Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

tavallinen mies
11.09.2020 |

Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o

Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:

- sisustustikkaat ja tyynyt

- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi

- tuoksukynttilät

- ei pöytätietokonetta

- liikaa tyynyjä

- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä

Kommentit (1958)

Vierailija
741/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eka mätsi tänne. Tuo alin.

Mulla ei ole kotona ruoanlaittovälineitä ja keittiö on muutenkin vain koristeena. Olen tosi vähän kiinnostunut ruoasta, syömisestä ja aivan etenkin ajan tuhlaamisesta syötävän valmistamiseen, joten syön joka päivä ulkona ammattilaisten laittamaa ruokaa. Meillä tuskin klikkaisi muutenkaan, mutta ihan vain tiedoksi: ei se nainen välttämättä kokkia miehestä etsi vaikka ruoanlaitto ei harrastuksiinsa kuuluisikaan.

Ja itse ihmettelen sinkkukavereitten kotona noita edellä ketjussa mainittuja lemmikkilaumoja. Hitto mikä haju ja sotku lähtee jo parista marsusta! En todellakaan ihmettele, että pysyvät sinkkuina"

NAINEN, joka ei ruokaa laita, on kaikkein pahin turn off! Kuvittelitko, että ikuisesti naimisiin mentyänne söisitte VAIn ravintoloissa 2-3 muksun kera? Toki miesin ruokaa laittaa mutta minä en! Nainen joka ei pöytää kata - jää! Muusta "miehille kuuluvasta" pidän taas puolestani huolta. Auton ja kodin korjailu yms. vaikken niistä tykkääkään. Jopa siivoan ja tiskaan mielelläni. Teen sitä nykyisinkin ja suhteessa on menty yli 25 vuotta ja on lapsia. Mutta, jos ei naiseni olis ruokaa tarjonnut eka treffeillä ja parilla sen jälkeen, niin olisi homma ollut ohi! Toki kävimme välillä syämässä ravintelissakin ja ko. paikoissa mutta ei sellainen ole kestävää pidemmän päälle. Kestä kenenkään talouskaan.

Minä ainakaan en osannut laittaa ruokaa nuorena, koska MISSÄ VÄLISSÄ SITÄ OLISI EHTINYT OPETELLA? Eiköhän se luonnollisin opetteluvaihe olisi tullut siinä äitiyslomalla ja vanhempainvapaalla? 

Vierailija
742/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olisin luullut, että tämän ketjun jutut on liioittelua. Nyt olen muutaman vuoden sisällä muuttanut pariin otteeseen asuntoihin, joiden edellinen vuokralainen on ollut nainen. Sitä paska osuuden määrää kun on muka tehty loppusiivous. Tai siis vähän pyyhitty rätillä jostain. Itseäni ainakin hävettäisi jättää kämppä jäljiltäni paskaiseksi. Ja en ole mikään siivousneurootikko, mutta paskaisuutta en kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen olisin luullut, että tämän ketjun jutut on liioittelua. Nyt olen muutaman vuoden sisällä muuttanut pariin otteeseen asuntoihin, joiden edellinen vuokralainen on ollut nainen. Sitä paska osuuden määrää kun on muka tehty loppusiivous. Tai siis vähän pyyhitty rätillä jostain. Itseäni ainakin hävettäisi jättää kämppä jäljiltäni paskaiseksi. Ja en ole mikään siivousneurootikko, mutta paskaisuutta en kestä.

1. pari asuntoa ei ole kummoinen otos

2. vuokra-asuntoja = tee päätelmät

Vierailija
744/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eka mätsi tänne. Tuo alin.

Mulla ei ole kotona ruoanlaittovälineitä ja keittiö on muutenkin vain koristeena. Olen tosi vähän kiinnostunut ruoasta, syömisestä ja aivan etenkin ajan tuhlaamisesta syötävän valmistamiseen, joten syön joka päivä ulkona ammattilaisten laittamaa ruokaa. Meillä tuskin klikkaisi muutenkaan, mutta ihan vain tiedoksi: ei se nainen välttämättä kokkia miehestä etsi vaikka ruoanlaitto ei harrastuksiinsa kuuluisikaan.

Ja itse ihmettelen sinkkukavereitten kotona noita edellä ketjussa mainittuja lemmikkilaumoja. Hitto mikä haju ja sotku lähtee jo parista marsusta! En todellakaan ihmettele, että pysyvät sinkkuina"

NAINEN, joka ei ruokaa laita, on kaikkein pahin turn off! Kuvittelitko, että ikuisesti naimisiin mentyänne söisitte VAIn ravintoloissa 2-3 muksun kera? Toki miesin ruokaa laittaa mutta minä en! Nainen joka ei pöytää kata - jää! Muusta "miehille kuuluvasta" pidän taas puolestani huolta. Auton ja kodin korjailu yms. vaikken niistä tykkääkään. Jopa siivoan ja tiskaan mielelläni. Teen sitä nykyisinkin ja suhteessa on menty yli 25 vuotta ja on lapsia. Mutta, jos ei naiseni olis ruokaa tarjonnut eka treffeillä ja parilla sen jälkeen, niin olisi homma ollut ohi! Toki kävimme välillä syämässä ravintelissakin ja ko. paikoissa mutta ei sellainen ole kestävää pidemmän päälle. Kestä kenenkään talouskaan.

Minä ainakaan en osannut laittaa ruokaa nuorena, koska MISSÄ VÄLISSÄ SITÄ OLISI EHTINYT OPETELLA? Eiköhän se luonnollisin opetteluvaihe olisi tullut siinä äitiyslomalla ja vanhempainvapaalla? 

PERUSKOULUSSA KÖKSÄN TUNNILLA JA SITÄ KIRJAA LUKEMALLA SEKÄ SIELLÄ OPITTUJA TEKNIIKOITA SOVELTAMALLA.

Vierailija
745/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

erään hoidon kanssa käveltiin vikaan kerrokseen kerrostalossa ja enpä ollut vielä nähnyt naisen kämppää siinä kunnossa vaatteita pitkin lattiaa olkkarissa koiranpaskaa jossa kasvoi jo karvaa jne jne keittiön tasot kaikki täynnä kattilaa ja kamaa ja kaikki likaisia eik sen pillukaan niin ihmeellinen ollut että taisin vielä kerran koe ajaa sen mutta ei hjyvämutta sain kuitenkin munan tyhjennettyä ja sehän onkin pääasia

Taas tää koeajaja! Koeajaa vauva-palstaa

Vierailija
746/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun menee naisen luokse, niin kolme sääntöä pitää muistaa:

- hengitä suun kautta, niin et haista kissan ksta.

- pidä silmät kiinni, niin et näe siiderivalasta.

- laita korvatulpat, niin ei kuule äpärän itkua naapurihuoneesta.

Äläkä unohda piiskaa

Vierailija
747/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kennelillinen lemmikkejä ja tyylittömät astiat. 120 senttinen jenkkisänky superpehmeällä patjalla ja kissanruokakupit tiskipöydällä. Kylppärissä siteet ja muut tukkusäkeissä näkyvillä.

Vierailija
748/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten kuvia makkarin seinällä

Toivottavasti juoksit ja lujaa, etkä huijannut saadaksesi ******. Naiselle palvelus, jos tuollainen lähtee.

Vierailija
749/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikean huonekalut tai muut vastaavat persaukisten tavarat.

Juu, IKEA:n kamoista tulee mieleen jokaikinen opiskelijakämppä. Työssäkäyvällä aikuisella ovat turn off. 

Ei tällaisella persaukisella naisella ole varaa edes IKEA kalusteisiin, mut hyvä jos äijät ei sitten tunnista kirppislöytyöjä tai JYSKin kaluja. :D

Vierailija
750/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nähny naisen kodissa (kaksio) ainoatkaan kirjaa. - Sen sijaan näin puolen seinän kokoisen televisoruudun... Ei ehkä pahin turn off mutta sai mietteliääksi. 

Tosen naisen luona hämmästytti se, että siellä ei ollut juuri yhtään mitään. - Nainen kertoi, että hän joutui luopumaan (lähes) kaikista tavaroidastaan homealtisumisen vuoksi. 

Tilasiime pizzaa ja söimme sen romanttisesti lattialla,koska naisen tilavassa yksiössä ei ollut ruokapöytää, jonka ääreen olsimme voinee käydä.

- Seuraavalla kerralla kun olin naisen luona hänellä oli saanut pesukoneen, koska talon maksuttoman pesutuvan pyykkikoneita tarttui kuulemma vaateisiin hajua. (Taloyhtiön ilmoitustaululla oli ilmoitus, josta selvisi, että pesutuvan koneet oli uusittu noin vajaa puolivuotta sitten.- En huomauttanut tästä huomaamastani lapsuta naiselle mitään)

Yhdessä kävimme ostamassa hänelle uuden keitiöpöydän ja siihen spivat tuolit, jotka tuotiinkin naisen luokse seuraavana aamupäivänä. Pari viikko myöhemmin naisen asunnolla hänellä oli enää pesukone.

Nainen selitti, että ei ollu voinu elää uusien kalusteiden kanssa, koka hän on ns. yliherkkä ja kalusteet tuoksuivat "homeelle."  Liskäsi hän keroi kuinka uusi pesukone oli saanu haisemaan hänen vaatteitaam joita hän ei enää voinut pitää...

Toivottavasti et itse karman mukaisesti saa omaan nilkkaasi ja sairastu samaan. Homealtistumisen jälkeinen herkistyminen hajusteille ja homeelle on hel*****ä. Talonyhtiön uusilla pesukoneilla ei hajujen tarttumista estetä, kun ne hajut tulevat muiden asukkaiden käyttämistä pesuaineista ja muista hajuista, jotka tarttuvat vaatteisiin, eikä itse koneesta. Näin ollen ei uusista pesukoneista ole tähän apua. Uusi pesukone ja uudet huonekalut ovat painajainen homeesta sairastuneille. Uudet kemikaalit haisevat pitkään. Kun ei kestä uutta, pitää mahdollisesti kokeilla jonkun vanhaa. Siinähän sitten metsästää käytettyjä huonekaluja hajusteettomista ja homeettomista asunnoista, kun suurimmassa osassa suomen talouksista käytetään hajusteellisia pyykinpesuaineta että koko asunto haisee sen jäljiltä ja hajut tarttuu tekstiileihin ja kalusteisiin ikiajoista (hajusteet ovat rasvaliukoisia ja ovat tehty tarttumaan ja pysymään). Ja suurin osa suomen asuntokannasta on homeessa. Surkea rakennustekniikka, jatkuva kosteus ja kostea maaperä, huono kiinteistöjen huolto ja ajoissa korjaaminen. Pahimmillaan homeesta sairastuminen ajaa taivasalle kodittomaksi, koska sopivaa kotia ei löydy kemikaalipäästöjen, hajusteiden tai homeen vuoksi.

Vierailija
751/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuisat pikkuhousut lattialla joissa oli likaiset terveyssiteet kiinni.

Vierailija
752/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ihmisellä ole koskaan niin paljon aikaa opetella uusia asioita kuin nuorena.

Vierailija
753/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies kotona.

Vierailija
754/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta koditon kera lapsien kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nähny naisen kodissa (kaksio) ainoatkaan kirjaa. - Sen sijaan näin puolen seinän kokoisen televisoruudun... Ei ehkä pahin turn off mutta sai mietteliääksi. 

Tosen naisen luona hämmästytti se, että siellä ei ollut juuri yhtään mitään. - Nainen kertoi, että hän joutui luopumaan (lähes) kaikista tavaroidastaan homealtisumisen vuoksi. 

Tilasiime pizzaa ja söimme sen romanttisesti lattialla,koska naisen tilavassa yksiössä ei ollut ruokapöytää, jonka ääreen olsimme voinee käydä.

- Seuraavalla kerralla kun olin naisen luona hänellä oli saanut pesukoneen, koska talon maksuttoman pesutuvan pyykkikoneita tarttui kuulemma vaateisiin hajua. (Taloyhtiön ilmoitustaululla oli ilmoitus, josta selvisi, että pesutuvan koneet oli uusittu noin vajaa puolivuotta sitten.- En huomauttanut tästä huomaamastani lapsuta naiselle mitään)

Yhdessä kävimme ostamassa hänelle uuden keitiöpöydän ja siihen spivat tuolit, jotka tuotiinkin naisen luokse seuraavana aamupäivänä. Pari viikko myöhemmin naisen asunnolla hänellä oli enää pesukone.

Nainen selitti, että ei ollu voinu elää uusien kalusteiden kanssa, koka hän on ns. yliherkkä ja kalusteet tuoksuivat "homeelle."  Liskäsi hän keroi kuinka uusi pesukone oli saanu haisemaan hänen vaatteitaam joita hän ei enää voinut pitää...

Toivottavasti et itse karman mukaisesti saa omaan nilkkaasi ja sairastu samaan. Homealtistumisen jälkeinen herkistyminen hajusteille ja homeelle on hel*****ä. Talonyhtiön uusilla pesukoneilla ei hajujen tarttumista estetä, kun ne hajut tulevat muiden asukkaiden käyttämistä pesuaineista ja muista hajuista, jotka tarttuvat vaatteisiin, eikä itse koneesta. Näin ollen ei uusista pesukoneista ole tähän apua. Uusi pesukone ja uudet huonekalut ovat painajainen homeesta sairastuneille. Uudet kemikaalit haisevat pitkään. Kun ei kestä uutta, pitää mahdollisesti kokeilla jonkun vanhaa. Siinähän sitten metsästää käytettyjä huonekaluja hajusteettomista ja homeettomista asunnoista, kun suurimmassa osassa suomen talouksista käytetään hajusteellisia pyykinpesuaineta että koko asunto haisee sen jäljiltä ja hajut tarttuu tekstiileihin ja kalusteisiin ikiajoista (hajusteet ovat rasvaliukoisia ja ovat tehty tarttumaan ja pysymään). Ja suurin osa suomen asuntokannasta on homeessa. Surkea rakennustekniikka, jatkuva kosteus ja kostea maaperä, huono kiinteistöjen huolto ja ajoissa korjaaminen. Pahimmillaan homeesta sairastuminen ajaa taivasalle kodittomaksi, koska sopivaa kotia ei löydy kemikaalipäästöjen, hajusteiden tai homeen vuoksi.

Sori, mut sun ongelmat on muualla kuin homealtistuksessa.

Mullakin on homealtistus työpaikalta (pitkine sairaslomineen), mutta ei se tee huuhteluaineita homeiksi. Etenkään se, että joku muu on samassa koneessa käyttänyt hajustetta, ei sinun vaatteitasi saa homehtumaan.

Vierailija
755/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissan kusen haju!

Samaa mieltä.

Kissa on niin turnoff. Jos kissa on niin kusikin haisee.

Kuuluu pakollisiin ensimmäisiin kysymyksiin että onko kissaa, jos on niin Ei kiitos ja seuraava

Ei haise jos pitää siisteydestä huolen. Minulla oli kissa ja se kävi kiltisti hiekkalaatikolla. Kissanhiekat täytyy siivota usein eli joka päivä. Samoin täytyy muutenkin siivota. Kysyin joskus kavereilta haiseeko ja kuulemma ei. Äitini oli myös siivousfriikki ja hänelläkään ei ollut valittamista.

Vierailija
756/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaliittoteoriahenkinen WTC-iskuja käsitellyt kirja.

Vierailija
757/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kaikki sisustettu valkoisella, max harmaa tyyny piristeruiskeena

- Epämukava ja liian pieni sohva

- Huonekalut lastuleviä tai sitä Ikea-pahvia

- Kaikki pinnat jotain melamiinipaskaa tai matot akryylipolypropyleenimoskaa

- Tähtituike-tyynyt

- Horjuvat tyhjänpäiväiset aidanseiväs-tikapuut nurkassa

- Liian streriili yleisilme, yltiopäinen konmari-hulluus

Vierailija
758/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa kiva näiden kommentoivien miesten omat kämpät :D

Vierailija
759/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole koskaan tavannut miestä jonka mielestä sisustustikkaat tai vaihtoehtoisesti kirjahyllyn puuttuminen on turn off!

Voi apua, onko tuollaisia miehiä edes olemassa :D

Laitoin just miehelle viestin että miten se on kestänyt mun sisustustikkaat ja se ihmetteli että mitkä ne edes on. Ei ollut koskaan edes huomannut mun kotona niitä.

No, se onkin suhteessa. Ehkä sinkut skannaa kämpät tarkemmin.

Sulla onkin mies. Nämä ulisijat täällä eivät ole miehiä nähneetkään. Ymmärrän, että epäsiisteys on turn off, mutta että jonkun runokirjan tai sisustusesineen olemassa olo aiheuttaa turn offin niin.. aika heikkoa.

"Tunteisiin,  sisimpääni matkustan..."

Vierailija
760/1958 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa kiva näiden kommentoivien miesten omat kämpät :D

Pitäisikö täällä vain kehua kaikkia ihme juttuja naisten kämpissä ettet sinä pahoittaisi mieltäsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi