Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

tavallinen mies
11.09.2020 |

Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o

Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:

- sisustustikkaat ja tyynyt

- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi

- tuoksukynttilät

- ei pöytätietokonetta

- liikaa tyynyjä

- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä

Kommentit (1958)

Vierailija
721/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että kaikki on valkoista, mustaa tai beigeä eikä ole mitään persoonallista mistä voisi jutella. Ei yhtä väriläiskää tai ainutlaatuista asiaa josta sanoisi jotain. Jos vieras menee heti ikkunan luo ja katsoo maisemat, tiedät että kodissasi ei ole mitään kiinnostavaa katseenvangitsijaa.

Ja ihmisen kotihan kertoo paljon myös pääkopan sisällöstä.

Ei edes kirjoja? Erikoista. Itselläni on juuri noin siisustettu koti, koska pidän harmoniasta. Tavarat on piilotettu kaappeihin. Toki seinällä riippuvista tauluista saanee jotain puheenaihetta.

Mutta itselle tuollainen ei olisi minkäänlainen turn off, ihmisen sisäinen maailma on mahdollista nähdä muutenkin. Siisteys on tärkeintä. Ja vähän vierastan myös romukeräämön näköisiä koteja, joissa jokainen taso on täynnä koriste-esineitä tms.

Vierailija
722/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eka mätsi tänne. Tuo alin.

Mulla ei ole kotona ruoanlaittovälineitä ja keittiö on muutenkin vain koristeena. Olen tosi vähän kiinnostunut ruoasta, syömisestä ja aivan etenkin ajan tuhlaamisesta syötävän valmistamiseen, joten syön joka päivä ulkona ammattilaisten laittamaa ruokaa. Meillä tuskin klikkaisi muutenkaan, mutta ihan vain tiedoksi: ei se nainen välttämättä kokkia miehestä etsi vaikka ruoanlaitto ei harrastuksiinsa kuuluisikaan.

Ja itse ihmettelen sinkkukavereitten kotona noita edellä ketjussa mainittuja lemmikkilaumoja. Hitto mikä haju ja sotku lähtee jo parista marsusta! En todellakaan ihmettele, että pysyvät sinkkuina"

NAINEN, joka ei ruokaa laita, on kaikkein pahin turn off! Kuvittelitko, että ikuisesti naimisiin mentyänne söisitte VAIn ravintoloissa 2-3 muksun kera? Toki miesin ruokaa laittaa mutta minä en! Nainen joka ei pöytää kata - jää! Muusta "miehille kuuluvasta" pidän taas puolestani huolta. Auton ja kodin korjailu yms. vaikken niistä tykkääkään. Jopa siivoan ja tiskaan mielelläni. Teen sitä nykyisinkin ja suhteessa on menty yli 25 vuotta ja on lapsia. Mutta, jos ei naiseni olis ruokaa tarjonnut eka treffeillä ja parilla sen jälkeen, niin olisi homma ollut ohi! Toki kävimme välillä syämässä ravintelissakin ja ko. paikoissa mutta ei sellainen ole kestävää pidemmän päälle. Kestä kenenkään talouskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta taas näitä ”turn offeja”

Älä. Palstan miehet itkevät päivästä toiseen kun eivät kelpaa naisille ja sitten itse dumppaavat joidenkin sisustustikkaiden takia. :D

Kunhan uhoavat. Jokainen näistä haukkujista olisi varmasti halukas vähintää seksiin vaikka seinällä pari sisustustaulua roikkuisikin. 

Kyllä, juuri näin! Takuu varmana "pilde" kiinnostaa, vaikka makkarissa makoilis pari lehmää, kameli ja muutama kana... Ei haittais hajut eikä tikapuut...

Vierailija
724/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjojen puute, mietelauseet seinällä. Tulee fiilis, että kyllä mä tätä naista yhden yön painan, mutta siihen se sitten jää.

Vierailija
725/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä. Palstan miehet itkevät päivästä toiseen kun eivät kelpaa naisille ja sitten itse dumppaavat joidenkin sisustustikkaiden takia. :D

Kunhan uhoavat. Jokainen näistä haukkujista olisi varmasti halukas vähintää seksiin vaikka seinällä pari sisustustaulua roikkuisikin. 

En usko, että kyse on niistä sisustustikkaista, valkoisesta sisustuksesta tai aforismimieteleausetauluista tai sinänsä siitä, että naisella ei ole kirjoja. Asiahan on siitä, mitä nämä asiat kertovat tästä ihmisestä. Jos joku on niin hemmetin hönö, että joka paikassa lukee LIFE IS A BEAUTIFUL GIFT, LIVE LAUGH LOVE, niin kyllä siinä menisi itsellänikin maku, kukaan tuollaisia kamalia lausahduksia nyt jaksa päivästä toiseen katsella, minä ainakaan. :D Rupeis vaa ärsyttää.

Valkoinen sisustus taas kielii mielestäni mahdollisesti mm. massamielisyydestä, mielikuvituksen puutteesta, steriiliydestä - sellasessa kämpässä ei saa asua, olla, ELÄÄ eikä sotkea (mikä kuuluu elämiseen). Kun tuohon lisätään täydellisesti joka aamu asetellut sisustustyynyt, niin avot. Sisustustikkaat samassa paketissa, okei, ehkä ne vielä menevät jos on muita hyvittäviä ominaisuuksia mutta jos yhdistyvät valkoiseen sisustukseen tai pörrötyynyihin, niin konkluusio on sama: basic bitch, jolla ei ole mielikuvitusta, joka todennäköisesti haluaa kontrolloida steriiliä pikku elämäänsä ja neliömetrialaansa ja johon miehen pitäisi alistua. Varmaan kyseessä on nainen, joka ei hyväksy miehen sisustusideoita ja haluaa luultavasti muillakin tavoin alistaa miehen (fyysisesti ja psyykkisesti).

Kirjojen puute nyt on niin itsestäänselvä asia, että pitääkö siitä edes mainita. Jos on itse kiinnostunut kirjoista, miksi kiinnostuisi esim. sellaisesta, jonka ajatus kulttuurista on Tempparit vol 666 tai mitä näitä on.

Vierailija
726/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mehfhskjghsdgj kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kyse on niistä sisustustikkaista, valkoisesta sisustuksesta tai aforismimieteleausetauluista tai sinänsä siitä, että naisella ei ole kirjoja. Asiahan on siitä, mitä nämä asiat kertovat tästä ihmisestä. Jos joku on niin hemmetin hönö, että joka paikassa lukee LIFE IS A BEAUTIFUL GIFT, LIVE LAUGH LOVE, niin kyllä siinä menisi itsellänikin maku, kukaan tuollaisia kamalia lausahduksia nyt jaksa päivästä toiseen katsella, minä ainakaan. :D Rupeis vaa ärsyttää.

Valkoinen sisustus taas kielii mielestäni mahdollisesti mm. massamielisyydestä, mielikuvituksen puutteesta, steriiliydestä - sellasessa kämpässä ei saa asua, olla, ELÄÄ eikä sotkea (mikä kuuluu elämiseen). Kun tuohon lisätään täydellisesti joka aamu asetellut sisustustyynyt, niin avot. Sisustustikkaat samassa paketissa, okei, ehkä ne vielä menevät jos on muita hyvittäviä ominaisuuksia mutta jos yhdistyvät valkoiseen sisustukseen tai pörrötyynyihin, niin konkluusio on sama: basic bitch, jolla ei ole mielikuvitusta, joka todennäköisesti haluaa kontrolloida steriiliä pikku elämäänsä ja neliömetrialaansa ja johon miehen pitäisi alistua. Varmaan kyseessä on nainen, joka ei hyväksy miehen sisustusideoita ja haluaa luultavasti muillakin tavoin alistaa miehen (fyysisesti ja psyykkisesti).

Kirjojen puute nyt on niin itsestäänselvä asia, että pitääkö siitä edes mainita. Jos on itse kiinnostunut kirjoista, miksi kiinnostuisi esim. sellaisesta, jonka ajatus kulttuurista on Tempparit vol 666 tai mitä näitä on.

AMEN! lisään vielä sateenkaariliput, love is love, TAHDON -jutut ym. massapaskaa...

m40 ja ihanan naisen kanssa jota yököttää tuo kaikki massapaska..

Vierailija
727/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder-treffinaisen asunto: olohuoneessa jyrsijöiden häkki joka näystä ja hajusta päätellen oli ollut jo useamman viikon tai kuukauden siivoomatta (tein eläinsuojeluilmotuksen sitten myöhemmin kun niiden otusten olot oli tosiaan aivan kauheat!) Naisen sänky oli täynnä roskia, siis lähtien joistain pitsalaatikoista ja limsapulloista! Lattiat täynnä jotain tahmeaa nestettä ja muutenkin kaikki tasot ja pinnat täynnä rojua. Puolituntia jaksoin olla naisen luona jonka jälkeen totesin että ei taida tämä muija olla aivan järjissään ja poistuin vähin äänin.

Vierailija
728/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellekään juolahda mieleen, että kun kapakkaan lähdetään, ei kotia aina siivota silloin ensin...yleensähän sattuu niin, että jalassakin on ne kamalimmat pikkarit juuri silloin , kun mäihä käy. On ehkä vain tullut poikettua baariin ohimennen. Ymmärrän sen, jos nainen ei välitä, vaikka on sovittu , että mies tulee käymään, eikä siivoa. Ehkä nainen kuitenkin testaa mitä mieltä mies on hänestä itsestään eikä kodista. Nää jutut on aika paljon sellaisten kokemuksia, jotka kerran pärskäytettyään lähtevät kuitenkin omille teilleen, vaikka olisi kuinka hyvin sisutettu koti kirjahyllyineen ....Yhteen muutettaessa kumpikin voi muokata kotia mieleisekseen...vai? Sotkuiset naiset ymmärrän senkin takia, kun kiireistä työtä tekevänä itselläkin tiskivuori pyrki kasvamaan melkoiseksi. Tiskasin vain vapailla. Nyt olen kotona koko ajan ja koti arvatenkin kiiltää, kun ei ole muutakaan tekemistä. Vessan pitää kyllä aina olla kunnossa.

Vierailija
729/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä miks lasten kuvat ovat turn off. Jos minun lapsia ei deitti hyväksy niin sellainen deitti on totaali turn off!!!

Vierailija
730/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on valko-beige sisustus, ja tykkään pitää kodin siistinä. Erään edellä olevan kirjoittajan mielestä olen siis basic bitch, joka haluaa alistaa miehen kuin miehen. Riiiiiight.

Vierailija
731/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska huomata millaisia naisia palstalla pyörii kun katsoo alapeukkuja. 🤣

Ei mullakaan sisustustikkaita ole tai en niistä pidä, mutta en ymmärrä ihmisiä, joille ne on dumppaamisen tasoinen ongelma :) En mie ois tapailuvaihetta lopettanu, vaikka miehelläniki sellaset ois ollu.

Vierailija
732/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on se, että nainen kirjoittaa yhdyssanat erikseen.

Vierailija
733/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että kaikki on valkoista, mustaa tai beigeä eikä ole mitään persoonallista mistä voisi jutella. Ei yhtä väriläiskää tai ainutlaatuista asiaa josta sanoisi jotain. Jos vieras menee heti ikkunan luo ja katsoo maisemat, tiedät että kodissasi ei ole mitään kiinnostavaa katseenvangitsijaa.

Ja ihmisen kotihan kertoo paljon myös pääkopan sisällöstä.

Mulla on kyllä aika kivat näkymät kotoa, että siinä mielessä kyllä katsellaan ikkunastakin ulos. Kotini on yleensä ottaen saanut positiivista palautetta viihtyisyydestään ja valoisuudestaan. 

Vierailija
734/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mouho kirjoitti:

Pahin on se, että nainen kirjoittaa yhdyssanat erikseen.

Ei, se on vain miehille sallittua käytöstä. 

Vierailija
735/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Spermat lakanoilla (Ei mun)

- Epäsiisti asunto

- Paskaiset suihkutilat

- Eläintarha sisällä

- Tyhjä jääkaappi (Kuvastaa ruoanlaittotaitoja, sekä elämänhallintaa)

- Kuolleet kukat

- Pehmolelut

- "Live, Love, Laugh, jne"

- Animehässäkkä

- Naapurinmies-säätö

- Jouluvalot kesällä

Vierailija
736/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin määräämät huumeet jotka ponnistavat ilmeisesti ahtauden takia lääkekaapista riviin lavuarin pöydälle.

Vierailija
737/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärin määräämät huumeet jotka ponnistavat ilmeisesti ahtauden takia lääkekaapista riviin lavuarin pöydälle.

Tai sitten ne olivat siinä ettei mene aikaa hukkaan jotta saa nupin sekaisin nopeasti.

Vierailija
738/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdasta mukia etsin pitkään keittiöstä kun nainen oli hoideltu raukeaksi sängylle.

Vierailija
739/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäinen, reilusti ylipainoinen tytär sohvalla pötköttelemässä .

Vierailija
740/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissan kusen haju!

Samaa mieltä.

Kissa on niin turnoff. Jos kissa on niin kusikin haisee.

Kuuluu pakollisiin ensimmäisiin kysymyksiin että onko kissaa, jos on niin Ei kiitos ja seuraava

Itselläni oli kaksikin sisäkissaa ja pieni asunto pysyi siistinä imuroimalla kolmesti viikossa. Ahkera imurointi on paikallaan koska karvaa lähtee paljon vaikka kissoja harjaisikin päivittäin. Hyvin hoidetut kissat ovat siistejä eläimiä jotka tekevät tarpeensa aina hiekkalaatikkoon. Omistajan hommana on tietysti huolehtia että hiekkalaatikosta jätökset kerätään pois kun niitä sinne ilmestyy. Jos hyväkuntoisia kissoja on lemmikkinä ja asunto on siisti, se kertoo tarinaa hyvästä elämän hallinnasta.

Toki lemmikkien pito rajoittaa liikkumisvapautta minkä vuoksi en olisi tällä hetkellä valmis hankkimaan lemmikkejä.

Vaikka.en mikään eläinten vihaaja olekaan, jostakin syystä erään neidin lemmikkipossu oli itselleni asia johon en osannut suhtautua suvaitsevasti. En vain pystynyt näkemään sitä osana elämääni. Se tapaaminen jäi kahvitteluun muutoin siistissä asunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi