Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

tavallinen mies
11.09.2020 |

Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o

Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:

- sisustustikkaat ja tyynyt

- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi

- tuoksukynttilät

- ei pöytätietokonetta

- liikaa tyynyjä

- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä

Kommentit (1958)

Vierailija
1001/1958 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sohvalla makaamassa. Oli kämppis mutta ei ollut kovin kiihkeää naida seinän takana kun tiesi tyypin hiplaavan itseään samaan aikaan. Nainen sohvalla olisi tuonut vain lisäkiihkoa.

Vierailija
1002/1958 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostneri kirjoitti:

Sotkuinen asunto hyppäsi jo eteisessä vastaan,ovenpielessä pari vanhaa roskapussia,joista lähti jo muhevat hajut ilmoille.Keittiössä tiskasin itselleni ja hänelle kahvimukit,kun näköjään viikon astiat altaassa.Makkarissa näytti niinkuin olisi pommi räjähtänyt,vaatteita ympäriinsä,tyynyt löyhkäsivät vanhalle hajuvedelle.Ei jatkoon.

Tiedän, sitten muija kertoo olevansa pään takia sairaslomalla ja lääkityksellä. Mielisairaalassakin on oltu jokunen viikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1958 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia kyllä.

Vierailija
1004/1958 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillulle haisevat pikkuhousut makkarin lattialla

Vierailija
1005/1958 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanttinen kirjoitti:

Haistelitko ja runkkasitko niihin?

Vierailija
1006/1958 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisustustikkaat > sopulina hyväksyntää hakemassa nolon turhakkeen kautta. 

Ei kirjoja.

Epäsiistiä.

Valkoiset ikeat eivät haittaa.

Miksi niitä kirjoja pitäisi hillota jossain hyllyssä pölyttymässä sen jälkeen kun ne on kerran luettu? Kuinka monta kertaa te luette sen saman kirjan? Ei se teksti siitä muutu. Keittokirjat eri asia, mutta niidenkin sisällön löytää googlesta parilla klikkauksella.

Vierailija
1007/1958 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanttinen kirjoitti:

Haistelitko ja runkkasitko niihin?

en, sivutin asian.

oon niin hyvässä asemassa että minua runkataan

minä en runkkaa itse kuin ehkä kerran kuussa kuukautisten

aikaan

Vierailija
1008/1958 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittävä siivo, jalat tarttuu lattiaan ja lemmikkien ulostetta siellä täällä.

Vierailija
1009/1958 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kirjoja.

Epäsiistiä.

Miksi niitä kirjoja pitäisi hillota jossain hyllyssä pölyttymässä sen jälkeen kun ne on kerran luettu? Kuinka monta kertaa te luette sen saman kirjan? Ei se teksti siitä muutu. Keittokirjat eri asia, mutta niidenkin sisällön löytää googlesta parilla klikkauksella.

Ei muuten löydä googlesta juuri muuta kuin tosiperusreseptejä.

Vierailija
1010/1958 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LIVE

LOVE

LAUGH

missään muodossa seinällä, kortissa, valokuvassa...

Vierailija
1011/1958 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetty kortsu sängyn vieressä oli vähän turn off. Ei siinä mitään, että on muitakin miehiä, mutta vois kuitenkin siivota edellisen panon jätökset pois

Vierailija
1012/1958 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että on siistiä ja puhdasta.

Vierailija
1013/1958 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaisa pastori Librarian kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kotikirjastossa yli 7500 kirjaa, myöskin mieheni lukee. Huonompia lukuromaaneja joita ei uudelleen varmasti tule avattua, on annettu kavereille tyyliin ei saa tuoda takaisin, muutama sata on näin hävitetty....

Ihan varmasti joo. Tuo tarkoittaisi karkeasti laskettuna 150 hyllymetriä kirjoja! Missähän te niitä siellä kotona säilytätte?? Vertailun vuoksi; tavalliseen isoon kirjahyllyyn menee ehkä 10-12 metriä kirjoja.

En ole tuon 7500 kirjan omistaja, mutta meillä on kotona  kirjastohuoneessa ja työhuoneessa 14 metriä kirjahyllyä ja jokaisessa on kirjoja seitsemässä tasossa, eli tuosta tulee 98 metriä. En ole laskenut kirjojen määrää, mutta joku kolmisen tuhatta niitä on jos kirjan arvio vievä 3-4 cm tilaa. 

Vierailija
1014/1958 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- hoitamaton kämppä: En tällä tarkoita parin päivän tiskejä tai pientä pölykerrosta tasoilla, vaan pahaa hajua, pinttynyttä likaa ja likaisia astioita, vaatteita ja roskia ympäriinsä. Pahin on jos keittiö on saastainen, koska siellä valmistetaan kuitenkin ruokaa.

- hoitamattomat lemmikit: kissan hiekkalaatikon haju, kurainen koira, harjaamaton kissa tai koira joka tiputtaa tukoittain karvaa joka paikkaan.

Vierailija
1015/1958 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LIVE

LOVE

LAUGH

missään muodossa seinällä, kortissa, valokuvassa...

Meinasin sanoa että vetämätön paska pöntössä, mutta kyllä noi sisuatustekstit vie voiton.

Vierailija
1016/1958 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kirjoja.

Epäsiistiä.

Minä saatan kyllä lukea saman kirjan montakin kertaa, palaan takaisin hyvän kirjan pariin vaikka parin vuoden välein. Lisäksi kirjoihin liittyy muistoja: tämä oli mulla lapsena, tämän sain kaverilta, tämän äiti osti mulle joululahjaksi... 

Vierailija
1017/1958 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran käynyt naisen luona jolla oli yli 40 (kyllä, laskin) Live, laugh & love tyylistä taulua pitkin kämppää, oikeasti joka paikassa! Keittiössä, jokaisella seinällä, vessassa, olohuoneessa, makkarissa ja jopa kodinhoitohuoneessa. Jäi outo fiilis ja mietin vaan että mitä hänen päässä noin niinkun normaalisti liikkuu.

Vierailija
1018/1958 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikilla pinnoilla oli pitsiliinoja, sellaisia joita ihmisillä oli ennen telkkarin päällä. Sohvalla, nojatuoleissa, sohvapöydällä... Ihan kuin olisin vieraillut 80-vuotiaan luona. Lisäksi sohvat ja nojatuolit olivat todella vanhoja, sisustus jostain 90-luvulta. Kaikki rahat oli ilmeisesti käytetty ulkonäköön ja vaatteisiin, jotka olivat prameat. 

Vierailija
1019/1958 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin pareilla treffeillä todella mielenkiintoisen ja kauniin naisen kanssa.

Kutsui sitten kotiinsa iltaa viettämään. Asunto oli VALKOINEEEEN. Tv ja kaksi soffatyynyä oli mustia. 

Ahdistuin kymmenessä minuutissa niin täysin, että oli pakko päästä ulos... mahdollista suhdetta ei voinut enää edes harkita.

Vierailija
1020/1958 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen, jonka kämppä oli täynnä realistisen näköisiä vauvanukkeja. Jotenkin karmivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi