasta lasiin päätynyttä likaa. Ihanteellinen kasvualusta ties mille legionellalle.
Minä en juo koskaan suoraan hanasta otettua vettä ellei ole pakko. Minun vereni on aina monta tuntia lasissa ollutta. Tai no mukista juon. Huoneenlämpöinen vesi on suolistolle parasta. Juon samasta lasista monena päivänä. En ole juuri koskaan sairaana.
Tätähän ei kysytty, mutta anna kun arvaan Sinä olet sinkku ja sellaisena tulet pysymään. Tuollaisen mikrobikammoisen kontrollifriikin kanssa ei vaan pysty kukaan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehillä tule yöllä koskaan jano eikä suuta kuivaa? Eivätkö miehet koskaan herää yöllä ja katso kännykästä aikaa? Eivätkö miehet laita kännykkään herätystä? Missä miehillä on kännykät yöllä, jos ei yöpöydällä? Olen hämmästynyt.
Jos tulee jano yöllä, vettä tulee hanasta. Mikä siinä on niin vaikeaa? Sillä ei kai kukaan pissahädän yllättäessä lorottele sängyn alla olevaan yöastiaan, vaan menee vessaan.
Vereni -> veteni. Mukava tämä autocorrect…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en juo koskaan suoraan hanasta otettua vettä ellei ole pakko. Minun vereni on aina monta tuntia lasissa ollutta. Tai no mukista juon. Huoneenlämpöinen vesi on suolistolle parasta. Juon samasta lasista monena päivänä. En ole juuri koskaan sairaana.
Tätähän ei kysytty, mutta anna kun arvaan Sinä olet sinkku ja sellaisena tulet pysymään. Tuollaisen mikrobikammoisen kontrollifriikin kanssa ei vaan pysty kukaan elämään.
Luulet ja arvaat väärin. Mutta jatka toki valitsemaasi elämäntapaa. Pottahan sinulla on makkarissa myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulet ja arvaat väärin. Mutta jatka toki valitsemaasi elämäntapaa. Pottahan sinulla on makkarissa myös?
Selkeä sinkku olet ja täällä valitat kun ei naista löydy. Minä olen juonut vettä samalla tyylillä n. 30-vuotta ja todellakin jatkan samalla tyylillä. Suolisto tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ymmärtäisit mikrobiologiasta jotakin niin tietäisit miten ja missä olosuhteissa legionella tapahtuu. Ei todellakaan tapahdu muutaman tunnin lasissa seisoneeseen veteen. Apua mitä porukkaa täällä oikein on ja vielä kehtaa kirjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehillä tule yöllä koskaan jano eikä suuta kuivaa? Eivätkö miehet koskaan herää yöllä ja katso kännykästä aikaa? Eivätkö miehet laita kännykkään herätystä? Missä miehillä on kännykät yöllä, jos ei yöpöydällä? Olen hämmästynyt.
Jos tulee jano yöllä, vettä tulee hanasta. Mikä siinä on niin vaikeaa? Sillä ei kai kukaan pissahädän yllättäessä lorottele sängyn alla olevaan yöastiaan, vaan menee vessaan.
Itsellänikin on vesilasi yöpöydällä siltä varalta, että yöllä janottaa. Ja usein niin onkin. Keittiöön tallustellessa saattaa jo sen verran virkistyä, että takaisin uneen pääseminen vaikeutuu. Koskaan ei ole mahatautia tms tuosta tullut. Liian steriili koti sen sijaan tutkitusti heikentää immuunipuolustusta ja lisää allergioita. Järkik käyttöön näissäkin asioissa.
Enkä näe mitä vikaa tuossa tavassa muutenkaan olisi. Kyllähän sitä sairaalassakin tuodaan potilaalle vesilasi tai pieni vesikannu pöydälle. Jos siinä oikeasti olisi niin hirveät sairastumisen riskit kuin jotkut täällä vauhkoaa, niin ei ne todellakaan sillä tavalla tekisi.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi aloituksessa mainittu vesilasi, jossa viikon tai kaksi vanhaa vettä...jopa usea vesilasi ympäri kämppää.
Herättää pyhää raivoa, jota huvittuneisuus pehmittää lieväksi ärtymykseksi.
Koirat ok ja oikeastaan voisin monesti hengata koiran kanssa ilman naista.
Mikä siinä vesilasissa saa noin vahvan reaktion aikaan? Joku lapsuudentrauma? Katsonut liian nuorena the Signs ja nähnyt pahoja unia?
Mulla se kertoo hyväosaisuudesta lapsuudessa.
Se on itselle vierasta. Merkki eri yhteiskuntaluokasta/ ei jaettavia kokemuksia. En nyt oikeesti ota sitä noin vakavasti, mutta kiinnitän homiota. Tai sit jos sinne vesilasiin laitetaan tekarit?
Ööö? Siis kumpia ne on jotka jättää vesilaseja sinun mielestäsi? Hyvä- vai huono-osaisia? Miksi?
Mä lukisin myös kernaasti tarkennuksen tähän hyväosaisuuskulmaan.
Mutta siis, tuollainen seisova vesi on varsin epähygieenistä, plus näyttää törkeältä. Siinä oman reaktioni tausta. Jotenkin, tulee vedensäilöjästä varsin urpo kuva.
Jonkun ehdottamalle signs -kokemukselle olen liian vanha.
Ymmärtäisin paremmin jos puhuttaisiin vaikka siitä että jättää käytettyjä astioita sinne tänne, mutta että juuri tuo vesilasi, tuo on outo kammotus.
Se vesilasi on käytetty astia, arvon Scherlock.
Minä kiinnitän huomiota siihen, että joisin tarpeeksi pitkin päivää, samoin mies. Meillä on siis aina kaksi käytettyä lasia pöydällä. Ei ole mitään järkeä laittaa joka vesilasillisen jälkeen tiskikoneeseen sitä käytännössä puhdasta astiaa.
Ja ennen kuin nyt ehdit huutaa juntiksi sotkupelleksi, kerron, että ole akateemisesti koulutettu ihminen, joka saa usein kuulla lauseen ”Teillä on aina niin siistiä!”
Pari-kolme lasillista vettä on tarpeeksi päivässä. Suurin osa elimistön tarvitsemasta vedestä tulee ruoassa. Munuaiset ovat kovilla, jos vettä lipitetään litratolkulla joka päivä, kesät talvet.
Höpöhöpö. Itse kärsit noilla ohjeilla varmasti nestehukasta.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Se yhteinen päätös kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielinen nainen hylkää koiran miehen takia.
Ihan yhtä vastenmieliseltä kuulosti kyllä tuon vaatijakin, ja kirjoitustyyliltään selvästi vain näitä elämänkoululaisia. Ovat varmasti toisilleen sopiva pari.
Teemu Selänteen juliste vessan ovessa.
Ketjun innoittamana pesin tänään vessanpöntön.
Laitoin uudet petivaatteetkin tilaukseen. Luulin, että olen pessimisti, mutta selkeästi olen kuitenkin optimisti, sillä tilasin kahdet samanlaiset. Järkeilin, että on vaihdon varaa, mutta eiköhän se todellinen syy ole silti, että ihan vain kaiken varalta jos joskus tarvitseekin olla kahdet yhtä aikaa käytössä...
Minun asunnossani ei tosin joskus harvoin työnsä vuoksi asioivaa lukuun ottamatta miesoletettuja vieraile, mutta olenpahan varautunut!