Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

tavallinen mies
11.09.2020 |

Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o

Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:

- sisustustikkaat ja tyynyt

- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi

- tuoksukynttilät

- ei pöytätietokonetta

- liikaa tyynyjä

- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä

Kommentit (1958)

961/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekarit

Paremmat tekaritkin on, kuin mätänevät hampaan jämät.

Vierailija
962/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama muuten koskee Spotifyn tarjontaa eli eihän siellä ole kuin pieni osa musiikista. Minulla on 800 kirjaa ja musiikkia vielä enemmän, vinyylejäkin. Joillekin kirjat ovat kertakäyttötavaraa ja sähköiset jakelukanavat, Spotify ja muut vastaavat palvelut rajaavat makua ilman että nämä ihmiset itse sitä edes käsittävät. 

Kannattaa muistaa, että kaikilla ei ole yhtä hyvä tulotaso kuin sinulla.

Eikä muutenkaan kaikkien ihmisten tarpeet ja tavat ole kanssasi identtiset, vaan jokaisella on omansa. 

Minulla Spotify ja Youtube on lisännyt ja monipuolistanut kuuntelua huomattavasti,

ihan uusia genrejä ja artisteja tullut valtavasti ja tulee edelleen joka vuosi.

Samaa määrää en mitenkään olisi voinut ostaa CD:nä enkä vinyylinä, enkä ilman suoratoistopalveluita olisi edes osannut ostaa niitä, kun en kaikista artisteista olisi ollut edes tietoinen. 

Omat CD:t hävitin viimeisimmässä muutossa, sillä merkittävä osa niistä oli sellaisia joita minulla ei tule kuunneltua kuin harvoin. Musiikkimakukin muuttuu vuosien varrella, eikä aina ole "samalla kuuntelutuulella". Joitakin ikisuosikkeja on, joihin palaan useammat kerrat (esim. klassinen kestää aikaa), mutta pidän uusista tuttavuuksista ja vaihtelusta. 

Se mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovi toiselle. 

Spotify tulisi varmasti kalliimmaksi kuin oman vuosikymmenten aikana hankitun vinyyli- ja levykokoelman kuunteleminen. Näissä kaikissa sähköisissä palveluissahan kuukausimaksut eikä niitä kirjojakaan voi ilmaiseksi lukea tai kuunnella kuin hyvin harvassa paikassa. Yliopistojen sähköisiin aineistoihin tarvitaan käyttöoikeudet, joita ei aina saa edes rahalla, koska ne on tarkoitettu opiskelijoille ja henkilökunnalle ja jos saakin, on vaikea varmistaan miten luotettava jotakin tiettyä artikkelia kauppaava sivusto on vai pelkkä luottokortin kalasteluyritys.

Uusia kirjoja ostan hyvin harvoin, mutta kieltämättä kirjojen metsästäminen ei aina ole halpaa. Kuitenkin ne harvoin maksavat 40 euroa enempää ja jälleenmyyntiarvo esimerkiksi ammattikirjallisuudessa on hyvä eli suurin piirtein sama kuin ostaessa tai jopa korkeampi, jos painos on loppu. Kertakäyttöisiä kirjoja minulla ei ole, vaan olen joutunut heittämään kaiken "ihan kivan" pois, koska tilaa ei enää ole. 

Tuon viimeisen lauseen kohdalla sanoisin, että sehän tässä juuri olisi ollut hyvä muistaa, kun alkaa opettaa muita siitä miten tyhmää on ostaa kirjoja ja pitää niitä kirjahyllyssä pölyttymässä. Maailmassa on vielä paljon muunkinlaisia lukijoita, joille kirjat eivät ole kertakäyttötavaraa. Toki ymmärrän niiden kannalta, jotka ostavat vuodessa muutaman kirjan, vaikka Finlandia-palkitun ja saavat kirjoja lahjaksi, ettei sellaisia kirjoja jaksa kotona pölyttää, kun ne saa tarvittaessa kirjastostakin. He ovat kuitenkin kirjallisuuden selkäranka, jotka näitä kirjoja ostavat uusina joko fyysisinä esineinä tai sähköisinä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun perusteella tämä on miehellä vastassa kun astuu säihkyvän kauniin neidon asuntoon

Paskanhajuisessa kämpässä edellisen adoniksen mällistä likaiset lakanat sängyssä ja käytettyjä kortsuja sekä likaisia pikkuhousuja pitkin koiranpaskaista lattiaa. Majavaa siis pitäisi jyystää samalla kun neidon (avio)mies on sammuneena sohvalla persvako paljaana, skidi katsoo touhua pinnasängystä ja (avio)mieskin hääkuvasta sängynpäädystä, Laugh, Love & Live kyltin alta.

Vierailija
964/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa taas näkee kuinka naiset yrittävät miellyttää ja ottavat kaiken sanotun opiksi :D Naiset ilman itsetuntoa/naiset jotka antavat talloa itsensä :p Herra sanoo ja nainen nöyrtyy, sellaista se on kun ei ole feministi :)

Vierailija
965/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanen wc, likainen kämppä

Vierailija
966/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten kuvia makkarin seinällä

Hääkuva sängyn pään puoleisessa seinässä. Sitä ä tsiikaat,kun sä nouset ratsaille.....

Minimunamies pelkää vertailua.

Niinkö sä pelkäät?

Vierailija
967/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TosimiesPaneePaljaalla kirjoitti:

Ketjun perusteella tämä on miehellä vastassa kun astuu säihkyvän kauniin neidon asuntoon

Paskanhajuisessa kämpässä edellisen adoniksen mällistä likaiset lakanat sängyssä ja käytettyjä kortsuja sekä likaisia pikkuhousuja pitkin koiranpaskaista lattiaa. Majavaa siis pitäisi jyystää samalla kun neidon (avio)mies on sammuneena sohvalla persvako paljaana, skidi katsoo touhua pinnasängystä ja (avio)mieskin hääkuvasta sängynpäädystä, Laugh, Love & Live kyltin alta.

Miten nii pitäsi? Mitä sä meet sinne naimaan,jos se on niin pakon omaista? Paina siihen paljaaseen persvakoon vaan,kun kerran tarjolla on!

Vierailija
968/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläisellä venäjänkielen tulkilla oli joa 10 v sitten Trump suosikeissa. Tulkin unelma oli rikastuminen.

Vierailija
969/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta tässähän oli kyse väitteestä, jonka mukaan kaikki kirjat ja musiikki on jo olemassa sähköisinä, eikä siitä mikä kenellekin sopii. 

Se oli eri kirjoittaja, joka kommentoi kaiken olevan tarjolla sähköisenä. 

Minä heräsin kommentoimaan näihin:

Vierailija kirjoitti:

--- Minulla on 800 kirjaa ja musiikkia vielä enemmän ---

--- sähköiset jakelukanavat, Spotify ja muut vastaavat palvelut rajaavat makua ---

Eli koen, että omalla kohdallani suoratoiston myötä kattaus on vain laajentunut entisestään

Ennen suoratoistoa lainasin kirjastosta myös musiikkia ja elokuvia,

eli en edes ennen suoratoistoaikaa ostanut kaikkea omaksi (ei minulla olisi silloinkaan ollut siihen varaa). Ostin vain sitä mistä pidin kaikista eniten.

Kotona viihtyvänä ihmisenä kulutan mediaa aika paljon. 

Vaikka kerron pitäväni suoratoistopalveluista, niin ei niiden käyttäminenkään välttämättä ihan kokonaan lopeta muita käyttötapoja. Edelleen käyn elokuvateatterissakin, jos siellä on kiinnostava elokuva tai cinema event tarjolla. 

Jos joku mies järkyttyy siitä, että asunnossani ei ole kirjahyllyä tai CD-räkkiä,

niin sitten hän järkyttyy, ei voi mitään.

Jos on noin tarkkaa, niin hän tulisi järkyttymään joka tapauksessa jostain muustakin. 

Olen nimittäin kotonani - kuin kotonani

:D

Vierailija
970/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ottaen naisten kodit ovat viihtyisämpiä kuin oma tai kavereideni kodit.

Mutta vastaan toki ketjuun kysymykseen. Ne sellaiset yleensä valkoiset taulut, joissa lukee englanniksi lähes aina jotain typerää, ovat minulle suuri ihmetyksen aihe. Jos niitä olisi tyttäreni (22) ikäisten naisten asunnoissa, ymmärtäisin meihin kaikkiin vaikuttavan laumapaineen. En tiedä asiaa, sillä en tuon ikäisiä halua enkä varmasti saisikaan. Mutta olen kahteen kertaan nähnyt niitä myös omanikäisteni hkiläisnaisten kodeissa. Jonkin ihan fiksunoloisen kirjahyllyn vieressä roikkuu tyhjänpäiväisyys. Ja miksi englanniksi?

En ole koskaan nähnyt näitä pikkutauluja miesten asunnoissa.

Vierailija
971/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kortsupaketti näkyvästi wc:n hyllyllä. Eipä siinä, hyvä että oletettavasti osaa tarpeen tullen suojatua. Kyllä tuosta kuitenkin vähän jäi sellainen maku, että niitä kuluu siinä missä hammastahnaa ja saippuaa.

Eikö se ole hyvin varauduttu?

Jos hän vaikka sinut olisi houkutellut kanssaan suihkuun, niin ei olisi mitenkään päässyt mikään tunnelman yllättävä kuumentuminen lässähtämään ainakaan kortsujen puutteeseen.  

Tänään ostin taas kosmetiikkaa kauppareissulla. Mukaan tarttui miehille markkinoidu dödö, kun tykkään niistä, kun ovat yleensä raikkaan tuoksuisia (ex-puolisoani toisinaan ahdisti, kun minulle kosmetiikka on unisex-tuote).

Minulla on siis sekä naisille, että miehille markkinoituja tuotteita oikeastaan aina kaapissa, dödöt, suihkugeelit, tuoksut...

Käytän niitä fiiliksen ja tilanteen mukaan. 

Jos joku vieras mies kävisi wc:ssä, niin hän näkisi suihkugeelit.

Jos hän olisi niin utelias, että menisi aukomaan kaappejakin, niin ne muutkin sekalaiset kosmetiikat näkyisivät. 

Luulisi varmaan, että minulla on suhde mieheen, joka on jättänyt kamojaan asunnolle (ei ole, kaikki on minun), asunnossa asuu myös mies (ei asu) tai sitten, että minä olen naiselta näyttävä transmies (en ole trans).

Makkarin laatikossa on niitä kortsuja ja uutuutena myös "nuolusuojia". 

Ihan vain kaiken varalta.

Taitavat päästä vanhenemaan. Pitänee jossain vaiheessa tarkistaa päiväys ja tilata uusia.

Ihan vain kaiken varalta. 

:) 

Vierailija
972/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän lian, hajun, epäjärjestyksen ja sotkun, että jos ne ei miellytä. Ne nyt varmasti on turn off monelle.

Mutta joku tavara voi olla niin iso asia? Sisustustikkaat painaa mieltä. Lol.

Tai PÖYTÄTIETOKONEEN PUUTE! En kestä😂

Vierailija
973/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menin miehen (kimppakämppä) asuntoon ensi kertaa:

-tiskivuori

-paskanen lattia

-muutenkin järkyttävä epäjärjestys

-keittiön kaapit ihan epäjärjestyksessä ja varmaan pilaantuneita ruokia niissä tai tyhjiä purkkeja/pahvilaatikoita

-roskat tursus melkein lattialle

-vaatteita pitkin lattiaa

-lakanat joita ei varmaan ollu ikinä vaihettu

-en edes muista mitä kaikkea, mutta aivan räjähtänyt kämppä!

En jääny yöks enkä kyllä ole nyt nähnykkään koko tyyppiä enää.

Ja joku sanoo että röyhelöt on turn off.🤣

Vierailija
974/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia koteja naisilla oikein on ja toisekseen eikö kukaan pidä kotia järjestyksessä sillon kun tuo kämpälleen vieraita?

Ihmettelen.

Itsekin nainen.

On minullakin välillä sotkuista, mutta sellainen perus siisteys yleensä on ja aina silloin varsinkin pidän huolen että on siistiä jos joku tulee käymään.

Vierailija
975/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten vielä ihmetellään miksi on näisvihaa. Itsehän EN enää ihmettele, kun on saanut lukea minkälaisia paskaperseitä suomiakat on

Tarviiko sitä nyt ihan vihata, jos kohtaa ihmisen, jolla on elämänhallinnan,

hygienian tai muun kanssa vaikeuksia. Siis jos ei ole naisen tahallisesta ilkeydestä ollenkaan kyse. 

Kohtaan työssäni monenlaisia ihmisiä, nuoria ja työikäisiä enimmäkseen. 

Sukupuolesta riippumatta osalla on hygienian kanssa ongelmia siinä määrin,

että saattavat haiskahtaa pesemättömälle tai pahalle, vaikka ei olisi edes ihan vieressä. 

Joskus heillä on muutakin ongelmaa ja toisinaan heistä näkee myös, että on vahva lääkitys.

Asiakkaasta saattaa myös huomata, että hän ns. tsemppaa itseään asioinnin aikana,

kotoa lähteminen on varmaankin ollut kovan työn takana.

Jos esimerkiksi mielenterveysongelmat ovat sillä tasolla, että näkyvät olemuksesta päälle päin,

niin välttämättä ei se asuntokaan ole ihan tip top kunnossa, kun ei ole voimavaroja tai kykyjä pitää sitä kunnossa. 

Monella on lievempää ongelmaa jaksamisen tai kodinhoidon kanssa. 

Saattaa olla siistit ja muodikkaat vaatteet, kampauskin jokaista hiuskarvaa myöten ojennuksessa,

mutta koti on kuitenkin hoitamaton tai epäsiisti. 

Minulla ei riitä voimavaroja tällaisten ihmisten vihaamiseen, heillähän on jo ongelmia entuudestaan, mitä sitä enää pahoinvointia lisäämään. Lähinnä empatia on se tunne, mikä tulee mieleen. 

Treffikumppanille voinee turn-offin myötä asiallisesti todeta, että "Valitettavasti emme sovi yhteen. Kiitos seurasta ja oikein hyvää jatkoa. Hei hei". 

Vierailija
976/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkit vaatteet, tulee jotenkin mieleen prinsessamaiset nirppanokat aina kun aikuinen ihminen käyttää pinkkiä. Ja poikkeuksetta tämä arvio on pitänyt paikkansa, pikkumaisia narsisti prinsessoja ollut jokainen pinkkiä käyttävä. Parhaimpana merkkinä narsismista syyttävät vanhempiaan, tuttaviaan tai exiään milloin mistäkin, tai ei halua puhua tietyistä asioista lainkaan. Todennäköisesti syyttelevät muita asioista joihin ovat itse syyllisiä. Pinkkiä käyttävät naiset ehdoton NO NO, he ovat narsisteja!

Vierailija
977/1958 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi ikävää olla sinkkumies, kun naisten taso on tuollainen.

Vierailija
978/1958 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Logistiikkahameet" kämpässä roikkumassa

Vierailija
979/1958 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomimmat turn offit naisen asunnossa ovat

- e-pillerit

-seksilelut

- exän kuvat

- siivottomuus ja likainen asunto

-liiallinen tavaramäärä (mitä vähemmän tavaraa sen parempi)

-sheiverit esillä (kaapissa olevat ok, kunhan eivät ole esillä)

Vierailija
980/1958 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli lähtö kirjoitti:

"Logistiikkahameet" kämpässä roikkumassa

Mikä on "logistiikkahame"?