Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

tavallinen mies
11.09.2020 |

Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o

Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:

- sisustustikkaat ja tyynyt

- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi

- tuoksukynttilät

- ei pöytätietokonetta

- liikaa tyynyjä

- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä

Kommentit (1958)

Vierailija
121/1958 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin tinderissä tutustumani naisen minun luona ekoilla treffeillä illallisen tiimoilla. Tuli pyörällä, oli oikein liikunnallisen oloinen ja freesi daami. Tuoksui huumaavalta.

Muuttanut kaupunkiini n. 1,5v aiemmin.

Juttu soljui, naurettiin, syötiin ja nautittiin olosta.

Lähdin sitten saatille, kesäiltana, ja poljin hänen luo. Pyysi vielä piipahtamaan iltakahville.

Fillarit lukkoon ja hissillä kerroksiin.

Sisällä oli eteisen lattialla 30cm kerros mainoksia JA kirjeitä (laskuja jne.).

Hieman ihmettelin, ja kysyin onko ollut reissussa.

Oli aivan hämmennyksissä ja sanoi ettei ole reissannut pitkään aikaan.

Annoin asian olla ja astuin sisään. Lattialla sentin kerros pölyä/hiekkaa/mitälie, jonka poikki kulki selkeät polut jota pitkin neito kävellyt. Koko kaksiossa ainoa huonekalu oli riippumatto ja teline.

Kahviksi pisti hellalle nokipannun lämpeämään, kehui että oli pääosin vasta aamulla keitettyä.

Kahvi maistui aivan kamalalle, oli kuulemma kahviporot olleet vähissä ja oli sitten kaatanu joukkoon vihreää teetä.

Syytä tähän kaikkeen en hänestä irti saanut, oli töissä vastaanottovirkailijana ja tosi freesi kuten jo mainitsin.

Keittiön lattialle jäi seksiä harrastaessa lumienkelin muotoinen läntti 😂

-Oli siinä tavatessamme uudestaan seuraavalla viikolla

Vierailija
122/1958 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju avaa ihan uusia näköaloja miesten mielenmaisemaan. Joka paikassa hoetaan että miehiä ei sisustus kiinnosta yhtään, mutta täällähän on sekä asiantuntijoita että jyrkkiä kannanottoja aiheeseen -miehiltä. Kiinnostavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1958 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekan kerran kuulen/luen, että pöytätietokoneen puute on ongelma. Pointsit erikoisuudesta.

Ihmettelin tätä itsekin. Pöytäkonetta tarvitsevat vain ne, jotka pelaavat, tai työskentelevät piirto-ohjelmien kanssa. Useimmille riittää kannettava tietokone. No nyt etätyöaikana kyllä on panostettu kotitoimistoon ja jos töissä on tottunut koodaamaan kahden ison monitorin kanssa, niin ei sitä kotonakaan pidemmän päälle pelkällä läppärillä pärjää, vaan tarvitaan vähintään se yksi iso monitori siihen kaveriksi. 

Mutta kiinnostaisi kuulla mikä ajatus ap:llä oli tässä takana? Hakeeko hän graafikkoa, pelaajaa vai koodaajaa naisystäväksi?

Nyt mä en ihan pysynyt mukana tässä sun ajatuksenjuoksussa. En ole graafikko enkä koodari, mutta kyllä mullakin työpöydällä kaks näyttöä on. Ja näppis ja hiiri. Ja telakka, johon napsautan läppärin. En mä sentään pöytäkonetta etätöihin tarvitse.

Vierailija
124/1958 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen tässä, ja tuossa toisessa ketjussa tuota kirjahylly/kirjahommaa, että kun moni, kuten itsekin, lainaa ne kirjat kirjastosta, niin eikö tämä ole tullut mieleen näille kirjojen puuttumisen turn offaajille? 

Että ajatlekaapa, kun NYT vasta tämän sanomanani tajuatte, kuinka moni muutoin nappikumppani onkaan mennyt ohi kun ette ole ymmärtäneet ajatella kirjaston olemassaoloa, vaan olette vähin äänin poistuneet takavasemmalle kirjojen puuttumisen vuoksi.

Itselläni kirjat ovat piilossa vaate-/siivouskomerolta näyttävässä kaapissa, koska mielestäni sellainen iso avokirjahylly on ruma huonekalu joka ei sovi muuhun sisustukseen. Helposti voisi joku luulla, ettei mulla ole kirjoja ollenkaan ja pitää tätä turn offina :D

Vierailija
125/1958 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tulla kyllä kommentoimaan että jos pitää kissaa automaattisesti turn offina niin on kyllä vähän yksinkertainen. Mulla on kissa, mutta ostan laadukasta hiekkaa joka poistaa hajua hyvin, eli asuntoni ei haise sen enempää kuin kenenkään muunkaan. Tuuletan asunnon 2 kertaa päivässä, imuroin useamman kerran viikossa ja harjaan kissan pari kertaa viikossa joten ei ole sotkuista senkään takia.

Ne asunnot joissa haisee ja on sotkuista johtuu laiskoista omistajista jotka ei vaan jaksa siivota, ei suoraan kissasta.

N19

Vierailija
126/1958 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

iskä.

Vierailija
127/1958 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskivuori keittiössä. Keittiön lavuaari oli siis täynnä vettä, jossa likaiset tiskit lilluivat ja asunto haisi ällöttävältä. Muutenkin asunto oli epäsiisti, mutta itselle haju oli pahin ongelma.

Vierailija
128/1958 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi yllättynyt että jollekkin miehelle turn off oli iso telkkari? Ja naisilla vessanpöntöt pesemättä, tuohon en usko.

Mitäpä luulet, kun jo yli 80% suomalaisista naisista joutuvat käyttämään lääkitystä psyykkisiin ongelmiinsa, niin saattaa se pyttykin jäädä aika monelta pesemättä.

Ei voi pitää paikkansa tuo luku. Ei vihreillä ole noin paljon kannatusta.

Vierailija
129/1958 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekan kerran kuulen/luen, että pöytätietokoneen puute on ongelma. Pointsit erikoisuudesta.

Niin ja kun se puuttui, mies ei kyennyt.. you know.

Vierailija
130/1958 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
131/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvä ketju. Olin käynyt mieheni kanssa pari kertaa treffeillä ja sovittiin, että hakee minut kotoa. Tulikin etuajassa, joten oli pakko päästää sisään (olin vielä suihkun jäljiltä). Kotona oli täysi kaaos. Lapset olivat olleet viikon isänsä kanssa mökillä ja matkakassit lojuivat eteisessä osittain purettuna. Olin myös itse ollut viikonlopun reissussa, joten omat makuupussini ym. olivat samassa röykkiössä. Tavaroiden seassa haukkui kaksi koiraa. Keittiössä oli lasten edelliset astiat (kone oli jo täysi ja päällä). Olohuoneessa pyykkiteline. Parin viikon villakoirat leijaili parketilla. Ikkunat oli pesemättä.

Mies ei saanut seksiä. Myöhemmin vielä kerroin, että ostin melkein kaikki huonekalut eron jälkeen tori.fistä.

Makuuhuoneeni seinällä oli Rakkaus on pitkämielinen, lempeä, jne. tusinataulu, jossa kirjaimet ovat kullanväriset ja puiset kehykset näkyvästi liimaamalla korjattu.

Ehkä pöytätietokone ratkaisi sen, ettei mies juossut karkuun samantien. Hyvin viihtyy edelleen vieressäni sillä Torista ostetulla sohvalla.

Vierailija
132/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin työni puolesta tutustumaan erilaisiin asuntoihin ja kun näin millaisia sotkuisia lääviä yksin asuvilla naisilla oli, en enää arvannut vierailla baarituttavuuksien asunnoissa. Suomalainen nainen on yleensä melkoisen epäsiisti sika.

Vierailija
133/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan nyt ihmiset itse päättää mitä pitää tauluina. Lasten piirrustukset on hienoja. 

Ja miksi kylpyhuoneen krääsä haittaa ettehän te seksiä siellä harrasta

A) Ne ovat piirustuksia, eivät piirrustuksia

B) Yleensä ne ovat karmeita töherryksiä

Vierailija
134/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin työni puolesta tutustumaan erilaisiin asuntoihin ja kun näin millaisia sotkuisia lääviä yksin asuvilla naisilla oli, en enää arvannut vierailla baarituttavuuksien asunnoissa. Suomalainen nainen on yleensä melkoisen epäsiisti sika.

Eihän nämä nykyajan prinsessat viitsi liata käsiään siivoamalla. Joku vessan lattiakaivon tyhjennys on varmaan ylitsepääsemätön juttu, siis yäk! 

Vierailija
135/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän nämä nykyajan prinsessat viitsi liata käsiään siivoamalla. Joku vessan lattiakaivon tyhjennys on varmaan ylitsepääsemätön juttu, siis yäk! 

Kyllä se on jo pidempään ollut ongelmana, ettei suomalaiset naiset osaa pukeutua, eivät osaa laittaa ruokaa, eivätkä siivota.

Vierailija
136/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaen huomioon, miten vähän suurinta osaa miehiä kiinnostaa sisustus, edes siinä kodissa jossa puolisonsa kanssa asuvat, tuntuu tämä ketju lähinnä melko lapselliselta kostoketjulta Turn off miehen asunnossa -ketjulle.

Ja nämä valituksen aiheet täällä. Ei pöytätietokonetta, kevätverhot ikkunassa (WTF!), pyykkiteline kylpyhuoneessa? 

Jos täällä edes yksi olisi huomauttanut siitä, että makramee-seinäkoristeet ovat vuonna 2020 yhtä epäpersoonallinen sisustusvalinta kuin Live love laugh -taulut ja tarrat 2000-luvun alussa, niin sitten ehkä uskoisin, että on jonkun naisen asunnossa jopa käytynäkin. Nykyisellään en. 

Vierailija
137/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako bi vastata?

Naisella oli valtava vanhanaikainen tv jonka päällä oli pitsiliina, iso kolho sohvapöytä jonka päällä lojui sätkävehkeet ja tyhjiä limsa ja kaljatölkkejä, sohvalta moikkaili verinen  pyyhe ja nainen selitti että ei sohva likaannu kuukautisten aikaan.. Tuli mielikuva mummonsa vanhaan asuntoon muuttaneensa ihmisestä, jolla elämä vähän hukassa ja täytyy sanoa että olin yllättynyt sillä naisen ulkonäön ja käytöksen perusteella en ollut moista osannut  odottaa!

Vierailija
138/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku sanoa, mitä turn off on suomeksi?

Käännä hyttyskarkote.

:D :D

Vierailija
139/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä tahansa huuhaa- ja vaihtoehtokama. Energiakristallit, horoskooppikirjallisuus jne."

Ikävä kuulla. Minusta ne ovat kauniita. Omistan paljon alan tavaraa. New age kirjallisuutta on paljon ja lisäksi harrastan alan musiikkia. Tämä on harmitonta hömppää, ja ollut aina osa minua. Jos siitä tulee parempi mieli, niin ei väliä onko kaikki tottakaan. En tuputa toisille. Parempi tämä kuin perinteiset uskonlahkot?

Vierailija
140/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Donald Trumpin kuva kehystettynä seinällä. Miettisin että ajatteleeko hän että minussa ja Trumpissa on jotain samaa.

Ihan paras. 😂