Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1958)
Vierailija kirjoitti:
Ylimielisyys on aika paha, plus puolitäysien vesilasien sijoittelu ympäri kämppää.
Ai hitto, tämä olikin vain kämppä-turnoff. No sitten noi vesilasit, en tajua niitä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehillä tule yöllä koskaan jano eikä suuta kuivaa? Eivätkö miehet koskaan herää yöllä ja katso kännykästä aikaa? Eivätkö miehet laita kännykkään herätystä? Missä miehillä on kännykät yöllä, jos ei yöpöydällä? Olen hämmästynyt.
Käyn keittiössä, jos tulee jano. Seisovaa vettä ei ihmisen kuulu juoda.
Tämähän se on ”kiva” naisvihaa tihkuva ketju. Itsellä noin paha olla? Kannattaa hakea apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehillä tule yöllä koskaan jano eikä suuta kuivaa? Eivätkö miehet koskaan herää yöllä ja katso kännykästä aikaa? Eivätkö miehet laita kännykkään herätystä? Missä miehillä on kännykät yöllä, jos ei yöpöydällä? Olen hämmästynyt.
Käyn keittiössä, jos tulee jano. Seisovaa vettä ei ihmisen kuulu juoda.
Seisova vesi on parempaa kuin suoraan hanasta tullut kun enin kloori on haihtunut, siksi monilla on vettä kannussa joko jääkaapissa tai huoneenlämmössä. Huoneenlämpöinen vesi sopii joidenkin vatsalle paremmin. Toki päivätolkulla vettä ei seisoteta, mutta alle vuorokauden kannussa tai lasissa ollut vesi on aivan hyvää.
6 koiraa, kämppä (kerrostalo) haisi todella eläimille, kuselle, jne. Rakastan koiria, mutta liika on liikaa. "Autatko näiden kolmen kanssa, kun nää pitää viedä kuselle, ja kaikki ei mahdu hissiin samaan aikaan" ja samalla yks jo lorottaa eteisen lattialle. Sit niitä piti ruokkia eri huoneissa. Ovet olivat raavittu piloille, sängyssä puruluita...
Tarrat kiinni Iittalan astioissa. Ikean tavarat ja muu vastaava köyhäily.
Pölykoirat, siivottomuus ja kissan kusen lemu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos herään jostain syystä yöllä, menen juomaan kylppärin hanasta ja kömmin sitten sänkyyn. Yleensä siinä herätessä huomaan myös, että on ainakin pieni kusihädän poikanen kehittymässä. En pysty nukahtamaan, ellen tiristä tippaa pois samalla reissulla. Laitan kännykkään herätyksen, mutta jos pitäisin sitä yöpöydällä, niin sulkisin herätyksen heräämättä itse. Kännykän on oltava kauempana, kuin yöpöydällä. Yleensä pidän sitä jossain jalkopään tienoilla lattialla, jolloin on pakko nousta pystyyn herätyksen soidessa. -m35
Minä pidän vesilasia yöpöydällä koska jos herään yöllä janoisena ja lähden keittiöön vettä hakemaan virkistyn niin paljon etten enää saa unta moneen tuntiin. Kun lasi on lähellä ei nopea hörppäisy herätä liikaa ja nukahdan pian uudelleen. Juoskaa miehet karkuun :D
Asia on tietty eri, jos on noin herkkä uni. Mulla uni tulee alle minuutissa kun palaan petiin. En matkalla edes laita valoja, etten virkistyisi. Sivuhuomautuksena: minulle vesilasi yöpöydällä on neutraali asia, mutta ymmärrän jollain tasolla niitäkin, joille siitä tulee mielikuva vanhasta seisseestä vedestä, jossa voisi kasvaa ties mitä bakteereja. Olin itsekin nuorempana hieman bakteerikammoinen -m35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos herään jostain syystä yöllä, menen juomaan kylppärin hanasta ja kömmin sitten sänkyyn. Yleensä siinä herätessä huomaan myös, että on ainakin pieni kusihädän poikanen kehittymässä. En pysty nukahtamaan, ellen tiristä tippaa pois samalla reissulla. Laitan kännykkään herätyksen, mutta jos pitäisin sitä yöpöydällä, niin sulkisin herätyksen heräämättä itse. Kännykän on oltava kauempana, kuin yöpöydällä. Yleensä pidän sitä jossain jalkopään tienoilla lattialla, jolloin on pakko nousta pystyyn herätyksen soidessa. -m35
Minä pidän vesilasia yöpöydällä koska jos herään yöllä janoisena ja lähden keittiöön vettä hakemaan virkistyn niin paljon etten enää saa unta moneen tuntiin. Kun lasi on lähellä ei nopea hörppäisy herätä liikaa ja nukahdan pian uudelleen. Juoskaa miehet karkuun :D
Asia on tietty eri, jos on noin herkkä uni. Mulla uni tulee alle minuutissa kun palaan petiin. En matkalla edes laita valoja, etten virkistyisi. Sivuhuomautuksena: minulle vesilasi yöpöydällä on neutraali asia, mutta ymmärrän jollain tasolla niitäkin, joille siitä tulee mielikuva vanhasta seisseestä vedestä, jossa voisi kasvaa ties mitä bakteereja. Olin itsekin nuorempana hieman bakteerikammoinen -m35
Mä olen taas olen sen verran tarkka ukko, että vesilasisäädön taustalla oleva päättelyketju on se varsinainen turn-off.
M37
Jo ensisiemauksella lasi ja vesi kontaminoituvat huulien ja suun mikrobeista, jolloin syntyy perusta bakteerikasvulle ja myöhemmille vatsaoireille. Nyt joku neropatti huomauttaa, että ne huulet ja suu mikrobeineen ovat jo kehossa kiinteästikin. Totta mutta suu huuhtoutuu jatkuvasti. Vesilasissa vesi seisoo lämpimässä.
Vierailija kirjoitti:
Jo ensisiemauksella lasi ja vesi kontaminoituvat huulien ja suun mikrobeista, jolloin syntyy perusta bakteerikasvulle ja myöhemmille vatsaoireille. Nyt joku neropatti huomauttaa, että ne huulet ja suu mikrobeineen ovat jo kehossa kiinteästikin. Totta mutta suu huuhtoutuu jatkuvasti. Vesilasissa vesi seisoo lämpimässä.
Kymmeniä vuosia olen juonut yöllä yöpöydällä olevasta vesilasista, enkä ole kuollut, enkä edes sairastunut siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli tehnyt itse huonekalunsa, siis kaikki (puuseppä ammatiltaan).
Ei kukaan nainen voi osata tehdä mitään sellaisia, taisi valehdella. M45Minä olen ammateiltani puuseppä ja talonrakentaja. Mitä laitetaan? Habaakin löytyy täysmittasten kakkosnelosten kantamiseen.
T: nainen 27 v ja töissä raksalla, kotoa löytyy omatekemiä huonekaluja ja nikkarointeja ja työkaluja.
Vesilasi yöpöydällä on vähän niingo köntsät pöntössä. Kato säästyy vettä ku vetäsee sitten paremmalla ajalla, eikä se kakki sieltä pöntöstä pääse muualle haisemaan hei!
Ns harhaista optimointia, tai tarkemmin kummelikamaa. Eli kielii epäviehättävistä ominaisuuksista.
Kotoa opittu kirjoitti:
Wc likainen. Kaikkien wc kalusteiden pinnoissa paksu pölykerros. Vaatteita lojuu tuolien päällä. Puhelin yöksi yöpöydällä. Lakanat ei tuoksu puhtaalle. Käsipyyhkeet likaiset. Prkl, omassa asunnossa nuo kaikki kunnossa niin pitää olla naisellakin.
Missä sen puhelimen pitäisi olla jos ei yöpöydällä? Mulla ainakin on herätys puhelimessa, ei erillistä herätyskelloa.
Vierailija kirjoitti:
Jos näin herkästi tulisi ongelmia, ei varmaan myytäisi yhtään kesto-juomapulloa. Miten täytetty juomapullo (kotona, töissä, urheillessa, yöpöydällä) eroaa lasista yöpöydällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näin herkästi tulisi ongelmia, ei varmaan myytäisi yhtään kesto-juomapulloa. Miten täytetty juomapullo (kotona, töissä, urheillessa, yöpöydällä) eroaa lasista yöpöydällä?
Ainakin siinä on vähemmän pölyä, hilsettä ja banaanikärpästen sukellusmahiksia, mutta isompi juttu on se, miksi ylipäänsä varastoisi seisovaa vettä asuntoonsa.
Osalle tuo nyt vaan on turn-off. Samoin joillekin on ihan ok olla persu, ja toisille ei.
Emäntä jolla kammottava Michelin-ruumis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin siinä on vähemmän pölyä, hilsettä ja banaanikärpästen sukellusmahiksia, mutta isompi juttu on se, miksi ylipäänsä varastoisi seisovaa vettä asuntoonsa.
Osalle tuo nyt vaan on turn-off. Samoin joillekin on ihan ok olla persu, ja toisille ei.
Yö keskimäärin 6-8 tuntia, puhdas lasi joka yö, 2,5 dl hirveää varastointia...taidankin asentaa lasin reunalle ponnuulaudan banaanikärpäsille. (Ja jotkut sitten maksaa ilmankostuttimista)
Ei ole kiva tunne herätä aamulla ja hanasta ei tule vettä. Ainakin kahdesti näin käynyt. Vesilasi yöpöydällä on silloin arvossaan.
Ylimielisyys on aika paha, plus puolitäysien vesilasien sijoittelu ympäri kämppää.