Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1958)
Sisustustikkaat > sopulina hyväksyntää hakemassa nolon turhakkeen kautta.
Ei kirjoja.
Epäsiistiä.
Valkoiset ikeat eivät haittaa.
Kuka mies oikeasti kieltäytyy naisesta, jossa sillä on vääränlainen sistustus tai ei kirjoja?
No enpä ihmettele, että on parisuhteet takanapäin. Ja tuskin olivat kovin pitkiä. Toi on todellista turn offi asennetta...
Kissanhiekkalaatikko, laukkukokelma.
Muutama valkokantinen kirja osana valkoista sisustusta. Näitä on paljon. Tyhjiä, persoonattomia, kuoria. Niin asunnot kuin naisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama muuten koskee Spotifyn tarjontaa eli eihän siellä ole kuin pieni osa musiikista. Minulla on 800 kirjaa ja musiikkia vielä enemmän, vinyylejäkin. Joillekin kirjat ovat kertakäyttötavaraa ja sähköiset jakelukanavat, Spotify ja muut vastaavat palvelut rajaavat makua ilman että nämä ihmiset itse sitä edes käsittävät.
Kannattaa muistaa, että kaikilla ei ole yhtä hyvä tulotaso kuin sinulla.
Eikä muutenkaan kaikkien ihmisten tarpeet ja tavat ole kanssasi identtiset, vaan jokaisella on omansa.
Minulla Spotify ja Youtube on lisännyt ja monipuolistanut kuuntelua huomattavasti,
ihan uusia genrejä ja artisteja tullut valtavasti ja tulee edelleen joka vuosi.
Samaa määrää en mitenkään olisi voinut ostaa CD:nä enkä vinyylinä, enkä ilman suoratoistopalveluita olisi edes osannut ostaa niitä, kun en kaikista artisteista olisi ollut edes tietoinen.
Omat CD:t hävitin viimeisimmässä muutossa, sillä merkittävä osa niistä oli sellaisia joita minulla ei tule kuunneltua kuin harvoin. Musiikkimakukin muuttuu vuosien varrella, eikä aina ole "samalla kuuntelutuulella". Joitakin ikisuosikkeja on, joihin palaan useammat kerrat (esim. klassinen kestää aikaa), mutta pidän uusista tuttavuuksista ja vaihtelusta.
Se mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovi toiselle.
Olen eri, mutta tässähän oli kyse väitteestä, jonka mukaan kaikki kirjat ja musiikki on jo olemassa sähköisinä, eikä siitä mikä kenellekin sopii.
Kissa kaivelee pottaansa ja kiipeilee sen jälkeen pöydillä ja tasoilla. Yäk!! Kyllä siellä voi hetken viettää baarireissun jälkeen mutta sit kotiin ennen aamupalaa.
Kortsupaketti näkyvästi wc:n hyllyllä. Eipä siinä, hyvä että oletettavasti osaa tarpeen tullen suojatua. Kyllä tuosta kuitenkin vähän jäi sellainen maku, että niitä kuluu siinä missä hammastahnaa ja saippuaa.
Kämpässäni on aina vähän sekaista ja tiskejä yms. Näin pääsee eroon kätevästi heti nipottavista, siivoushulluista miehistä tai ukoista, jotka kuvittelee saavansa minusta äidin/siivoojan/kodin hengettären. Ei kiinnosta myöskään mitkään turhat sisustushärpäkkeet, sävy sävyyn sisustaminen tai huonekalujen/koko sisustamisen uusiminen säännöllisin väliajoin. Ajan ja rahan tuhlausta. Olen niitä naisia, että itsestäni pidän huolta, kodista en niinkään...
Vierailija kirjoitti:
Kortsupaketti näkyvästi wc:n hyllyllä. Eipä siinä, hyvä että oletettavasti osaa tarpeen tullen suojatua. Kyllä tuosta kuitenkin vähän jäi sellainen maku, että niitä kuluu siinä missä hammastahnaa ja saippuaa.
Mitäs pahaa siinä on? Eikö naiset saisi nussia jos panettaa?
ihmettelen vaan taas kirjoitti:
Kuka mies oikeasti kieltäytyy naisesta, jossa sillä on vääränlainen sistustus tai ei kirjoja?
Perus palstamies. Tosin kieltäytyy äänekkäästi vaikkei mistään seksuaalisesta edes olisi kyse.
Naisella oli asunnossa 2 alivuokralaista ja heidän poikaystävät. Porukkaa oli liikaa ja meno oli liian "hippiä".
Jäi yhteen viikonloppuun se suhde
Aivan järkyttävä paskan ja jätteen haju asunnossa.
Celin dionin kaikki levyt ja juliste, sekä liput keikalta.
Karkasin...
"Kakalle kakat haisevat"
- Turkusse 1956
Ei täällä näin paljon miehiä käy. Nää on naisten vastauksia ja avautuvat ystäviensä kodeista.
Kannattaa muistaa, että kaikilla ei ole yhtä hyvä tulotaso kuin sinulla.
Eikä muutenkaan kaikkien ihmisten tarpeet ja tavat ole kanssasi identtiset, vaan jokaisella on omansa.
Minulla Spotify ja Youtube on lisännyt ja monipuolistanut kuuntelua huomattavasti,
ihan uusia genrejä ja artisteja tullut valtavasti ja tulee edelleen joka vuosi.
Samaa määrää en mitenkään olisi voinut ostaa CD:nä enkä vinyylinä, enkä ilman suoratoistopalveluita olisi edes osannut ostaa niitä, kun en kaikista artisteista olisi ollut edes tietoinen.
Omat CD:t hävitin viimeisimmässä muutossa, sillä merkittävä osa niistä oli sellaisia joita minulla ei tule kuunneltua kuin harvoin. Musiikkimakukin muuttuu vuosien varrella, eikä aina ole "samalla kuuntelutuulella". Joitakin ikisuosikkeja on, joihin palaan useammat kerrat (esim. klassinen kestää aikaa), mutta pidän uusista tuttavuuksista ja vaihtelusta.
Se mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovi toiselle.