Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

tavallinen mies
11.09.2020 |

Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o

Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:

- sisustustikkaat ja tyynyt

- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi

- tuoksukynttilät

- ei pöytätietokonetta

- liikaa tyynyjä

- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä

Kommentit (1958)

Vierailija
681/1958 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä naisella oli iso dobermanni ovella vastassa kun menimme baarin jälkeen jatkoille. Rauhallinen koira, sen tuijottava katse oli vain jotenki niin karmiva. Yhdet lasilliset otettiin ja jonkin tekosyyn varjolla lähdin kotiin. Hui, vieläkin puistattaa.

Tuliko mieleen kenties että koira nappaa kiinni jos lähestyt hänen emäntäänsä vai mikä?

Vierailija
682/1958 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista milloin olisin viimeksi mennyt naisen asuntoon. Mutta jos on pakko vastata (eli ei), niin kai se on se, että sisään mennessä huomaa astuneensa miehen asuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1958 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen LONDON NEW YORK PARIS aiheinen tavara: kellot, taulut, laatikot, tyynyt You name it! Varsinkin kun tyyppi ei ole käynyt yhdessäkään noista kaupungeista.

Vierailija
684/1958 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkarituubi -> kertoo useista kumppaneista kammarin puolella Ja naisesta itsestään, eli ei kiitos ja näkemiin. Tulee mieleen että mikäköhän tämä on naisiaan ollut. Eli ei jatkoon. (Varmasti sama pätee myös meissä miehissä)

Likainen wc pytty tai likainen jääkaappi

Haisevat tiskit tai roskapusseja”epähygieenisyys”

Vierailija
685/1958 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlainen LONDON NEW YORK PARIS aiheinen tavara: kellot, taulut, laatikot, tyynyt You name it! Varsinkin kun tyyppi ei ole käynyt yhdessäkään noista kaupungeista.

Mistä tiedät vaikka olisi käynyt ja matkustelu olisi lähellä sydäntä??

Vierailija
686/1958 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liukkarituubi -> kertoo useista kumppaneista kammarin puolella Ja naisesta itsestään, eli ei kiitos ja näkemiin. Tulee mieleen että mikäköhän tämä on naisiaan ollut. Eli ei jatkoon. (Varmasti sama pätee myös meissä miehissä)

Eikä kerro!

Vierailija
687/1958 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😆 Kaiken muun ymmärrän, mutta liukkarituubi? Liukuvoiteen määritelmä on siis, että harrastaa seksiä monen miehen kanssa. Tiesitkös, että sitä voi käyttää myös itsetyydytyksessä?

Vierailija
688/1958 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

menkkaside avonaisena roskiksessa. paskainen pönttö. valkovuodosta koppuraiset pikkarit vessan lattialla.. aika sika naiseksi! tussukin ja hiki haisi.

Näin naisena kommentoin.. kyllä ne menkkasiteet ja tamppoonit ihan sinällään avonaisena heitetään sinne roskikseen minne kuuluukin. Välillä voi paperiin kietaista mutta aika paljon paperia kuluu jos 8-9sidettä päivässä paperin kera sinne roskikseen viikon ajan.

Vierailija
689/1958 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😆 Kaiken muun ymmärrän, mutta liukkarituubi? Liukuvoiteen määritelmä on siis, että harrastaa seksiä monen miehen kanssa. Tiesitkös, että sitä voi käyttää myös itsetyydytyksessä?

Miehet. Eivät naise käytä.

Vierailija
690/1958 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

boho on tyyliin: sisustuskaupasta raahattu kämppä täyteen muka-intialaista "henkistä" rihkamaa ja muivijäljitelmärisuja. liikaa kaikkea.

käytännöllinen ja siisti on paras. ei sellainen missä joutuu väisteleen kaikkea buddhapatsaita ja heinäasetelmia.

jos nainen on itse luonnosta hakenut jonkun risuasetelman niin se on ihan jees. ja jos kämpässä on joku boho vanha kulunut huonekalu joka on oikeasri

käytössä niin se on jees.

Bohossa on eri tyylisuuntia, eli mm. runsas, maanläheinen ja minimalistinen. Boho tyylinä myös onneksi painottuu enemmän luonnonmateriaaleihin ja käsityönä tehtyyn, kuin tehdasvalmisteiseen rihkamarihkamaan eli kaikenlaiseen muoviroinaan. Intilaisen lisäksi siinä on mm. skandinaavisia, marokkolaisia, Lähi-Idän ja Afrikan vaikutteita. 

Siitä olen täsmälleen samaa mieltä, että se liikaa kaikkea on turhan monella vähän perisynti; lähtee käsistä koko sisustusharrastus enkä minäkään naisena näe/ koe moisessa muuta kuin suunnattoman tavarapaljouden, visuaalisen hälyn ja valtavan pinta-alan pölynkerääjiä. Ahdistuisin myös itse suuresti siitä, josko joka toinen viikko esim. vessapaperit ja käsipyyhkeet vessassa vaihtaisivat taas paikkaansa ties mihin ihme instakuvaukselliseen viritelmään tai härpäkkeeseen :D

Toki, josko se onnelliseksi jonkun tekee, hyvä niin. Mutta omassa tai yhteisessä kodissa en sellaista haluaisi. Kodissa, jossa vain vierailen, ei haittaa yhtään. Minä en siellä kuitenkaan joka yö yövy enkä siivoa lähtökohtaisesti lainkaan. Joten siltä pohjalta vähän ihmettelen näitä monen ehdottomia turn offeja, kun ei ole kuitenkaan omasta kodista kyse. 

Mun mies on luovalla alalla ja hänellä oli bohotyyliin sisustettu talo tavattaessa. Itsekin olen boheemihenkinen niin tuo oli yksi juttu mikä teki ehdottomasti vaikutuksen ja sama tyyli jatkuu nyt yhdessä asuessammekin. Mun mielestä asunnon nimenomaan pitää heijastaa asujaansa ja persoonalliset kämpät ovat mitä parhaita. Itselle turn off oon lähinnä likaiset ja sotkuiset kämpät.

Vierailija
691/1958 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki punavihreyteen, sateenkaarihömppään, anarkismi-kommunismiin liittyvä.

kaikki Maailma Kylässä -puunhalailuun ja elämäntapaintiaanitoimintaan liittyvä

kaikki feminismiin liittyvä

toisaalta myös kaikki prameiluun, narsismiin ja ulkokultaisuuteen liittyvä. 

Mutta ns. normaalit, tavikset ja luonteet kiinnostaisivat. Funktionaalisuus, kodikkuus, kotieläimiin liittyvä ok. 

Vierailija
692/1958 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisen miehen smäidät lakanoissa, yleensä tuo.

Tämä

Vierailija
693/1958 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon pistäny muuten merkille että suomalaiset naiset on tosi usein likaisia, siis nuoret naiset haisevineen värkkeineen, mitä hel???

Fb:n kauneusryhmiä seuranneena ainakin tuntuu olevan meneillään jonkunlainen "kilpailu" siitä kuka pesee hiuksensa kaikkein harvimmin. Yllättävän usea "pesee" kasvonsakin pelkillä puhdistuspyyhkeillä tai misellivedellä. Eipä kai sinne suihkuun ole niin asiaa, jos ei edes erityisemmin hikoile.

Vierailija
694/1958 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät vaikka olisi käynyt ja matkustelu olisi lähellä sydäntä??

Kyllä mä ainakin alkaisin juttelemaan noista kaupungeista, haluaisin todellakin tietää onko käynyt. Sitten jos kyseessä onkin joku Tokmannin vakio-shoppailija niin no thänks!

Vierailija
695/1958 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

menkkaside avonaisena roskiksessa. paskainen pönttö. valkovuodosta koppuraiset pikkarit vessan lattialla.. aika sika naiseksi! tussukin ja hiki haisi.

Näin naisena kommentoin.. kyllä ne menkkasiteet ja tamppoonit ihan sinällään avonaisena heitetään sinne roskikseen minne kuuluukin. Välillä voi paperiin kietaista mutta aika paljon paperia kuluu jos 8-9sidettä päivässä paperin kera sinne roskikseen viikon ajan.

Ne on tarkoitus kääriä puhtaan siteen kääremuoviin.

Vierailija
696/1958 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kukas siellä puhuu kaikkien naisten suulla? Esimerkiksi d ildojen yhteydessä lukee, että sopii käytettäväksi vesipohjaisten liukuvoiteiden kanssa, mitähän varten ne tekstit lienee.

Vierailija
697/1958 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Eivätkö? Kuivanako se dildo pitää sisään tunkea?

Vierailija
698/1958 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tänne osallistua millaisia miesten asuntoja olen itse nähnyt ja turn off?? Katsoin kerran a) mihin ihme pimeyden luolaan ja sekasotku asuntoon olen astumassa - oli ensireaktioni - lattialla kiilsi pälöpalleroita eteisessä vastassa, kivin murinoista, tyhjiä postipaketti laatikoita jotka olivat varmasti seisseet jo eli vuoden paikallansa, paskanen lavuaari.. ja pyntty.. mutta mikä parasta en antanu miehelle pakkeja tämän perustella sillä meillä synkkasi. Siivosin sitten itse sielä kun tapailu eteni. Vaikka asunto oli paskanen ei tullut totaali turn off kun tiettyjä asioita piti puhtaana mikä teki osittain vaikutuksen, itsensä, hoisi itseään ja ihonhoitoaan, käytti hyviä tuoksuja, tiskit aina tiskattu, pukeutui siististi ja vaatteet siistit, ruokavälineet puhtaat.

Vierailija
699/1958 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Eivätkö? Kuivanako se dildo pitää sisään tunkea?

Eiväthän kaikki naiset tarvitse liukkaria jos valmiiksi märkiä

Vierailija
700/1958 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ikea paska.

Miksi ikea olisi paska? Käytän Ikeaa

-m36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä