Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

tavallinen mies
11.09.2020 |

Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o

Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:

- sisustustikkaat ja tyynyt

- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi

- tuoksukynttilät

- ei pöytätietokonetta

- liikaa tyynyjä

- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä

Kommentit (1958)

Vierailija
141/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mikä ketju! Olen armottomasti myöhässä töistä, kun en voinut lopettaa lukemaani kesken.

Sisustus.... Siis oikeesti?

Vierailija
142/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pesukone oli päässyt ummehtumaan/homehtumaan, joten kaikki vaatteet lakanoita myöten haisivat pahalle. Hän ei myöskään tiennyt, että valko- ja kirjopyykit tulee pestä erikseen, joten valkoiset tekstiilit olivat vaaleanharmaita. Seinillä oli ikeataidetta. Pölyistä oli, eikä ruokaakaan osannut laittaa.

Myöhemmin hänen vanhempansa tavanneena tajusin, että mistäpä hän olisikaan kyseisiä taitoja oppinut. Minähän koulutin! Hyvä äiti siitä tuli ja hyvin tuo lisäksi tuloja perheeseen. Pyykit ja tiskit hoidan kuitenkin edelleen minä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mikä tahansa huuhaa- ja vaihtoehtokama. Energiakristallit, horoskooppikirjallisuus jne."

Ikävä kuulla. Minusta ne ovat kauniita. Omistan paljon alan tavaraa. New age kirjallisuutta on paljon ja lisäksi harrastan alan musiikkia. Tämä on harmitonta hömppää, ja ollut aina osa minua. Jos siitä tulee parempi mieli, niin ei väliä onko kaikki tottakaan. En tuputa toisille. Parempi tämä kuin perinteiset uskonlahkot?

Mikään siitä ei ole totta. Moni ei halua kumppania, joka edes hitusen uskoo hömppään - oli se sitten perinteistä uskontoa tai uushuijausta. Vähän yksinkertainenhan tuollaisen ihmisen pitää älynlahjoiltaan olla.

Vierailija
144/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mikä tahansa huuhaa- ja vaihtoehtokama. Energiakristallit, horoskooppikirjallisuus jne."

Ikävä kuulla. Minusta ne ovat kauniita. Omistan paljon alan tavaraa. New age kirjallisuutta on paljon ja lisäksi harrastan alan musiikkia. Tämä on harmitonta hömppää, ja ollut aina osa minua. Jos siitä tulee parempi mieli, niin ei väliä onko kaikki tottakaan. En tuputa toisille. Parempi tämä kuin perinteiset uskonlahkot?

Mikään siitä ei ole totta. Moni ei halua kumppania, joka edes hitusen uskoo hömppään - oli se sitten perinteistä uskontoa tai uushuijausta. Vähän yksinkertainenhan tuollaisen ihmisen pitää älynlahjoiltaan olla.

Ohis, no en mä nyt tiedä. Mulla ollut kumppani joka uskoi korkeamman voiman olemassaoloon mutta fiksu, avarakatseinen ja kiva ihminen oli eikä tuo usko vaikuttanut meidän yhteiselämään mitenkään. Joku uskoo ruokavalioon, joku tietyn automerkin ylivoimaisuuteen, joku kansanvillitsijäpoliitikkoon kuin Messiaaseen. Minusta melkeinpä on niin että se jalat maassa -tyyppi joka uskoo vain näkemänsä ja kokemansa ja kieltää kaiken muun olisi tylsä ja ikävä kumppani. Rajansa tietty kaikella.

Vierailija
145/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin työni puolesta tutustumaan erilaisiin asuntoihin ja kun näin millaisia sotkuisia lääviä yksin asuvilla naisilla oli, en enää arvannut vierailla baarituttavuuksien asunnoissa. Suomalainen nainen on yleensä melkoisen epäsiisti sika.

Kas, huoltomies on taas linjoilla. Kerro nyt vielä, että olet tehnyt aiheesta tutkimuksenkin.

Vierailija
146/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvä ketju. Oppiipahan naiset olemaan kirjoittelematta listauksia miesten asuntojen turn offeista.

Vierailija
147/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesilasista vielä, oli pakko googlata.

No joo; Eli selitys lienee se, että siihen kerääntyy bakteereita yms./

Ainakin, jos lilluu päiviä.

Ok, ymmärrän tämän, ihan järkeen käypää.

Mutta ; Itselläni on yön aikana pakko juoda ( suu kuivuu ), enkä todellakaan jätä lillumaan päivä kausiksi.

Vaihdan veden välillä myös öisin, jos satun heräämään.

Eli kannattaa nyt hiukan miettiä, ennen kuin "tuomitsee".

Ja kyllä, olen tavannut miehenkin jolla oli vesilasi ( siitäkin ihan juotiin, ei "kasvatettu mitään kasvustoa").

Minä luulin, että tekohampaat pannaan yöksi siihen vesilasiin!

Vierailija
148/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkkisisustus, tekokukat, koriste-esineet, sairaus siisteys, 

Vierailija
149/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kämppäni oli tällainen turn off parikymppisenä :D Asuin hippikommuunissa jossa tuoksui jatkuvasti kukka, kuului 24/7 kämppisten kitaran soitto ja laulu, eikä keittiössä saanut kokata tai säilyttää mitään eläinperäistä. Oma huone oli ihan siisti kyllä.

Vierailija
150/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikään siitä ei ole totta. Moni ei halua kumppania, joka edes hitusen uskoo hömppään - oli se sitten perinteistä uskontoa tai uushuijausta. Vähän yksinkertainenhan tuollaisen ihmisen pitää älynlahjoiltaan olla."

Ei voi yleistää. Monet esim. henkiset asiat vaativat paljon ajattelua ja ovat kaukana helposta ja kevyestä pohdittavasta. Monet lukevat kaikenlaista kevyen tyylistä kirjallisuutta, miksi heitä ei sanota tyhmäksi? Näitä asioita tutkivat ja pohtivat myös tosi koulutetut ihmiset, osa työkseenkin. Monenlaista ja tasoista asiaa on kylläkin tarjolla. Ei moni varmasti halua kumppania joilla on erilaiset kiinnostuksen kohteet, ja se ei haittaa. Miksi minäkään haluaisin jonkun jolla on pelkästään materialistiset arvot? Ketään ei pitäisi kuitenkaan arvioida tyhmäksi ihmistä tuntematta.

Vierailija
151/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso Mao Ze Dong juliste seinällä ja muuta K o m m u n i s t i propagandaa 

Vierailija
152/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen sisustus aikuisella naisella. Joku nukkekokoelma tai pehmoleluja. En todellakaan tykkää.

Joka paikka täynnä kaikenlaisia meikki ja rasvapurkkeja, suihkeita ja ties mitä "tarpeellista" kosmetiikkaa. Joskus kadulla kävellessäkin joutuu henkeä pidättämään kun niiden käyttäjä menee ohi ja kamala äitelä tuoksu.

Vierailija
153/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaen huomioon, miten vähän suurinta osaa miehiä kiinnostaa sisustus, edes siinä kodissa jossa puolisonsa kanssa asuvat, tuntuu tämä ketju lähinnä melko lapselliselta kostoketjulta Turn off miehen asunnossa -ketjulle.

Ja nämä valituksen aiheet täällä. Ei pöytätietokonetta, kevätverhot ikkunassa (WTF!), pyykkiteline kylpyhuoneessa? 

Jos täällä edes yksi olisi huomauttanut siitä, että makramee-seinäkoristeet ovat vuonna 2020 yhtä epäpersoonallinen sisustusvalinta kuin Live love laugh -taulut ja tarrat 2000-luvun alussa, niin sitten ehkä uskoisin, että on jonkun naisen asunnossa jopa käytynäkin. Nykyisellään en. 

Sähän puhut itsesi ristiin. 

Mikä sinä olet arvostelemaan miesten kokemuksia femspleinauksellasi? 

Vierailija
154/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessan nurkassa kippo, jossa oli suolaa "pahaa energiaa torjumassa".

Vierailija
155/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että on tällainen ketju ja voin miehenä kertoa mistä en tykkää: Vaaleanpunaiset tekstiilit ja röyhelö tyynyt sekä pitsiliinat. Tekokukat. Hyllyt täynnä koriste esineitä. Täysinäinen asunto ja keittiö. Kaikki hyllyt, pöydät ja työtasot tavaraa täynnä. On muutakin, mutta ne ovat tulleet jo esille viesteissä.

Vierailija
156/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekan kerran kuulen/luen, että pöytätietokoneen puute on ongelma. Pointsit erikoisuudesta.

Ihmettelin tätä itsekin. Pöytäkonetta tarvitsevat vain ne, jotka pelaavat, tai työskentelevät piirto-ohjelmien kanssa. Useimmille riittää kannettava tietokone. No nyt etätyöaikana kyllä on panostettu kotitoimistoon ja jos töissä on tottunut koodaamaan kahden ison monitorin kanssa, niin ei sitä kotonakaan pidemmän päälle pelkällä läppärillä pärjää, vaan tarvitaan vähintään se yksi iso monitori siihen kaveriksi. 

Mutta kiinnostaisi kuulla mikä ajatus ap:llä oli tässä takana? Hakeeko hän graafikkoa, pelaajaa vai koodaajaa naisystäväksi?

Nyt mä en ihan pysynyt mukana tässä sun ajatuksenjuoksussa. En ole graafikko enkä koodari, mutta kyllä mullakin työpöydällä kaks näyttöä on. Ja näppis ja hiiri. Ja telakka, johon napsautan läppärin. En mä sentään pöytäkonetta etätöihin tarvitse.

No elämänpiirini on suppea ja tiedän nuo kolme keissiä, joissa tarvitaan joko pöytäkonetta tai isoa monitoria + telakkaa läppärille. Kerro ihmeessä mitä työtä teet, kiinnostaa! Missä muissa hommissa tarvitaan kahta monitoria?

Vierailija
157/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kipolla jossa on jotain kiteitä, ja tikkuja pystyssä, joku merkitys? Näitä olen nähnyt naisilla.

Vierailija
158/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mikään siitä ei ole totta. Moni ei halua kumppania, joka edes hitusen uskoo hömppään - oli se sitten perinteistä uskontoa tai uushuijausta. Vähän yksinkertainenhan tuollaisen ihmisen pitää älynlahjoiltaan olla."

Ei voi yleistää. Monet esim. henkiset asiat vaativat paljon ajattelua ja ovat kaukana helposta ja kevyestä pohdittavasta. Monet lukevat kaikenlaista kevyen tyylistä kirjallisuutta, miksi heitä ei sanota tyhmäksi? Näitä asioita tutkivat ja pohtivat myös tosi koulutetut ihmiset, osa työkseenkin. Monenlaista ja tasoista asiaa on kylläkin tarjolla. Ei moni varmasti halua kumppania joilla on erilaiset kiinnostuksen kohteet, ja se ei haittaa. Miksi minäkään haluaisin jonkun jolla on pelkästään materialistiset arvot? Ketään ei pitäisi kuitenkaan arvioida tyhmäksi ihmistä tuntematta.

Tässä malliesimerkki kyseisestä tyhmyyden lajista - kyllä joo vaatii älykkyyttä pohtia eri kristallien ominaisuuksia ja horoskooppimerkkien yhteensopivuutta 🤣😂🤣😂! Vielä päälle oletus että jos ei usko humpuukiin, on materialisti... Jep, pysykää te hörhöt ihan vaan omissa ympyröissänne!

Vierailija
159/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräällä muikkelilla oli joku 28" PUTKITELEVISIO ????? Se oli vain yksinkertaisesti liikaa, ei prkele pystynyt, eikä edes halunnutkaan käsittää sitä olmiuden määrää, joka vaaditaan tuollaisen omistamiseen 2017

Jumalauta, johonkin se raja on vedettävä !

Jos ei kato paljon telkkaria, siitäkin voi ihan hyvin katsella esim. Uutiset tai jonkun elokuvan.

Vierailija
160/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kipolla jossa on jotain kiteitä, ja tikkuja pystyssä, joku merkitys? Näitä olen nähnyt naisilla.

Suitsukeastia.