Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

tavallinen mies
11.09.2020 |

Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o

Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:

- sisustustikkaat ja tyynyt

- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi

- tuoksukynttilät

- ei pöytätietokonetta

- liikaa tyynyjä

- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä

Kommentit (1958)

Vierailija
61/1958 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaaka että miesten turnoff tarkoittaa vain sitä, ettei pitkään parisuhteeseen ja lapsia moisen kanssa hankinta. Sänkykaveriksi kelpaa silti.

Vierailija
62/1958 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaaka että miesten turnoff tarkoittaa vain sitä, ettei pitkään parisuhteeseen ja lapsia moisen kanssa hankinta. Sänkykaveriksi kelpaa silti.

Vaikka kommenttisi on aika älytön. Voin sanoa että jos kyseessä ei ole ensimmäiset treffit, todellakaan kämpän "turn off" eivät estä siihen etteikö voisi duunata. (lukuunottamatta tota jonkun kommenttia sammuneesta miehestä).

Ja toisaalta myös baarista kämpille menee ei sitä kieltäytyisi hommista. Eriasia jäisikö kokoyöksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1958 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekan kerran kuulen/luen, että pöytätietokoneen puute on ongelma. Pointsit erikoisuudesta.

Ihmettelin tätä itsekin. Pöytäkonetta tarvitsevat vain ne, jotka pelaavat, tai työskentelevät piirto-ohjelmien kanssa. Useimmille riittää kannettava tietokone. No nyt etätyöaikana kyllä on panostettu kotitoimistoon ja jos töissä on tottunut koodaamaan kahden ison monitorin kanssa, niin ei sitä kotonakaan pidemmän päälle pelkällä läppärillä pärjää, vaan tarvitaan vähintään se yksi iso monitori siihen kaveriksi. 

Mutta kiinnostaisi kuulla mikä ajatus ap:llä oli tässä takana? Hakeeko hän graafikkoa, pelaajaa vai koodaajaa naisystäväksi?

Vierailija
64/1958 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman miestä pystyn kyllä elämään helpostikin, ilman kissaa en mielellään. -Kissatäti

Vierailija
65/1958 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska huomata millaisia naisia palstalla pyörii kun katsoo alapeukkuja. 🤣

Vierailija
66/1958 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HSEn adonis kirjoitti:

Liikaa tavaraa ja krääsää, kylpyhuoneessa sukset ja monot (?), kuivuvat pyykit ja pahimmassa tapauksessa lasten piirustuksia tauluina.

Saahan nyt ihmiset itse päättää mitä pitää tauluina. Lasten piirrustukset on hienoja. 

Ja miksi kylpyhuoneen krääsä haittaa ettehän te seksiä siellä harrasta

Jep, sitäpaitsi missä ne pyykit pitäisi kuivattaa ellei kylppärissä?

Vierailija
67/1958 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijan kämppä oli täynnä tavaraa ja aivan s-tanan sotkuinen. Lattialla oli valehtematta vain yksi tossujotos jota pitkin pääsi kulkemaan. Hövelinä emäntänä se heitti yhdeltä tuolilta pyykkikasan nurkkaan jotta pääsin istumaan. Voi v-ttu, en ollut ikinä nähnyt semmoista kämppää. Ja se muidu ei ollut mikään narkkari vaan opettaja. Pameja se kyllä veti.

Vierailija
68/1958 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen tässä, ja tuossa toisessa ketjussa tuota kirjahylly/kirjahommaa, että kun moni, kuten itsekin, lainaa ne kirjat kirjastosta, niin eikö tämä ole tullut mieleen näille kirjojen puuttumisen turn offaajille? 

Että ajatlekaapa, kun NYT vasta tämän sanomanani tajuatte, kuinka moni muutoin nappikumppani onkaan mennyt ohi kun ette ole ymmärtäneet ajatella kirjaston olemassaoloa, vaan olette vähin äänin poistuneet takavasemmalle kirjojen puuttumisen vuoksi.

Vierailija
69/1958 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustaminen kumpuaa vahvasti ihmisen persoonallisuudesta ja sille annan kyllä omasta puolestani täyden taiteellisen vapauden. Ihmisen persoona tekee hänestä kiinnostavan.

Sen sijaan todellinen turn-off on asunnon epäsiisteys ja likaisuus. Ne kertovat yleensä ongelmista elämänhallinnan kanssa. Perussiisti asunto riittää, jossa tavarat ovat edes jonkinlaisessa normaalissa järjestyksessä eikä hajallaan pitkin lattioita.

Mt-ongelmaiset naiset kannattaa kiertää kaukaa.

Vierailija
70/1958 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on joku kostoketju tuolle miesten turn offille, oikea miesten itkupotku raivari ketju

Vierailija
71/1958 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies23v kirjoitti:

Itselleni iso Turn off on vaateläjä hänen huoneen edessä se on siinä aina kun olen käynyt siellä

Hänen huoneen edessä? Vanhempiensa luona asuvaa teiniäkö sinä tapailet?

Vierailija
72/1958 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvakaamiehetaikuisiks kirjoitti:

Tää on joku kostoketju tuolle miesten turn offille, oikea miesten itkupotku raivari ketju

Kukahan tässä itkee =D 

Eikö palsta olekaan ainoastaan miesvihaa varten? =D Jaksuja =D

Vierailija
73/1958 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva asia. 90% kerroista kun oon naisen kämpässä käynyt, niin kyse on ollut seksistä. Ei silloin paljon sisustuksia ole tullut katsottua.

Vierailija
74/1958 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tuo yksi ämmittelee naisia, eli kyllä, itkupotku raivari ketju,, harvemmin naisilla niin saastaiset kämpät on et ötököitä vilisee tai levää kasvaa kylppärissä

Nyt vähän enemmän yritystä näihin trolleihin

Vierailija
75/1958 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ohis. Mä olen päästänyt kämppääni ilmeisesti vaan pesun kestäviä panomiehiä kun kellekään ei ole mikään ollut turn off. Ei siis lasten koulureput tai valokuvat m u l a t t i lapsista, joista en ole kokenut tarvetta mainita kun ei ole ollut tarkoitus esitellä. Ei pöytäkoneettomuus, ei valkoiset seinät, ei pikkarit missä lie oman huoneen lattialla, ei kortsut tyynyn alla (käyttämättömiä toki), ei kuivuvat pyykki telineellä vaikka siinä on ollut lasten ja ex-miehenkin vaatteita, ei Ikean verhot, ei Ikean mikään, ei autottomuus eikä se että itse olen m u l a t t i ole ollut kellekään turn off. Itse on pitänyt joka miehestä hankkiutua eroon tai eivät olisi lähteneet. Pitäisi varmaan nostaa rimaa kovasti, kokeilla vaikka palstamiestä vaihteeksi.

Vierailija
76/1958 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään naisen arvoasunto haisi kissankuselle, ja se todellakin lemusi äärettömästi.

Lisäksi joka pintaa kuorrutti harmaa pölykerros, siis kunnon likainen ja tunkkainen kerros pölyä.

Nainen oli vielä akateeminen ja fiksu. 

Aika äkkiä lähdin hippulat vinkuen. 

Vierailija
77/1958 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon kusta täytyy ihmisen päässä olla että tämä hankkii ”sisustustikkaat?”

Vierailija
78/1958 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori ohis. Mä olen päästänyt kämppääni ilmeisesti vaan pesun kestäviä panomiehiä kun kellekään ei ole mikään ollut turn off. Ei siis lasten koulureput tai valokuvat m u l a t t i lapsista, joista en ole kokenut tarvetta mainita kun ei ole ollut tarkoitus esitellä. Ei pöytäkoneettomuus, ei valkoiset seinät, ei pikkarit missä lie oman huoneen lattialla, ei kortsut tyynyn alla (käyttämättömiä toki), ei kuivuvat pyykki telineellä vaikka siinä on ollut lasten ja ex-miehenkin vaatteita, ei Ikean verhot, ei Ikean mikään, ei autottomuus eikä se että itse olen m u l a t t i ole ollut kellekään turn off. Itse on pitänyt joka miehestä hankkiutua eroon tai eivät olisi lähteneet. Pitäisi varmaan nostaa rimaa kovasti, kokeilla vaikka palstamiestä vaihteeksi.

Miten ihanan voimaantunutta! 

Vierailija
79/1958 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha. Löytyy:

- sisustustikkaat ja tyynyt

-tuoksykynttilät

- ei pöytätietokonetta

- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä

- kokovalkoinen sisustus

- kylpyhuoneessa pyykit kuivumassa

- Ikean huonekaluja

- seksuaalisuutta käsitteleviä kirjoja tai tommy tabermannin runoja kirjahyllyssä

- niin paljon meikkipurkkeja vessassa tai kylppärissä että joutuu varomaan ettei kaikki romahda kun avaa peilikaapin tai käy suihkussa

- toisaalta myös ylikallis sisustus ja kämppä, jotka kertovat että eletään ja arvostetaan niin erilaisia juttuja ettei kiinnosta

- huonot keittovälineet (Normaalit, mutta ruoanlaittoa erikseen harrastavan mielestä taatusti huonot)

- jo etuovella vastaan hulmuava isokokoinen koira

- kissa

- jääkaappimagneetit

Vierailija
80/1958 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekan kerran kuulen/luen, että pöytätietokoneen puute on ongelma. Pointsit erikoisuudesta.

Ihmettelin tätä itsekin. Pöytäkonetta tarvitsevat vain ne, jotka pelaavat, tai työskentelevät piirto-ohjelmien kanssa. Useimmille riittää kannettava tietokone. No nyt etätyöaikana kyllä on panostettu kotitoimistoon ja jos töissä on tottunut koodaamaan kahden ison monitorin kanssa, niin ei sitä kotonakaan pidemmän päälle pelkällä läppärillä pärjää, vaan tarvitaan vähintään se yksi iso monitori siihen kaveriksi. 

Mutta kiinnostaisi kuulla mikä ajatus ap:llä oli tässä takana? Hakeeko hän graafikkoa, pelaajaa vai koodaajaa naisystäväksi?

Minä luulen että halusi vain tehdä vastaiskun sen toisen "miesten asuntojen turn offien" ketjun kommenteille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan