Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1958)
Boho-tyylinen sisustus. Pampaheinä sun muu turha paska nurkissa.
"Tässä malliesimerkki kyseisestä tyhmyyden lajista - kyllä joo vaatii älykkyyttä pohtia eri kristallien ominaisuuksia ja horoskooppimerkkien yhteensopivuutta 🤣
😂"
En minä ainakaan usko mihinkään kristalleihin enkä jaksa lukea horoskooppikirjoja. Taidat nyt tahallisesti vähän väheksyä :-)
Kissat ja koirat. Ghostaan välittömästi.
Kiitos miehille jotka ovat vastanneet. Tätä oli kiva lukea.
Vierailija kirjoitti:
Sisustaminen kumpuaa vahvasti ihmisen persoonallisuudesta ja sille annan kyllä omasta puolestani täyden taiteellisen vapauden. Ihmisen persoona tekee hänestä kiinnostavan.
Sen sijaan todellinen turn-off on asunnon epäsiisteys ja likaisuus. Ne kertovat yleensä ongelmista elämänhallinnan kanssa. Perussiisti asunto riittää, jossa tavarat ovat edes jonkinlaisessa normaalissa järjestyksessä eikä hajallaan pitkin lattioita.
Mt-ongelmaiset naiset kannattaa kiertää kaukaa.
ADHD-naiset ovat ihquja, vaikka niiden kämpät on ihan mullin mallin.
Oon lukenut viestejänne ja huomaan, että monilla naisilla (opettajillakin) on ollut ADHD.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi yllättynyt että jollekkin miehelle turn off oli iso telkkari? Ja naisilla vessanpöntöt pesemättä, tuohon en usko.
Mitäpä luulet, kun jo yli 80% suomalaisista naisista joutuvat käyttämään lääkitystä psyykkisiin ongelmiinsa, niin saattaa se pyttykin jäädä aika monelta pesemättä.
Niinkö moni?
Vierailija kirjoitti:
Lasten kuvia makkarin seinällä
Tai yleisesti lasten kuvia missään, erityisesti jos kyseessä on lapseton nainen.
Lisäksi lasten piirrustukset seinällä (erityisesti lapsettomalla naisella) aiheuttaa sisäiset facepalmit.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa niissä? Luonnonläheisyydessä? Osaatko eritellä mitä tavaroita saa olla ns. pakollisten lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Monta kissaa koiraa. Ei niissä sinällään vikaa. Kotieläimet on kivoja, mutta useampi sellainen viestii siitä, että mennään niiden ehdoilla, eikä siihen mies aina sovi mukaan.
Yleensähän monta kissaa tai koiraa kertoo siitä että mielenterveys ei ole aivan kohdallaan. Ei sitä turhaan puhuta hulluista kissa- tai koiranaisista.
Vierailija kirjoitti:
Asunto oli sisustamaton ja asunnossa oli vain patja, tyyny ja tuoli. Ei ollut mattoja eikä verhoja eikä paljon muutakaan.
Itselle tulee tuollaisesta kämpsästä sellainen mielikuva että siinä asuu ihminen joka käy kotona vain tyyliin nukkumassa, ja muuten luuhailee päivät ja illat aivan muualla.
Vierailija kirjoitti:
Sori ohis. Mä olen päästänyt kämppääni ilmeisesti vaan pesun kestäviä panomiehiä kun kellekään ei ole mikään ollut turn off. Ei siis lasten koulureput tai valokuvat m u l a t t i lapsista, joista en ole kokenut tarvetta mainita kun ei ole ollut tarkoitus esitellä. Ei pöytäkoneettomuus, ei valkoiset seinät, ei pikkarit missä lie oman huoneen lattialla, ei kortsut tyynyn alla (käyttämättömiä toki), ei kuivuvat pyykki telineellä vaikka siinä on ollut lasten ja ex-miehenkin vaatteita, ei Ikean verhot, ei Ikean mikään, ei autottomuus eikä se että itse olen m u l a t t i ole ollut kellekään turn off. Itse on pitänyt joka miehestä hankkiutua eroon tai eivät olisi lähteneet. Pitäisi varmaan nostaa rimaa kovasti, kokeilla vaikka palstamiestä vaihteeksi.
Taidat olla haukkaava hippo
Ap, mitä pahaa on vesilasissa yöpöydällä?
Vierailija kirjoitti:
Pakko tulla kyllä kommentoimaan että jos pitää kissaa automaattisesti turn offina niin on kyllä vähän yksinkertainen. Mulla on kissa, mutta ostan laadukasta hiekkaa joka poistaa hajua hyvin, eli asuntoni ei haise sen enempää kuin kenenkään muunkaan. Tuuletan asunnon 2 kertaa päivässä, imuroin useamman kerran viikossa ja harjaan kissan pari kertaa viikossa joten ei ole sotkuista senkään takia.
Ne asunnot joissa haisee ja on sotkuista johtuu laiskoista omistajista jotka ei vaan jaksa siivota, ei suoraan kissasta.
N19
Entä jos pitää turn-offina myös sitä jatkuvaa siivoamisen tarvetta? Ilman elukkaa ei tarvitsisi siivotakaan koko ajan eli edelleenkin elukka on turn-off.
lattialla oleva peili, joka nojaa seinään. koristenojatikkaat. lattialla kukkaruukut, joita on kasteltu niin että parketti on turvonnut ympäriltä ja mustunut haisevaksi ruukkujen alta. 300 purkkia vessassa ja suihkussa ja niiden saastuttama hengityskelvoton ilma.
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli tehnyt itse huonekalunsa, siis kaikki (puuseppä ammatiltaan).
Ei kukaan nainen voi osata tehdä mitään sellaisia, taisi valehdella. M45
Minä olen ammateiltani puuseppä ja talonrakentaja. Mitä laitetaan? Habaakin löytyy täysmittasten kakkosnelosten kantamiseen.
T: nainen 27 v ja töissä raksalla, kotoa löytyy omatekemiä huonekaluja ja nikkarointeja ja työkaluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekan kerran kuulen/luen, että pöytätietokoneen puute on ongelma. Pointsit erikoisuudesta.
Ihmettelin tätä itsekin. Pöytäkonetta tarvitsevat vain ne, jotka pelaavat, tai työskentelevät piirto-ohjelmien kanssa. Useimmille riittää kannettava tietokone. No nyt etätyöaikana kyllä on panostettu kotitoimistoon ja jos töissä on tottunut koodaamaan kahden ison monitorin kanssa, niin ei sitä kotonakaan pidemmän päälle pelkällä läppärillä pärjää, vaan tarvitaan vähintään se yksi iso monitori siihen kaveriksi.
Mutta kiinnostaisi kuulla mikä ajatus ap:llä oli tässä takana? Hakeeko hän graafikkoa, pelaajaa vai koodaajaa naisystäväksi?
Ja näin älypuhelinten ja tablettien aikakaudella ei läppäriäkään löydy enää yhtä suurella todennäköisyydellä kuin vielä 10 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän minua ihmetyttää mies, joka tietää, mikä on boho-tyylinen sisustus. Heti tulee mieleen, että mies seuraa Saara Siepin instaa (joka on minulle ehdoton turn-off).
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkoi kiinnostaa. Mistä mies tietää mikä on boho- sisustus?
Ylisteriili, tyhjiin konmaritettu huoneisto. Tuskin tultaisiin juttuun pidemmän päälle.