Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

tavallinen mies
11.09.2020 |

Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o

Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:

- sisustustikkaat ja tyynyt

- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi

- tuoksukynttilät

- ei pöytätietokonetta

- liikaa tyynyjä

- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä

Kommentit (1958)

Vierailija
1481/1958 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetämätön wc-pönttö, kakkosen päällä kasa paperia.

Vierailija
1482/1958 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht rumasti tatuoitu milffi, aika rivo jonka kotiin intoa täynnä puolijäykkä housuissa. Aattelin että nyt painetaan huolella joka rööriin koko yö ja seuraava päivä.

Perillä odotti kellarin haju tuulikaapissa, eteisessä, makuuhuoneessa ja joka puolella.

Metrin korkea ruoho tai heinä kasvoi pihalla. Romua nurkat täynnä, Talo joka suuntaan vinossa. Kolmen lapsen kuvat seinällä ja jokaisella kuulemma eri isä. Muija alkoi avautumaan (verbaalisesti) olikin lääkityksellä, sos.tuen varassa, riidoissa, veloissa mutta vakitöissä sairaalassa. Oli helvetin pelottava ja ahdistava kokemus. Ei naitu, eikä ole tavattu sen jälkeen. Huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/1958 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että kaikki ei pidä koirista (EN!) mutta miksi ajaa itsensä tilanteeseen jossa niiden kanssa pitäisi olla tekemisissä. Yhden miehen tapasin kun lenkitin kolmea koiraani joten tiesi että niitä on. Treffailtiin pari kolme kertaa, jonka jälkeen tunnusti että pelkää koiria eikä pysty tulemaan kylään. Jotenkin parisuhteen aloitus tuntui vähän vaikealta jos toisen luona ei voi olla yhtään. Hellyyttävää kuitenkin että uhmasi pelkoaan ja tuli jutuille silloin lenkillä.

Toisen koirainhoajan tapasin Tinderissä, siellä oli minusta kuvia koirien kanssa ja ihan esittelyssäkin mukana, koirat kun on mulle osin myös työ. Ja silti piti päästä treffeille ja siellä sitten avautumaan miten ei ymmärrä että eläimet asuu ihmisten kodeissa 🤷‍♀️

Eli mun koirat on olleet joko pelottavia tai inhottavia.

Vierailija
1484/1958 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistävä virtsan ja hien haju.

Vierailija
1485/1958 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vesimuki yöpöydällä, koska juon sen heti aamulla tyhjään mahaan. Kylmä vesi ei sovi mulle. Olen todella hidas herääjä, ja vesi auttaa piristymään. Yöllä en juo.

Ihmettelen tätä myrskyä vesilasista. Joillakin suu kuivaa yöllä esim. kuorsauksen takia. Tai iltatreeni saattaa aiheuttaa nestehukkaa/ lihaskramppeja, jonka vuoksi on juotava yöllä/ aamulla ensimmäisenä.

Vierailija
1486/1958 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vesimuki yöpöydällä, koska juon sen heti aamulla tyhjään mahaan. Kylmä vesi ei sovi mulle. Olen todella hidas herääjä, ja vesi auttaa piristymään. Yöllä en juo.

Ihmettelen tätä myrskyä vesilasista. Joillakin suu kuivaa yöllä esim. kuorsauksen takia. Tai iltatreeni saattaa aiheuttaa nestehukkaa/ lihaskramppeja, jonka vuoksi on juotava yöllä/ aamulla ensimmäisenä.

Hyväksyttävä syy, terveisin vesilasi-pikkuhitler. Ei niin että mielipiteelläni siis väliä olisi, tämä disclaim.

Mä olen siis törmännyt sellaiseen useita vesilaseja ympäri kämppää -stailiin, jopa useammin kuin kerran.

Vierailija
1487/1958 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän että kaikki ei pidä koirista (EN!) mutta miksi ajaa itsensä tilanteeseen jossa niiden kanssa pitäisi olla tekemisissä. Yhden miehen tapasin kun lenkitin kolmea koiraani joten tiesi että niitä on. Treffailtiin pari kolme kertaa, jonka jälkeen tunnusti että pelkää koiria eikä pysty tulemaan kylään. Jotenkin parisuhteen aloitus tuntui vähän vaikealta jos toisen luona ei voi olla yhtään. Hellyyttävää kuitenkin että uhmasi pelkoaan ja tuli jutuille silloin lenkillä.

Toisen koirainhoajan tapasin Tinderissä, siellä oli minusta kuvia koirien kanssa ja ihan esittelyssäkin mukana, koirat kun on mulle osin myös työ. Ja silti piti päästä treffeille ja siellä sitten avautumaan miten ei ymmärrä että eläimet asuu ihmisten kodeissa 🤷‍♀️

Eli mun koirat on olleet joko pelottavia tai inhottavia.

Ei liity yhtään aiheeseen, mut ajattelin kommentoida täältä miesluolastani jotta koirat = best ja toivon että löydät kumppanin joka allekirjoittaa tämän Jumalan itsensä lähdekoodiin kirjoittaman totuuden.

Vierailija
1488/1958 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pehmolelut

Hieman ihmettelin kun 50 v. Aikamiespojalla näitä.

Oli turn off

Mulla on yks sängyn koristeena. Ikää 31 vuotta.

Siis mies vaiko pehmolelu?

Täällä joku mainitsi ADHDn olleen ongelmana siivottomuuteen, mutta kyllä se voi olla myös OCD, mikä ei aina tarkoita hypersiisteyttä. Tunnen liudan OCD:stä kärsiviä ja yleinen asia heitä yhdistää on siivottomuus.

Millaisissa oloissa asuvat sekä miehet että naiset, en käsitä. Luolaan vaan takaisin.

Kyllä varmaan isoin turn off kaikenlaisten löyhkäävien kaatopaikkojen jälkeen on että skidi tuijottaa sua siinä paneskellessa. En edes äitinä ymmärrä tätä.

Vierailija
1489/1958 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pehmolelut

Hieman ihmettelin kun 50 v. Aikamiespojalla näitä.

Oli turn off

Mulla on yks sängyn koristeena. Ikää 31 vuotta.

Siis mies vaiko pehmolelu?

Täällä joku mainitsi ADHDn olleen ongelmana siivottomuuteen, mutta kyllä se voi olla myös OCD, mikä ei aina tarkoita hypersiisteyttä. Tunnen liudan OCD:stä kärsiviä ja yleinen asia heitä yhdistää on siivottomuus.

Millaisissa oloissa asuvat sekä miehet että naiset, en käsitä. Luolaan vaan takaisin.

Kyllä varmaan isoin turn off kaikenlaisten löyhkäävien kaatopaikkojen jälkeen on että skidi tuijottaa sua siinä paneskellessa. En edes äitinä ymmärrä tätä.

Lapsen osallistaminen seksiaktiin edes noin katsojana on seksuaalista hyväksikäyttöä, eli juu, pikku turn off.

Vierailija
1490/1958 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira, koira ja koira!

Vierailija
1491/1958 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo koko tämä keskustelu. Hyvin harvoja miehiä kiinnostaa sisustus, kunhan on mukavaa ja tarkoituksenmukaista. Harva tunnistaa erilaisia sisustustrendejä puhumattakaan yksittäisistä (koriste)esineistä. Useimmat kommentit lienevät naisten kirjoittamia, alkaen ihan aloituksesta. Haluaisin kyllä ihan livenä kuulla, että mies kertoo kieltäytyneensä seksistä, koska naisen kotona oli sisustustikkaat !

Vierailija
1492/1958 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 90 luvulla kiinteistöhuoltomiehenä ja yhden naisen kämppä jäi mieleen kun rapun asukkaat valitti hajusta, sitä tutkittiin mistä haju tulee. Noin 40 vuotias pankkivirkailija raotti ovea kun soitettiin kelloa, selvästi haju tuli sieltä. Lopulta päästiin asuntoon sisään, emme voineet kun ihmetellä sitä roskan paljoutta , polut oli vessa keittiö sänky muualla vyötäröllä asti roskapusseja lehtipinoja ja muuta roinaa.kolmeen vuoteen ei ollut mitään vienyt roskiin tai pois.

Kai oli mielenterveys ongelmia..

Vierailija
1493/1958 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen norsudil do yöpöydällä ja likaisia pikkuhousuja siteineen lattialla.

Vierailija
1494/1958 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Puolivuotinen sinappikone

- Kolme karvaisempaa sinappikonetta, joista yksi osasi oksentaa lattialle

- Samassa talossa majaileva naisen isukki, joka toimi edellisten hoitajana

- Märältä koiralta ja koiranpaskalta haiseva naisen sänky

Poistuin salamana taakseni katsomatta naisen mentyä pesemään paikkojaan ennen oletettua aktia.

Vierailija
1495/1958 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se paskanhaju ei tunnu enää sinulla missään olet jo tottunut siihen. Ja haiset!!!

Vierailija
1496/1958 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö uskoa että edes puolet kommenteista olisi oikeasti miesten kirjoittamia 😂 Juu, sadat miehethän roikkuu aihevapaalla ja kommentoi muna pystyssä näitä aloituksia....

Vierailija
1497/1958 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku sanoa, mitä turn off on suomeksi?

Käännä hyttyskarkote.

Hyttyskarkote on Ohvi.

Vierailija
1498/1958 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä39914 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nähny naisen kodissa (kaksio) ainoatkaan kirjaa. - Sen sijaan näin puolen seinän kokoisen televisoruudun... Ei ehkä pahin turn off mutta sai mietteliääksi. 

Tosen naisen luona hämmästytti se, että siellä ei ollut juuri yhtään mitään. - Nainen kertoi, että hän joutui luopumaan (lähes) kaikista tavaroidastaan homealtisumisen vuoksi. 

Tilasiime pizzaa ja söimme sen romanttisesti lattialla,koska naisen tilavassa yksiössä ei ollut ruokapöytää, jonka ääreen olsimme voinee käydä.

- Seuraavalla kerralla kun olin naisen luona hänellä oli saanut pesukoneen, koska talon maksuttoman pesutuvan pyykkikoneita tarttui kuulemma vaateisiin hajua. (Taloyhtiön ilmoitustaululla oli ilmoitus, josta selvisi, että pesutuvan koneet oli uusittu noin vajaa puolivuotta sitten.- En huomauttanut tästä huomaamastani lapsuta naiselle mitään)

Yhdessä kävimme ostamassa hänelle uuden keitiöpöydän ja siihen spivat tuolit, jotka tuotiinkin naisen luokse seuraavana aamupäivänä. Pari viikko myöhemmin naisen asunnolla hänellä oli enää pesukone.

Nainen selitti, että ei ollu voinu elää uusien kalusteiden kanssa, koka hän on ns. yliherkkä ja kalusteet tuoksuivat "homeelle."  Liskäsi hän keroi kuinka uusi pesukone oli saanu haisemaan hänen vaatteitaam joita hän ei enää voinut pitää...

Ei yhtään kirjaa? Tästä tuli mieleeni eräs filosofian pääaineopiskelijaksi esittäytynyt henkilö, josta oli juttu Hesarissa joskus vuosia sitten. Kirjahyllyssä oli yksi (1) kirja.

Miksi on tärkeää että kirjat ovat esillä hyllyssä? Joku statusjuttu? Itse luen paljon ja omistan satoja kirjoja niiden lisäksi mitä haen kirjastosta, mutta säilytän kirjat kaapeissa.

No ei sillä olekaan väliä, säilyttääkö kirjoja hyllyissä vai kaapeissa. Itse pidän niitä hyllyillä, koska niin löydän ne helpommin.

Vierailija
1499/1958 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo ensisiemauksella lasi ja vesi kontaminoituvat huulien ja suun mikrobeista, jolloin syntyy perusta bakteerikasvulle ja myöhemmille vatsaoireille. Nyt joku neropatti huomauttaa, että ne huulet ja suu mikrobeineen ovat jo kehossa kiinteästikin. Totta mutta suu huuhtoutuu jatkuvasti. Vesilasissa vesi seisoo lämpimässä.

Jos näin herkästi tulisi ongelmia, ei varmaan myytäisi yhtään kesto-juomapulloa. Miten täytetty juomapullo (kotona, töissä, urheillessa, yöpöydällä) eroaa lasista yöpöydällä?

Juomapullo eroaa lasista siten että vesilasi on helppo pestä puhtaaksi, mutta muovista juomapulloa ei. Lisäksi lasista ei liukene mitään juomaan.

Vierailija
1500/1958 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira.

Kissa saattaa viel mennä, jos koko asunto ei haise sille.

Mut jos ovel vastas koira niin tyhjennän kassit ja lopuks numeron luuristani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi