Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

tavallinen mies
11.09.2020 |

Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o

Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:

- sisustustikkaat ja tyynyt

- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi

- tuoksukynttilät

- ei pöytätietokonetta

- liikaa tyynyjä

- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä

Kommentit (1958)

1521/1958 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi nainen pyysi minut yömyöhään baarista asunnolleen juomaan teetä. Sitten selvisi että hän olisi halunnutkin seksiä. Lisäksi hänellä oli tosi huono teevalikoima, pelkkää Liptonin perusteet, ei edes Early Grey:tä.

Early Grey?Aikainen harmaa? Taidat olla todellinen teeharrastaja ;))

Etkö koskaan Early Greytä juonut?

En oo sama mutta itse oon juonut vain Earl Greytä, pitänee kaivaa jostain Early Greyt esiin.

Lol. Itse kaivoin Earl Gayt esiin tässä vaiheessa!

https://www.liisakoski.com/storage/images/image?remote=https%3A%2F%2Fww…

Vierailija
1522/1958 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se yhteinen päätös kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän että kaikki ei pidä koirista (EN!) mutta miksi ajaa itsensä tilanteeseen jossa niiden kanssa pitäisi olla tekemisissä. Yhden miehen tapasin kun lenkitin kolmea koiraani joten tiesi että niitä on. Treffailtiin pari kolme kertaa, jonka jälkeen tunnusti että pelkää koiria eikä pysty tulemaan kylään. Jotenkin parisuhteen aloitus tuntui vähän vaikealta jos toisen luona ei voi olla yhtään. Hellyyttävää kuitenkin että uhmasi pelkoaan ja tuli jutuille silloin lenkillä.

Toisen koirainhoajan tapasin Tinderissä, siellä oli minusta kuvia koirien kanssa ja ihan esittelyssäkin mukana, koirat kun on mulle osin myös työ. Ja silti piti päästä treffeille ja siellä sitten avautumaan miten ei ymmärrä että eläimet asuu ihmisten kodeissa 🤷‍♀️

Eli mun koirat on olleet joko pelottavia tai inhottavia.

Koira ihmistä voi muutaman kerran panna, mut pidemmän päälle.. jos nainen suhteeseen haluaa.. tulee koirista luopua. Ja kyl näitäkin on, kun pistävät suhteen sen koiran edelle.

Ex nakkas 7v piskinsä eteenpäin, kun yhteen muutettiin. Se nyt oli ehto muutolle, että koira ei tuu mukana.

Vastenmielinen nainen hylkää koiran miehen takia.

Totta. Miestä en vaivaannu edes kommentoimaan, mutta naiseen olen pettynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/1958 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on litran vesipullo aina yötä varten. Yleensä kuluu noin kolmasosa, krapulassa saattaa mennä koko litra. Oma asunto keski-ikäisenä ukkona on sellainen, että harvat käyneet naiset toljottavat hiljaa suu auki.

Sisustus on ilmeisesti aivan jotain muuta kuin mitä minusta päällepäin odottaisi, en tiedä.

Sisustuksesta on helppo tehdä vääriä johtopäätöksiä, jos ei tiedä että kaikki liittyy henkilöhistoriaani tavalla tai toisella. Yhdellä seinällä on esimerkiksi kaksi metriä korkea Oasis-juliste:) Olen 50vee. Liittyy moneen.

Koira on kyllä iso turn-off naisessa, ei mahda mitään vaikka kuinka yrittäisi suvaita. Muut eläimet ok.

En voisi edes ajatella asuvani tai viettäväni aikaa asunnossa jossa on koira. Siedän niitä, mutta en pidä.

Koiria on nykyään noin kymmenenkertainen määrä ihmisillä verrattuna 80-lukuun, se on lähtenyt aivan lapasesta. Ennen koiria ei käytännössä ollut kuin maaseudulla maatiloilla.

Vierailija
1524/1958 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat on ehdoton turn-off:

- koska koirataloudessa olevat haisevat koirapartikkelit

- koska koirataluden autossa olevat haisevat koirapartikkelit

- koska koiranomistajien oma huono hygienia

Koiranomistajat ovat itse ehdoton turn-off, koska niitä yhdistää kyvyttömyys kunnioittaa toisia:

- "ei se purrut, se vaan halusi tehdä hampaillaan tuttavutta"

- "ei se hauku öisin, se vaan juttelee sulle seinän läpi"

- "ei kadulta kantautunut koiranpaska mitään haittaa"

- jne.

Tulis sota ja tappais sekä koirat että niiden omistajat!

Useimmat miehet on ehdoton turn-off:

- koska miestaloudessa on usein siivotonta ja lika haisee, petivaatteitakaan ei vaihdeta

- koska miehen auton lattiat on täynnä roskia ja tupakka/ummehtuneet tekstiilit haisee

- koska miehen oma hygiena on todella huonolla tolalla

Ja koska miehiä yhdistää kyvyttömyys kunnioittaa toisia:

- 'ei ne viestit toiselle naiselle mitään tarkoittanut, vitsinä niitä lähettelin'

- 'no ei se ollu tarkoitettu loukkaukseksi, sulla ei oo vaan huumorintajua'

- 'miten niin en voi muuttaa sun kämppään, mähän säästäisin kaikki asumiskulut'

Eiköhän karma hoida idiootit pois kuleksimasta :)

Vierailija
1525/1958 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6 koiraa, kämppä (kerrostalo) haisi todella eläimille, kuselle, jne. Rakastan koiria, mutta liika on liikaa. "Autatko näiden kolmen kanssa, kun nää pitää viedä kuselle, ja kaikki ei mahdu hissiin samaan aikaan" ja samalla yks jo lorottaa eteisen lattialle. Sit niitä piti ruokkia eri huoneissa. Ovet olivat raavittu piloille, sängyssä puruluita...

Kodin likaisuus ei riipu onko eläimiä vai ei, tai paljonko niitä eläimiä on. Jos ihminen on luonteeltaan epäsiisti, niin hän on sitä myös yksin asuessaan. Olen törmännyt yksineläjiin, jotka ovat varakkaita ja työelämässä korkeassa asemassa. Kämppä on ollut tosi likainen, suorastaan saastainen, ja joka puolella epäjärjestystä ja epäsiisteyttä. Minulla on useampi koira ja meillä on tosi siistiä.

Se on totta, että koiria pitää hankkia vain sen verran, että niistä pystyy huolehtimaan itse. Sama koskee muuten lapsia.

Vierailija
1526/1958 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemu Selänteen juliste vessan ovessa.

Mulla oli joskus läpällä😂😂

Vierailija
1527/1958 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lemmikit.

En itse halua laatia aikataulujani sen mukaan, miten lemmikki pitää ruokkia tai ulkoiluttaa, joten en halua, että kumppanikaan joutuu niin tekemään.  Yleensä koiranomistajat kyllä kertovat koiristaan etukäteen, mutta jos asia tulee yllärinä, niin ei hyvä. 

Ei se ole joutumista, se on oma valittu tapa elää ja monelle päivän parasta aikaa. Tästä paistaa vähän sellainen asenne läpi että naisen olisi hyvä tulla ja mennä sen mukaan millaiset aikataulut mies laatii.

Tuli sama tunne, että tässä mentäisiin miehen aikataulujen mukaan. Ilmeisesti lemmikitön nainen on helpompi komenneltava.

Vierailija
1528/1958 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku sanoa, mitä turn off on suomeksi?

Verbit

1.sulkea

2.sammuttaa

3.laittaa pois päältä

Muut/tuntemattomat

4.poiketa

5.katkaista virta

Vierailija
1529/1958 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehillä tule yöllä koskaan jano eikä suuta kuivaa? Eivätkö miehet koskaan herää yöllä ja katso kännykästä aikaa? Eivätkö miehet laita kännykkään herätystä? Missä miehillä on kännykät yöllä, jos ei yöpöydällä? Olen hämmästynyt.

Ei tule koskaan jano yöllä.  Kännykkää pidän yöllä olohuoneen pöydällä, jottei se piippailisi omiaan.  Kelloajan tiedän suunnilleen valoisuudesta (näin kesäaikana).  Herätyskello herättää silloin harvoin, kun tarvitsen herätystä.

Vierailija
1530/1958 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuus koiraa ja seitsemän kissaa ja pieni kämppä 😱

Vierailija
1531/1958 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestä otettuja valokuvia esillä, koira vastassa, ei kirjota eikä kirjahyllyä, epäsiisteys.

Vierailija
1532/1958 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjahylly ja kirjat

Vierailija
1533/1958 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyyden läpitunkeva pistävä haju, köyhyyden tunnusmerkit.

Vierailija
1534/1958 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kirjahyllyä tai muuten vaan paljon kirjoja, luettavaksi nimenomaan tarkoitettuna eikä  pelkästään tyhjäsieluisten sisustuselementtinä, niin henkilö on sivistymätön idiootti mitä todennäköisimmin. 

Vierailija
1535/1958 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lukenut tätä ketjua aiemmin.. ja viime viikolla kävin ekaa kertaa puolitutun miehen asunnossa sisällä kahvilla. Hieman nauratti, kun vastassa oli live-laugh-love seinässä ja sisustustikkaat :-D Aika paljon muutakin pisti silmään, mikä jotenkin pisti miettimään, että onko tässä syy miksi hän on yhä vuosien eron jälkeen sinkku.

Vierailija
1536/1958 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtorikoulutettava kirjoitti:

Köyhyyden läpitunkeva pistävä haju, köyhyyden tunnusmerkit.

Mitä nämä köyhyyden tunnusmerkit ovat?

Vierailija
1537/1958 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehillä tule yöllä koskaan jano eikä suuta kuivaa? Eivätkö miehet koskaan herää yöllä ja katso kännykästä aikaa? Eivätkö miehet laita kännykkään herätystä? Missä miehillä on kännykät yöllä, jos ei yöpöydällä? Olen hämmästynyt.

Aika katsotaan kellosta, puhelinta ei viedä makkariin. Vesipullo on ok, jos vesipisteelle on erityisen pitkä matka (lasi kaatuu turhan helposti ja kerää pölyä ynnä muuta). Jos suuta kuivaa yöllä kovin, niin hengitysteissäsi tai huoneilmassa on jotakin vialla.

Vierailija
1538/1958 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on kotieläin, paitsi maalaistalossa. Korkokengät on kaiketi seuraavaksi paha. Kirjavuus tekstiileissä, Marimekko, ym. Likainen kynsiharja ( ostaisin uuden seuraavalla käynnillä), Huono sisä ilma. Likaisrt lakanat.

Vierailija
1539/1958 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Brita -vesikannu

- Suomenlippu seinällä

- Pleikka 1-3plus

- Iittalan retroastiasto

- Dvd/cd/lp kokoelma

- Hobbyhallin jne. postimyynti katalogit

- Lakatut puupintaiset huonekalut/sisustus

- Nykymusiikin julisteet (70/50/80/90/00/10 luvut kaikki)

Olipas varsin kummallinen lista... Brita-vesikannu???

Vierailija
1540/1958 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiippeli kirjoitti:

Itsestä otettuja valokuvia esillä, koira vastassa, ei kirjota eikä kirjahyllyä, epäsiisteys.

En ole vielä ikinä nähnyt koiraa vastassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä