Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1958)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori ohis. Mä olen päästänyt kämppääni ilmeisesti vaan pesun kestäviä panomiehiä kun kellekään ei ole mikään ollut turn off. Ei siis lasten koulureput tai valokuvat m u l a t t i lapsista, joista en ole kokenut tarvetta mainita kun ei ole ollut tarkoitus esitellä. Ei pöytäkoneettomuus, ei valkoiset seinät, ei pikkarit missä lie oman huoneen lattialla, ei kortsut tyynyn alla (käyttämättömiä toki), ei kuivuvat pyykki telineellä vaikka siinä on ollut lasten ja ex-miehenkin vaatteita, ei Ikean verhot, ei Ikean mikään, ei autottomuus eikä se että itse olen m u l a t t i ole ollut kellekään turn off. Itse on pitänyt joka miehestä hankkiutua eroon tai eivät olisi lähteneet. Pitäisi varmaan nostaa rimaa kovasti, kokeilla vaikka palstamiestä vaihteeksi.
Miten ihanan voimaantunutta!
Voimaannutko sinä siitä kun vähättelet tuntemattomien naisten arjen sopivuutta? Mahtaa olla heikot lähtökohdat.
Olen tosi yllättynyt että jollekkin miehelle turn off oli iso telkkari? Ja naisilla vessanpöntöt pesemättä, tuohon en usko.
Siivooja ei ollut käynyt koronan takia ja lattia ihan täynnä roskia. Pyykit kuivumassa olohuoneessa. Ei tulisi miehenä mieleen kutsua naista tuollaiseen kotiin.
Ei ne sisustustikkaa itsessään ole hirveitä, mutta niiden takana oleva henkisyys. Jos nainen on ostanut sisustustikkaat niin seuraa myöhemminkin sisustustrendejä, mikä tietää rahan- ja tavaranhukkaa.
Kaikkein kuvottavinta on jos naisella on tussutupporoskis kylppärissä joka sitten lemuaa koko vessassa.
Naisen asunto oli muuten todella siisti, mutta lattialla oli purettu tietokone. Siis aivan levällään.
Tuli mieleen, että ei varmasti tajua siitä koneesta yhtään mitään.... 🙄
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi yllättynyt että jollekkin miehelle turn off oli iso telkkari? Ja naisilla vessanpöntöt pesemättä, tuohon en usko.
Eikös tämä ollut nimenomaan yhdistettynä kirjahyllyn puutteeseen?
Kyllä itsekin pidän merkkinä sivistymättömyydestä, jos perheasunnossa on suuri televisio olohuoneessa ikään kuin jonkinlaisena kotialttarina ja kirjahyllyt loistavat poissaolollaan. Sinkuilla harvemmin on niin paljon tilaa, että sen mahdollisen television voisi laittaa syrjemmälle. Mutta kertoohan se ihmisestä paljon, jos pienessä asunnossa on suhteettoman suuri televisio ja kirjoja ei näy mailla halmeilla. Kirjaston asiakkaillakin niitä kirjoja on kotona yleensä useampia ja jostain voi bongata myös Kindlen.
Vierailija kirjoitti:
Naisen asunto oli muuten todella siisti, mutta lattialla oli purettu tietokone. Siis aivan levällään.
Tuli mieleen, että ei varmasti tajua siitä koneesta yhtään mitään.... 🙄
IT-alalla naiset ovat edelleenkin vähemmistössä ja väittäisin että heistäkään kaikki eivät ymmärrä raudan päälle. Oi voi minkälaisen helmen päästit käsistäsi! Noilla tuppaa olemaan aika hyvät palkat ja oikeasti, onko olemassa mitään seksikkäämpää kuin nainen, joka osaa rakentaa tietokoneen osista ja päivittää niitä osia parempiin kun uusi graffakortti tarvitsee enemmän tehoja?
Tämän keskustelun innoittamana teen tilausta Ikeaan. Tilaan 3kpl sisustustikkaita. Kaikki huonekalut valkoisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä ollut nimenomaan yhdistettynä kirjahyllyn puutteeseen?
Kyllä itsekin pidän merkkinä sivistymättömyydestä, jos perheasunnossa on suuri televisio olohuoneessa ikään kuin jonkinlaisena kotialttarina ja kirjahyllyt loistavat poissaolollaan. Sinkuilla harvemmin on niin paljon tilaa, että sen mahdollisen television voisi laittaa syrjemmälle. Mutta kertoohan se ihmisestä paljon, jos pienessä asunnossa on suhteettoman suuri televisio ja kirjoja ei näy mailla halmeilla. Kirjaston asiakkaillakin niitä kirjoja on kotona yleensä useampia ja jostain voi bongata myös Kindlen.
Meidän perheasunnon olohuoneessa on alttaritelevisio. Meillä on myös yksi iso seinällinen kirjavitriinejä, mutta ne ovat makuuhuoneessa, jonne vieraat eivät yleensä edes näe. Ai niin, olohuoneessa on telkun vieressä ikivanha levysoitin, vahvistin ja radio sekä hitosti LP-levyjä. En tiennytkään, että se tekee meistä "parempia" ihmisiä?
paijon laukuja ja kenkkiä tietää että nainen on vastuton
Yöpöydällä vesilasi...
Ai kamala, aatella että se nainen juo vettä !
Mitä ihmettä...
Mikä siinä vesilasissa oikeasti "vikana",
menee kyllä niiin yli ymmärryksen että hoijaa ?
Anteeksi jankkaus, en vaan oikeasti voi käsittää.
99 lisää vielä ;
Täysin normaali asia, jota näkee ihan kaikenlaisten ihmisten pöydillä ...
Vessassa rengas jätetty alas, yök.
Nurkkiin paskovat, pilalle jalostetut rakit! "Tää rotu on nyt vain semmoinen, että se ei opi sisäsiistiksi. Tai niillä on aika usein ripulia."
Eli sohvissa ja matoissa on kurap*skalle haiseviä länttejä. Hyi h*lvetti!
Aika paljon tökkiviä asioita on jo mainittu. Itse jätin tökkimättä, kun daamin tiskipöytä ja -allas oli täynnä tiskaamattomia astioita. Kattilassa näkyi olevan hyvä kasvualusta homeelle. En juonut edes tarjottua drinkkiä vaan painoin oven hiljaa kiinni jälkeeni.
Joo kosto on, mutta oikein kiinnostava minusta. Pistäkää lisää.