Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

tavallinen mies
11.09.2020 |

Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o

Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:

- sisustustikkaat ja tyynyt

- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi

- tuoksukynttilät

- ei pöytätietokonetta

- liikaa tyynyjä

- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä

Kommentit (1958)

Vierailija
941/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama muuten koskee Spotifyn tarjontaa eli eihän siellä ole kuin pieni osa musiikista. Minulla on 800 kirjaa ja musiikkia vielä enemmän, vinyylejäkin. Joillekin kirjat ovat kertakäyttötavaraa ja sähköiset jakelukanavat, Spotify ja muut vastaavat palvelut rajaavat makua ilman että nämä ihmiset itse sitä edes käsittävät. 

Kannattaa muistaa, että kaikilla ei ole yhtä hyvä tulotaso kuin sinulla.

Eikä muutenkaan kaikkien ihmisten tarpeet ja tavat ole kanssasi identtiset, vaan jokaisella on omansa. 

Minulla Spotify ja Youtube on lisännyt ja monipuolistanut kuuntelua huomattavasti,

ihan uusia genrejä ja artisteja tullut valtavasti ja tulee edelleen joka vuosi.

Samaa määrää en mitenkään olisi voinut ostaa CD:nä enkä vinyylinä, enkä ilman suoratoistopalveluita olisi edes osannut ostaa niitä, kun en kaikista artisteista olisi ollut edes tietoinen. 

Omat CD:t hävitin viimeisimmässä muutossa, sillä merkittävä osa niistä oli sellaisia joita minulla ei tule kuunneltua kuin harvoin. Musiikkimakukin muuttuu vuosien varrella, eikä aina ole "samalla kuuntelutuulella". Joitakin ikisuosikkeja on, joihin palaan useammat kerrat (esim. klassinen kestää aikaa), mutta pidän uusista tuttavuuksista ja vaihtelusta. 

Se mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovi toiselle. 

Vierailija
942/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustustikkaat > sopulina hyväksyntää hakemassa nolon turhakkeen kautta. 

Ei kirjoja.

Epäsiistiä.

Valkoiset ikeat eivät haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies oikeasti kieltäytyy naisesta, jossa sillä on vääränlainen sistustus tai ei kirjoja?

Vierailija
944/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ihmettele, että on parisuhteet takanapäin. Ja tuskin olivat kovin pitkiä. Toi on todellista turn offi asennetta...

Vierailija
945/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanhiekkalaatikko, laukkukokelma. 

Vierailija
946/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama valkokantinen kirja osana valkoista sisustusta. Näitä on paljon. Tyhjiä, persoonattomia, kuoria. Niin asunnot kuin naisetkin.

Vierailija
947/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama muuten koskee Spotifyn tarjontaa eli eihän siellä ole kuin pieni osa musiikista. Minulla on 800 kirjaa ja musiikkia vielä enemmän, vinyylejäkin. Joillekin kirjat ovat kertakäyttötavaraa ja sähköiset jakelukanavat, Spotify ja muut vastaavat palvelut rajaavat makua ilman että nämä ihmiset itse sitä edes käsittävät. 

Kannattaa muistaa, että kaikilla ei ole yhtä hyvä tulotaso kuin sinulla.

Eikä muutenkaan kaikkien ihmisten tarpeet ja tavat ole kanssasi identtiset, vaan jokaisella on omansa. 

Minulla Spotify ja Youtube on lisännyt ja monipuolistanut kuuntelua huomattavasti,

ihan uusia genrejä ja artisteja tullut valtavasti ja tulee edelleen joka vuosi.

Samaa määrää en mitenkään olisi voinut ostaa CD:nä enkä vinyylinä, enkä ilman suoratoistopalveluita olisi edes osannut ostaa niitä, kun en kaikista artisteista olisi ollut edes tietoinen. 

Omat CD:t hävitin viimeisimmässä muutossa, sillä merkittävä osa niistä oli sellaisia joita minulla ei tule kuunneltua kuin harvoin. Musiikkimakukin muuttuu vuosien varrella, eikä aina ole "samalla kuuntelutuulella". Joitakin ikisuosikkeja on, joihin palaan useammat kerrat (esim. klassinen kestää aikaa), mutta pidän uusista tuttavuuksista ja vaihtelusta. 

Se mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovi toiselle. 

Olen eri, mutta tässähän oli kyse väitteestä, jonka mukaan kaikki kirjat ja musiikki on jo olemassa sähköisinä, eikä siitä mikä kenellekin sopii. 

Vierailija
948/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa kaivelee pottaansa ja kiipeilee sen jälkeen pöydillä ja tasoilla. Yäk!! Kyllä siellä voi hetken viettää baarireissun jälkeen mutta sit kotiin ennen aamupalaa.

Vierailija
949/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnossa oli kyläpyörä.

Vierailija
950/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira

Vierailija
951/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsupaketti näkyvästi wc:n hyllyllä. Eipä siinä, hyvä että oletettavasti osaa tarpeen tullen suojatua. Kyllä tuosta kuitenkin vähän jäi sellainen maku, että niitä kuluu siinä missä hammastahnaa ja saippuaa.

Vierailija
952/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämpässäni on aina vähän sekaista ja tiskejä yms. Näin pääsee eroon kätevästi heti nipottavista, siivoushulluista miehistä tai ukoista, jotka kuvittelee saavansa minusta äidin/siivoojan/kodin hengettären. Ei kiinnosta myöskään mitkään turhat sisustushärpäkkeet, sävy sävyyn sisustaminen tai huonekalujen/koko sisustamisen uusiminen säännöllisin väliajoin. Ajan ja rahan tuhlausta. Olen niitä naisia, että itsestäni pidän huolta, kodista en niinkään...

Vierailija
953/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kortsupaketti näkyvästi wc:n hyllyllä. Eipä siinä, hyvä että oletettavasti osaa tarpeen tullen suojatua. Kyllä tuosta kuitenkin vähän jäi sellainen maku, että niitä kuluu siinä missä hammastahnaa ja saippuaa.

Mitäs pahaa siinä on? Eikö naiset saisi nussia jos panettaa?

Vierailija
954/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekarit

Vierailija
955/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen vaan taas kirjoitti:

Kuka mies oikeasti kieltäytyy naisesta, jossa sillä on vääränlainen sistustus tai ei kirjoja?

Perus palstamies. Tosin kieltäytyy äänekkäästi vaikkei mistään seksuaalisesta edes olisi kyse.

Vierailija
956/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella oli asunnossa 2 alivuokralaista ja heidän poikaystävät. Porukkaa oli liikaa ja meno oli liian "hippiä".

Jäi yhteen viikonloppuun se suhde

Vierailija
957/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävä paskan ja jätteen haju asunnossa.

Vierailija
958/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Celin dionin kaikki levyt ja juliste, sekä liput keikalta.

Karkasin...

Vierailija
959/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kakalle kakat haisevat"

- Turkusse 1956

Vierailija
960/1958 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä näin paljon miehiä käy. Nää on naisten vastauksia ja avautuvat ystäviensä kodeista.