Kävivätkö UFOt Lintilän puhelimella?
Whasaaaaaap sanoi pallopää ja meni takaisin lentävään karvakolmioon.
Kommentit (17)
Ei kun se oli afrikkalainen virus.
Suomalainen poliitikko tosiaan syyttää vaikka ufoja omista mokistaan.
Ihan selvästi joku humaloidi ollut asialla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan selvästi joku humaloidi ollut asialla.
Humaloidin nimeä tässä enää arvaillaan. Oliko se Lintilä ite, vai lainasiko virkakännykän humaloidikavereilleen, vai jättikö peräti lojumaan avoimena ravintolan pöytään kenen tahansa humaloidin näpyteltäväksi.
Emme saa koskaan tietää, mitä tapahtui. Puhelimesta ei löydy mitään jälkiä luvattomasta käytöstä. UFOlla tullut virus se on luultavasti. Uskomme Lintilää, koska suomalainen poliitikko ei puhu muunneltua totuutta.
Tarkoitatko pieniä vihreitä miehiä itäsuunnalta?
Kävivirne
Sano minun kirjoittaneeni tuon sanan, tuo on esperantoa parhaillaan
Marburg-virus iski siihen luuriin.
Vierailija kirjoitti:
Lintilä itse mokasi. Siinä se ufo...
Tuo ei ole ettå
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen poliitikko tosiaan syyttää vaikka ufoja omista mokistaan.
Tarkoitat sanoa että kepulainen poliitikko.
Vierailija kirjoitti:
Emme saa koskaan tietää, mitä tapahtui. Puhelimesta ei löydy mitään jälkiä luvattomasta käytöstä. UFOlla tullut virus se on luultavasti. Uskomme Lintilää, koska suomalainen poliitikko ei puhu muunneltua totuutta.
Miksi jälkiä puhelimessa olisi jos kaapattu vain sovelluksen käyttäjätili eikä koko puhelin? Eikös noita wa-tilejä ole ihan kaappailtukin ja siitä on varoitettu. Ja vaikka Lintilä olisi sen meemin itse lähettänyt, niin so what. Ihan hyvä läppähän se oli.
Avustaja kävi
Ja twiitata voi myös ilman puhelinta.
Lintilä itse lähetti viestin, selvä kuin pläkki. Kolme tuntia myöhemmin alkoi kaduttaa ja selitteli siltä samaiselta tililtä lähettelyjään. Ikäloppu boomeri kun on, niin ei ymmärrä, miten hakkerointi toimii ja yritti syyttää nuorisolaisvandaaleja omiste tekosistaan.
Naurettava juttu, jossa ukko vain nolasi itsensä ja pilasi oman uransa. Good riddens, yksi kepulainen kusettaja vähemmän.
Jos olisi. Kaapattu, niin on sen luokan asia, että pitää kertoa kansalle turvallisuudenkin takia. Muutoin Lintilä itse painoi väärään osoitteeseen. 🙈
Lintilä itse mokasi. Siinä se ufo...